ابروها می توانند در ظاهر کلی شما با استفاده از ماژیک ابرو به صورت مثبت یا منفی تاثیرگذار باشند و این کاملا به شما و حالت دهی ابروهایتان برمی‌گردد. اگر خیلی نازک باشند، می توانند پویایی صورت شما را به شدت تغییر دهند، و در صورتی ضخیم بودن بیش از حد می توانند چشم های شما را به صورت غیر طبیعی جلوه دهند.

برای یافتن تعادل مناسب میان ابروها، بسیاری از فاکتورها باید مورد توجه قرار گیرند. آیا چشمان شما درشت است؟ می خواهید به ظاهر جوانتری دست پیدا کنید؟ آیا از ماژیک هاشور ابرو استفاده کرده اید؟ نحوه استفاده از ماژیک ابرو را می دانید؟ بنابراین باید در خرید و استفاده از ماژیک ابرو و یا ماژیک هاشور ابرو دقت داشته باشید چرا که نحوه استفاده از ماژیک ابرو در حالت دهی بسیار مهم است.

 نحوه استفاده از ماژیک ابرو
نحوه استفاده از ماژیک ابرو

برای پر کردن ابروها از کدام محصول استفاده می کنید؟

با نگاهی به ابروهای خود، با گزینه های مختلفی جهت پر کردن آنها روبرو می شوید که شامل:

  • ماژیک
  • پودر
  • مداد
  • ژل

شما باید محصولی را پیدا کنید که متناسب با ظاهر و مهارت های شما باشد. استفاده از ماژیک ابرو به بسیاری از خانم ها توصیه می شود چرا که این محصول با دارا بودن مزایای بیشمار مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از ماژیک ابرو به شما این قابلیت را می دهد تا جلوه ای نرم و طبیعی تر از ماژیک را تجربه کنید. توجه داشته باشید که بیشتر رنگ بندی جهت استفاده از ماژیک ابرو برای خانم ها روشن می باشد، البته این بدین معنا نیست که دختر خانم ها نمی توانند از آن استفاده کنند بلکه برای راحتی استفاده آنها این محصول در رنگ های تیره نیز عرضه شده است.

نحوه استفاده از ماژیک ابرو  چگونه است
نحوه استفاده از ماژیک ابرو چگونه است

ماژیک ابرو چیست؟

استفاده از ماژیک ابرو کار را برای بسیاری آسان کرده است که به دلیل مزایای منحصر به فرد سبب جذب نظر بسیاری از افراد مبتدی و حرفه ای شده است؛ به راستی ماژیک ابرو چیست؟

ماژیک ابرو با هر چیز دیگری که ممکن است قبلا برای شکل دادن به ابروهای خود امتحان کرده باشید متفاوت است. بر خلاف پودر یا مداد، ماژیک های ابرو گچی نیستند و حین استفاده از ماژیک ابرو این مورد نظر شما را نیز به خود جلب می کند. ابروها را به شکل کاملا طبیعی نشان می دهند و ابزار بسیار کاربردی هستند.

استفاده از ماژیک ابرو در حالت دادن ابروهای شما یک آیتم عالی به شمار می آید که به نسبت سایر لوازم آرایشی و بهداشتی به راحتی می توان آن را حمل کرد، علاوه بر آن از تنوع خاصی برخوردار است و هر فرد بسته به فرم صورت، رنگ مو، رنگ پوست می تواند از ماژیک ابرو با رنگ متناسب استفاده کند.

استفاده از ماژیک ابرو برای پر کردن ابرو
استفاده از ماژیک ابرو برای پر کردن ابرو

تغییرات اساسی توسط ابروها

اگر بخواهید از یک متخصص سوال کنید که ابروها چقدر بر روی صورت هر فرد می توانند تاثیرگذار باشند بدون شک با این جواب مواجه خواهید شد که ۱۰۰٪ بر روی چهره افراد تغییراتی ایجاد می کند که جای تعجبی ندارد.

