کاربرد ریمل در آرایش چشم و ابروها و زیبایی خانم ها نقش اساسی دارد، ریمل ها واقعا فراتر از حد نیاز مژه و ابروها هستند. زمانی این مسئله حساس تر از همیشه می شود که شما در تلاش برای یافتن بهترین ریمل برای مژه ها و ابروهای خود در میان انواع ریمل حجم دهنده هستید.

کاربرد ریمل در آرایش امروزه و در دنیای لوازم و آرایشی همچون انواع ریمل مژه و ابرو غوغایی به پا کرده اند که عبور از آن به راحتی امکان پذیر نیست! با توجه به این که بسیاری از افراد به درمان های گران قیمت از جمله کاشت مژه و ابرو اعتماد می کنند، لازم به یادآوری است که کاربرد ریمل در آرایش مژه و ابرو طی چند سال گذشته مسیری طولانی را پشت سر گذاشته است و امروزه نوید بخش مژه و ابروهای پر و حجیمی هستید.

کاربرد ریمل در آرایش چشم و ابرو
کاربرد ریمل در آرایش چشم و ابرو

ریمل چیست؟

ریمل ها از دسته محصولاتی هستند که با ضخیم شدن، بلند شدن و معمولا تیرگی مژه ها و ابروها باعث بهبود ظاهر چشم می شوند. ریمل ها حاوی مواد خاصی هستند که به صورت دقیق و کنترل شده محصول را در جاهایی که لازم است به کار می برند.

جالب است بدانید که ریمل ها از نظر پتانسیل ایجاد سوزش پوست یا ایجاد واکنش های آلرژیک ارزیابی می شوند. سرانجام، ریمل یک محصول آرایشی است که برای تقویت مژه و البته ابروها استفاده می شود. این محصول می تواند مژه ها را از بسیاری جهات، از حجم دادن تا ضخیم شدن افزایش دهد.

 کاربرد ریمل در آرایش صورت
کاربرد ریمل در آرایش صورت

نکته مهم در مورد ریمل ها

محصولات آرایش چشم شامل محصولاتی است که برای تقویت جلوه چشم و تاکید بر زیبایی چشم استفاده می شود. آنها شامل محصولاتی مانند ریمل، سایه چشم، خط چشم، محصولات ابرو و غیره که می توانند به تقویت و برجسته سازی چشم و ابروها کمک کنند.

بهترین نکته در مورد انواع ریمل این است، از هر نوع ریملی که استفاده کنید به شما برای دستیابی به مژه و ابروهای پررنگ در زمانی کوتاه با ماندگاری بالا کمک می کند. همچنین از انواع ریمل می توان برای فرم دهی، حالت دادن و تقویت ابروها نیز استفاده کرد و از برس های آنها در این امر کمک گرفت.

انواع ریمیل
انواع ریمیل

چرا ریمل میزنیم؟

در واقع دلایل زیادی وجود دارد که ما افراد به استفاده از ریمل روی آورده اند اما از مهمترین نکات و کاربرد ریمل در آرایش می توان به این مورد اشاره کرد که مژه های رنگ نشده، کمرنگ و طبیعی ما خیلی جذاب نیستند. مخصوصا اگر مژه های بوری داشته باشیم، تقریبا قابل مشاهده نیستند! البته، این موضوع استثنا است و حتی افرادی که دارای مژه های بلند و زیبایی هستند تمایل به استفاده از ریمل دارند.

خرید انواع ریمل ابرو با قیمت مناسب

کاربرد ریمل در آرایش نه تنها به زیبایی افراد کمک می کند، بلکه جلوه خاصی نیز به آنها می بخشد. مژه های کاملا پوشیده شده از ریمل بخشی از قاب چهره را پوشش می دهند که باعث می شود چشم عمیق تر و زیباتر به نظر برسد.

