آموزش مداد کشیدن ابروی دخترانه چیزی است که هر دختر نوجوانی به دنبال آن است ساده ترین ابزار برای آرایش ابروها مداد ابرو است اما آیا کار با مداد ابرو را آموخته اید؟ ابروها می توانند زیبایی صورت را بیشتر کنند و باعث شوند چشم ها واضح تر دیده شوند بنابراین لازم است تا نکاتی هرچند ساده را قبل از آرایش ابروها برای به دست آوردن ابروی دخترانه انجام دهیم

مهمترین مسئله که باید به آن توجه کرد فرم طبیعی ابرو است ابروها خواهر هستند نه دوقولو یعنی قرینه بودن ابروها بسیار کم پیش می آید در ادامه سعی کرده ایم برای شما که قصد دارید ابروی دخترانه زیبایی داشته باشید تا از حداقل های آرایش ابرو چیزی در دست داشته باشید تا خود بتوانید ابروی دخترانه دلخواه خود را تهیه کنید.

ابروی دخترانه
ابروی دخترانه

چگونگی به دست آوردن ابروی دخترانه

زمانی که قصد دارید تا ابروی زیبای دخترانه داشته باشید باید به گنجینه لوازم آرایش خود مراجعه کنید ابزارهایی که برای نظافت و زیباسازی می توانند باعث شوند تا زیبایی ابروی دخترانه شما بیشتر شود موهای ابرو مانند سایر موهایی که در بدن وجود دارند رشد می کنند، یعنی اگر آرانها را به حال خود را کنید طول آنها افزایش خواهد یافت و غیر قابل کنترل خواهند شد چه یک تار مو یا چندین تار موی که ظاهر ابرویتان را دچار زشتی می کند را ازبین ببرید تا ابروهایی بدون عیب داشته باشید با سایر ابزاری که در اختیار دارید باقی موهای ابرو را در جای خود نگه دارید.

شکل طبیعی

ابروها دارای شکل های مختلفی هستند بعضی از آنها دارای انتهایی تیز و برخی دیگر دارای انتهایی گرد هستند و برخی دیگر کوتاه تر ابروهای معمولی دیده میشوند به جای آنکه شکل ابرو خود را تغییر دهید تا به شکلی که دوست دارید برسید بهتر است با ظاهر ابروی خود کنار بیایید و با آموزش مداد کشیدن ابروی دخترانه که در اینترنت موجود است ظاهر آن را آراسته نمایید.

تمیز کردن

ابروهای خود را مرتب کرده تا موهایی اضافی که باعث نارضایتی شده است را از بین ببرید برای آنکه دقیق این عمل را انجام دهید موها را به سمت بالا شانه کنید یک قیچی ابرو بردارید و موهای ابرو را که بلندتر از خط ابرو هستند کوتاه کنید قیچی را روی خط ابرو قرار داده و به سمت انتهای ابرو حرکت کنید و به آرامی قیچی کنید این کار را در طرف مقابل نیز تکرار کنید ابروها را با پاک کننده ملایم صورت بشویید و خشک کنید سپس با نوک انگشتان خود آن را صاف کنید.

ژل

به اندازه‌ی یک نخود بر روی انگشت اشاره خود ژل بمالید و سپس با انگشت شست خود شروع به مالیدن و پخش کردن ژل روی نوک انگشتان خود شوید پس از این کار ژل را روی ابروی های خود بمالید و با انگشتانتان ابرو را صاف کنید با کمک یک شانه ژل را به صورت یکنواخت در ابرو پخش کنید در صورتی که ژل حالت دهنده ابرو در دسترس نیست از ریمل یا اسپری مو نیز میتوانید استفاده نمایید.