برای نشان دادن حرف و احساسات خود، می توان با استفاده از ابروها کمک گرفت زیرا در انتقال احساسات بی نظیر هستند. همچنین یک ابرو عالی و خوش فرم جلوه ای از اعتماد به نفس می دهد و واقعا صورت را متعادل می کند که با استفاده از ماژیک ابرو مناسب می توان به بهترین نتیجه دست یافت.

خرید مداد ابرو با قیمت مناسب

ارتباط بین ابرو و پیری چیست؟

این که ابروها چقدر می توانند در جوان یا پیر شدن افراد نقش داشته باشند به زمان بیشتری نیاز دارد تا این موضوع را به صورت جدی تر بررسی کرد، اما ابروهای ضخیم نشانه جوانی هستند.

در صورتی که ابروهای نازک و کم رنگی دارید با استفاده از ماژیک ابرو می توانید این مشکل را برطرف کنید و به نشانه ی جوانی ابروهای خود را به طور کاملا طبیعی ضخیم جلوه دهید.

آرایش ابرو با ماژیک ابرو
آرایش ابرو با ماژیک ابرو

اگر به طور طبیعی ابروهای نازکی دارید بخوانید

بدون شک همه افراد دارای ابروهای ضخیم و پر رنگی نیستند و ممکن است تحت شرایط خاصی این ابروها نازک و کم پشت شده باشند اگر شما نیز جزو این دسته افراد هستید نگران نباشید.

امروزه گزینه های زیادی برای ضخیم و پر كردن ابروها وجود دارد، محصولات ترمیمی وجود دارد که به ترمیم ابروهای آسیب دیده و کم پشت کمک می کند، استفاده از ماژیک ابرو در محصولات آرایشی یکی از بهترین آنها می باشد که با قابلیت های عالی که به همراه دارد سبب جلب توجه بسیاری از خانم ها و حتی آقایان شده است.

ویژگی یک ماژیک ابروی خوب
ویژگی یک ماژیک ابروی خوب

خصوصیات بهترین ماژیک ابرو را بدانید

شاید بتوان گفت یک ماژیک ابرو، مایع است که مصرف کنندگان ادعا می کند جایگزینی آسان برای میکروبلیدینگ است، روشی است که بسیاری جهت استفاده از ابزارهای ویژه ابرو با جوهر نیمه دائمی از آن استقبال چشمگیری کرده اند، اما با استفاده از ماژیک های ابرو شما می توانید ابروهای ابروهایی پر و کامل تری را تجربه کنید.

در هنگام استفاده از ماژیک های ابرو، نقطه ظریف ماژیک رنگ بین موهای ابرو را برای شما آسان تر می کند. اگر ابروهای نازک و کمرنگی دارید، نتایج استفاده از ماژیک های ابرو می تواند شما و اطرافیان را در یک جشن مهمانی حیرت زده کند.

نکته شایان ذکر جهت استفاده از ماژیک های ابرو این است، اگرچه ماژیک ها واقعا مایع و بر پایه آب نیستند، اما خشک شدن آن چند دقیقه طول می کشد و در این مدت باید مراقبت باشید تا ابروهای خود را لمس نکنید.

استفاده از ماژیک ابرو
استفاده از ماژیک ابرو

نحوه استفاده از ماژیک ابرو

اگر شما از دسته افرادی هستید که دوستدار آرایش و زیبایی هستید بدون شک برای استفاده از ماژیک ابرو می تواند در کار شما تسریع ببخشد و به یک فرد حرفه ای تبدیل شوید و ابروهای خود را در زمانی فرم دهید.

مقاله پیشنهادی: طرز کشیدن آکوا در ابرو

حین استفاده از ماژیک ابرو متوجه راحتی کار با آن خواهید شد، این ابزار در لوازم آرایشی و بهداشتی و میان خانم ها از محبوبیت خاصی برخوردار است؛ زیرا زمانی که می خواهید به ابروهای خود قوس بدهید و کاملا طبیعی جلوه کند می توانید با استفاده از ماژیک ابرو این کار را بدون دردسر انجام دهید. البته ناگفته نماند این کار به تمرین های اولیه نیاز دارد و حتما حین استفاده یک دستمال مرطوب در کنار دست خود داشته باشید.

