آموزش انواع مدل موی دخترانه

مدل موی دخترانه را چگوه در خانه درست کنیم؟ آیا مدل های مختلف مو را می شناسید؟ ما در این متن مدل موی دخترانه همراه با تصاویر و آموزش گام به گام آسان برای شما آماده کردیم، اینها برخی از خلاقانه ترین موارد به نظر می رسد ک مناسب برای نوجوانان است که بتوانند به راحتی خودشان شنیون موی خود را انجام دهند. از بافتنی های زیبا تا موهای بلند و مدل موی دخترانه کوتاه، و هر آنچه در این بین است، امروز چندین مدل مو ساده و جذاب برای شما فراهم شده است. می توانید مدل دم اسبی را به روز و کمی جذاب تر چیزی که همیشه انجام میداید را امتحان کنید. با این آموزش ها شما عاشق این مدل مو های می شوید.

مدل موی دخترانه دم ماهی
مدل موی دخترانه دم ماهی

مدل موی دخترانه دم ماهی

مرحله ۱: موهای خود را شانه بزنید و تصمیم بگیرید که می خواهید بافت شما از کدام طرف باشد، سپس آنها را به دو قسمت یکنواخت تقسیم کنید.

مرحله ۲: دم ماهی برای مدل موی دخترانه مناسب است و بسیار راحت تر از آنچه به نظر می رسد می باشد. در اصل شما فقط یک تکه مو را از یک قسمت به قسمت دیگر می آورید. با گرفتن تکه کوچکی از مو از یک طرف و آوردن آن و افزودن آن به داخل طرف دیگر شروع کنید. این کار را در سمت دیگر تکرار کنید، هر بار از قسمت خارج قسمت بردارید و تا انتهای بافت خود را ادامه دهید. توصیه می شود که دستان خود را در محلی که بافت انجام می شود نگه دارید تا موها مرتب باشند. انگشتان خود را رها نکنید. فقط با استفاده از انگشت اشاره موها را به سمت دیگر حرکت دهید.

مرحله ۳: تا انتهای موهای خود این کار را انجام دهید و با استفاده از کش مو محکم ببندید. پس از محکم شدن بافت، با کشیدن تکه های کوچک از بافت مو آن را سست کنید تا حجم بیشتری به خود بگیرد.

مرحله ۴: می توانید کمی از موهای جلو را با اتوی فر مو حالت دهید.

مدل موی دخترانه کوتاه بافت هلندی
مدل موی دخترانه کوتاه بافت هلندی

مدل موی دخترانه کوتاه بافت هلندی

مرحله ۱: بافت هلندی می تواند برای مدل موی دخترانه کوتاه مناسب باشد. از بالای موها شروع کرده و آنها را به سه قسمت مساوی جدا کنید.

مرحله ۲: با بافتن قسمت ها با الگوی “چپ زیر، راست زیر” ادامه دهید. تکه موی چپ در زیر تکه وسط، سپس قطعه سمت راست در زیر مرکز، با این کار می تواند یک بافت هلندی ایجاد کنید، هر بار کمی از موها بگیرید و به بافت اضافه کنید. می توانید این بافت را یک بافت معکوس فرانسوی در نظر بگیرید.

مرحله ۳: تا انتهای مو بافت را انجام دهید. کمی از ریشه مو اضافه کنید و با کش آن را ببندید.

مرحله ۴: اگر تکه هایی از پایین مو در بافت قرار نمی گیرند، به راحتی آنها را به سمت وسط ببندید تا منسجم تر به نظر برسد.

مدل مو برای موی کوتاه
مدل مو برای موی کوتاه

مدل موی تاج جلو، مناسب برای مدل موی دخترانه کوتاه

خرید انواع حالت دهنده مو

مرحله ۱: این مدل موی دخترانه کوتاه مناسب موهای بلند هم می باشد. شما می توانید با ایجاد یک قسمت تمیز در قوس هر ابرو، موهای خود را به سه قسمت تقسیم کنید. تمام موهای دو طرف را ببندید.

