برند نیوا NIVEA از بزرگترین و شناخته ترین برندها در حوزه تولید انواع محصولات بهداشتی در جهان است که  به ۱۷۳ کشور صادرات دارند و طرفداران بیشماری دارند. ایران نیز یکی از کشورهای وارد کننده محصولات نیوا  از قدیم است بنابراین در ایران نیز بسیار شناخته شده و مورد اعتماد مصرف کنندگان است.

شعاری که برند نیوا NIVEA سرلوحه کار خود قرار داده: به مردم کمک می کنیم تا حس خوبی نسبت به پوستشان داشته باشند. شرکت نیوا بیش از صد سال با تحقیق بر روی بهترین مواد برای ساخت مناسب ترین و با کیفیت ترین محصولات برای انواع پوست در تلاش بوده تا به شعار خود رنگ حقیقت دهد.

در این مقاله در تلاش هستیم که اطلاعات بیشتری در مورد تاریخچه شکل گیری برند نیوا NIVEA، معرفی محصولات نیوا و بیان ویژگی ها و خواص آنها به شما ارائه دهیم پس با ما همراه باشید.

محصولات برند نیوا NIVEA
محصولات برند نیوا NIVEA

تاریخچه شکل گیری برند نیوا NIVEA

داستان برند نیوا NIVEA از یک کشف بزرگ شروع شد، کشفی که در صنعت تولید محصولات مراقبتی پوست غوغایی به پا کرد. در سال ۱۹۱۱ شخصی به نام دکتر ایساک لیفشوتز، یوسریت را (نوعی عنصر که در تهیه محصولات مراقبت از پوست به کار می رود) که به ماندگاری بیشتر و حفاظت از پوست کمک می کند، اختراع کرد و همین عامل موجب احداث برند نیوا NIVEA شد.

یوسریت در واقع یک عنصر یا ترکیبی است که می تواند آب و روغن را با هم نگه دارد. این اختراع به قدری بزرگ بود که از بدو تاسیس تا سال ۱۹۱۴ محصولات نیوا به نیمی از کشورهای دنیا صادر شد. از این سال به بعد بود که  نیوا علاوه بر هامبورگ در شهرهایی نظیر مسکو، مکیزکو، پاریس، کوپنهاک، سیدنی، بوینوس آیرس نیز به مرحله تولید رسیدند.

بدین ترتیب برند نیوا NIVEA توانست تیم تحقیقاتی خود در سایر قاره های دیگر نیز متمرکز کند تا بر اساس شرایط آب و هوایی آن منطقه و نیازهای مراقبتی مردمان آن دیار محصولات نیوا تولید و عرضه گردد.

محصولات نیوا ساخت کجاست؟

اگر بخواهید بدانید که محصولات نیوا ساخت کجاست؟ باید بگوییم که برای اولین بار درهامبورگ (آلمان) تولید و عرضه شد اما امروز تیم تحقیقاتی آن در بیش از نیمی از کشورهای دنیا در حال تحقیق و بررسی و همچنین ساخت و عرضه نیوا است.

از زمانی که دکتر اسکار تروپلویتز کارآفرین و داروساز، اختراع ایساک لیفشوتز (یوسریت) را شناسایی کرد مدت زیادی نگذشت که برند نیوا NIVEA شکل گرفت فقط باید نامی برازنده انتخاب می شد که پروفسور پائول گرسون اونا یکی دیگر از سهامداران این شرکت از نام نیوا به ترکیبی از دو کلمه لاتین Nix به معنی برف و Nivis که مربوط به برف است استفاده کرد در واقع هدف از انتخاب اسم نیوا اشاره به سفیدی آن دارد.

از جمله اهداف دکتر پلویتز از تاسیس این شرکت ساخت محصولات با کیفیت بالا و  قیمت مناسب بود او در واقع با این رویا که محصولی را ارائه دهد که تمام نیازهای پوستی را به طور کامل برآورده کند، آن را راه اندازی کرد.

معرفی محصولات برند نیوا NIVEA
معرفی محصولات برند نیوا NIVEA

معرفی محصولات نیوا از دیرباز

برند نیوا NIVEA با ساخت و تولید کرم های مراقبتی آغاز به کار کرد اما در سال های بعد ساخت و تولید محصولات خود را گسترش داد.