برس ابرو چه کاربردی در آرایش دارد
برس ابرو چه کاربردی در آرایش دارد

آشنایی با برس و کاربرد ریمل در آرایش

کاربرد ریمل در آرایش روزانه خود را زمانی به خوبی احساس خواهید کرد که حتی اگر آرایش دیگری هم نداشته باشید یک ریمل حجم دهنده خوب می تواند معجزه کند.

برس ریمل حجم دهنده که دارای دنده و موهای خاصی می باشد می تواند پررنگ ترین نقش و کاربرد ریمل در آرایش را برای خانم ها به ارمغان آورد، چرا که به راحتی آنها را رنگ و فرم می دهد که در نتیجه آرایش صورت بسیار تاثیرگذار است.

کاربرد ریمل در آرایش مژه های کوتاه و یا ابروهای کم حجم بیشتر به چشم میخورد زیرا این افراد با این خصوصیات پس از استفاده انواع ریمل مژه و ابرو شاهد تغییرات عالی خواهند بود. قبل از هر چیز بهتر است با انواع ریمل آشنا شوید تا بتوانید به نحو احسن از کاربرد ریمل در آرایش بهره ببرید.

معرفی انواع برس

کاربرد ریمل در آرایش را به وضوح می توانید مشاهده کنید این محصول آرایشی و بهداشتی معمولا برای تقویت مژه و ابروها استفاده می شود. انواع ریمل می تواند مژه و ابروها را تیره، ضخیم، بلند و یا پرتر جلوه دهد و این دقیقا همان چیزی است که بسیاری از خانم های زیبا پسند به دنبال آن هستند.

به دلیل استقبال و کاربرد ریمل در آرایش، انواع ریمل به طور معمول به یکی از سه شکل مایع، پودر یا کرم با فرمول های مختلف ارائه می شود. توجه داشته باشید، اکثریت انواع ریمل ها حاوی اجزای اساسی یعنی رنگدانه ها، روغن ها، و مواد نگهدارنده هستند که رایج ترین شکل آنها، ریمل مایع حجم دهنده می باشد که طرفداران بسیاری دارد.

به همان اندازه که ریمل مژه و ابرو مهم است برس ها نیز دارای اهمیت هستند. برای هر نوع ریملی، قلم مویی تعریف شده است.

برس های ضخیم

به جرات می توان گفت این نوع از برس ها از پرطرفدارترین ریمل و برس هایی هستند که خانم ها به دنبال آن هستند؛ اگر می خواهید به کاربرد ریمل در آرایش پی ببرید بهتر است به برس آن توجه کنید. این ریمل از فرمولاسیون خاصی برخوردار است که با یک تیر چند نشان میزند.

برس های انواع ریمل از جمله ریمل حجم دهنده با الیاف مصنوعی ساخته شده اند که به جمع شدن مژه ها و حجیم شدن آنها کمک می کند.

توجه داشته باشید اگر مژه های شما علاوه بر کم پشت بودن کوتاه هم هستند باید در استفاده از این برس ها حرفه ای تر عمل کنید.

برس به شکل توپ

از برس های بسیار جالب در دنیای مد و آرایش هستند، با توجه به نام آنها به راحتی می توانید حدس بزنید که شکل آنها چگونه است، این برس ها به شکل توپ های گرد پر از موهای ریز و درشت هستند که در حالت دهی به مژه و ابرو نقش بسزایی دارند و به راحتی آنها را پر رنگ می کنند.

مقاله پیشنهادی: ویتامین های جوان ساز پوست کدام ها هستند؟

از مهمترین کاربرد ریمل در آرایش با این نوع برس می توان به چشمان کوچک یا مژه های کوتاه اشاره کرد.

از مهمترین کاربرد ریمل در آرایش

ممکن است به نظر برسد که استفاده از ریمل مژه و ابرو مسئله خاصی نیست. اما با نگاهی گذرا به چهره افراد گوناگون می توانید نقش ریمل را در چهره آنها ببینید.

