برند فلورمار نام شرکتی است که به تولید لوازم آرایشی می پردازد و به احتمال زیاد نام آن را بارها شنیده اید. این برند توانسته از زمان تاسیس تاکنون درصد زیادی از بازارهای جهانی را به محصولات تولیدی خود اختصاص دهد.

این برند در ایران نیز بسیار شناخته شده و تولیدات آن با استقبال خوبی از طرف خریداران مواجه شده است. محصولات شرکت فلورمار بسیار متنوع و گسترده است و توانسته متناسب با هر سلیقه و فرهنگی عمل کند و نیازهای مشتریان خود را با تولید با کیفیت محصولات خود برطرف کند.

در این مقاله قصد داریم به معرفی برند فلورمار بپردازیم کمی درمورد نحوه تاسیس آن و روند تکاملی تولیداتش بگوییم سپس محصولات این برند را به صورت دسته بندی شده معرفی کرده و به معرفی پرفروش ترین و کاربردی ترین آنها می پردازیم و در نهایت در مورد فلورمار تقلبی و نحوه تشخیص آن می گوییم.

معرفی برند فلورمار

برای معرفی برند فلورمار باید بگوییم که از جمله شرکت های طراحی و تولیدی انواع لوازم آرایشی و محصولات بهداشتی می باشد. سال تاسیس آن ۱۹۵۰ در شهر میلان بود، شهری که مرکز مد و فشن ایتالیا است و موسس آن دو خانم به نام های فلوریدیتا و ماریا هستند که نام فلورمار از ترکیب اسم  تاسیس کنندگان آن است.

در ابتدای تاسیس تنها محصول تولیدی این برند انواع لاک فلورمار بود بعدها این برند از ایتالیا به ترکیه منتقل کردند و به معرفی برند فلورمار در این کشور پرداختند تا بتوانند  فعالیت خود را در این کشور به طور گسترده تری ادامه دهند.

برند فلورمار از سال ۲۰۰۸ به بعد فعالیت خود را در دیگر کشورهای جهان افزایش داد به طوری که در حال حاضر ۲۱ درصد بازار لوازم آرایشی بهداشتی ترکیه به برند فلورمار اختصاص دارد و برند شماره یک ترکیه محسوب می شود همچنین در ۱۰۴ کشور جهان در حال رقابت با بزرگترین برندهای آرایشی است و تولیدات آن سالانه به بیش از ۱۲۰ میلیون محصول افزایش یافته است.

تولیدات برند فلورمار در بیش از ۱۰۰۰ فروشگاه در سطح جهان به فروش می رسد و تمامی نیازهای بانوان از محصولات مراقبتی گرفته تا عطر را پوشش می دهد.

محصولات برند فلورمار
محصولات برند فلورمار

 معرفی تولیدات برند فلورمار

برند فلورمار یکی از بزرگترین تولید کننده های لوازم آرایشی جهان است که آنها را در طیف وسیعی و متناسب با هر سلیقه ای تولید و عرضه می کنند. تنوع کالاهای تولیدی برند فلورمار بسیار متنوع و گسترده است به طوری که برای معرفی باید آنها را دسته بندی کنیم. کلیت تولیدات فلورمار به شرح زیر است:

  • لوازم آرایشی صورت: شامل انواع کرم پودر، رژگونه، پنکک، کانسیلر، فیکساتور
  • لوازم آرایشی چشم: خط چشم، ریمل، سایه، کانسیلر دور چشم و مداد
  • لوازم آرایشی لب: انواع مختلف رژلب، مداد لب، برق لب، بالم لب
  • لوازم آرایشی ناخن: لوازم مانیکور، فرنچ، محافظ ناخن، لاک فلورمار
  • لوازم آرایشی ابرو: سایه ابرو، ریمل ابرو، مداد ابرو فلورمار
  • محصولات بهداشتی: شامل لوسیون، کرم، تونیک
  • ابزارالات آرایش: پد، فرمژه، آینه، براش

در ادامه هر کدام از دسته بندی های تولیدات فلورمار را تشریح و در مورد کیفیت آنها صحبت خواهیم کرد.