 برند نیوا NIVEA در ابتدای تاسیس سه نفر محقق داشت اما به مرور زمان تعداد محققان آن در سراسر دنیا به ۸۵۰ نفر رسیده است. با این حال دانشمندان این مجموعه همچنان در حال تحقیق و بررسی برای ارائه بهترین فرمول ها در ساخت محصولات مراقبتی هستند.

در حال کل محصولات نیوا به بیش از ۵۰۰ محصول می رسد که هر فردی چه پیر چه جوان، خانم یا آقا و یا حتی نوزاد با پوست خشک، معمولی، چرب و یا مختلط  را در بر می گیرد. برای معرفی محصولات نیوا باید آنها در در دسته بندی قرار دهیم.

دسته بندی محصولات نیوا:

محصولات پوست صورت

     محصولات مراقبتی شامل: کرم های شبانه، روزانه، ضد چروک صورت، ضد چروک دور چشم، لوسیون

     پاکسازی پوست صورت: ژل ها و فوم های شستشو، آب میسلار، شیر پاک کن، تونر، لایه بردار و ماسک

    محصولات مراقبتی لب : انواع بالم لب در طعم های مختلف، محافظ لب

محصولات سلامتی پوست بدن

     محصولات مراقبتی: انواع کرم های تقویت کننده و مرطوب کننده، رفع سلولیت، انواع مختلف لوسیون بدن ، دئودورانت، انواع شامپوهای بدن

مقاله پیشنهادی: بهترین محصولات برند لانا کدام ها هستند؟ معرفی محصولات شرکت لانا

محصولات سلامتی پوست در مقابل آفتاب

محصولات مراقبتی در مقابل اشعه خورشید: انواع کرم های ضد آفتاب، ضد پیری، لوسیون های ضد آفتاب بزرگسالان و کودکان، اسپری ضد آفتاب، روغن برنزه کننده

مراقبت های پوستی بعد از آفتاب: لوسیون و اسپری آبرسان بعد ازآفتاب

محصولات مراقبت از پوست در حین اصلاح آقایان

شامل: انواع ژل و فوم مخصوص اصلاح، لوسیون های افتر شیو، خمیر ریش ، کرم و بالم

بعد از اصلاح:  انواعکرم های صورت مخصوص آقایان،

خوشبو کننده بدن: انواع بی نظیر دئودورانت و اسپری های بدن

ما در ادامه این مقاله سعی داریم تعدادی از محصولات نیوا که در ایران پرفروش است و طرفداران خود را دارند را نام برده و در مورد ویژگی های آن صحبت کنیم.

معرفی پرفروش ترین محصولات نیوا

انواع کرم نیوا

کرم مرطوب کننده را میتوان جزو اولین محصولات نیوا معرفی کرد امروزه تعداد و کارایی این کرم ها بسیار زیاد شده، بسته بندی جذاب و کیفیت بالای محصول باعث شده که این کالا خواهان زیادی در سراسر دنیا و نه فقط در ایران داشته باشد. قصد داریم تعداد اندکی از کرم های برند نیوا NIVEA که در فروشگاه جامداد نیز موجود است را معرفی و در مورد ویژگی ها و کارایی آنها توضیح دهیم.

کرم مرطوب کننده مدل CREME فلزی برند نیوا NIVEA
کرم مرطوب کننده مدل CREME فلزی برند نیوا NIVEA

کرم مرطوب کننده نیوا مدل CREME فلزی

قدیمی ترین محصول نیوا با فرمول پیشرفته است که با درب فلزی یادآور قدمت و اصالت این برند می باشد از خواص کرم نیوا برای صورت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

این کرم یک آبرسان فوق العاده برای پوست است و از آن به صورت عمیق مراقبت می کند. کرم مرطوب کننده برند نیوا NIVEA  یک محصول خوشبو است که همه افراد و اعضای خانواده می توانند از آن استفاده کنند.

این کرم برای مصرف روزانه طراحی شده و در آن عنصر Eucerit  به کار گرفته شده که همه نیازهای یک پوست را در خود جمع آوری کرده و با مصرف آن تمامی نیازهای پوست مرتفع می شود.

خرید کرم مرطوب کننده مدل CREME فلزی برند نیوا NIVEA

کرم مرطوب کننده مدل SOFT برند نیوا NIVEA
کرم مرطوب کننده مدل SOFT برند نیوا NIVEA

کرم مرطوب کننده نیوا مدل SOFT

از جمله خواص کرم نیوا برای صورت و بدن جذب سریع و مرطوب کننده ای قوی برای پوست می باشد. این کرم نیز برای مصرف روزانه طراحی شده و مناسب هر نوع پوستی است به محض استعمال، پوست را شاداب و نرم و لطیف می کند .