اگر می خواهید بدانید که این محصول چه کاربردی دارد باید بهترین ریمل را انتخاب کنید؛ ارزش انتخاب ریمل های مرغوب در این است که مژه و ابروها به هم نمی چسبند، پوسته پوسته نمی شود و روی پلک ها پخش نمی شوند.

چند نوع ریمل داریم
چند نوع ریمل داریم

انواع ریمل کدامند؟

ریمل های محلول در آب به راحتی پوسته پوسته می شوند و بعد از مدت زمان مشخصی با مقداری آب به راحتی از مژه و ابرو جدا می شوند، البته آنها را می توان با هر پاک کننده دیگری به راحتی از بین برد.

ریمل های ضد آب خلاف مورد قبل می باشد و به طور معمول در مدت طولانی تری روی مژه و ابرو باقی می مانند. آنها بهترین محصول برای تابستان و جشن های طولانی مدت هستند که می توانند بر روی مژه و ابروها باقی بمانند، زیرا در این شرایط است که افراد تعریق دارند و بهترین محصول می توانند انواع ریمل ضد آب باشد.

فراموش نکنید که شستن آنها با پاک کننده های معمولی سخت و بی نتیجه است و حتما به مواد پاک کننده مخصوص آرایش بر پایه روغن احتیاج دارید. فرمولاسیون انواع ریمل ضد آب به گونه ای هستند که ساعت ها روی چشم سالم باقی می مانند.

ریمل پودر
ریمل پودر

ریمل پودر

ریمل پودر از انواع ریمل ها می باشد که با ریمل مرطوب و خشک بسیار متفاوت است. با چند قطره مایع مثل قطره چشم می توان آن را روان کرد و توسط یک برس از آن استفاده کرد.

ریمل کرم
ریمل کرم

ریمل کرم

ریمل کرمی از برترین نوع ریمل ها می باشد که به دلیل بازخورد و کاربرد ریمل در آرایش چشم خانم ها از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. ریمل حجم دهنده یا ریمل کرم مژه های نازک و کم پشت را به مژه های پرپشت و تیره تبدیل می کند.

ریمل مایع
ریمل مایع

ریمل مایع

از پرفروش ترین ریمل در بین خانم ها می توان به ریمل های مایع اشاره کرد؛ این ریمل ها به راحتی قابل دسترس هستند و نسبت به سایر ریمل ها رایج هستند و بیشتر توسط خانم هایی استفاده می شود که مژه های آنها کمی فر است.

ریمل مایع مژه ها را تقویت و بلندتر می کند که در دو نوع ضد آب و محلول در آب وجود دارد.

ریمل ضد آب

اکثر خانم ها عاشق ریمل های ضد آب هستند؛ تا بتوانند از آن برای شب های طولانی و روزهای بارانی و حتی شنا و شرایط خاص استفاده کنند، این ریمل به راحتی پخش نمی شود و به دلیل مزایا و کاربرد ریمل در آرایش، خانم ها آن را جزو یکی از ابزارهای بسیار حیاتی آرایشی خود می دانند.

خرید انواع ریمل چشم با قیمت مناسب

ریمل های ضد آب از ریمل های مورد علاقه خانم ها می باشد که در هر شرایطی بر روی مژه و ابروها باقی می مانند و برای راحت پاک کردن آنها می توانید از روغن های همانند روغن بادام یا روغن نارگیل و هر روغن دیگری استفاده کرد.

این ریمل نه تنها از چشمان شما محافظت می کند بلکه با فرمولاسیون خاصی که دارد مژه های شما را تغذیه می کند.

ریمل بلند شدن ابرو

وقتی به دنبال مژه های بلندتری هستید، نمی توانید به سراغ ریمل های قدیمی خود بروید. شما به یک برس و ریمل مژه و ابرو خاص نیاز دارید که مژه های شما را به طور مساوی پوشش دهد و در عین حال آنها را طبیعی جلوه دهد.