خرید ژل ابرو و خط چشم ژله ای فرچه دار مینی ستار MINISTAR

سن مناسب برداشتن ابروی دخترانه
سن مناسب برداشتن ابروی دخترانه

زمان مناسب کندن موی ابرو از چه سنی است؟

برای داشتن ابروی دخترانه، باید راز کشیدن ابروی دخترانه را بلد باشید این راز با آموزش کشیدن ابروی دخترانه برای شما آشکار خواهد شد و شما با تمرین خواهید توانست یک طراح ابروی حرفه ای شوید اما باید قبل از تمام این موارد به این سوال پاسخ دهید که چه سنی برای کندن موهای زائد ابرو مناسب است؟ کندن موی ابرو بسیار مهم است زیرا باریک یا کلفت بودن ابرو به میزان موهایی که میکنیم بستگی دارد بنابراین زمان کندن ابرو و میزان کندن آن بیار مهم است.

سن مناسب چیست؟

داشتن ابروی دخترانه زیبا آرزوی بسیاری از نوجوانان و جوانان است اما چه زمانی و چه سنی مناسب کندن موهای اضافی ابرو است؟ متخصص زیبایی النا در این باره می گوید روش برداشتن ابرو بسیار مهم است این متخصص معتقد است سن ۲۰ سالگی برای مناسب است زیرا از وز شدن ابرو جلوگیری می شود اما برای اپیلاسیون او سن ۱۴ سالگی را پیشنهاد می کند زیرا در این سن تنش های پوستی به شدت کاهش خواهند یافت.

در سوی دیگر اما متخصص زیبایی لورن نظر دیگری دارد او معتقد است اواخر دوره راهنمایی یعنی سن ۱۳ تا ۱۴ سالگی برای شروع داشتن ابروی دخترانه و کندن ابرو است متخصصی دیگر به نام لورا توصیه میکند تا ۱۶ سالگی به ابروهای خود دست نزنید اما اگر ظاهر ابرو طوری است که نیاز به دستکاری باشد میتوانید کندن ابرو را انجام دهید.

آمادگی لازم برای برداشتن ابرو

ظاهر همه چیز نیست

در واقع ظاهر همه چیز نیست اما بسیار مهم است که بدانیم نوجوانان و جوانان میان دوستانشان سعی دارند بهترین باشند اما اگر فردی ابرویش دچار مشکل باشد ممکن است دوستانش او را مورد تمسخر قرار دهند همین موضوع می تواند بر روحیه آنها تاثیر منفی داشته باشد بنابراین تغییرات کوچک در ابرو میتواند باعث افزایش اعتماد به نفس در دختر شما شود.

اضافه کندن ابرو

هستند دختران جوانی که برای به دست آوردن ابروی دخترانه شروع به کندن ابروهای خود میکنند اما همین موضوع باعث میشود تا آنها ابروهای خود را بسیار نازک کنند نازک شدن ابروها در یک دوره زمانی رخ میدهد و شما متوجه نمی شوید که از حجم ابروهایتان در حال کاسته شدن است متخصص پوست النا می گوید بارها شده است که جوانان ۲۰ ساله به او مراجعه کرده اند و از کم بود ابروی خود گلایه کرده اند او توصیه میکند کندن ابرو را هر شش ماه یکبار انجام دهید.

ابروهای ضخیم نیز زیبا هستند

آیا ابروهای دخترانه باید حتما نازک باشند؟ نه، ابروهای ضخیم نیز زیبایی خود را دارند و همانند ابروهای نازک میتوانند چهره شما را زیبا نشان دهند ابروهای پهن باعث میشوند رسا بودن صورت بیشتر نمایان شود بسیاری از سلبریتی ها نیز دارای ابروهای پهن هستند پس فقط ابروی نازک زیبا نیست.

ابروهای ضخیم دخترانه
ابروهای ضخیم دخترانه

فرم ایده آل ابرو من

اگر یک ویژگی روی صورت وجود داشته باشد که گذر عمر را نشان می دهد آن ابرو است این روند را میتوان در ابروهای نازک دهه ۹۰ تا به امروز که ابروها پهن هستند یافت آیا فکر میکنید ابرو فقط موهای ابرو کرک های صورت هستند؟ دوباره فکر کنید، ابروها توانایی زیادی در ایجاد تناسب و زیبا نشان داده شدن چشم ها دارند ابروی کم و سنگین باعث میشود شما خسته و ناراحت به نظر برسید و ابروی بلند و با قوس زیاد شما را سخت گیر نشان خواهد داد از این رو رنگ کردن، تاتو، نخ کشیدن و …. در مورد ابرو زیادتر از قبل شده است کارشناس زیبایی نیلام هولمس میگوید: “ابروی شما قالب و تعادل را در صورت شما ایجاد میکند داشتن یک فرم ساده و مناسب تفاوت زیادی در صورت شما ایجاد خواهد کرد” در ادامه او چند پیشنهاد برای داشتن ابروی دخترانه می کند.