خرید کرم مرطوب کننده نیوا مدل SOFT برند نیوا NIVEA

از دیگر خواص کرم برند نیوا NIVEA برای صورت و بدن  وجود مواد موثری مثل ویتامین E و روغن جوجوبا است که موجب می شود پوست تازه و با طراوت بماند.

کرم مرطوب کننده مدل AQUA SENSATION برند نیوا NIVEA
کرم مرطوب کننده مدل AQUA SENSATION

کرم مرطوب کننده نیوا مدل AQUA SENSATION

از حرفه ای ترین محصولات نیوا، انواع کرم های مرطوب کننده روزانه مدل AQUA SENSATION می باشد که مخصوص افراد با پوست مختلط و معمولی تولید شده مرطوب کننده پوست بدن بوده و ماندگاری آن طولانی ولی سرعت جذب آن زیاد است.

خرید کرم مرطوب کننده نیوا مدل AQUA SENSATION

از خواص کرم نیوا برای صورت و بدن، وجود SPF است که از پوست در برابر اشعه های UVA و UVA محافظت می کند  این مزیت بسیار چشمگیر و برجسته ای برای یک کرم می باشد، حاوی عصاره خیار است و برای همه ی افراد مناسب است.

کرم روز مدل URBAN SKIN برند نیوا NIVEA
کرم روز مدل URBAN SKIN

کرم روز نیوا مدل URBAN SKIN

از دیگر محصولات نیوا که یک کرم فوق العاده، مناسب استفاده روزانه می باشد و دارای مزایای بیشماری است از جمله خواص کرم نیوا برای صورت و بدن، مانند عایق در برابر انواع آلودگی محافظت می کند، حاوی SPF20 است و مانع از پیری و چروک پوست در برابر اشعه های مضر خورشید می شود.

خرید کرم روز نیوا مدل URBAN SKIN

کرم روز برند نیوا NIVEA حاوی عصاره چای سبز، خاک رس سفید و عصاره مگنولیا می باشد که برای لایه برداری پوست و پاکسازی آن بسیار مناسب است.

کرم مرطوب کننده مدل GUL & BAKIM برند نیوا NIVEA
کرم مرطوب کننده مدل GUL & BAKIM

کرم مرطوب کننده نیوا مدل GUL & BAKIM

کرم مرطوب کننده GUL & BAKIM از برند نیوا NIVEA یک محصول قوی، از بین برنده ی خشکی پوست و محافظت از آن در برابر عواملی که موجب خشکی آن می شود است.

از بهترین محصولات نیوا که برای پوست خشک مناسب بوده و آن به دلیل عناصر موجود در ترکیبات این کرم که شامل دایمتیکون ، روغن و گلیسیرین است. سرعت جذب بالایی دارد و از خواص کرم نیوا برای صورت و دست می توان به صورت روزانه  استفاده شود.

خرید کرم مرطوب کننده نیوا مدل GUL & BAKIM

بی بی کرم مدل ESSENTIALS برند نیوا NIVEA
بی بی کرم مدل ESSENTIALS

بی بی کرم نیوا مدل ESSENTIALS

بی بی کرم نیز از جمله پر مصرف ترین محصولات نیوا که مزایا بسیار زیادی برای پوست دارد. به عنوان مثال عیوب پوست مثل سیاهی دور چشم، خستگی، انواع، لکه، قرمزی و التهاب پوست و خطوط ریز پوست را بهبود می بخشد.

این محصول برند نیوا NIVEA  با داشتن SPF10 ، مانند مانع پوست را از مضرات آفتاب دور نگه می دارد، بنابراین از پیری پوست پیشگیری می کند، حاوی ویتامین B5 است و استفاده مداوم از آن رنگ پوست را یک دست و ظاهری بی عیب می سازد.

خرید بی بی کرم نیوا مدل ESSENTIALS

کرم پودر برند نیوا NIVEA
کرم پودر نیوا

کرم پودر نیوا

کرم پودر را هم می توان یکی از انواع کرم از برند نیوا NIVEA دسته بندی کرد که ۲۴ ساعته  می باشد. کرم پودر نیوا حاوی SPF15 و ویتامین E می باشد همچنین رنگدانه های معدنی است که رنگ پوست را یکنواخت می کند.

