مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

کرم ژل جوان کننده ویتامین C پریم

تحریک سنتز کلاژن و جوان سازی پوست

روشن کننده و درمان انواع لک

مناسب انواع پوست خشک تا نرمال

بازسازی بافت و بهبود سلول های آسیب دیده

قابلیت بافت ابریشمی و جذب فوق العاده سریع

شاداب کننده پوست، ضد چروک و کلاژن ساز قوی

حجم 30 میل

ادامه مطلبShow less
238,800 تومان
نام تجاری:
ناموجود
موجود شد خبرم کن !
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
توضیحات

معرفی کرم ژل جوان کننده ویتامین C پریم

 آیا از پژمردگی پوست خود خسته شدید؟ دلتان برای پوست شاداب و جوانی که داشتید تنگ شده؟ چین و چروک ها اعتماد به نفس شما را گرفته اند؟ کرم ژل جوان کننده ویتامین C پریم با داشتن عصاره های گیاهی فوق العاده پوست شما را جوان و جذاب می کند!

خداحافظی با پیری پوست، با کرم ژل جوان کننده پریم 

علت های مختلفی سبب بروز علائم پیری روی پوست ما می شوند. افزایش سن، استرس، بی خوابی، اشعه مضر خورشید و ... از جمله این عوامل هستند. کرم ژل پریم از مواد مغذی مثل ویتامین C که خواص آنتی اکسیدانی فوق العاده بالایی دارند بهره گرفته تا پوستی جوان و سلامت برای شما به ارمغان بیاورد. این نوع ویتامین با کمک به تولید کلاژن، چین و چروک پوست را حرف کرده و آن را کاملا یکدست و صاف می کند. اگر از تیرگی و کدری پوست خود ناراضی هستید، ویتامین C بهترین روشن‌ کننده پوست به حساب می آید. همچنین لکه های پوستی ناشی از افزایش سن را به نحو احسن از بین برده و پوست شما را سفید و بدون لک می کند.

فرمولاسیون بسیار متفاوت کرم ژل پریم

این کرم از مواد و گیاهان‌ کاملا طبیعی برای تامین ویتامین C استفاده کرده است. عصاره آلوی کاکادو نه تنها ویتامین C فراوانی دارد بلکه منبع غنی الاژیک اسید و آنتی اکسیدان نیز هست. این میوه از بروز بیماری های پوستی به ویژه سرطان پوست جلوگیری کرده و برای درمان آنها نیز موثر واقع می شود. عصاره چای سبز موجود در این کرم ژل به بهبود شفافیت و خوشرنگی پوست، درمان آکنه و جوش کمک بزرگی می کند. از همه مهمتر اگر پوست صورت شما به ویژه زیر چشم‌هایتان پف کرده، عصاره چای سبز بهترین درمان برای از بین بردن تورم زیر چشم است. این محصول حاوی شی باتر بوده که برای حفظ رطوبت و جوانسازی پوست معجزه می کند. علاوه بر این باکتری های مضر و قارچ هایی که باعث مشکلات پوستی می شوند را نابود می کند. اگر از بیماری اگزما و یا آکنه و جوش رنج می برید، روغن گل مغربی این محصول راه حل مشکل شماست!

مزایای استفاده از کرم ژل پریم

با انتخاب و خرید این محصول پوست خود را بازسازی کرده و جانی دوباره به آن می بخشید. این محصول چهره ای لطیف و بدون لک برای شما پدید می آورد. ظاهری زیبا، جذاب و جوان را با خرید کرم ژل جوان کننده پریم به دست بیاورید. با بافت سبک و زود جذبی که دارد هیچ گونه احساس سنگینی و چسبندگی روی صورت نخواهید داشت. مهمتر از همه همه افراد با هر سنی می توانند از این محصول استفاده کرده و از فواید آن بهره مند شوند!

روش استفاده:

برای داشتن پوستی روشن باید این محصول را در اولویت قرار دهید. قبل از هر چیز صورت خود را با یک شوینده مناسب بشویید و خوب خشک کنید و سپس مقداری از کرم ژل پریم را روی پوست بزنید و خوب ماساژ دهید، برای گرفتن نتیجه سریع تر بهتر است روزی 2 الی 3 مرتبه از این محصول استفاده کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

نام به انگلیسی
Vitamin C prime rejuvenating gel cream
حجم
30 میل
مناسب برای
خانم ها
بر اساس مواد تشکیل دهنده / عصاره
آلوی کاکادو و چای سبز
برند
پریم (prime)
بر اساس نوع پوست
انواع پوست خشک تا نرمال
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • امتیاز:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام