مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

کرم دست ضد چروک الی ژن مناسب انواع پوست

آبرسان و رفع خشک پوست

نرم کننده پوست دست

حاوی کلاژن هیدرولیز شده

رفع چین و چروک پوست

غنی از ویتامین E و B5

سرشار از آنتی اکسیدان

مناسب برای انواع پوست

ترمیم و احیای بافت آسیب دیده

ادامه مطلبShow less
113,400 تومان
نام تجاری:
ناموجود
موجود شد خبرم کن !
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
توضیحات

کرم دست ضد چروک الی ژن مناسب انواع پوست

دست ها مهمترین عضو بدن هستند که تمامی کارهای ما به وسیله این دو عضو انجام می شود بنابراین در طول شبانه روز دائما در تماس با سطوح و آلودگی های مختلف قرار دارد و از طرفی دیگر برای شستشو و نظافت ناچارا مواد شیمیایی با پوست دست در تماس خواهد بود. در نتیجه دست ها خیلی زود در اثر تماس با مواد شوینده رطوبت خود را از دست داده، خشک می شود، ترک می خورد و در صورتی که به آن رسیدگی نشود دچار چین و چروک و پینه خواهند شد.

بهترین روش برای مراقبت از دست ها استفاده از کرم می باشد. انواع مختلفی از کرم در بازار موجود است که با آبرسانی و حفظ رطوبت به رفع خشکی و بازیابی پوست کمک می کند. اما برای جوانسازی پوست دست ها و از بین رفتن چین و چروک آن، بهترین محصول، کرم دست ضد چروک الی ژن می باشد.

کارکرد کرم دست ضد چروک الی ژن

کرم دست ضد چروک الی ژن با داشتن ترکیبات گیاهی و استفاده از روغن های طبیعی تبدیل به محصولی ارگانیک و بی ضرر برای پوست دست ها شده به طوری که بعد از مدت کمی استفاده از این کرم شاهد ترمیم سلول های آسیب دیده خواهید بود و با تقویت تولید کلاژن به رفع چین و چروک دست ها کمک می کند.

مهمترین عناصر تشکیل دهنده کرم دست ضد چروک الی ژن

گلیسیرین

گلیسیرین حکم مرطوب کننده و نرم کننده پوست دست را دارد و با نفوذ به بافت سلول ها و جذب رطوبت مورد نیاز در حفظ آن نیز تاثیر می گذارد.

روغن بادام شیرین

روغن بادام شیرین بسیار سبک بوده و به سرعت جذب پوست می شود همچنین دارای ویتامین های مختلف و مورد نیاز سلول ها می باشد که باعث کمک به ترمیم بافت آسیب دیده پوست می شود.

روغن نارگیل

روغن نارگیل نیز در ترکیب کرم دست ضد چروک الی ژن موجب رفع نیازهای سلول ها به مواد معدنی شده و با آبرسانی، خشکی پوست را از بین برده و باعث نرمی و لطافت آن می شود. ماده مفید دیگری که در این روغن وجود دارد اسیدهای چرب ضروری است که شدیدا مورد نیاز سد دفاعی پوست می باشد و در تقویت آن تاثیر بسزایی دارد.

موم زنبور عسل

موم زنبور عسل نیز خاصیت درمانی زیادی برای پوست دارد از جمله ترمیم بافت صدمه دیده که هر نوع زخم، جراحت، خراشیدگی و غیره را به سرعت احیا می کند. کارکرد مهم دیگر موم زنبور عسل نگهداری رطوبت در سلول های پوستی می باشد که در این صورت مانع از خشک شدن پوست می شود و اما مهمترین مزیت آن رفع چین و چروک پوست است زیرا حاوی ویتامین A بوده که در تولید کلاژن نقش مهمی دارد.

مزایای استفاده از کرم دست ضد چروک الی ژن

آبرسان و رفع خشک پوست

نرم کننده پوست دست

حاوی کلاژن هیدرولیز شده

رفع چین و چروک پوست

غنی از ویتامین E و B5

سرشار از آنتی اکسیدان

مناسب برای انواع پوست

ترمیم و احیای بافت آسیب دیده

نحوه استفاده:

مقدار مناسبی از محصول را بر روی پوست خود قرار دهید و سپس با حرکات دورانی آن را در سراسر پوست خود پخش کنید. برای اینکه این کرم تاثیر بیشتری بر روی پوست شما بگذارد روزانه 2-3 بار از آن استفاده کنید و پس از استفاده تا حدود 5 دقیقه پوست خود را به آرامی ماساژ دهید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

حجم
100 میل
بر اساس نوع پوست
انواع پوست
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • امتیاز:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام