برند آرماف را چقدر می شناسید؟ آیا محصولات آن را خریداری و استفاده کرده اید؟ کیفیت و تنوع محصولات شرکت آرماف را چطور ارزیابی می کنید؟ در این مقاله قصد داریم با کمپانی آرماف بیشتر آشنا شویم و ببینیم که از کجا شروع و تا کنون به کجا رسیده است.

عطر زدن بخشی از استایل و شخصیت شما  است و انتخاب عطر مناسب و مرغوب نیز نشان از اهمیت خودتان نسبت به استایل و تاثیری که بر مخاطبانتان می گذارید، است. شرکت آرماف تولید کننده انواع عطر و ادکلن که با طراحی و تولید انواع ادو پرفیوم مردانه و زنانه با ظاهری لوکس و زیبا سعی در نشان دادن خلاقیت و ابتکار خود در این عرصه می باشد.

با خواندن این مقاله خواهید فهمید: تاریخچه شکل گیری آرماف، کشور موسس این شرکت، معرفی محصولات کمپانی آرماف و ویژگی های آنها

تاریخچه شکل گیری برند آرماف

محصولات برند آرماف
محصولات برند آرماف

برند آرماف در کدام کشور تاسیس شد؟

هدف برند آرماف در ابتدای کار تولید عطر و ادکلن نبود اما بعدها مسیر موفقیتش را به سمت طراحی و ساخت این محصول تغییر داد. تاسیس آن در کشور امارات بود و هدف اولیه این شرکت طراحی و تولید بطری های لوکس و زیبا برای سایر برندهای عطر و ادکلن در خاورمیانه بود اما کم کم کار خود را به تعداد خاصی  از برندها محدود کرد.

با گذشت زمان باز هم هدف شرکت آرماف تغییر کرد و این بار به جای شیشه عطر به تولید عطر و ادکلن برای برندهای معروف و خاص پرداخت. تا اینجای داستان هنوز برند آرماف وجود نداشت زیرا برای دیگر برندها کار می کردند همچنین با تلاش پشتکار توانسته بودند موفقیت های چشمگیری کسب کنند.

اما مدیران آن قانع نبودند و با گذشت زمان تصمیم گرفتند که باز هم هدف را تغییر دهند. آنها این بار به جای تولید عطر برای سایر برندها به تولید آن با نام اختصاصی کمپانی خود کردند و برند آرماف در این زمان متولد شد.

محصولات شرکت آرماف به کدام کشورها صادر شد؟

 محصولات برند آرماف در بازار آفریقای جنوبی توزیع شد و مورد استقبال مردم آنجا قرار گرفت زیرا این اقلام بر اساس شرایط آب و هوایی، همچنین ذائقه و سلیقه مردم آن دیار طراحی شده بود.

بعد از آن به بازار هند راه پیدا کرده و در آنجا نیز مورد توجه قرار گرفت بدین ترتیب موفق شد راه خود را به بازار سایر کشورها باز کند و طرفداران بیشماری برای خود کسب کنند هم اکنون محصولات آرماف به بیش از ۲۰ کشور صادر می شود و راه برای موفقیت های بیشتر آن همچنان هموار است.

این برند در تلاش است که با کشف ترکیب های جدید، رایحه های بدیع و شگفت انگیزی را خلق و با بسته بندی لوکس و زیبا در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

معرفی محصولات شرکت آرماف

محصولات شرکت آرماف که تحت لیسانس فرانسه فعالیت می کند، شامل انواع عطر و ادکلن ادو پرفیوم زنانه و ادو تویلت مردانه با رایحه های شرقی، تند، خنک، گرم، تلخ و شیرین است.

برند آرماف در تلاش است تا بتواند محصولاتی برای هر نوع سلیقه و متناسب با شخصیت مشتریان خود طراحی و تولید کند. محصولات شرکت آرماف (که از سال ۲۰۱۴ که شروع به فعالیت کرد) تا کنون به بیش از ۷۹ محصول رسیده است و هر سال علاوه بر تولیدات قبلی بین ۳-۵ عطر جدید می سازد و روانه بازار می کند.