مرحله ۲: قسمت وسط را شانه بزنید. سپس از قسمت عقب شروع کنید. از طرف بالا را به سمت صورت خود بافت هلندی را انجام دهید. اما توجه داشته باشید تمام آن را نبافید. وقتی به پیشانی رسیدید بایستید.

مرحله ۳: باقی مانده موهای جلو را به دو قسمت تقسیم کنید و یکی را را به کنار پشت گوش خود ببندید. قسمت شل را با استفاده از یک بافت سه رشته ببافید و آن را پشت گوش خود سنجاق کنید.

مرحله ۴: این کار را در سمت دیگر نیز تکرار کنید. بعد از آن کمی آنها را شل کنید تا ظاهر بهتری به خود بگیرد.

مرحله ۵: بقیه موهای خود را ببافید. میتوانید گوجه ای ببندید، در پشت یا کنار سر خود قرار دهید. فقط توجه داشته باشید در این مرحله باید تمام موهایتان بافته شود.

مدل موی مناسب من چیست
مدل موی مناسب من چیست

مدل موی دخترانه به صورت بافت هدبند

مرحله ۱: برای این مدل موی دخترانه و شیک باید موهای خود را از وسط به دو قسمت مساوی تقسیم کنید.

مرحله ۲: از پشت مو و از سمت چپ شروع کنید، یک مشت مو بردارید و آن را به سه قسمت جدا کنید.

مرحله ۳: مانند بافت هلندی،با الگوی “چپ زیر، راست زیر ” ادامه دهید و در حین بافت قسمت های کوچکی از مو را اضافه کنید.

مرحله ۴: به بافتن دور خط مو ادامه دهید و آن را در قسمت بالای سر خود محکم کنید.

مرحله ۵: در سمت راست، مانند سمت مخالف بافت هلندی ایجاد کنید (مراحل ۲ تا ۴ را در بالا دنبال کنید) و آن را به دور سر خود در طرف مقابل بپیچید، مطمئن شوید که این دو بافت روبروی هم هستند.

مرحله ۶: انتهای بافت را به دور اولین بافت بپیچید و آن را در جای خود سنجاق کنید.

مدل جدید دم اسبی
مدل جدید دم اسبی

مدل موی دخترانه جذاب، مدل دم اسبی

مقاله پیشنهادی: رشد سریع مو چگونه امکان پذیر است؟

مرحله ۱: جالب نیست که همیشه مدل دم اسبی را ساده ببندیم. برای همین یک آموزش جذاب مدل موی دخترانه برای شما آماده کرده ایم. برای شروع قسمت راست موهای خود را جدا کنید.

مرحله ۲: موها را به سه رشته جدا کرده و یک بافت هلندی (به یاد داشته باشید “سمت چپ زیر، راست زیر”) را در کنار گوش خود ایجاد کنید.

مرحله ۳: بافت را کمی شل کنید تا جلوه ی زیبایی به خود بگیرد.

مرحله ۴: مانند شکل یک قسمت سه سانتی متری از وسط موهای خود جدا کرده و یک بافت سه رشته ای فرانسوی (سمت راست، باقیمانده، با گرفتن قطعات از قسمت پایین) از وسط انجام دهید، تا مرکز سر ادامه دهید.

مرحله ۵: اکنون، در طرف دیگر، یک پیچ دو رشته ایجاد کنید و با یک کش موی شفاف محکم کنید.

مرحله ۶: تمام موهای خود را به حالت دم اسبی به سمت بالا درآورید و با کش مو آنها را ثابت کنید.

مدل موی برای مو اندازه متوسط
مدل موی برای مو اندازه متوسط

مدل موی دخترانه تاج نیمه بلند

مرحله ۱: در این آموزش قرار است مدل موی دخترانه تاج نیمه بلند را به شما آموزش دهیم. این مدل موی دخترانه برای دورهمی های دخترانه بسیار مناسب است. برای شروع از سمت راست، موهای خود را در وسط قسمت کنید. با گرفتن یک رشته مو از سمت راست، یک بافت سه رشته ای کلاسیک ایجاد کنید. با کش آن را محکم کنید.

