برند هدی بیوتی تولید کننده متنوع ترین محصولات آرایشی بهداشتی در سطح جهان است و با اینکه جزو کمپانی های جوان محسوب می شود اما خیلی خوب توانسته جایگاه خود را در بین بانوانِ بسیاری از کشورها باز کند.

از زمان تاسیس کمپانی هدی بیوتی مدت زیادی نمی گذرد اما در این مدت توانسته سهمی زیادی از بازار لوازم آرایشی بهداشتی جهان را مال خود کند و همچنین به رقابت در درزمینه طراحی و تولید حرفه ای ترین لوازم آرایش با برندهای قدمی تر بپردازد.

در این مقاله می خواهیم کمی متفاوت تر برند هدی بیوتی را مورد بررسی قرار دهیم  و بگوییم که خالق هدی بیوتی کیست؟ و همچنین شما را مطمئن کنیم که مارک هدی بیوتی خوبه یا نه؟ نمایندگی هدی بیوتی در ایران را معرفی و محصولات آن که شامل انواع کرم هدی بیوتی، هایلایتر، لاک و… همچنین مزایای آنها را نام برده و توضیح دهیم.

تاریخچه تاسیس برند هدی بیوتی

شاید از خود بپرسید خالق هدی بیوتی کیست؟ در واقع ماجرای ساخت برند هدی بیوتی از اینترنت آغاز شد موسس آن هدی کتان نام دارد که در ابتدا یک فشن بلاگر بود. او در سال ۲۰۱۰ توانسته بود در اینترنت شهرت زیادی کسب کند و میلیون ها نفر در سراسر دنیا کانال او در یوتیوب و اینستاگرام را دنبال می کردند و این باعث شد که ایده تاسیس یک برند حرفه ای لوازم آرایشی را در سر بپروراند.

 در سال ۲۰۱۳ ایده خود را عملی کرد و برند هدی بیوتی پا به عرصه رقابت با سایر برندهای موجود گذاشت اما خیلی طول نکشید که محصولات این کمپانی مورد توجه بسیاری از فشن بلاگرها در فضای مجازی قرار گرفت و بعد از آن بلافاصله در بین مردم عادی محبوب شد.

برند هدی بیوتی
برند هدی بیوتی

واقعا هدی بیوتی کیست؟

اگر نمی دانید هدی بیوتی کیست باید بگوییم که از دورگه های آمریکایی- عراقی است و در ایالت اوکلاهامای آمریکا متولد و در کوکویل تنسی بزرگ شد. او از کودکی شدیدا تحت تاثیر نژاد پرستی در آمریکا قرار داشت بنابراین برای حفظ اعتماد به نفس خود به سمت آرایش رفت.

پس از فارغ التحصیلی در رشته روابط عمومی به دبی نقل مکان کرد و در آنجا مشغول به کار شد اما بعد از مدتی حرفه مورد علاقه خود یعنی آرایشگری را ادامه داد وبه عنوان یک بلاگر خود را در فضای مجازی با آموزش تکنیک های آرایشی مطرح کرد.

بعد از مدتی ابتدا شروع به طراحی و تولید مژه مصنوعی کرد که این محصول مورد توجه افرادی همچون کیم کارداشیان و خواهرانش قرار گرفت و باعث دیده شدن هر چه بیشتر او شد.

مژه های مصنوعی به سرعت به فروش رسیدند بنابراین شروع به تولید محصولات دیگر کرد طوری که در سال اول، سود خالص او از فروش محصولات برند هدی بیوتی ۱.۵ میلیون دلار بود.

مارک هدی بیوتی خوبه؟

در اینکه مارک هدی بیوتی خوبه شکی نیست اما از آنجایی که هر محصول پرفروشی الزاما با کیفیت نیست باید در بین محصولات و مواد اولیه ای که برای تولید استفاده می شود جستجو کرد.

ما می گوییم واقعا مارک هدی بیوتی خوبه زیرا از مواد پایه با کیفیت و طبیعی استفاده شده و همچنین تنوع محصولات او بسیار زیاد است به طوری که برند هدی بیوتی هم اکنون بیش از ۱۴۰ نوع لوازم آرایش را به بازار عرضه می کند.

نمایندگی محصولات هدی بیوتی

معمولا نمایندگی محصولات هدی بیوتی ارائه دهنده کلیه محصولات این برند می باشد به طور قطع همه فروشگاه ها یا آنلاین شاپ هایی که تولیدات برند هدی بیتی را به فروش می رساند نمایندگی محصولات هدی بیوتی نیستند.