انواع محصولات برند فلورمار

محصولات آرایشی پوست

محصولات آرایشی پوستی برند فلورمار شامل انواع مختلف کرم پودر با پوشش دهی عالی بر روی پوست، رژگونه در رنگ های مختلف، کانسیلر و فیکساتور است که مصرف هر کدام از این تولیدات برای پوشاندن عیوب صورت و زیباتر شدن ضروری هستن در ادامه به معرفی چند محصول با کیفیت و پرفروش که فروشگاه جامداد نیز آن را عرضه می کند می پردازیم:

انواع کرم پودر

برند فلورمار اقدام به ساخت مدل های مختلف کرم پودر کرده که هر یک از این محصولات ویژگی های منحصر به فردی دارد و برای پوشش دهی عیوب صورت و همچنین صاف و ابریشمی کردن چهره کاربرد دارد.

برای جلوگیری از خرید فلورمار تقلبی به رنگ، بو و نوع بسته بندی محصول دقت کنید. سه نمونه از پرفروش ترین کرم پودرهای برند فلورمار به شرح زیر است.

کرم پودر برند فلورمار
کرم پودر برند فلورمار

کرم پودر فلورمار مدل Prime and fine

مهمترین مزیت این مدل کرم پودر فلورمار داشتن SPF25 است که مانند یک ضد آفتاب به طور کامل از پوست در برابر اشعه UV حافظت می کند.

کرم پودر فلورمار در سه درجه رنگی مختلف عرضه شده که پوست را بژ روشن، متوسط و تیره می کند و با پوشاندن عیوب پوست صورت، ظاهر پوست صاف را یک دست و ابریشمی می کند بدون اینکه  روی پوست ماسیده شود. این کرم پودر به صورت تیوپی و ۴۵ میلی لیتر حجم آن می باشد.

خرید کرم پودر فلورمار مدل Prime and fine

بهترین کرم پودر برند فلورمار
بهترین کرم پودر برند فلورمار

کرم پودر فلورمار مدل what it is

کرم پودر فلورمار مدل What it is، در تماس با پوست صورت سبک بوده و نواقص آن را پوشش می دهد بدون اینکه ماسیده شود بافت پوست را یکپارچه و زیبا می کند.

کرم پودر فلورمار مدل What it is دارای سه درجه رنگ بندی روشن، متوسط و تیره و برای هر پوستی با هر نوع رنگی مناسب می باشد همچنین به صورت پمپی تولید شده که استفاده از آن را راحت کرده.

خرید کرم پودر فلورمار مدل what it is

آرایش صورت با برند فلورمار
آرایش صورت با برند فلورمار

کرم پودر فلورمار مدل Anti blemish

مزایای مهم کرم پودر فلورمار مدل Anti blemish ، ضد آکنه و جوش می باشد این ویژگی می تواند بسیار برجسته باشد زیرا شما از محصولی استفاده می کنید که علاوه بر سبک بودن و پوشش دهی عالی، ظاهری صاف و یک دست خواهید داشت.

افرادی که پوستی پر از آکنه، جوش و جای آن را دارند معمولا برای انتخاب کرم پودر مناسب با مشکل مواجه می شوند زیرا محصولات مشابه باعث تشدید ناراحتی پوستی آنها می شود.

اما خیالتان راحت ما محصولی را معرفی می کنیم که دارای خاصیت ضد باکتری و عدم التهاب است که نه تنها باعث بروز آکنه نمی شود بلکه از تشدید شدن آن نیز جلوگیری می کند.

مزیت دیگر کرم پودر فلورمار مدل Anti blemish این است که هنگام مصرف پوست حالت چسبندگی پیدا نمی کند همچنین از بروز حساسیت نیز جلوگیری می کند و دوام بالایی دارد.

خرید کرم پودر فلورمار مدل Anti blemish

کانسیلر برند فلورمار
کانسیلر برند فلورمار

کانسیلر فلورمار

کانسیلر فلورمار که به صورت مایع عرضه شده یکی دیگر از محصولات پرفروش برند فلورمار است که پایه اصلی آرایش چشم محسوب می شود عملکرد این محصول کاور کردن کامل عیوب پوست دور چشم اعم از سیاهی، گودی و بسیار سبک است همچنین حکم محافظت کننده در برابر پیری زودرس را دارد.

علاوه بر این استفاده از آن باعث عملکرد بهتر دیگر محصولات خواهد شد کانسیلر فلورمار در چندین رنگ مختلف عرضه شده که می توانید متناسب با نیاز خود بهترین را انتخاب و خریداری کنید.