به محض استعمال تا ۲۴ ساعت پوست را مرطوب کرده و از آن مراقبت می کند، ظاهر پوست را صاف و درخشان کرده و از آن در برابر نور خورشید محافظت می کند. می توانید به صورت روزانه از کرم پودر نیوا استفاده کنید فقط از زدن به دور چشم خودداری کنید.

تشخیص کرم نیوا اصل

متاسفانه تعداد کالاهای تقلبی در بازار زیاد است و برند نیوا NIVEA نیز از این قاعده مستثنی نیست و ممکن است تعدادی از محصولات نیوا تقلبی در بازار موجود باشد. برای تشخیص کرم نیوا اصل از فیک ابتدا به برچسب اصالت کالا بر روی کرم دقت کنید.

هر چند که سودجویان در مواردی توانسته اند برچسب تقلبی بر روی کرم های تقلبی بزنند اما باز هم می توان به این روش اعتماد کرد. روش دیگر تشخیص کرم نیوا اصل، دقت به بسته های کرم رنگ و جنس آن است همچنین کیفیت کرم موجود در آن و بوی آن نیز می تواند نشان دهنده ی اصل یا فیک بودن آن باشد.

با این حال برای اطمینان خاطر بیشتر سعی کنید از مراکز معتبر و خوشنام محصولات نیوا را خریداری کنید تا از اصل بودن آن مطمئن شوید.

مقاله پیشنهادی: خوشبوترین ادکلن برند امپر کدام ها هستند؟ بوی کدام ادکل امپر خوب است؟

انواع مام نیوا

دئودورانت یا مام نیوا از کاربردی ترین محصولات نیوا است که به همراه داشتن آن برای هر خانم و آقا ضرورت دارد. تعریق زیاد باعث به وجود آمدن باکتری هایی در سطح پوست و درنتیجه بوی بد می شود.

انواع مام نیوا  با عطرهای مختلف به صورت اسپری و رول عرضه می شود که تنوع آن بی نظیر است دوام آن روی بدن طولانی است و برطرف کننده کامل بوی بد بدن می باشد.

در ادامه به دو محصول از انواع مام  و دو اسپری بدن از برند نیوا NIVEA که در سایت جامداد موجود می باشد اشاره می کنیم.

مام مدل SILVER PROTECT برند نیوا NIVEA
مام مدل SILVER PROTECT

مام نیوا مدل SILVER PROTECT

مام نیوا محصول حرفه ای است که مخصوص آقایان طراحی شده و در فرمول آن از یون های نقره ای استفاده شده این یون ها در نابود کردن باکتری های سطح پوست بسیار موثر هستند. دوام و ماندگاری مام نیوا مدل Silver protect طولانی و تا ۴۸ ساعت باقی می ماند همچنین ضد تعریق است.

خرید مام نیوا مدل SILVER PROTECT

 مام نیوا هیچ گونه واکنش حساسیت زایی روی پوست ایجاد نمی کند و در تولید آن به هیچ وجه از الکل اتیل استفاده نشده که در نهایت باعث شادابی و تازه ماندن پوست شما در طول روز می شود.

مام مدل DRY IMPACT برند نیوا NIVEA
مام مدل DRY IMPACT

مام نیوا مدل DRY IMPACT

مام نیوا مدل DRY IMPACT مخصوص آقایان یک رول ضد عرق واقعی که تا ۴۸ ساعت از تعریق بدن جلوگیری کرده و پوست را خشک نگه می دارد و این به  دلیل فرمول ساخت رول (DUAL ACTIVE ) است که از دو ماده ضد تعریق استفاده شده و عاری از هر گونه الکل، دارای رایحه ای بسیار خوشبو که پوست را تا مدت زمان طولانی تازه و شاداب نگه می دارد.

خرید مام نیوا مدل DRY IMPACT

اسپری ضد تعریق مردانه مدل  SILVER PROTECT برند نیوا NIVEA
اسپری ضد تعریق مردانه نیوا مدل SILVER PROTECT

اسپری ضد تعریق مردانه نیوا مدل  SILVER PROTECT

برند نیوا NIVEA فقط شامل کرم و مام نمیشود و در تولید انواع اسپری ضد تعریق نیز دستی بر آتش دارند اسپری ضد تعریق SILVER PROTECT یکی از همین محصولات نیوا است مزایای بسیاری برای آقایان دارند در این اسپری از یون های نقره ای استفاده شده که به سرعت باعث خشک شدن سریع عرق شده و باکتری های روی سطح پوست را نابود می کند و تا ۴۸ ساعت بدن را از هر گونه بوی بد و عرق دور نگه می دارد همچنین فاقد الکل می باشد و با رایحه خوش مرکبات پوست شاداب و سرزنده می کند.