برداشتن ابرو دخترانه طبیعی
برداشتن ابرو دخترانه طبیعی

شکل پیشرفته ابروی طبیعی

او همواره توصیه میکند که به شکل طبیعی ابروی خود بچسبید با چیزی که به دنیا آمده اید کنار بیایید و آن را تقویت کنید بهترین شکل ابروی دخترانه ابروهای خودتان است پس از آنها محافظت کنید

اجازه ندهید ابروها قالب صورت شما شوند

ابروی دخترانه نباید طوری باشد که از ابعاد استاندارد صورت شما بزرگتر یا کوچکتر باشد یک ابروی کوچک برای یک صورت کوچک مناسب است اگر ابرو نازک باشد صورت پر تر و بزرگتر  نشان داده می شود و این اصلا برای داشتن ابروی دخترانه مناسب نخواهد بود.

فروش ماسک ابرو مینی ستار MINISTAR با قیمت مناسب

مطابقت اندازه ابرو متناسب با صورت

ابروهای شما باید مطابق با اندازه صورت شما باشد اگر صورت کشیده ای دارید ابروی قوس دار برای شما مناسب نیست یک ابروی صاف برای صورتی که به صورت مربعی است باعث میشود مربع بودن صورت برجسته شود بنابراین قوس دار کردن ابرو باعث میشود شکل صورت زیباتر شود ابروهای گرد بر روی صورت های گرد گرد بودن صورت را بیشتر نشان میدهد بنابراین نیاز است تا قوس ابرو بیشتر شده تا صورت حالت بیضی به خود بگیرد برای آرایش ابروی دخترانه کدام مورد مناسب صورت شما است؟

رنگ ابروی دخترانه
رنگ ابروی دخترانه

انتخاب رنگ هوشمندانه

آرایش ابرو میتواند صورت شما را لاغر و جوان نشان دهد اما این فقط در مورد شکل ابرو نیست بلکه رنگ ابرو نیز تاثیر گذار است اگر ابروی تیره رنگ را دوست دارید پس سعی کنید ابروی بزرگی نداشته باشید زیرا این کار باعث میشود شما زیبایی صورت خود را از دست بدهید ابروی تیره برای زنانی که سنشان زیاد است می تواند باعث شود تا خشن به نظر برسند پس بهتر است از رنگ های روشن تر استفاده کنید به نظر شما بهترین رنگ برای ابروی دخترانه چیست؟

ابتدا از یک حرفه ای کمک بگیرید سپس ادامه دهید

بهتر است قبل از اینکه ابروهایتان را دستکاری کنید از یک حرفه ای کمک بگیرید تا شما را در مسیر بهترین ابروی دخترانه راهنمایی کند اگر میخواهید خودتان این کار را انجام دهید از شکل طبیعی ابروی خود فاصله نگیرید و موهای اضافی ابرو را بکنید تا زیبایی ابروهایتان بازگردد.

آرایش حرفه ای ابرو
آرایش حرفه ای ابرو

۱۵ روش ساده برای به دست آوردن ابروی دخترانه

روش های زیادی برای فرم دادن ابرو وجود دارد که بعضی از آنها بسیار طاقت فرسا است هیچ کدام از دو ابرو یکسان نیستند و می توانید این مورد را در دوستانتان نیز جست و جو کنید همین موضوع باعث میشود داشتن ابروهای زیبا برای هر فرد با دیگری متفاوت باشد اما روش های عمومی نیز وجود دارد که بسیار ساده هستند و همه می توانند از آنها برای رسیدن به ابروی دخترانه استفاده کنند در ادامه به ۱۵ روش بسیار ساده اشاره کرده ایم که می تواند زیبایی ابروهای شما را باز گرداند.