در ادامه به معرفی پرفروش ترین مدل های عطر و ادکلن برند آرماف می پردازیم و در مورد ویژگی های آنها صحبت خواهیم کرد.

 ادکلن کلاب د نوت مردانه برند آرماف
ادکلن کلاب د نوت مردانه برند آرماف

ادکلن کلاب د نوت مردانه آرماف (Club De Nuit )

در واقع کلاب د نوت مجموعه ای از ادکلن ها را شامل می شود که تنها جزئی از محصولات شرکت آرماف است که هر کدام رایحه مخصوص به خود را دارد. اما ما در مورد ادکلنی صحبت می کنیم که بطری شفاف با درب طلایی و بسته بندی مشکی رنگ دارند.

هنگامی که ادکلن کلاب د نوت برند آرماف را اسپری می کنید اولین رایحه ای به مشام می رسد بوی خوش مرکبات است. خوشبوترین محصول برند آرماف ادکلن کلاب دنوته مردانه می باشد که دارای رایحه ای آرام و گرم است و مورد استفاده در شب های سرد پاییز و زمستان است.

خرید ادکلن کلاب د نوت مردانه آرماف

بوی ملایم، گرم و شیرین آن موجب جذاب شدن شخصیت شما در محیط اجتماعی می‌شود اسانس های به کار رفته در این ادکلن شامل موارد زیر است:

رایحه اولیه: پرتقال ماندارین، نعنا، گریب فروت

رایحه میانی: دارچین، میخک، فلفل، زنجبیل

رایحه ماندگار نهایی: پاچولی، کهربا، رایحه چوب و روایح تند

ادکلن زنانه برند آرماف
ادکلن زنانه برند آرماف

ادکلن زنانه برند آرماف مدل De La Marque Gold

از دیگر محصولات شرکت آرماف ادکلن De La Marque Gold را به شما معرفی می کنیم این فقط یک ادکلن نیست بلکه تلفیقی از رایحه های امید بخش است و با بوییدن آن حس زنانگی شما قوی تر می شود.

برند آرماف با طراحی لوکس ظاهر ادکلن De La Marque Gold همه آنچه که یک بانو انتظار دارد را برآورده کرده است. بهترین زمان استفاده از آن در فصل زمستان و بهار است.

خرید ادکلن زنانه برند آرماف مدل De La Marque Gold

ادکلن آرماف مدل De La Marque Gold دارای رایحه دل انگیز گلهای سفید، مرکبات، مشک، کهربا، گلسرخ است که دارای بوی ملایم و شیرین بوده و حس نشاط و سرزندگی را منتقل می کند.

ترکیبات ادکلن آرماف شامل موارد زیر است:

رایحه اولیه: ترنج، فلفل صورتی، نرولی

رایحه میانی: یاس، گلسرخ، شکوفه پرتقال، عنبیه

رایحه پایه: وانیل، لابدانوم، مشک

 ادوپرفیوم رادیکال برند آرماف نقره‌ای
ادوپرفیوم رادیکال برند آرماف نقره‌ای

ادوپرفیوم رادیکال آرماف نقره‌ای

ادوپرفیوم رادیکال آرماف نقره ای را می توان شاهکار برند آرماف دانست این محصول که مناسب برای آقایان است دارای عطر تند و خنک می باشد که بهترین زمان استفاده فصل پاییز است.

خرید ادوپرفیوم رادیکال آرماف نقره‌ای

اگر فردی  پرانرژی و گرم و شوخ هستنید و دوست دارید که کمی با وقارتر به نظر برسید و ویژگی های مثبت شخصیت شما به چشم بیاید ادو پرفیوم آرماف بهترین گزینه می باشد.