خرید اسپری ضد تعریق مردانه نیوا مدل  SILVER PROTECT

اسپری ضد تعریق مدل BLACK & WHITE برند نیوا NIVEA
اسپری ضد تعریق نیوا مدل BLACK & WHITE

اسپری ضد تعریق نیوا مدل BLACK & WHITE

حتما مشاهده کرده اید که هنگام عرق کردن لباس سفید شما به رنگ زرد و لباس سیاه شما به رنگ سفید در می آید برند نیوا NIVEA از فرمول خاصی برای تولید اسپری ضد تعریق BLACK & WHITE استفاده کرده که مانع از ایجاد لکه بر روی لباس های تیره و روشن شما می شود.

همچنین به دلیل شفاف بودن به هیچ وجه روی پوست باقی نمی ماند و تاثیر ۴۸ ساعته بر روی پوست دارد همچنین از الکل در تولید آن استفاده نشده است.

خرید اسپری ضد تعریق نیوا مدل BLACK & WHITE

نکته: در هنگام  استفاده از اسپری ها باید این نکته را مد نظر داشته باشید که کپسول های اسپری ها به گرما حساس هستند و در برخورد با حرارت منفجر می شوند بنابراین آنها را از نور آفتاب و دمای بالای ۵۰ درجه دور نگه دارید.

انواع شامپو نیوا

انواع شامپو نیوا، دسته دیگری از سری محصولات نیوا که برای محافظت از مو خصوصا موهای آسیب دیده، تامین نیازهای روزانه آن، رطوبت رسانی به پوست سر و.. تولید می شود.

برند نیوا NIVEA همواره در تلاش است که از با کیفیت ترین مواد برای تولید انواع شامپو و نرم کننده موی سر استفاده کند در ادامه چند مدل از انواع شامپو نیوا و همچنین نرم کننده موی سر را شرح می دهیم.

نرم کننده مدل INTENSE REPAIR برند نیوا NIVEA
نرم کننده نیوا مدل INTENSE REPAIR

نرم کننده نیوا مدل INTENSE REPAIR

نرم کننده Intense Repair از محصولات نیوا که برای موهای آسیب دیده استفاده می شود و مانند یک عایق از مو در برابر هر عاملی که باعث خشکی موها می شود عمل می کند.

خرید نرم کننده نیوا مدل INTENSE REPAIR

این محصول برند نیوا NIVEA، بسیار عمیق موها را آب رسانی می کند و موها را از ریشه تقویت کرده و باعث درخشش موها می شود.

شامپو COLOR PROTECTION
شامپو COLOR PROTECTION

شامپو COLOR PROTECTION

شامپو  COLOR PROTECTION از حرفه ای ترین محصولات نیوا می باشد که مخصوص موهای رنگ شده است. از آنجایی که موها معمولا پس از رنگ شدن آسیب می بینند همچنین به مرور زمان رنگ مو با شستشو کمرنگ می شود با استفاده شامپو نیوا علاوه بر احیا موهای آسیب دیده و تقویت آن، رنگ را بر روی مو ثابت نگه میدارد.

خرید شامپو COLOR PROTECTION نیوا

ترکیبات شامپو نیوا شامل عصاره انار و BIOSOFT می باشد که باعث درخشانی و شادابی موها می شود همچنین از موها در برابر اشعه های مضر خورشید مراقبت می کند.

انواع فوم نیوا

برند نیوا NIVEA همواره در تلاش بوده محصولاتی را تولید کند که کاربردی بسیار آسان و در عین حال مقوی و مقرون به صرفه باشد. فوم ها از جدیدترین محصولات نیوا هستند که در دو نوع  زنانه برای پاکسازی صورت از آرایش و مردانه جهت اصلاح صورت تولید می شود کاربرد این محصول از برند نیوا NIVEA به دلیل تولید کف بسیار آسان است و نه تنها به پوست آسیب نمی رساند بلکه به تقویت و آبرسانی آن نیز کمک می کند دو نمونه از این محصول شامل:

فوم شستشوی صورت پوست خشک
فوم شستشوی صورت پوست خشک

فوم شستشوی صورت نیوا مدل پوست خشک

همانطور که از نامش مشخص است برای شست و شوی صورت از هر گونه آلودگی است و مخصوص پوست خشک می باشد. در ترکیب فوم شستشوی برند نیوا NIVEA، روغن بادام و Hydra iq به کار رفته که به رطوبت رسانی قوی و مراقبت از آن کمک می کند.