کندن بیش از حد ابرو ممنوع

ممکن است بارها شنیده باشید و برای شما این موضوع آشنا باشد که اما بهتر است بدانیم یکی از ساده ترین راه ها برای به دست آوردن بهترین ابرو، دست نزدن به ابرو است موچین وظیفه دارد تا موهایی که در اطراف ابرو در حال رشد هستند را بکند اما برای داشتن ابروی دخترانه موچین بهترین گزینه نسیت سعی کنید موهای دور ابرو را بکنید تا شکل طبیعی ابرو تغییر نکند پس در زمان استفاده از موچین با احتیاط از آن استفاده کنید.

محصولات مناسب ابرو

هنگامی که قصد داریم از محصولات ابرو استفاده کنیم گزینه های بسیاری را در جلوی خود می بینیم اما ما باید مناسب ترین محصول را برای خود انتخاب کنیم سعی کنید به هدفی که دارید فکر کنید آیا قصد دارید نقاط کم مو را پر کنید؟ یک پودر ابرو و مداد ابرو می تواند شما را کمک کند آیا میخواد به ابروهای خود فرم و حالت دهید؟ استفاده از یک برس و ژل سبک میتواند به شما کمک کند در واقع این شما هستید که بیان می کنید یک محصول ابرو مناسب است یا خیر بنابراین روی هدفی که دارید تمرکز کنید.

مقاله پیشنهادی برای شما: راز جوانی پوست کره‌ای و زیبایی کره‌ای چیست؟

نخ کشیدن ابرو
نخ کشیدن ابرو

استفاده از نخ ابرو

اگر قصد دارید ابروهای دخترانه طبیعی داشته باشید، طبیعی ترین راه استفاده از نخ و نخ کشیدن ابرو است اپیلاسیون برای مناطق وسیعی از پوست است اما نخ مناطق کمی و با دقت بسیار بالایی را برای شما تمیز میکند نخ ابرو در واقع یک نخ پیچ خورده است که برای بیرون کشیدن فولیکول مو به آرامی از آن استفاده می شود یعنی شما می توانید موهایی را که خیلی ریز یا در حال رشد هستند را نیز با کمک نخ بکشید و از موهای اضافی ابرو خلاص شوید.

با استنسیل ابرو را شکل دهید

اگر در زمان استفاده از وسایل ابرو متوجه شدید آن مهارت لازم را ندارید بهتر است از یک الگو یا استنسیل استفاده کنید با کمک این الگوهای کوچک که روی ابرو قرار میگیرد شما میتوانید موهای اضافی اطراف ابرو را بکنید و به رنگ آمیزی ابرو بپردازید و به راحتی از مداد ابرو استفاده کنید استفاده از استنسیل برای مبتدیان بسیار لازم و ضروری به نظر می رسد.

استفاده درست از محصولات ابرو

اگر فکر میکنید راه رسیدن به ابروهای دخترانه جذاب استفاده از محصولات زیادی است در اشتباه هستید بر روی ابروی خود از محصولاتی استفاده کنید که نیاز است شما از مداد ابرو برای پر کردن فضای خالی ابرو استفاده می کنید پس سعی کنید خطوطی نازک و کوتاه را بکشید تا موهای مصنوعی طبیعی به نظر برسند در زمان کشیدن ابرو با مداد جهت رویش ابرو را در نظر بگیرید تا حالت طبیعی تری نیز ابروهای شما داشته باشند.

دم ابرو را کنترل کنید
دم ابرو را کنترل کنید

کنترل انتهای ابرو

اگر انتهای ابروی شما بسیار بلند باشد چهره شما کمی افتاده و غمگین به نظر می رسد ابروها به صورت طبیعی در بالای صورت و خارج از چهره دیگر رشد نمیکنند و این زاویه ای است که هر ابرو باید داشته باشد در مقالات گذشته ای که در زیر به آن اشاره شده است می توانید نقطه شروع و پایان ابرو خود را پیدا کرده و ابروی دخترانه خود را داشته باشید.