مرحله ۲: همان کار را در سمت چپ انجام دهید.

مرحله ۳: دو بافت را پشت سر خود بکشید و آنها را به صورت صلیب بزنید.

مرحله ۴: بافت ها را در زیر یکدیگر قرار دهید. در این آموزش مدل موی دخترانه یک نکته ی ریزی وجود دارد. با این که آموزشی ساده به نظر میرسد، اما باید توجه داشته باشید که بعد از اینکه دو بافت را کنار هم آوردید باید به خوبی با گیر مویی آنها را سفت کنید. اگر این کار برای شما سخت است می توانید از دوست خود کمک بگیرید.

آرایش مو
آرایش مو

مدل موی دخترانه دم دار نیمه بلند

مرحله ۱: از وسط مو، موهای خود را به سه قسمت کوچک در بالای سر تقسیم کنید.

مرحله ۲: دو قسمت سمت راست را به سمت پایین ببرید و ابتدا روی قسمت سمت چپ باقی مانده تمرکز کنید.

مرحله ۳: یک بافت کوچک ایجاد کنید، آن را به سمت پشت بافت کنید، اما در مرکز سر خود متوقف شوید.

مرحله ۴: همین کار را با دو قسمت باقیمانده انجام دهید.

مرحله ۵: گره ها را به یک دم اسبی نیمه بالا بکشید و آن را به صورت گرد در بیاورید و در همان شکل با کش مو آن را ببندید.

مرحله ۶: هر قسمتی از مو که بیرون آمده است بردارید و آنها را به دور مو بپیچید و با سنجاق محکم کنید.

چگونه موی زیبا داشته باشیم
چگونه موی زیبا داشته باشیم

مدل موی دخترانه دم اسبی رو به پایین

مقاله پیشنهادی: ساخت ژل مو خانگی چگونه امکان پذیر است؟

مرحله ۱: ممکن است اسم این مدل موی دخترانه تا به حال نشنیده باشید. اما با کمی ترفند به شما یاد میدهیم . برای شروع موهای خود را به سه قسمت تقسیم کنید.

مرحله ۲: ابتدا از قسمت جلو مو بافت هلندی را انجام داده و آن را تا انتهای مو ادامه دهید.

مرحله ۳: به بافتن پشت سر خود ادامه دهید و مطمئن شوید همه چیز سفت است.

مرحله ۴: در حالی که این بافت را ادامه می دهید، قطعات اضافی را از قسمت وسط اضافه کنید تا یک پارچه تر ضخیم تر نشان دهد. بعد از آن با کش نامریی موی خود را ببندید.

مرحله ۵: موهای باقیمانده را از سمت چپ و راست برداشته و یک بافت فرانسوی را در بالای بافت اول شروع کنید. از کناره های مو بردارید و به بافت اضافه کنید و به همین ترتیب بافت را به پایان برسانید. با کش مو سفت ببندید.

مدل موی مجلسی
مدل موی مجلسی

بافت دو طرفه مخصوص مدل موی دخترانه کوتاه

مرحله ۱: اگر موهای پسرانه و کوتاهی دارید، باید بگوییم که بافت دو طرفه برای مدل موی دخترانه کوتاه بهترین گزینه است. برای شروع یک قسمت یک اینچی از خط موهای خود بگیرید و آن را به سه قسمت کوچکتر جدا کنید.

مرحله ۲: یک بافت فرانسوی ایجاد کنید. در حالی که در امتداد خط موی خود می بافید، موهای باقی مانده را به بافت اضافه کنید و با کش آن را محکم کنید.

مرحله ۳: کمی عقب تر از این بافت، بافت دوم را اضافه کنید و با کش آن را محکم کنید.