پودر فیکس برند فلومار
پودر فیکس برند فلومار

پودر فیکس فلورمار

پودر فیکس فلورمار از جمله ملزومات میکاپ خانم ها برای تثبیت ، تازه نگهداشتن و ماندگاری آرایش بر روی صورت به کار می رود.

استفاده از فیکساتور فلورمار علاوه بر ثابت کردن آرایش روی صورت مزیت های دیگری هم دارد از جمله پوست را مات و صاف نشان می دهد و برای کسانی که دوست ندارد آرایش صورتشان براق شود مناسب است.

از دیگر مزیت های پودر فیکس فلورمار محافظت از پوست در برابر آفتاب است و همچنین سبک بوده، هر نوع عیب یا نقصی که در مراحل قبلی آرایش کاورنشده به کمک فیکساتور فلورمار پوشانده می شود.

طیف رنگ بندی فیکساتور فلورمار به صورت بی رنگ و رنگ دار است، نوع رنگ دار آن شامل صورتی، کرم، بژ، برنز و برنزه تیره می باشد و متناسب با هر آرایشی قابل مصرف است.

حتما موقع خرید به رنگ پودر فیکس را مد نظر داشته باشید تا از خرید فلورمار تقلبی جلوگیری کنید.

مقاله پیشنهادی: چقدر محصولات بیوآکوا را میشناسید؟

محصولات آرایشی چشم

مصرف محصولات آرایشی چشم برند فلورمار باعث می شود چشمانی زیبا و گیرا داشته باشید، استفاده طولانی مدت از این تولیدات حساسیت چشمی نمی آورد زیرا از مواد استاندارد و با کیفیت درست شده است.

تنوع زیاد محصولات و کارایی مختلف هر کدام باعث شده که هر فردی بتواند به صورت حرفه ای چشمان خود را به زیباترین شکل ممکن بیاراید. در ادامه به تعدادی از پرفروش ترین محصولات برند فلورمار که در سایت جامداد نیز عرضه می شود اشاره می کنیم.

انواع ریمل برند فلورمار

ریمل از جمله ابزاری است که برای زیباتر شدن هر چه بیشتر چشم ها از آن استفاده می شود برند فلورمار بر اساس نیاز بانوان و آرایشگران حرفه ای به طراحی و تولید انواع مختلف ریمل کرده که هرکدام از آنها کارایی خاص خود را دارند و برای جلوه بیشتر انواع مژه ها به کار می رود.

چند مدل از ریمل های برند فلورمار:

ریمل گیاهی برند فلورمار
ریمل گیاهی برند فلورمار

ریمل گیاهی فلورمار مدل EXPRESS

ریمل گیاهی فلورمار از جمله ریمل های محبوب خانم ها است که به خاطر داشتن فرمول گیاهی ضد حساسیت نیز هست و برای افرادی که چشم های حساسی دارند مناسب است.

ریمل گیاهی فلورمار به طرز شگفت آوری مژه ها را منظم ، کشیده و مشکی می کند و به آنها فرم فر می دهد. این محصول ضد آب بوده و تا ۲۴ ساعت بعد از استفاده بر روی مژه ها باقی می ماند.

خرید ریمل گیاهی فلورمار مدل EXPRESS

ریمل برند فلورمار
ریمل برند فلورمار

ریمل فلورمار مدل M219

برس نرم ضخیم این ریمل باعث نظم دادن به مژه ها و پرکردن فضای بین آنها می شود. در فرمول ساخت ریمل مدل M219 از مواد با کیفیت استفاده شده تا از بروز ریزش در مژه ها جلوگیری شود.

ریمل فلورمار ضد آب است بنابراین تا مدت زمان طولانی روی مژه می ماند و همچنین مانع از چسبندگی مژه ها می شود.

خرید ریمل فلورمار مدل M219

ریمل تقلبی برند فلومار
ریمل تقلبی برند فلومار

ریمل مویی فلورمار مدلEXTENSIONS  

ریمل مویی فلورمار مدل EXTENSION دارای بورس نرم و سبک بوده و به راحتی مواد ریمل را روی مژه ها قرار می دهد. از ویژگی این ریمل حجم دهندگی زیاد به مژه ها است همچنین آنها را حالت داده و پرپشت می کند.