چرا ماژیک ابرو در آرایش مهم است
چرا ماژیک ابرو در آرایش مهم است

دلایل محکم استفاده از ماژیک ابرو

اگر ابروهای کم پشتی دارید، این محصول برای شما مناسب است. نوک ماژیک ابرو به نحوی است که با چند بار کشیدن به راحتی ابروهای شما را پر می کند، بنابراین شما قادر خواهید بود با استفاده از ماژیک ابرو، ابروهای لاکچری و خاصی را با توجه به فرم صورت خود طراحی کنید.

استفاده از ماژیک ابرو محدودیتی ندارد و بسیاری از آقایان برای پر نشان دادن ریش خود از آن استفاده می کنند؛ فرمولاسیون این محصول به گونه ای است که هیچ نوع حساسیتی ایجاد نمی کند؛ استفاده از ماژیک ابرو برای افرادی که به دلیل کار زیاد دچار تعریق می شوند بسیار مناسب است زیرا این ابزار آرایشی و بهداشتی ضد آب تعریف شده است.

برخی از ماژیک های ابرو نیمه دائمی هستند؛ که برای نتیجه بهتر استفاده از ماژیک ابرو می توانید قسمت هایی از صورت که از موی کمتری برخوردار است را به آرامی با استفاده از ماژیک ابرو پر کرده و اجازه دهید یک شب بماند تا رنگ بگیرد.

کدام ابرو مناسب من است؟

بسیار پیش آمده که خانم ها با خود این سوال را بارها و بارها تکرار می کنند و می گویند که چه ابرویی مناسب صورت من است؟ برای پر کردن و شکل دادن به ابرو از چه محصول آرایشی بهداشتی استفاده کنم می توانم بهترین ابرو را داشته باشم؟

باید فرم صورت خود را در نظر بگیرید، به عنوان مثال، اگر صورت بیضی دارید، بیشترین فرم های ابرو متناسب با صورت شما هستند، اما این نکته را فراموش نکنید که بیش از حد قوس به ابروهای خود ندهید. اطمینان حاصل کنید که ابروهای شما خیلی نازک یا ضخیم نیستند.

اگر صورتی چهارگوش دارید، سعی کنید به نسبت صورت های گرد به صورت کاملا طبیعی و نرم ابروهای خود را کمی بیشتر قوس دهید تا ظاهر خود را متعادل کنید.

ماژیک هاشور ابرو
ماژیک هاشور ابرو

از ماژیک هاشور ابرو بیشتر بدانید

فرم ابرو مناسب می تواند ظاهر شما را جوان تر از همیشه نشان دهد، بهترین ترفند برای یافتن ابرو صورت استفاده از ماژیک هاشور ابرو است که بعد از تعیین کردن شکل صورت می توانید با استفاده از ماژیک ابرو هاشوری تصمیم بگیرید که چه رنگ برای شما مناسب تر است.

ماژیک هاشور ابرو یکی از عالی ترین مدادهایی است که هر فرد می تواند به راحتی از آن استفاده کند؛ از عمده ویژگی های ماژیک هاشور ابرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خرید ماژیک ابرو هاشور با قیمت مناسب

  • تنوع در رنگ، بسیار پایدار و طبیعی
  • دارای نوک انعطاف پذیر و نمدی است.
  • ضد آب، ضد لک و سایه، ضد حساسیت و کاملا روان
  • بهترین محصول برای افراد با ابروهای خالی می باشد، چرا که پوشش یکنواختی ایجاد می کند.
  • عدم ایجاد چسبندگی یا خشکی در ابرو‌ها
استفاده از ماژیک هاشور ابرو
استفاده از ماژیک هاشور ابرو

کاربرد ماژیک هاشور ابرو

برخلاف بسیاری از مدادها که تنها ظاهری موقت برای افراد ایجاد می کنند، ماژیک هاشور ابرو عمیقا بر روی پوست خطوط را با توجه به نوع ابرو برای کسانی که می خواهند ابروهای پرتر و رنگی داشته باشند ایجاد می کند.