ادکلن آرماف سرشار از رایحه اسطخودوس است و تلخی آن به افزایش متانت شما کمک شایانی می کند.

 ادکلن برند آرماف مدل Just for You Femme
ادکلن برند آرماف مدل Just for You Femme

ادکلن آرماف مدل Just for You Femme

خانم جوانی هستید که دوست دارید در نگاه اول خیره کننده باشید؟ می خواهید خاطره ای خوب از خود در ذهن اطرافیان به جا بگذارید؟ ادو پرفیوم آرماف را حتما امتحان کنید.

یکی از خوشبوترین و ماندگارترین محصولات شرکت آرماف است که علاوه بر رایحه خوش و ماندگار دارای ظاهری شیک و خانم پسند می باشد و مهم تر اینکه با قیمت مناسب  طرفداران خود را حیرت زده کرده.

خرید ادکلن آرماف مدل Just for You Femme

بویی که در اولین اسپری به مشام می رسد مرکبات است که با عطر گلهای سفید، کهربا، وانیل ترکیب شده و یک رایحه شیرین و ملایم را به ارمغان آورده است. با استفاده از ادو پرفیوم برند آرماف حس نشاط و سرزندگی را در خود افزایش دهید.

ترکیبات ادکلن آرماف:

رایحه اولیه: ترنج، شکوفه های پرتقال

رایحه میانی: مشک، نارنگی، اسمانتوس

رایحه پایه: پچولی، کهربا، وانیل

 ادوپرفیوم برند آرماف مردانه مدل Voyage Bleu
ادوپرفیوم برند آرماف مردانه مدل Voyage Bleu

ادوپرفیوم آرماف مردانه مدل Voyage Bleu

ادوپرفیوم آرماف مدل   Voyage Bleu با رایحه شرقی مردانه از محصولات شرکت آرماف می باشد که تلخی و خنکی آن تداعی کننده یک مرد قوی و با اراده است.

ادکلن آرماف مردانه مدل  Voyage Bleuیک انتخاب عالی است  برای کسانی که خواستار افزایش اعتماد به نفس در مجالس و مهمانی ها هستند. همچنین ظاهر زیبا ولوکس و قیمت مناسب آن موجب شده برای هدیه گزینه مناسبی باشد.

خرید ادوپرفیوم آرماف مردانه مدل Voyage Bleu

عطر خوش ادو پرفیوم برند آرماف ترکیبی از گریپ فروت، ترنج و لیمو می باشد که حس تازگی آن به خاطر وجود نعنا و همچنین تند بودنش به خاطر فلفل صورتی است سایر ترکیبات موجود در ادکلن آرماف به شرح زیر است:

رایحه ابتدایی: فلفل صورتی، لیمو، ترنج، گریپ فروت

رایحه میانی: جوزهندی، نعنا، زنجبیل

رایحه پایه: پچول، وتیور، صندل

ادوپرفیوم تگ هر برند آرماف Tag Her
ادوپرفیوم تگ هر برند آرماف Tag Her

ادو پرفیوم تگ هر آرماف Tag Her

تگ هر، یک کالکشن از محصولات شرکت آرماف بوده که دارای عطرهای مختلفی است یکی از آنها  ادو پرفیوم تگ هر آرماف که بسته بندی سفید طلایی دارد و مورد پسند همه خانم ها در هر سن و سالی است زیرا عطر آن سرشار از حس خوب و تداعی کننده انرژی و گرمای شرقی است. ادکلن آرماف ظاهری لوکس و چشم نوازی دارد به طوری که هر کسی را به خود جلب می کند.