بنابراین اگر هنوز به کاربرد ریمل در آرایش به خوبی پی نبرده اید حتما برای خرید بعدی خود به برس آنها دقت کنید. برس ها در نتیجه نهایی استفاده از این محصول بسیار تاثیرگذار هستند و نمی توان به راحتی از کنار آنها عبور کرد.

ریمل حجم دهنده
ریمل حجم دهنده

ریمل حجم دهنده

ریمل حجم دهنده در مدل های مختلفی ارائه و به دنیای آرایشی وارد شده است که جوابگوی بسیاری از افراد می باشد و با یک تیر می توانید چند نشان بزنید و بهترین ریمل را برای خود تهیه کنید و از هزینه های گزاف جلوگیری کنید.

ریمل حجم دهنده دارای برس های تقریبا یکسانی هستند اما از نظر ساختار و فرمولاسیون با یکدیگر متفاوت هستند. برس ها در تعیین حجم مژه ها دخیل اند در صورتی که قصد خرید ریمل حجم دهنده را دارید این نکات را مد نظر داشته باشید.

ریمل حجم دهنده به دلیل حجم دادن و پر کردن مژه ها طرفداران بسیاری دارد، اگر شما از دسته افرادی هستید که می خواهید هر روز از این محصول استفاده کنید بهتر است که از ریمل ریمل حجم دهنده ضد آب استفاده نکنید زیرا کار شما را سخت می کنند.

ریمل حلقه ای

تقریبا شبیه ریمل حجم دهنده می باشد با این تفاوت که به طول آنها کمک می کند و مژه ها را علاوه بر بلند کردن حجیم تر نشان می دهد و به شکل خاصی آنها را فر می کند.

با این ریمل شما می توانید زیبایی خاصی را برای خود رقم بزنید. به لطف برسی که دارد امروزه شاهد کاربرد ریمل در آرایش و سالن های آرایشی هستیم که با یکبار کشیدن می توانید تغییرات را روی مژه مشاهده کنید.

ریمل حجم دهنده
ریمل حجم دهنده

ریمل مژه پایین

یکی از ریمل های خاص و طالب در بین خانم ها می باشد. همانطور که از نامش هویداست برای مژه های پایینی چشم استفاده می شود که کوتاه تر و کم حجم تر از مژه های بالایی هستند.

تفاوت اصلی این ریمل و با انواع ریمل موجود برس آن می باشد که به شکل خاصی برای مژه های کوتاه چشم طراحی شده است.

چه کسی باید از ریمل پایین مژه استفاده کند؟

اگر موهای تیره ای دارید به احتمال زیاد می خواهید روزانه روی مژه های پایین خود ریمل بزنید چرا که این مژه ها کمرنگ و کم پشت هستند. اگر از دسته افرادی هستید که موهای بلوندی دارید راحت تر می توان با این مسئله کنار آمد.

مقاله پیشنهادی: آنتی اکسیدان چیست و چه کمکی به پوست می کند؟

در صورتی که پوستی سبزه دارید می توانید با ریمل پایین مژه های خود را پررنگ تر کنید و چشم های زیباتری داشته باشید.

ریمل ابرو

کاربرد ریمل در آرایش را با این نوع ریمل بهتر می توان درک کرد. همانطور که ریمل های رایج برای مژه های شما تغییرات و ویژگی های منحصر به فردی دارند این ریمل نیز مزایای بیشماری به همراه دارد.

این ریمل به ابروها شکل و رنگ متفاوتی را اعمال می کند، بخصوص ابروهایی که کم پشت هستند و مداد کارساز نیست، ریمل ابرو می تواند برای آنها کاربردی باشد.

یکی از اصلی ترین کاربرد ریمل در آرایش افراد سازگاری این محصول با پوست، چشم و ابروهای آنها می باشد.

مژه پر پشت
کاربرد ریمل در آرایش خانم ها

کاربرد ریمل در آرایش خانم ها

بدون شک برای هر نوع آرایشی به ریمل نیاز دارید، کاربرد ریمل در آرایش به گونه ای است که برخی بدون استفاده از ریمل کار برایشان سخت و حتی غیرممکن است.