کلیه محصولات برند هدی بیوتی از طریق فروشگاه های رسمی توزیع می شود در ایران نیز این برند در بسیاری از فروشگاه ها موجود است اما ما به عنوان نمایندگی محصولات هدی بیوتی در تلاش هستیم که تولیدات اورجینال و با کیفیت را با قیمت مناسب در اختیار مشتریانمون قرار دهیم.

محصولات برند هدی بیوتی
محصولات برند هدی بیوتی

معرفی محصولات برند هدی بیوتی

همانطور که گفتیم تولیدات برند هدی بیوتی به ۱۴۰ قلم رسیده که با توجه مدت کم تاسیس پیشرفت آن بسیار خوب بوده است. محصولات از لوازم پایه آرایش شامل کرم و کرم پودر تا رژلب، هایلایتر و لاک آینه ای هدی بیوتی و غیره است. لیست محصولات به شرح زیر می باشد:

  • انواع کرم هدی بیوتی: شامل کرم ضد آفتاب بدون رنگ، بی بی کرم، کرم پودرهدی بیوتی در تناژه های رنگی متنوع
  • انواع پالت سایه: پالت های سایه با رنگ های متنوع شاین، اکلیلی، مات ، مایع و پودری
  • کانتور صورت
  • هایلایتر هدی بیوتی:  انواعپالت هایلایتر در رنگ های مختلف
  • انواع رژلب: رژلب ها در نگ های مختلف که به صورت جامد، مایع و به صورت پک ارائه می شود.
  • مداد لب
  • ست براش
  • انواع پد: پد لاک پاک کن، پد پنکیک
  • انواع مختلف لاک: شامل لاک آینه ای هدی بیوتی، لاک های مات و براق در رنگبندی های متنوع
  • ست کانتورینگ لب
  • پک آرایش چهره
  • انواع ریمل : ریمل مژه، ریمل ابرو
  • خط چشم

سایت جامداد ( نماینده محصولات هدی بیوتی) مفتخر است پرفروش ترین و پر استفاده ترین محصولات برند هدی بیوتی را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد.

مقاله پیشنهادی: چقدر محصولات برند فلورمار را می شناسید؟

انواع کرم هدی بیوتی

انواع کرم هدی بیوتی که شامل بی بی کرم، کرم پودر و کرم ضد آفتاب می باشد که در ادامه به توضیح مزایای هرکدام از این محصولات را خواهیم گفت. برند هدی بیوتی با تولید انواع کرم به عنوان ماده اساسی آرایش توانسته است نیازمشتریان خود را برآورده کند.

کرم BB برند هدی بیوتی
کرم BB برند هدی بیوتی

بی بی کرم

بی بی کرم یکی از محصولات پر فروش برند هدی بیوتی است که همانند کرم پودر همه عیوب صورت از لک و جوش گرفته تا اسکار را پوشش می دهد. روی پوست ماسیده نمی شود دارای ضد آفتاب با SPF30 می باشد که می تواند یک ضد آفتاب تمام عیار باشد. مرطوب کننده پوست است و چین و چروک را کاهش می دهد به طوری که بعد از زدن آن پوست صاف و هموار و یکدست می شود.

بی بی کرم را از نمایندگی محصولات هدی بیوتی بخواهید :

خرید کرم BB برند هدی بیوتی

کرم ضد آفتاب برند هدی بیوتی
کرم ضد آفتاب برند هدی بیوتی

کرم ضد آفتاب

کرم‌های ضد آفتاب برند هدی بیوتی فاقد رنگ بوده و کاملا جذب پوست می شود مرطوب کننده و آبرسان است و موجب شادابی آن می شود، مانند عایق محافظتی در برابر اشعه های مضر خورشید عمل می کند از کرم ضد آفتاب هم بانوان و هم آقایان می توانند استفاده کنند برای خرید این محصول از نمایندگی محصولات هدی بیوتی از طریق لینک زیر وارد شوید:

خرید کرم ضد آفتاب برند هدی بیوتی

 کرم پودر برند هدی بیوتی
کرم پودر برند هدی بیوتی

کرم پودر هدی بیوتی

کرم پودر هدی بیوتی از پرفروش ترین محصولات آن است رنگ بندی متنوع آن، پوشش دهی عالی که تا ۸ ساعت روی پوست دوام دارد همچنین در برابر عرق کردن پوست مقاوم است.