حفظ قوس طبیعی ابروی دخترانه
حفظ قوس طبیعی ابروی دخترانه

قوس طبیعی ابرو

اگر قوس ابرو زیاد باشد ممکن است دیگران با دیدن چهره شما گیج شوند برای آنکه قوس طبیعی ابرو را پیدا کنید با یک مداد را مقابل برآمدگی بینی بگیرید و و مداد را به صورت مورت روبروی مرکز چشم خود قرار دهید این نقطه همان جایی است که شما باید قوس ابروی خود را ایجاد کنید پس با کمک یک شانه اسفنجی موهای ابرو را به سمت پایین شانه کرده و با کمک یه مداد و مقدار مناسبی نور قوسی را که مناسب ابرو است ایجاد نمایید اکنون قله قوس ابروی شما ایجاد شده است.

از بین بردن خطوط خشن

کشیدن مو با مداد و پخش نشدن آن بسیار مهم است برای این کار از یک مداد با نوک تیز استفاده کنید و خطوطی را در جهت ابرو بکشید این خطوط باید نازک ریز باشند و سریع کشیده شوند تا حالت طبیعی داشته باشند پس از این کار از یک برس زاویه دار و پودر ابرو یا ژل ابرو استفاده کنید تا خطوط ایجاد شده رو به نرمی و لطافت ببرند و حالت خشن خود را از دست بدهند.

شکل طبیعی ابرو
شکل طبیعی ابرو

شکل دادن به ابرو

ما به بزرگ و کشیده بودن ابرو اشاره نمیکنیم بلکه به موهایی از ابرو اشاره میکنیم که وجود ندارند. بله، هنگامی که فرم ابرو را به دست آوردیم به مناطقی برخواهیم خورد که مویی در آن وجود ندارد و ابرو را به صورت پله در آورده است در این زمان باید از یک مداد ابرو استفاده کرد و با کمک فرم طبیعی ابرو موهای جدید را ایجاد کنیم.

میل به نقاط کم پشت ابرو

اگر در گذشته شما هم در دام کندن بیش از حد ابرو افتاده این نگران نباشید شما تنها نیستید ابزار ابروی خود را بردارید و دست به کار شوید با کمک پودر ابرو و برس یا مداد ابرو نقاط کم مو را پر کنید و در آخر با کمک یک ریمل ابرو، ابروهای خود را مرتب کنید.

استفاده از کانسیلر در زیر ابرو اما نه به صورت برجسته

استفاده از هایلایت در ابرو باعث میشود قوس ابروی شما بیشتر به چشم بیاید پس بهتر است برای داشتن یک ابروی دخترانه از کانسیلری که یک سایه روشنتر از پوست شما است استفاده کنید.

یک روش را یاد بگیرید و آن را ادامه دهید

اضافه کردن آرایش نسبت به پاک کردن آن کار بیار آسانتری است بنابراین به آرامی از وسایل آرایش خود استفاده کنید اگر نقطه ای از ابروی شما کم پشت است این یک موضوع است و اگر می خواهید به ابروی خود عمق دهید موضوع دیگری است که در این مورد ریمل ابرو بسیار به شما کمک میکند تا ابروهای تاثیر گذاری داشته باشید.

آرایش ابرو را از کجا شرو کنم
آرایش ابرو را از کجا شرو کنم

استفاده محصولات از میانه

در زمان استفاده از محصولات اگر دیدید نیاز است قوس از ابتدا یا انتها ترمیم شود، از قوس ابرو به انتها و انتهای ابرو حرکت کنید با این کار با مصرف کمتر لوازم آرایشی ابرو، ابرویی طبیعی تر را خواهید داشت پس محل شروع استفاده از لوازم ابرو از قوس به طرفین است.

ترکیب رنگ ابرو

انتخاب رنگ مختلف از رنگ ابرو نیز روش دیگری است که میتواند ابرو را زیباتر کند ابروهای دخترانه خود را با دو مداد با رنگهای مختلف آرایش کنید تا با ترکیب این رنگ ها ابروهای شما طبیعی تر به نظر برسند به عنوان مثال اگر دارای رنگ موی قرمز هستید از دو مداد خاکستری مایل به قهوه ای و بلوطی استفاده کنید تا ابروهایتان حالت طبیعی تری به خود بگیرد.