با توجه به مزیت های این ریمل و قیمت مناسب آن می تواند گزینه مناسبی برای آن دسته از خانم هایی که استفاده روزانه دارند باشد.

خرید ریمل مویی فلورمار مدلEXTENSIONS  

مداد شمعی فلومار
مداد شمعی فلومار

مداد چشم شمعی فلورمار مدل ULTRA BLACK

مداد چشم شمعی فلورمار مدل ULTRA BLACK با داشتن بافتی نرم،موجب می شود که استفاده از آن آسان شود در فرمول تولید این محصول از پلیمرهایی استفاده شده که حتی در برابر عوامل بیرونی که موجب پاک شدن آرایش چشم می شود مانند عرق کردن، اشک و رطوبت دوام بیاورد.

علاوه بر پلیمر دیگر مواد طبیعی به کار رفته در مداد چشم شمعی فلورمار مدل ULTRA BLACK که شامل روغن جوجوبا، ویتامین C و E می شود باعث تقویت و تغذیه پوست پلک شده و آن را مرطوب و تغذیه می کند.

وجود خاصیت آنتی در این محصول برند فلورمار از بروز علائم پیری جلوگیری می کند.

خرید مداد چشم شمعی فلومار مدل ULTRA BLACK

لوازم آرایش فلومار
لوازم آرایش فلومار

خط چشم مویی فلورمار مدل E19

خط چشم مویی در بین سایر مدل های تولید شده از برند فلورمار دارای قابلیت های منحصر به فردی می باشد به طوری که اگر استفاده از آن را خوب یاد بگیرید می توانید زیباترین خط چشم ها را بکشید.

برس این خط چشم اصطلاحا مویی هست که بسیار نرم است و به صورت روان در پشت چشم کشیده می شود به کمک این برس می توانید حتی نازک ترین خط چشم را به راحتی بکشید.

 رنگ ریمل مشکی است و با دارا بودن ماده پانتئون پوست پلک تغذیه می شود همچنین ضد آب است و ماندگاری بالایی دارد.

خرید خط چشم مویی فلورمار مدل E19

محصولات آرایشی با کیفیت
محصولات آرایشی با کیفیت

پک ۱۲ عددی خط چشم شمعی فلورمار مدل MG8929

خط چشم شمعی یک محصول کاربردی و به صرفه از برند فلورمار است که  با داشتن بافتی نرم برای ترسیم خط چشم زیبا حرفه ای مناسب است.

از ویژگی مثبت این خط چشم رنگ بندی ۱۲ عددی آن است که هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ قیمت خرید آن کاملا به صرفه است. دیگر مزیت خط چشم شمعی ضد آب بودن آن است که دوام آن را در مقابل با عرق و اشک بیشتر می کند.

رنگدانه های قوی موجود در این خط چشم باعث می شود که چشم ها جلوه بیشتری پیدا کند.

خرید پک ۱۲ عددی خط چشم شمعی فلورمار مدل MG8929

محصولات آرایشی ابرو

برند فلورمار برای زینت دادن به ابروها نیز تدابیری اندیشیده و محصولاتی با کیفیت برای این عضو حساس صورت تولید کرده است. از آنجایی که ابرو در مرکز توجه قرار دارد بنابراین آراستگی آن از اهمیت زیادی برخوردار است و باعث بهتر دیده شدن آرایش و تکمیل فرایند میکاپ است.

محصولات فلورمار شامل ریمل ابرو، سایه ابرو، دیفاینر ابرو(مخصوص هاشور)، مداد ابرو فلورمار می باشد که در ادامه ما چند محصول با کیفیت و پرطرفدار را معرفی می کنیم.

مداد ابرو فلورمار
مداد ابرو فلورمار

مداد ابرو فلورمار

مداد ابرو فلورمار برای جذاب تر کردن و دادن حالت طبیعی به رنگ ابرو  ساخته شده است بر سر درب مداد ابرو فلورمار برس کوچکی وجود دارد که برای فرم دادن به ابرو بعد از کشیدن مداد است.

مداد ابرو فلورمار بسیار نرم و روان است و به خوبی در میان موهای ابرو کشیده می شود همچنین از روغن های طبیعی در داخل مداد ابرو فلورمار استفاده شده که  تقویت کننده برای پوست و موی ابرو است و آن را مرطوب می کند.