از ویژگی بارز کرم پودر هدی بیوتی کنترل چربی می باشد که این باعث می شود پوست چرب و براق به نظر نیاید دارای مقداری ضد آفتاب است و پوست را به رنگ طبیعی، مات و عاری از هر گونه عیب نقص در می آورد.

برای خرید کرم پودر از طریق نمایندگی محصولات هدی بیوتی از طریق لینک زیر وارد شوید:

خرید کرم پودر برند هدی بیوتی

پالت هایلایتر برند هدی بیوتی
پالت هایلایتر برند هدی بیوتی

پالت هایلایتر هدی بیوتی

هایلایتر هدی بیوتی یکی از ملزومات آرایش محسوب می شود که  پس از تکمیل فرایند آرایش برای جذاب تر کردن استخوان گونه، گوشه های چشم و روی بینی به کار می رود. برند هدی بیوتی با تولید پالت، دو رنگ هایلایتر را یکجا در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

این هایلایتر به صورت پودر فشرده می شود که با وجود استروب ذوب شده یک لایه براق روی سطح پوست ایجاد می کند که به خوبی نور را انعکاس داده و ناحیه مورد نظر را برجسته نشان می دهد. قیمت مناسب و کیفیت بالای هایلایتر هدی بیوتی شدیدا این محصول را مورد توجه بلاگرها و میکاپ کاران قرار داده است.

قصد خرید هایلایتر را دارید؟ ما به عنوان نمایندگی محصولات هدی بیوتی کار شما را آسان کرده کرده ایم:

خرید پالت هایلایتر برند هدی بیوتی

WINTER HIGHLIGHTER
WINTER HIGHLIGHTER

هایلایتر هدی بیوتی مدل WINTER HIGHLIGHTER

هایلایتر هدی بیوتی مدل WINTER HIGHLIGHTER در ۴ رنگ پودر فشرده که در یک بسته بندی زیبا قرار دارد این هایلایتر می تواند آرایش صورت شما را طبیعی و زیبا جلوه دهد و با زدن آن خصوصا در فصل زمستان دیگر نیازی به رژگونه ندارید.

نام هایلایتر برند هدی بیوتی تداعی کننده فصل زمستان است و برای میکاپ های مخصوص این فصل که تم سرد و زمستانی دارند مناسب است و چهره را به طبیعی ترین شکل براق می کند.

در ساخت آن از الکل و پارابن استفاده نشده و دوست پوست صورت شماست. به عنوان نماینده محصولات هدی بیوتی می توانیم این هایلایتر زیبا را با مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار دهیم:

خرید هایلایتر هدی بیوتی مدل WINTER HIGHLIGHTER

انواع لاک

محصول دیگر برند هدی بیوتی انواع مختلف لاک ناخن است. این لاک ها با رنگ بندی های بسیار متنوع و به صورت مات، براق، اکلیلی و آینه ای هستند.

لاک آینه ای هدی بیوتی
لاک آینه ای هدی بیوتی

لاک آینه ای هدی بیوتی

لاک آینه ای هدی بیوتی از جدیدترین محصولات این کمپانی محسوب می شود که  شامل دوازده رنگ متنوع و زیبا می شود. از مزایای این لاک پوشش دهی کامل روی ناخن، دوام بالا و محافظت از ناخن است.

لاک آینه ای هدی بیوتی به دلیل براق و آینه ای بودن بسیار روی ناخن ها جلوه دارد خیلی سریع خشک و به آسانی نیز پاک می شود، استفاده از آن آسان و مدت طولانی ماندگاری است.

برای خرید لاک آینه ای از نمایندگی محصولات هدی بیوتی از طریق لینک زیر عمل کنید:

خرید لاک آینه ای هدی بیوتی

 لاک اکلیلی برند هدی بیوتی
لاک اکلیلی برند هدی بیوتی

 لاک اکلیلی برند هدی بیوتی

لاک اکلیلی هدی بیوتی  از محبوب ترین محصولات این برند می باشد که رنگبندی متنوع آن انتخاب را برای خرید کمی سخت می کند. لاک اکلیلی به دلیل شاین بودن جلوه و زیبایی خاصی به ناخن های شما خصوصا زیر نور می دهد.