خرید ادوپرفیوم تگ هر آرماف Tag Her

 علاوه بر آن قیمت بسیار مناسب در برابر ماندگاری طولانی و عطری محسور کننده باعث شده که در تمامی کشورهای صادر کننده طرفدار داشته باشد. ترکیباتی که در ادو پرفیوم تگ هر از محصولات شرکت آرماف شامل گلهای سفید، مرکبات، وانیل و کهربا می باشد. سایر مواد تکمیل کننده ادکلن برند آرماف موارد زیر است:

رایحه اولیه: فلفل صورتی، نرولی، لیمو

رایحه میانی: پیچ امین الدوله، یاس، شکوفه پرتقال، گلسرخ، عنبیه

رایحه پایه: کارامل، مشک، وانیل، لابدانوم

ادکلن برند آرماف مدل شیدز Shades
ادکلن برند آرماف مدل شیدز Shades

ادکلن آرماف مدل شیدز Shades

چنانچه به دنبال ایجاد تغییر در استایل خود هستید و یا ادکلن مورد علاقه تان آن حس و حال اولیه را در شما ایجاد نمی کند ما به شما ادکلن آرماف مدل شیدز را پیشنهاد می کنیم. در ترکیبات ساخت این ادوپرفیوم آرماف مردانه بوی خوش چوب، مرکبات حس فوق العاده تازگی را به شما می دهد.

خرید ادکلن آرماف مدل شیدز Shades

از ویژگیهای مهم محصولات شرکت آرماف حس امید، نشاط و سر زندگی را ایجاد می کند زیرا در آن از مرغوب ترین مواد طبیعی که کوچکترین ضرری برای انسان ندارد استفاده شده است.

 سایر ترکیبات ادکلن برند آرماف به این شرح است:

رایحه اولیه: آناناس، هل، ترنج، بنفشه، آهک، آلو

رایحه میانی: سوزن های سرو، رزماری، یاس، شمعدانی، حکیم

رایحه پایه: چوب صندل، پچولی، مشک سفید، سرو، کهربا

ادکلن برند آرماف مدل هانتر Hunter
ادکلن برند آرماف مدل هانتر Hunter

ادکلن آرماف مدل هانتر Hunter

می توان به جرات گفت که ادوپرفیوم آرماف مدل هانتر انتخاب خانم های مشکل پسند است زیرا رایحه آن زمانی که بر روی لباس اسپری می کنید ترکیب جالبی است از چوب که بوی زندگی دارد، گلهای سفید که گرم و شیرین می کند  و بادام که حس تازگی و طراوت میدهد.

خرید ادکلن آرماف مدل هانتر Hunter

ادکلن برند آرماف دارای بطری زیبا که ترکیب رنگ آن و موادی که از آن برای تولید بطری و بسته بندی استفاده شده، به طور حسی، گویای محتوای درون آن است رنگ قهوه ای بدنه به رنگ بادام نشان از گرمی و تازگی آن است این مورد از دیگر ویژگی های محصولات شرکت آرماف  می باشد که طراحی بدنه ادکلن متناسب با بو و رایحه عطر درون شیشه است.

ترکیبات به کار رفته در ادکلن برند آرماف را موارد زیر شامل می شود:

ترکیبات اولیه: بادام ، یاس

ترکیبات میانه: پرالین، شیرین بیان، گاردنیا

ترکیبات پایه: چوب صندل، لوبیای تونکا، پچولی، مشک

عطر ادکلن برند آرماف ایتالیانو اومو Italiano Umo
عطر ادکلن برند آرماف ایتالیانو اومو Italiano Umo

عطر ادکلن آرماف ایتالیانو اومو Italiano Umo

بهترین و باکیفیت ترین و در عین حال زیباترین مدل از محصولات شرکت آرماف عطر ادکلن ایتالیانو اومو نام دارد که عطری محسور کننده دارد. اگر دوست دارید که خاص باشید و در هر کجایی که می روید مورد توجه قرار گیرید بد نیست برای یک بار هم که شده این عطر را امتحان کنید.

عطر ادکلن ایتالیانو اومو از برند آرماف برای مردانی که دوست دارند انرژی درونی فعال داشته باشند بسیار مناسب است طراوت و تازگی فوق العاده ای که این محصول می دهد همه افراد را محسور خود می کند.