همچنین برخی تحمل درد میکروبلیدینگ را ندارند و نمی توانند هزینه زیادی کنند، استفاده از ماژیک ابرو برای این افراد می تواند به صرفه ترین گزینه باشد تا آنها ابروهای خود را به بهترین شکل ممکن پر کنند.

برای ظاهری طبیعی و داشتن ابروهای پررنگ می توانید از قسمت صاف و ضخیم نوک ماژیک هاشور ابرو استفاده کنید. این محصول یک ابزار جادویی است که با استفاده از آن پی به تاثیرات بی نظیر آن بر روی صورت خود خواهید شد.

کاربرد اصلی ماژیک هاشور ابرو پر کردن فضای خالی و پررنگ و چشمگیرتر کردن ابرو در همه صورت ها می باشد که می تواند زیبایی شما را دو چندان کند. آنها پیشرفته، مد روز و راهی عالی برای برجسته سازی ابروهای شما به صورت طبیعی تولید شده اند.

حالت دادن به ابروها در سریع ترین زمان

پر کردن ابرو لزوما مهارتی نیست که در یک روز برای همه امکان پذیر باشد! با دیدن چند آموزش در یوتیوب و می توان خطاهای خود را رفع کرد؛ در صورتی که می خواهید به ابروهای خود در زمانی کوتاه حالت بدهید استفاده از ماژیک ابرو را به شما پیشنهاد می کنیم.

آرایش ابرو
آرایش ابرو

ابروهای خود را با استفاده از ماژیک ابرو مشخص کنید

ماژیک ابرو را برداشته و با استفاده از آن، بالا و پایین ابروهای خود را مشخص کنید و شکل مورد نظر آنها را تعیین کنید. البته نوک فوق العاده خوب ماژیک به شما این امکان را می دهد تا ابروهای خود را دقیقا به شکلی که می خواهید ترسیم کنید، فراموش نکنید که بسیاری از ماژیک های ابرو از فرمول ضد آب برخوردار هستند که باید حین استفاده از ماژیک ابرو به این نکته توجه داشته باشید تا به خوبی ابروهای خود را شکل دهید و آنها را به صورت یک فرد حرفه ای پر کنید.

مقاله پیشنهادی: پوست چرب چیست و چگونه از چرب شدن پوست جلوگیری کنیم

دنباله ابرو را پر کنید

باید بدانید بیشترین استفاده از ماژیک ابرو به دنباله ابروها مربوط می شود، البته این به معنی نیست که در قسمت های دیگر نباید از ماژیک ابرو استفاده کرد، اما برای پر کردن و جلوه دادن ابروها به صورت طبیعی تر بیشتر باید دنباله ابرو را کار کرد و آن قسمت را پرتر کرد؛ به گونه ای که ابروها کاملا طبیعی به نظر برسند.

برخی از ماژیک های ابرو دارای برس هستند که با استفاده از آن قبل از پر کردن می توان ابروها را منظم کرد و سپس با استفاده از ماژیک آنها را پر کرد.

سایر محصولات آرایشی چشم در نظر گرفته شده است

سوالات بسیاری وجود در مورد ابروها وجود دارد چرا که این عضو صورت از مهمترین عضوها در صورت هر فرد می باشد و ایده آل ترین فرم باید به صورت طبیعی باشد، اما برای رسیدن به یک ظاهر همه نظر پسند می توان از محصولات مختلفی کمک گرفت که در زیبایی شما نقش مهمی دارند.

بدون شک استفاده از ماژیک ابرو برای پر و زیبا کردن این عضو از صورت کفایت نمی کند و موارد دیگری همچون کانسیلر، پودر و مواد مشابه را جهت قوس دادن به ابرو باید استفاده کرد.

گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد و این کاملا به موقعیت شما بستگی دارد که در کنار استفاده از ماژیک ابرو می خواهید از کدام محصولات آرایشی استفاده کنید؛ بنابراین حین انتخاب نکات کلید را در نظر داشته باشید تا با تلفیق ماژیک ابرو دچار مشکل نشوید.

آموزش آرایش ابرو
آموزش آرایش ابرو

نحوه استفاده از ماژیک ابرو

برای این که بتوان شاهد نتایج عالی استفاده از ماژیک ابرو بود باید بتوانید از آن به بهترین نحو ممکن استفاده کنید؛ اما چگونه؟

استفاده از ماژیک های ابرو کار چندان سختی نیست، به جرات می توان گفت با چند مرتبه تمرین کردن شما می توانند همانند بسیاری از حرفه ای ها ماژیک را در دست بگیرید و به ابروهای خود شکل مورد نظر را اعمال کنید و از زیبایی ابروهای خود نهایت لذت را ببرید.

رنگ ماژیک مناسب را انتخاب کنید

اگر ابرو با موهای تیره دارید، رنگی انتخاب کنید که یک یا دو درجه روشن تر از رنگ طبیعی ابروهایتان باشد. از طرف دیگر، اگر موهای روشن دارید و ابروهایتان تیره است باید سعی کنید رنگ ماژیک ابرو را متناسب با رنگ مو و رنگ پوست انتخاب کنید تا هماهنگی زیبایی را رقم بزنید.

ابتدا ابروها را برس بزنید

قبل از پر کردن ابروها توسط ماژیک ها، از برس ابرو موجود بر روی درپوش ماژیک استفاده کنید و آنها را به سمت بالا شانه کنید. بعد از این که ابروهای خود را توسط ماژیک پر کردید، کمی صبر کنید تا ماژیک خشک شود، دوباره آنها را به سمت بالا شانه بزنید تا رنگ ماژیک و ابروها با هم مخلوط شود.

از یک مداد به عنوان راهنما استفاده کنید

اگر شما تصمیم گرفته اید تا ابروها را توسط ماژیک پر کنید به عنوان احتیاط بهتر است که از یک مداد ابروی مناسب کمک بگیرید، تا با استفاده از آن به عنوان راهنما بهترین شکل را مشخص کنید.

ماژیک مناسب را انتخاب کنید

مبتدیان می توانند ماژیک ابرو با برندهای معروف را امتحان کنند که دارای قابلیت های بیشتری است. اگر در انتخاب ماژیک ابرو دقت به خرج ندهید حین استفاده از آن با مشکل مواجه خواهید شد. هنگامی که تازه شروع به کار می کنید، مدتی طول می کشد تا یاد بگیرید کدام ابزارها برای ابروهای شما بهتر کار می کنند و نحوه استفاده صحیح از محصول برای بهترین نتیجه چگونه است.

اگر از ماژیک استفاده می کنید، یک برس زاویه دار سفت تهیه کنید. تا با استفاده از آن موهای ابروی خود را حالت دهید و نقاط کمرنگ و خالی را توسط ماژیک بهتر پر کنید.

به ابروهای خود شکل دهید

وقتی نوبت به فرم دادن ابروها برای ظاهری طبیعی (و نه چشمگیر) می رسد، در نظر بگیرید که چه نوع ابرویی می تواند شکل صورت شما را به بهترین نحو تکمیل کند.

مطمئنا با مشاهده محصولات مختلف در آرایشی و بهداشتی همه ما با جادوی شکل دادن و ترسیم ابروها آشنا هستیم، برای این که ابروهای سه بعدی زیبایی داشته باشید، بعد از ایجاد شکلی که مد نظرتان بود توسط ماژیک آن را پر کنید.

اصلی ترین کاری که می خواهید انجام دهید ایجاد شکل مورد نظر توسط ماژیک ابرو مورد نظر است. اطمینان حاصل کنید که قسمت ابتدایی ابروهای شما مربع نیست و همچنین نمی خواهید انتهای دم ابرو خود را پهن جلوه دهید، که می تواند صورت شما را بد جلوه دهد. در نهایت، برای داشتن ابروها با ظاهری طبیعی، از قوس بیش از حد پررنگ یا اغراق آمیز خودداری کنید.