به طور مثال مدل ها، سلبریتی ها، عروس ها و بسیاری از افراد این چنینی با کاربرد ریمل در آرایش به خوبی آشنا هستند و می دانند که هر انواع ریمل حجم دهنده و یا ساده می توانند چه تغییراتی روی چهره نهایی آنها اعمال کند. در ادامه به کاربرد ریمل در آرایش و انواع آن بیشتر اشاره شده است اگر به دنبال بهترین ریمل هستید این مطلب را از دست ندهید.

بهترین آرایش چشم چیست
بهترین ریمل چیست

کدام ریمل را انتخاب کنیم؟

با وجود سلیقه متفاوت خانم ها پاسخ دادن به این سوال واقعا کار مشکلی است. با این حال نتیجه کاربرد ریمل در آرایش را می توان به نوع برس ربط داد. بیشتر خانم ها تاکید بر ریمل ها با برس های سیلیکونی دارند که به راحتی درون لوله میچرخد و می توان توسط برس محتویات درون ریمل را بر روی مژه یا ابرو اعمال کرد.

ریمل باید دارای یک قوام مخملی باشد، نه خیلی متراکم و نه آبکی باشد که به لطف فرمولاسیون های واقعی تعریف شده می توانیم آن را به راحتی و بدون دردسر استفاده کنیم.

اگر حاوی مواد مغذی و در عین حال با دوام باشد، این برای تقویت مژه و مو شمایی که آنها را از دست داده اید بهتر است. ریمل ضدآب تنها در موارد خاص گزینه خوبی است زیرا مژه های ما را به خوبی حالت می دهد، از طرفی برداشتن آن کار دشواری است.

بررسی
بررسی ریمل

بررسی خصوصیات ریمل حجم دهنده

چشمان ما دریچه روح ماست بنابراین کاملا طبیعی است که آنها بیانگر احساسات ما باشند، در این بین کاربرد ریمل در آرایش بی تاثیر نیست. ریمل یکی از محصولاتی است که برای دستیابی به چشمانی زیبا با ظاهری جذاب از آن استفاده می کنیم. آیا می دانید ریمل ها همانند مو، پوست، بدن، صورت و … دارای تنوع بسیاری زیادی هستند؟

از اولین کاربرد ریمل در آرایش می توان به این موضوع اشاره کرد که افراد بیشتر به دنبال ظاهری طبیعی تر و هزینه های به صرفه تر هستند و با استفاده از یک ریمل مناسب می توانند از تمام مزایای آن بهره مند شوند.

حجم دهنده چیست
ریمل حجم دهنده چیست

ریمل حجم دهنده چه کاری انجام می دهد؟

اگر فکر می کنید کدام ریمل برای حجم دادن بهتر است،  ممکن است اولین سوالی که در ذهن شما نقش ببیند این باشد که ریمل حجم دهنده چگونه می تواند مژه و ابروهای شما را حجیم کند؟

ریمل های حجم دهنده برای کمک به افرادی که طالب مژه های ضخیم و پرتری هستند طراحی شده است. اغلب این ریمل ها با فرمول های متراکم تری ساخته شده اند که به راحتی به مژه ها می چسبند.

مقاله پیشنهادی: آموزش ساخت کرم ضد آفتاب طبیعی و ارگانیک

از طرفی برخی از ریمل های حجم دهنده حاوی ترکیبات نرم کننده مو برای جمع شدن مژه ها و تشویق به رشد مو می شوند که در زیر به برخی از آنها اشاره شده است:

  1. پرو ویتامین  B5
  2. آلوئه ورا
  3. کراتینه
  4. بیوتین
  5. جو دو سر
  6. اسیدهای چرب
  7. پانتنول

البته شایان ذکر است که در دنیای امروز به دلیل تنوع و کاربرد ریمل در آرایش هر کدام از آنها بر اساس پایه و اصول خاصی تولید می شوند.