همیشه محصولات را ترکیب کنید

یک روش ساده برای طبیعی تر نشان دادن قوس ابروها استفاده از مداد ابروی دخترانه است در زیر ابروی خود یک خط زاویه دار با مداد بکیشد و سپس با یک برس مناسب خط را با ابروهای خود مخلوط کنید با این کار زاویه های ابرو بسیار طبیعی به نظر خواهد رسید توجه داشته باشید که خط نباید نمایان باید و باید به صورت کامل آن را با ابرو ترکیب کنید.

مداد، پودر یا ژل؟ کدام مناسب است؟
مداد، پودر یا ژل؟ کدام مناسب است؟

مداد، پودر یا ژل؟ کدام مناسب است؟

محصولات ابرو در بازار بسیار زیاد هستند اما با این وجود هنوز هم متقارن ساختن و به دست آوردن ابروی زیبا کار دشواری به نظر میرسد از شکل قوس تا پر کردن ابرو مشکلاتی است که با آن سروکار داریم نگرانی های بسیاری در مورد آرایش ابرو وجود دارد که یکی از آن ها و شاید مهمترین آن انتخاب ابزار مناسب است مداد، ماژیک، قیچی، موچین، ژل، صابون و …. از نمونه هایی هستند که هر کسی را دچار سردرگمی خواهند کرد ما در زیر ۳ ابزار اصلی برای به دست آوردن ابروی دخترانه زیبا را مورد بررسی قرار داده ایم.

مداد ابرو
مداد ابرو

مقاله پیشنهادی: آموزش مداد محو ابرو به زبان ساده

مداد ابرو

برای پر کردن ابروها بیشتر از مداد ابرو استفاده می شود اما تعداد کمی رنگ برای مداد ابرو وجود دارد یک متخصص زیبایی به نام بایرید می گوید: “من محصولات مختلفی را زیر آفتاب امتحان کرده ام اما بهترین محصول برای ابرو استفاده از یک مداد نرم و مومی است”. به همین دلیل متخصصین زیبایی مداد را اصلی ترین وسیله برای آرایش ابرو میداند

چگونه کار میکند

دقت لازمه کار است، این کلید موفقیت استفاده از مداد ابرو است شما باید با ضربه هایی کوتاه و سریع در جهت ابروها اقدام به کشیدن موهای جدید کنید تیز بودن نوک مداد مهم است این کار را با حوصله انجام دهید تا در آخر ابروهای دخترانه شما زیباتر شود.

پودر ابرو
پودر ابرو

پودر ابرو

پودر ابرو باعث میشود سایه ای زیر ابروها ایجاد شود با این کار ابرو پر، متراکم و مشخص تر دیده می شود

چگونه کار میکند

ابتدا رنگ و برس مناسب با ابروی خود را انتخاب کنید پودر را روی قوس ابرو و سایر نقاط بریزید و سپس با برس آن را با ابروها شکل دهید محصولات پودری ابرو بسیار ساده هستند و از این رو کار با آنها راحت تر است شما می توانید میزان پودر را کنترل کنید و و اگر اشتباهی مرتکب شدید به آسانی آن را پاک کنید.

ژل ابرو

ژل ابرو همانند اسپری مو برای ابرو است و کسانی که دارای ابروی ضخیم هستند باید از ژل ابرو استفاده کنند زیرا زیرا باعث میشود تارهای ابرو ساده و آراسته شوند با کمک ژل ابرو به آسانی خواهید توانست قوس ابرو را لبه دار کنید بدون اینکه از مداد ابرو استفاده کنید.

چگونه کار میکند

کافی است ابروها را به سمت و جهت دلخواه خود شانه کنید تا ابروها حالت بگیرند.

منبع

byrdie.com
cosmopolitan.com
glamourmagazine.co.uk
groupon.com

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

چهارده − 1 =