شکل عالی ابرو خود را پیدا کنید

یافتن فرم ابرو مناسب برای چهره شما به خود شما بستگی دارد! ابروهای شما کاملا منحصر به فرد هستند و یافتن قوس مناسب ابرو، کاملا به ویژگی های فردی شما از جمله چشم و بینی بستگی دارد. بنابراین قبل از اینکه آن ماژیک را بردارید، باید بدانید که ابروهای شما دقیقا از کجا شروع می شوند.

راز آبروهای پرپشت چیست
راز آبروهای پرپشت چیست

مراحل شکل دادن به ابرو را بدانید

با دنبال کردن یک خط مستقیم از لبه بینی، به جایی که رویش ابرو شروع شده است شروع به شکل دهی کنید نکته شایان ذکر این است که اگر جزو افرادی هستید که دارای بینی گوشتی هستید با این روند شما به لاغر شدن بینی و متعادل نگه داشتن چشم کمک می کنید.

بعد، با دنبال کردن یک خط مورب از خارج بینی در وسط چشم، جایی که ابرو در بالاترین حد خود قرار دارد را پیدا کنید، قوس ابروی خود را توسط ماژیک ابروی مورد نظر پر کنید و در صورت نیاز کمی به آن حالت دهید.

در آخر، با دنبال کردن یک خط مورب از خارج بینی تا گوشه خارجی چشم، جایی که ابرو باید به پایان برسد را مشخص کنید. طول ابرو در این مرحله بسیار مهم است، زیرا باعث ایجاد تناسب و هماهنگی خاصی در صورت شما می شود.

مراقب روشی که می خواهید ابروهای خود را تغییر دهید باشید

رایج ترین اشتباهی که مردم هنگام تغییر دادن ابرو مرتکب می شوند، برداشتن مو در جهت اشتباه است. هر مو به یک رگ خونی کوچک (یا رگ درما) متصل است که آن را سالم نگه می دارد و اجازه می دهد با از بین بردن مو دوباره رشد کند.

پس از پاره شدن آن رگ، مو هرگز برنمی گردد، شما باید پوست را با یک انگشت محکم بکشید و سپس مو را در جهتی که رشد می کند بکشید؛ با این روش شما می توانید ضامن ابروهای خود باشید و از کم پشت کردن آنها بکاهید. این روند علاوه بر فرم دهی صحیح به ابرو، در پرپشت شدن آنها به مرور کمک می کند.

ماژیک ابروی مناسب من
ماژیک ابروی مناسب من

ماژیک مناسب ابرو کدام است؟

اگر هدف شما دور شدن از ابروهای مخروطی به سمت قوس هایی کامل با ظاهری طبیعی است، ماژیک مورد نظر باید بهترین نوع از انواع ماژیک باشد که شما می خواهید از آن استفاده کنید. ماژیک ها این امکان را به شما می دهد تا با تکان دادن آن نوک پررنگ تری داشته باشند.

این ویژگی ماژیک های ابرو سبب می شوند تا ابروهای خود را پررنگ تر از همیشه پر کنید و حالت دهید؛ به این نکته توجه داشته باشید که ماژیکی مناسب ابروی شماست که بیش از حد ابروی شما را پررنگ و غیرطبیعی نشان ندهد!

هدف اصلی استفاده از ماژیک های ابرو پر کردن جاهای خالی و در صورت کمرنگ بودن ابرو جهت رنگ دادن به آنها استفاده می شود.

هنگام کشیدن ماژیک موی خود فقط در جایی که واقعا به آن نیاز دارید ضربه بزنید و ماژیک را بکشید و این کار را تا زمانی که به نتیجه مطلوب و ایده آل برسید ادامه دهید، زیاده روی در هر چیزی می تواند پیامدهای منفی به همراه داشته باشد.

منابع

cosmo.ph
jmldirect.com
lorealparisusa.com

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

نه + دوازده =