بستن جدید مو
بستن جدید مو

مدل موی دخترانه بافت وارونه

خرید انواع اتو مو و ویو با قیمت مناسب

مرحله ۱: این مدل موی دخترانه بسیار شیک و زیبا می باشد. اما بسیاری از دختران فکر میکنند که مدل پیچیده و سختی است و از آن میگذرند. اما مدلی بسیار ساده است. برای شروع موهای خود را به پایین آویزان کنید. یک قسمت بزرگ را بردارید و آن را به دو قسمت تقسیم کنید.

مرحله ۲: از انتهای مو شروع به بافتن قسمت سمت چپ به سمت بالا کنید و با کش آن را محکم کنید . همین کار را با قسمت راست نیز انجام دهید.

مرحله ۳: اکنون، سر خود را به سمت بالا بگیرید، و تمام موهای خود را گوجه ای بالای سر ببندید.

مدل موی جدید مجلسی
مدل موی جدید

مدل موی دخترانه بافت کنار مو

مرحله ۱: این مدل موی دخترانه کوتاه می تواند برای موهای کوتاه بسیار شیک به نظر برسد. از کنار موهای خود را شانه کنید و یک قسمت عمیق ایجاد کنید.

مرحله ۲: یک یا دو سنجاق مو را بردارید و قسمت کوچکی از پشت موهای خود را جمع کنید. این کار باعث می شود تا هنگام بافتن موهای پشتی مانع کار نشوند.

مرحله ۳: موهای خود را به سه قسمت تقسیم کنید و روند بافتن آن را به عقب شروع کنید. هر بار که یک تکه مو را به سمت بالا می کشید، قسمت کوچکی دیگر از هر طرف را بگیرید مانند اینکه یک بافت فرانسوی انجام می دهید. به همین صورت ادامه دهید و هنگام بافتن موهای اضافه را در بافت اضافه کنید.

مرحله ۴: هنگامی که کار بافت تمام شد. بافت را با سنجاق مویی در جای خود محکم کنید. بقیه موهایی که با سنجاق مویی عقب مو نگه داشته بودید را باز کنید. این مدل موی دخترانه کوتاه مناسب مهمانی ها و دورهمی دخترانه می باشد که به راحتی می توانید انجام دهید.

آموزش تصویری مدل مو
آموزش تصویری مدل مو

یک رشته بافت و موهای موج دار

موهای بلند دارید؟ اما در یک ظاهر شنیون شیک برای آن پیدا نکردید؟ مشکلی نیست این مدل موی دخترانه ساده و راحت برای دختران که فقط در ۵ تا ۱۰ دقیقه آماده می شود را ببینید. تنها چیزی که شما نیاز دارید یک فر یا موی موج دار بلند است.

مرحله ۱ : موهای خود با روغن نرم کرده و آنها را از یک طرف شانه کنید.

مرحله ۲ : از طرف دیگر، درست بالای گوش، سه رشته مو را برداشته و به سبک فرانسوی ببافید.

مرحله ۳ : انتهای بافت را با یک کش موی زیبا محکم کنید. به همین راحتی شما توانستید یک مدل موی دخترانه را انجام دهید.

آموزش درست کردن انواع مو
آموزش درست کردن انواع مو

مدل موی فرشته ای برای موهای بلند

مدل موی دخترانه بعدی مدل موی فرشته ای می باشد که مخصوص دخترانی است موهای صافی دارند. این یک سبک عالی برای آن دسته از دخترانی است که عاشق بافت مو هستند، اما همچنان می خواهند موهای باز نیز داشته باشند.

مرحله ۱ : موهای خود را شانه زده و از یک طرف شروع به بافتن کنید.

مرحله ۲: با یک سه رشته مو معمولی شروع کنید و آن را به عنوان یک بافت هلندی ادامه دهید.

مرحله ۳ : موهای خود را در جهت خمیده ببافید تا حالت موج ایجاد شود.