خرید عطر ادکلن آرماف ایتالیانو اومو Italiano Umo

اگر دوست دارید یک مرد ایرانی با پرستیژ ایتالیایی باشید عطر ادکلن آرماف در لیست خریدتان باشد. رایحه گرم و انرژی بخش که از برگ ریحان، گل بنفشه، شیرین بیان موجود در آن گرفته شده همچنین تندی آن که به خاطر وجود فلفل، پاچولی و اسطخودوس است، آن را ویژه و خاص کرده.

سایر ترکیبات:

رایحه اولیه: ترنج، ریحان، بنفشه

رایحه میانی: فلفل، شیرین بیان، اسطخودوس، حکیم

رایحه پایه: کهربا، پچولی، لابدانوم، مشک

ادکلن برند آرماف مدل Hi Street
ادکلن برند آرماف مدل Hi Street

ادکلن آرماف مدل Hi Street

اگر بخواهیم از پرفروش ترین محصولات شرکت آرماف به شما معرفی کنیم ادکلن زنانه مدل Hi Street  یکی از آنها است. به محض اسپری کردن مقدار کمی از این ادکلن از برند آرماف متوجه عطر کهربا، مرکبات، گلهای سفید می شوید.

خرید ادکلن آرماف مدل Hi Street

 رایحه ملایم آن یادآور فصل بهار است و در تمام فصول سال قابل استفاده است و برای خانم هایی مناسب است که عاشق عطر گل ها هستند  با مصرف این ادکلن لطافت و ظرافت زنانه خود را افزایش می دهند. سایر ترکیبات به کار رفته در ادکلن آرماف عبارت است از:

رایحه اولیه: تمشک، مرکبات

رایحه میانی: پیچ امین الدوله، ماگنولیا

رایحه پایه: مشک، چوب ترمه، کهربا

ادکلن کلاب د نویت اینتنس Club de Nuit Intense
ادکلن کلاب د نویت اینتنس Club de Nuit Intense

ادکلن کلاب د نویت اینتنس Club de Nuit Intense

بی شک ادکلن کلاب د نویت اینتنس یکی از با کیفیت ترین و پرطرفدارترین محصولات شرکت آرماف می باشد که مورد توجه شدید آقایان قرار دارد. دلیل استقبال از آن به خاطر رایحه آن است که بسیار نزدیک به کرید اونتوس است.

از ویژگی های این ادکلن از برند آرماف بخواهیم بگوییم هنگام اسپری کردن بوی تند چوب بیشترین رایحه ای است که حس می شود بعد از آن مشام  از عطر لیمو سیب پر می شود.

خرید ادکلن کلاب د نویت اینتنس Club de Nuit Intense

عطر دل انگیز ادکلن کلاب دنویت اینتنس را حتی خانم ها هم مناسب هر مردی می دانند بنابراین اگر دوست دارید در مقابل یک خانم جنتلمن به نظر برسید خرید این ادکلن را فراموش نکنید.

ترکیبات شامل:

رایحه ابتدایی: توت سیاه، آناناس، لیمو، ترنج، سیب

رایحه میانی: گل سرخ، یاس، توس

رایحه پایه: پچولی، کهربا، مشک، وانیل

ادکلن برند آرماف مدل ونیتی فم اسنس Vanity Femme Essence
ادکلن برند آرماف مدل ونیتی فم اسنس Vanity Femme Essence

ادکلن آرماف مدل ونیتی فم اسنس Vanity Femme Essence

زنانه ترین محصولات شرکت آرماف را می شود به ادکلن ونیتی فم اسنس نسبت داد زیرا اغواگری و افسونگری زنان با اسپری کردن مقدار کمی از آن به حد اعلا می رساند.

ادکلن ونیتی فم اسنس از برند آرماف پر از عطر گلهای بهاری که ظرافت و زنانگی را به خانم ها یادآور میشود ترکیب گلهای سفید و سرخ در کنار تلخی مرکبات، مشک و وانیل در این محصول حس خوب سر زندگی را به زنان القا می کند.