آیا ریمل رنگی خوب است
آیا ریمل رنگی خوب است

مزایای ریمل رنگی برای مژه و ابرو

هنگام رنگ کردن ابروها بدون شک زمان زیادی از شما خواهد گرفت و از طرفی می تواند برای ابروها مضر باشد. کسانی که می خواهند روی چشم و مژه های خود بیشتر تمرکز کنند تا بیشتر دیده شوند می توانند از ریمل های رنگی استفاده کنند، کاربرد ریمل در آرایش مژه و ابرو می تواند به باز شدن چهره و زیبایی فرد ختم شود.

از دیگر مزایای ریمل های رنگی می توان به تنوع آن اشاره کرد، خانم ها از دسته افرادی هستند که تنوع در رنگ مو را دوست دارند و با مد پیش میروند. اگر از دسته افرادی هستید که مرتبا موهای خود را رنگ می کنید بدون شک به فکر تغییر رنگ ابروهای خود هستید که می توانید در زمانی کوتاه با هزینه ای حداقلی ابروهای خود را توسط یک ریمل رنگ و حالت دهید.

ریمل چشم
ریمل ابرو یا ریمل چشم

آیا تفاوت زیادی بین استفاده از ریمل مژه معمولی در مقابل ریمل تخصصی ابرو وجود دارد؟

این سوالی است که در ذهن بسیاری وجود دارد و مسئله را کمی پیچیده تر می کند. کاربرد ریمل در آرایش مژه و ابرو تفاوت های بسیاری دارند که آنها را از هم تفکیک کرده اند و بدون شک هر کدام به نوبه خود دارای خصوصیات منحصر به فردی است که آنها را از هم جدا کرده اند.

اما در نتیجه کار می توان به اثراتی که از خود به جای می گذارند اشاره کرد که کاربرد ریمل در آرایش به زیبایی، ضخیم، رنگی شدن و بلند شدن موهای مژه و ابرو کمک می کند.

استفاده صحیح از ریمل
استفاده صحیح از ریمل

استفاده صحیح از ریمل ها

کاربرد ریمل در آرایش چشم ها بسیار خاص است و برخی از خانم ها دوست دارند از ریمل ها تا چندین ماه استفاده کنند. نکته ای که برخی از افراد از آن مطلع نیستند استفاده غلط از ریمل ها می باشد که منجر به خشک شدن سریع آنها می شود.

برس ریمل ها از اساسی ترین مواردی است که ریمل ها با آن شناخته می شوند؛ برس ریمل مژه و ابرو را با یک حرکت بیرون بکشید. هوا را به داخل ریمل پمپاژ نکنید، زیرا باعث خشک شدن آن می شود و باکتری ها را ترغیب به رشد در ریمل می کند.

استفاده مبتدیان از ریمل

برای مبتدیان، فرمول ریمل های قابل شستشو با محتوای آب بیشتری می باشد، بنابراین برداشتن آنها راحت تر است، این بدان معنا است که برای سلامت مژه های آنها بهتر هستند. البته شایان ذکر است که تمامی محصولات آرایشی به دلیل پیشگیری از هر گونه مشکل احتمالی تست شده و سپس روانه بازار می شوند. در صورتی که تمایل به استفاده از ریمل های ضد آب داشته باشند باید بدانند که مقدار آب کمتری دارند در این ریمل ها استفاده شده است که می تواند یکی از مزایا و کاربرد ریمل در آرایش باشد چرا که برخی از افراد می خواهند ماندگاری در برابر عرق، باران، اشک یا رطوبت و هر چیز دیگر را تجربه کنند می توانند از این ریمل ها استفاده کنند.

منابع

organicauthority.com
stylecraze.com
adorebeauty.com
harpersbazaar.com.au
bestmascararanking.com

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

18 − سیزده =