مرحله ۴: با استفاده از یک کش موی محکم انتهای موهای خود را محکم ببندید و بقیه موهای خود را شانه بزنید.

آموزش تصویری بافت مو
آموزش تصویری بافت مو

مدل موی دخترانه گل سرخ با چند بافت

مقاله پیشنهادی: کاربرد ریمل در آرایش چشم و ابرو

آیا می خواهید به یک مهمانی رسمی بروید؟ این مدل مو گل رز می تواند نجات دهنده نهایی شما برای چنین رویدادهایی باشد. شما به راحتی می توانید خلاقیت خود را فقط با چند سنجاق مویی و چند کش به رخ بکشید.

مرحله ۱ : برای این مدل کافی است که فقط موهای خود را به ۴ یا ۵ قسمت تقسیم کنید و آنها را با کش مو محکم کنید.

مرحله ۲ : حالا هرکدام را بافته و بافت ها را کمی شل کنید تا حجم بگیرد و منسجم شود.

مرحله ۳ : آنها بپیچانید و به صورت دایره ای ببندید و از سنجاق مویی برای نگه داشتن آنها استفاده کنید.

مرحله ۴ : مرتباً لایه ها را به آن اضافه کنید تا زمانی که مانند شکل، ظاهری مانند گل روز به خود بگیرد.

آماده سازی مو برای مهمانی
آماده سازی مو برای مهمانی

مدل موی پیچ خورده برای موهای بلند

این مدل موی دخترانه در ۵ دقیقه ای به معنای واقعی کلمه می تواند شما موهای شما را شیک و مرتب کند. این سبک برای همچنین برای مدل موی دخترانه کوتاه یا متوسط نیز مناسب است. تنها چیزی که باید یاد بگیرید این است که مو های خود را مرتب بپیچانید و آنها را به هم گره بزنید.

مرحله ۱ : موهای خود را به خوبی شانه بزنید و مطمئن شوید که انتهای آن صاف شده است.

مرحله ۲ : حالا دو دسته مو از هر دو طرف بیرون بیاورید.

مرحله ۳: مانند تصویر همانطور که نشان داده شده آنها را بپیچانید و با یک کش مو بهم ببندید.

مرحله ۴ : آن را با یک پاپیون یا کش موی زیبا تزیین کنید.

مدل جدید مو از کجا پیدا کنم
مدل جدید مو از کجا پیدا کنم

بافت بزرگ فرانسوی

این مدل موی دخترانه خیره کننده برای دختران می تواند حجم زیادی از خلاقیت شما را بیان کند. همچنین برای دخترانی که موهای بلندی دارند و بافتن مو برای آنها سخت است، گزینه ی خوبی می باشد. ممکن است این روش در اول عجیب باشد. چون باید موها را از جلوی صورت خود ببافید.

مرحله ۱ : موهای خود را شانه بزنید و اطمینان حاصل کنید که هیچ گره ای در موها وجود ندارد. سپس آنها را مانند شکل به جلو بیاورید.

مرحله ۲ : حالا سه رشته مو را از کناره ها بکشید و آنها را ببافید.

مرحله ۳ : موهای بیشتری را از هر دو طرف به این قسمت اضافه کنید، تا زمانی که مویی باقی نماند.

مرحله ۴ : انتهای آن را با یک کش محکم کنید و بعد به آرامی موها را از بالای سر خود به پشت سر هدایت کنید.

آموزش تصویری مدل مو
آموزش تصویری مدل مو

مدل موی حباب پیچ خورده

در اینجا مدل مو جالب دیگری از مدل موی پیچ خورده برای دختران آورده شده است.. این مدل نه تنها حجم کمی روی موهای نازک و صاف اضافه می کند، بلکه وقتی از دور دیده می شود جلوه ای سه بعدی ایجاد می کند. برای انجام این کار، بسته به طول موهای خود، باید حداقل از ۱۲ کش مویی ریز استفاده کنید.