خرید ادکلن آرماف مدل ونیتی فم اسنس Vanity Femme Essence

رایحه اولیه: پرتقال، هلو، شکوفه پرتقال، فرزیا

رایحه میانی: ماگنولیا، گل سرخ، یاس

رایحه پایه: وانیل، مشک، کهربا

عطر مردانه اسکین کوچر برند آرماف Skin Couture
عطر مردانه اسکین کوچر برند آرماف Skin Couture

عطر مردانه اسکین کوچر آرماف Skin Couture

چنانچه در حال گذراندن روزهای کسل کننده ای هستید و دوست دارید کمی حس تان تغییر کند به شما عطر مردانه اسکین کوچر را پیشنهاد می کنیم.

از سری محصولات شرکت آرماف که به معنای واقعی کلمه تازگی و طراوت را القا می کند، گرم و انرژی بخش است و کسالت را با تندی خود از بین می برد.

خرید عطر مردانه اسکین کوچر آرماف Skin Couture

عطر مردانه اسکین کوچر از برند آرماف مانند یک دارو عمل می کند و با داشتن عطر خوش اسطخودوس افسردگی را به شادی و حال خوب تبدیل می کند.

ترکیبات:

رایحه اولیه: گلبانوم، درمنه، ترنج

رایحه میانی: اسطخودوس، فلفل، حکیم

رایحه پایه: چوب صندل، کهربا، پچولی، لوبیای تونکا

ادوپرفیوم برند آرماف زنانه مدل Le Femme
ادوپرفیوم برند آرماف زنانه مدل Le Femme

ادوپرفیوم آرماف زنانه مدل Le Femme

ادوپرفیوم آرماف زنانه مدل Le Femme  برای آن دسته از خانم هایی مناسب است که تمایل به خاص بودن دارند اما هزینه خاص بودن نیز برایشان مهم است یعنی هم دوست دارند خاص باشند و هم هزینه زیادی بابت خاص بودن نپردازند.

اگر شما نیز چنین ویژگی دارید از محصولات شرکت آرماف، ادو پرفیوم  زنانه بهترین انتخاب برای شما است زیرا با داشتن رایحه مرکبات و گلهای سفید و میوه جات، جذابیت و انرژی را در شما بیدار می کند.

خرید ادوپرفیوم آرماف زنانه مدل Le Femme

سایر ترکیبات به کار رفته در ادوپرفیوم برند آرماف:

رایحه اولیه: گاردنیا، آلو، ترنج، نارنج

رایحه میانی: زعفران، یاس، زنبق، گل سرخ

رایحه پایه: نت های چوبی، پچولی، وانیل، مشک سفید

ادو تویلت مردانه
ادو تویلت مردانه

ادو تویلت مردانه آرماف مدل Derby Club House  

اگر شما شخصیت پر انرژی دارید و یا اهل ورزش هستید و یا اینکه قصد دارید برای مردی با این ویژگیها هدیه ای خریداری کنید ادو تویلت مردانه مدل  Derby Club House  از برندآرماف یکی از بهترین محصولات شرکت آرماف برای انتخاب است.

ترکیب اسطخودوس و عطر چوب در ادکلن آرماف انرژی مضاعفی برای فعالیت خصوصا بعد از یک فعالیت سنگین کاری یا ورزشی به شما می دهد.

خرید ادو تویلت مردانه آرماف مدل Derby Club House

بهترین فصل برای استفاده از این ادکلن آرماف پاییز و زمستان است زیرا با وجود گرمی و شیرینی که در عطر آن وجود دارد هاله ای از جذابیت را به دور شما احاطه می کند.