آرایش ابرو
آرایش ابرو

ریمل ابرو فلورمار

ریمل ابرو فلورمار از دیگر محصولات این شرکت است که برای جلوه بیشتر به ابروها و جذاب تر شدن آرایش مورد استفاده قرار می گیرد.

ریمل ابرو فلورمار در ۴ رنگ مختلف عرضه می شود و به صورت مایع است که به وسیله برس مخروطی شکل باعث می شود ابروها راحت تر فرم داد.

آرایش آبرو ها
آرایش آبرو ها

دیفاینر ابرو پیچی فلورمار

دیفاینرها محصولات نسبتا جدیدتری هستند برای کسانی که دوستدار ابروهای طبیعی هستند بهترین گزینه است به خصوص کسانی ابروهای نازک دارند و یا اینکه قسمت هایی از ابروهایشان خالی شده است.

دیفاینر ابرو پیچی فلورمار در سه رنگ به بازار عرضه شده که میکاپ شما بسیار حرفه ای تر و زیباتر نشان می دهد. دیفاینرها دارای بافتی نرم و برای طراحی ابرو مناسب هستند همچنین ماندگاری بالایی دارند.

خرید دیفاینر ابرو پیچی فلورمار

محصولات آرایشی لب

لب ها نیز از اهمیت خاصی برخوردارند برای زیباتر شدن آنها علاوه بر مصرف محصولات با کیفیت باید رطوبت آن نیز حفظ و همچنین تغذیه شود. برند فلورمار با استفاده از مواد با کیفیت و طبیعی همواره در تلاش بوده که محصولات آرایشی لب خود را با تنوع زیاد، رنگ بندی گسترده و تقویت کننده لب تولید کند.

انواع رژلب فلورمار

می توانیم با اطمینان بگوییم که برند فلورمار یکی از معدود برندهایی است که دارای تنوع بی نظیری در تولید انواع رژ لب در رنگ بندی های مختلف است. گستردگی این محصولات به قدری است که انتخاب بهترین مدل و بهترین رنگ را برای بانوان سخت و برای آرایشگران حرفه ای آسان کرده

با شناخت ویژگی های هر کدام از مدل های رژلب فلورمار می توانید راحت تر محصول مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

 وجود فروشگاه های مجازی خرید اینترنتی رژلب فلورمار را آسان تر کرده زیرا علاوه بر خواندن مزایای آن با نظرات مصرف کنندگان نیز آشنا شده و راحت تر می توان تصمیم و انتخاب نمود اما برای اینکه مطمئن شوید رژ لب فلورمار تقلبی نمی خرید از یک تکه طلا استفاده کنید تا از عدم تغییر رنگ آن مطمئن شوید. در ادامه شما را با تعدادی از انواع رژلب آشنا می کنیم.

رژ لب مایع فلورمار
رژ لب مایع فلورمار

رژلب مایع فلورمار مدل Matte Silk

رژ لب مایع برند فلورمار بسیار سبک است و هنگام زدن، بافت ابریشم گونه ای به لب ها می دهد روغن های موجود در این رژلب ها مانع از خشک شدن لب ها می شود و مدت زمان طولانی تری باقی می ماند.

رژ لب فلورمار دارای  رنگ بندی مات است که جلوه ای مخملی به لب های شما می دهد به طور کلی این محصولِ فلورمار را می توان یک مراقبت کننده کامل لب نامید. برای خرید اینترنتی رژ لب فلورمار می توانید از نمایندگی های آنلاین این شرکت اقدام کنید.

خرید رژ لب
خرید رژ لب

رژلب مدادی فلورمار

رژ لب مدادی ها از پرمصرف ترین وسایل آرایشی است که استفاده از آنها بسیار راحت است قیمت مناسب این محصول و تنوع و رنگ بندی زیاد آن افراد زیادی برای خرید آن مشتاق کرده است.

دلیل پرطرفدار بودن این محصول پک های ۱۲ تایی از رژ لب برند فلورمار است که با خرید آن می توان تمامی توقعات از رژلب را رفع نمود.

از مزایای این محصول پوشش دهی یک دست لب ها و سبک بودن آن است که از به دلیل داشتن رطوبت از پوسته شدن جلوگیری می کند و حساسیت زا نیست. برای خرید اینترنتی رژ لب مدادی فلورمار می توانید از لینک زیر اقدام کنید.