خرید فوم شستشوی صورت نیوا مدل پوست خشک

وجود عنصر ویتامین E در این فوم شست و شو علاوه تقویت پوست موجب نرمی و درخشانی آن نیز می گردد.

فوم اصلاح صورت مدل PROTECT AND CARE
فوم اصلاح صورت مدل PROTECT AND CARE

فوم اصلاح صورت نیوا مدل PROTECT AND CARE

فوم اصلاح صورت PROTECT AND CARE از محصولات بدون الکل برند نیوا NIVEA است و زمان استفاده از آن حین اصلاح صورت  که از تحریک شدن پوست جلوگیری می کند و به شیو راحت تر کمک می کند.

از مزایای فوم اصلاح صورت ضد باکتری بودن آن است بنابراین باعث پاکسازی کامل صورت از هر گونه میکروب می شود و با دارا بودن ویتامین B5 علاوه بر تقویت پوست به محافظت از آن در برابر تیغ اصلاح نیز می پردازد.

خرید فوم اصلاح صورت نیوا مدل PROTECT AND CARE

ظاهر و نوشته های روی کپسول اسپری ممکن است با سایر فوم های این برند متفاوت باشد اما این دلیل بر تقلبی بودن آن نیست شاید بپرسید که این فوم شست و شو از سری محصولات نیوا ساخت کجاست؟ باید بگوییم که ساخت کشور ترکیه و تحت لیسانس برند نیوا NIVEA است.

انواع ژل شستشو نیوا

انواع ژل شست و شو نیز از دیگر محصولات نیوا هستند که کارکردی مشابه فوم ها را دارند و برای پاکسازی پوست استفاده می شوند . فرمول ترکیبی ژل شستشوی برند نیوا NIVEA بر اساس نوع پوست متفاوت و علاوه بر پاکسازی کلی صورت رطوبت دهنده و تقویت کننده نیز می باشد.

ژل آرایش پاک کن مدل AQUA SENSATION
ژل آرایش پاک کن مدل AQUA SENSATION

ژل آرایش پاک کن نیوا مدل AQUA SENSATION

ژل آرایش پاک کن مدلAQUA SENSATION برند نیوا NIVEA با داشتن عصاره خیار از التهاب پوست جلوگیری کرده و به صورت عمیق پوست را پاکسازی، آبرسانی می کند مناسب برای پوست های نرمال است و از آن در برابر آلودگی هایی که روزانه جذب می شود محافظت می کند.

خرید ژل آرایش پاک کن نیوا مدل AQUA SENSATION

عصاره خیار با متعادل کردن رطوبت در پوست باعث تازگی و خنکی پوست می شود.

ژل اصلاح مدل حساس
ژل اصلاح مدل حساس

ژل اصلاح نیوا مدل حساس

ژل اصلاح مدل حساس از برند نیوا NIVEA دارای مقادیر زیادی عصاره ی بابونه و انواع ویتامین ها می باشد که نیازهای روزانه پوست را تامین می کند علاوه بر این عدم استفاده از الکل در تولید این ژل مانع از تحریک پوست می شود.

در فرمول ژل اصلاح، مدل حساس  که از پرطرفدارترین محصولات نیوا است از تکنولوژی Ultra Glide استفاده شده. هنگامی که روی پوست قرار می گیرد آن را به خوبی سُر کرده تا ژیلت حرکتی روان داشته باشد و از زخم کردن و بریده شدن پوست جلوگیری شود.

خرید ژل اصلاح نیوا مدل حساس

سخن پایانی

در این مقاله سعی شد تا بهترین و پرفروشترین محصولات برند نیوا را معرفی کنیم تا شما بهتر با محصولات این شرکت آشنا شوید. شما می توانید در بخش نظرات از تجربیات خود در استفاده از محصولات برند نیوا برای ما بنویسید تا دیگران از تجربیات شما استفاده کنند.

منابع

nivea-ir.com
nivea.co.uk

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

16 + چهار =