سایر ترکیبات:

رایحه اولیه: ترنج، اسطخودوس

رایحه میانی: چوب سیاه، سرو، پچولی،

رایحه پایه: عنبر سفید، لوبیای تونکا، وانیل

ادو تویلت زنانه
ادو تویلت زنانه

ادو تویلت زنانه آرماف مدل Derby Club House Gold

ادو تویلت زنانه Derby Club House Gold یک عطر از مجموعه عطرهایدربی کلاب است و جز و خاص ترین محصولات شرکت آرماف می باشد. چنانچه به یک مراسم یا مهمانی خاص دعوت شده اید که تمایل دارید در مقابل افراد جذابیتی دو چندان داشته باشید ادو تویلت دربی هوس این کار را برای شما خواهد کرد.

خرید ادو تویلت زنانه آرماف مدل Derby Club House Gold

رایحه گرم وشیرین و دلپذیر ادو تویلت زنانه Derby Club House Gold از برند آرماف خاطره اغواگری و جذابیت شما را در ذهن مخاطبانتان باقی می گذارد. بوی وانیل موجب بیدار شدن شور و شعف در شما و اطرافیانتان می شود.

مواد به کار گرفته شده در این عطر شامل:

رایحه ابتدایی: نارنج، تورنج، پرتقال ماندارین، توت سیاه

رایحه میانی: هلیوتروب، توبروز، یاس

رایحه پایه: وانیل، لوبیای تونکا، ترمه

ادکلن خوشبو
ادکلن خوشبو

ادو پرفیوم آرماف مدل Surf

ادو پرفیوم آرمان مدل Surf جزو ماندگارترین محصولات شرکت آرماف بوده که مناسب آقایان می باشد رایحه خنک و تند آن بیانگر حس غرور و جذابیت شخصیت آقایان است و تلخی آن وقار و سنگینی آقایان را به نمایش می گذارد.

با اسپری بوی تازه و معطر ادو پرفیوم برند آرماف به لباس و نبض خود و ترکیب آن با بوی بدن، امید و نشاط و انرژی در شما بیدار می شود و همچنین اعتماد به نفس را افزایش می دهد.

خرید ادو پرفیوم آرماف مدل Surf

ترکیبات به کار گرفته شده در ادکلن آرماف به شرح زیر است:

رایحه اولیه: ترنج، لیمو، گریپ فروت،

رایحه میانی: اسطخودوس، گیاهان سبز، حکیم

رایحه پایه: چوب گایاک، چوب بلوط، مشک، پچولی

ادکلن زنانه خوشبو
ادکلن زنانه خوشبو

ادکلن دربی کلاب هوس فایرمونت Derby Club House Fairmount

ادکلن دربی کلاب هوس فایرمونت از برند آرماف مناسب خانم های جذابی است که تمایل دارند اعتماد به نفس خود را به نمایش بگذارند. رایحه مطبوع  و شیرین میوه ها و گل ها بخشی از روح طبیعت را به کالبد انتقال می دهد.

خرید ادکلن دربی کلاب هوس فایرمونت

ترکیبات ادکلن آرماف شامل:

رایحه اولیه: گل صد تومانی صورتی، فلفل صورتی، هلو، انبه

رایحه میانی: لیچی، آناناس، انار

رایحه پایه: چای سفید، چوب درخت ساج، چوب صندل، مشک سفید

ادکلن دربی کلاب هوس Derby Club House Fairmount

ادکلن دربی کلاب هوس نیز یک محصول دیگر از برند آرماف که مختص بانوان طراحی و تولید شده و دارای بوی گرم و ملایم است درصد زیادی از خاص بودن عطر ادکلن آرماف به خاطر وجود مرکبات و همچنین عطر چوب  است و گلهای سفید نیز در رایحه مطبوع  آن بی تاثیر نیست.

خرید ادکلن دربی کلاب هوس Derby Club House Fairmount

ترکیبات :

رایحه اولیه: آهک، نارج، فرزیا

رایحه میانی: لوبیای تونکا، یاس

رایحه پایه: چوب صندل، سرو

منابع

perfumencologne.com
fragrantica.com

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

15 + هجده =