خرید رژلب مدادی فلورمار

مداد آرایشی با کیفیت
مداد آرایشی با کیفیت

مداد آرایشی فلورمار

مداد آرایشی فلورمار که در کنار رژلب از آن استفاده می شود در واقع مکمل هم و تکمیل کننده آرایش لب محسوب می شود.

مداد آرایشی فلورمار روغنی بوده و روی لب به راحتی کشیده می شود حاوی ویتامین های E و C است که موجب تقویت لب ها می شود و از آنها مراقبت می کند.

مداد آرایشی فلورمار از عصاره های گیاهی تولید شده که از لب ها در برابر عوامل پیری محافظت و آنها را تازه و شاداب نگه می دارد.

ماندگاری مداد آرایشی فلورمار طولانی و ضد آب است و می توان از آن به عنوان مداد چشم نیز استفاده شود.

خرید مداد آرایشی فلورمار

محصولات آرایشی ناخن

زینت ناخن ها از دیگر علاقه مندی بانوان در حوزه سلامتی و زیبایی است همانطور که می دانید در ابتدای معرفی برند فلورمار، حوزه فعالیت تولیدی آن تولید لاک ناخن بود بعده ها با بیشتر شناخته شدن سایر لوازم آرایشی را نیز وارد عرصه تولید خود کرد.

امروزه محصولات آرایشی ناخن ساخته شده توسط این شرکت شامل انواع لاک ناخن فلورمار در تنوع رنگی بسیار زیاد، فرنچ، برق ناخن و… می باشد.

لاک ناخن فلومار
لاک ناخن فلومار

انواع لاک فلورمار

تنوع و رنگ بندی انواع لاک فلورمار بسیار گسترده و بی نظیر است به طوری که انتخاب از بین آنها گاهی بسیار سخت می شود. استفاده از مواد با کیفیت در تولید انواع لاک فلورمار باعث ماندگاری زیاد آن و پوشش دهی عالی بر روی ناخن می شود علاوه براینکه رطوبت آن را حفظ می کند.

انواع لاک ناخن فلورمار در دسته بندی های مات، براق، اکلیلی است که هر کدام در رنگ های تیره و روشن در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

امروزه به دلیل طراحی های زیبا بر روی ناخن به وسیله لاک و سایر محصولات ( مانند فرنچ و..) طرفداران انواع لاک فلورمار بیشتر شده است.

نحوه شناسایی محصولات فلورمار تقلبی از اصلی

این روزها متاسفانه در بازار لوازم آرایشی ایران شاهد عرضه انواع مختلف محصولات فلورمار تقلبی هستید و این باعث می شود که  برای خرید با شک رو به رو شوید و با خود بپرسید  آیا من در حال خرید فلورمار تقلبی هستم یا اصلی؟

برای اینکه بتوانید فلورمار تقلبی را از اصل تشخیص دهید باید به نکات زیر توجه کنید:

  1. اگر قصد خرید به صورت مجازی را دارید از فروشگاه های معتبر آن را خریداری کنید مثلا برای خرید اینترنتی رژلب فلورمار  آنلاین شاپی را انتخاب کنید که در صورت تشخیص تقلبی بودن آن را مرجوع کند.
  2. به رنگ و بوی محصولات دقت کنید چنانچه بوی چندان خوشایندی نداشت و یا رنگ آن محصول واقعی نبود یا شک داشتین که فلورمار تقلبی هست یا نه از خرید آن صرف نظر کنید.
  3. معمولا قیمت محصولات فلورمار تقلبی بسیار کمتر از اصل آن است و فروشگاه های نامعتبر آن را با تخفیف زیاد به فروش می رساند.
  4. به نحوه بسته بندی محصولات برند فلورمار دقت کنید معمولا اجناس اصل دارای بسته بندی با کیفیت و پر رنگ و جلا هستند. اگر ظاهر محصول و بسته بندی آن ضعیف بود مطمئن باشید که فلورمار تقلبی است و از خریدن آن صرف نظر کنید.

اگر از محصولات شرکت فلورمار استفاده می کنید یا استفاده کرده اید می توانید تجربیات خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگزارید.

منابع

flormar.com
flormar.com

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

دوازده − نه =