مرحله ۱ : موهای خود را به خوبی شانه بزنید و اطمینان حاصل کنید که هیچ درهم پیچیده ای ندارند.

مرحله۲ : حالا از هر دو طرف بخشی از موها را بردارید.

مرحله ۳ : حالا یک فاصله انگشت را بگذارید و یک کش موی دیگر ببندید. آن را از وسط تقسیم کنید و انتهای مو را از وسط به سمت داخل هدایت کنید.

مرحله ۴ : همین کار را در سمت دیگر تکرار کنید.

آموزش مدل موی فرانسوی
آموزش مدل موی فرانسوی

تاج فرانسوی

این مدل موی خیره کننده برای دختران با موهای بلند، بهترین گزینه است. مدل موی الهه یونانی برای موارد خاص که می خواهید پیچیده و ظریف به نظر برسید بسیار مناسب است. بافت معمولی فرانسوی به صورت حلقه می توانید مدلی پیچیده و شیک برای موهای شما ایجاد کند

مرحله ۱ : همانطور که در شکل نشان داده شده، موهای خود را از وسط تقسیم کنید.

مرحله ۲ : با استفاده از سبک فرانسوی، در هر دو طرف دو را از جلوی موها تا انتهای مو ببافید.

مرحله ۳ : حالا آنها را بلند کرده و در جهت مخالف قرار دهید تا شکل ‘U’ ایجاد شود.

مرحله ۴ : انتهای بافت را با سنجاق مویی محکم کنید.

مدل موی زیبا
مدل موی زیبا

دم اسبی حبابی

آیا دوست دارید موهای خود را دم اسبی بلند ببندید. این مدل موی دمدمی مزاج برای دختران، ظاهری ورزشی به دم اسبی معمولی می بخشد. همچنین، هیچ نوع بافت یا روشهای پیچیده برای این مدل مو وجود ندارد. تنها به چند بند کش مو نیاز دارید.

مرحله ۱: موهای خود را به خوبی شانه بزنید و با استفاده از کش مو، موهای خود را دم اسبی را ببندید.

مرحله ۲ : به اندازه نیم انگشت فاصله بگذارید و بعد با کش مو ببندید.

مرحله ۳ : حالا از انتهای تیز یک شانه جدا کننده یا یک سوزن بافندگی استفاده کنید و آن را به قسمت بسته مو وارد کنید و آن را بیرون بکشید تا جلوه ای شبیه حباب ایجاد کند. ( مانند شکل )

مرحله ۴ : این کار را تا انتهای مو انجام دهید.

مدل موی ساده
مدل موی ساده

مدل موی گره ای نیمه بالا

اگر از اصول بافت فرانسوی اطلاع داشته باشید، ساخت این مدل مو برای دختران ساده است. حجمی که از تاج شما ایجاد می کند، به شما اجازه می دهد تا به طور همزمان طول موهای خود را به نمایش بگذارید. ممکن است برای مبتدیان کمی پیچیده به نظر برسد، اما هنگامی که انگشتان شما مهارت پیدا می کند، نتیجه این کار زمان زیادی نمیبرد.

مرحله ۱ : موهای خود را به خوبی شانه بزنید و کمی از موهای جلو همانند شکل بالا بردارید.

مرحله ۲ : اکنون با استفاده از تکنیک فرانسوی موهای خود را ببافید. تا وسط سر این کار را انجام دهید.

مرحله ۳ : حالا انتهای آن را با یک کش مو محکم کنید.

مرحله ۴ : برای ایجاد حجم و برجستگی، قسمت هایی که بافتید را کمی شل کنید. بقیه مو را بردارید و در انتهای بافت خود مدل گوجه ببندید. برای سفت نگه داشتن مو ها از سنجاق مویی استفاده کنید. بقیه موهای خود را شانه بزنید تا مرتب شود.

منابع

glamour.com
poorlittleitgirl.com
stylesatlife.com

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

پنج + 14 =