لاک اکلیلی برند هدی بیوتی به آسانی خشک می شود و خیلی راحت پاک می شود بدون اینکه به ناخن آسیبی برساند، رطوبت ناخن را حفظ می کند و دوام طولانی مدت دارد.

برای خرید محصولات هدی بیوتی از طریق لینک زیر اقدام کنید:

خرید لاک اکلیلی شرکت هدی بیوتی

انواع پالت سایه چشم هدی بیوتی

از دیگر اقدامات برند هدی بیوتی طراحی و تولید انواع مختلف پالت سایه چشم است این پالت ها طوری طراحی شده اند که مجموعه ای از رنگ های خیره کننده را در کنار هم قرار گرفته اند.

پالت های سایه برند هدی بیوتی از نظر تعداد رنگ هایی که در خود دارد متفاوت است برخی با تعداد رنگ های کمتر و برخی بیشتر هستند که این خود یک مزیت محسوب می شود پالت هایی با رنگبندی بیشتر برای کسانی که حرفه ای آرایش می کنند و پالت های کوچکتر برای کسانی که کمتر از سایه در آرایش خود استفاده می کنند مناسب است.

 رنگ های پالت سایه چشم دارای تناژه گرم و سرد، دودی است و به صورت مات، اکلیلی، شاین، نود و یا ترکیبی از شاین و مات وجود دارد. در ادامه چند مدل از انواع مدل پالت سایه چشم را که در نمایندگی محصولات هدی بیوتی موجود را معرفی می کنیم:

 پالت سایه چشم هدی بیوتی مدل NUDE سری شاین
پالت سایه چشم هدی بیوتی مدل NUDE سری شاین

پالت سایه چشم هدی بیوتی مدل NUDE سری شاین

اگر دوست دارید که آرایش چشمتان خاص و متفاوت باشد از پالت سایه چشم برند هدی بیوتی مدل NUDE استفاده کنید. این پالت که از روغن نارگیل و آلوئه ورا تهیه شده بسیار راحت روی پلک ها قرار می گیرد رنگ های این پالت گرم و خنثی و به صورت ترکیبی از شاین و مات در پالت قرار گرفته که با ترکیب  این رنگ ها باعث جذابیت بیشتر چشم ها می شود.

پالت سایه چشم نود دارای ۱۸ رنگ می باشد که :

۱۰ رنگ آن مات و رنگی است و به دلیل وجود روغن نارگیل و آلوئه ورا بسیار راحت پلک را پوشش می دهد.

۴ رنگ مرواریدی که شاین است و برای جذابیت هرچه بیشتر چشم ها مناسب است.

۲ رنگ شاین که که دارای سیلیکون هایی برای چسبندگی بیشتر است و به چشم ها درخشندگی خیره کننده ای می دهد.

۱ رنگ که از  پودرمروارید درخشان به همراه عصاره اقاقیا، جوجوبا، آفتابگردان ساخته شده که با کشیدن آن روی سایه مات درخشندگی زیادی به چشم ها می دهد.

۱ پایه کانسیلر که برای پوشاندن دور چشم و رفع عیوب آن کاربرد دارد.

پالت سایه چشم مدل NUDE سری شاین در نمایندگی محصولات هدی بیوتی موجود است و از طریق لینک زیر می توانید اقدام به خرید کنید:

خرید پالت سایه چشم هدی بیوتی مدل NUDE سری شاین

پالت سایه چشم مدل DESERT DUSK
پالت سایه چشم هدی بیوتی مدل DESERT DUSK

پالت سایه چشم هدی بیوتی مدل DESERT DUSK

پالت سایه چشم مدل DESERT DUSK  محصولی دیگر از برند هدی بیوتی میباشد که شامل رنگ های گرم و زیبا است این پالت نیز شامل ترکیبی از رنگ های شاین و مات است که می توانید با سلیقه ی خود چشم هایتان را به زیباترین شکل آرایش کنید و متفاوت تر از همیشه بدرخشید.

رنگبندی پالت سایه چشم مدل DESERT DUSK شامل:

۸ رنگ سایه مات با رنگ های تند و شاد که بسیار نرم و روان است و به راحتی کشیده می شود

۶ رنگ مرواریدی که شامل رنگ های آلویی، گل زر، برنز، بسیار براق است و روی چشم را حالت مخملی ایجاد می کند این ۶ رنگ را معمولا بالای سایه مات می زنند تا عمق بیشتری بدهد و چشم ها بیشتر بدرخشد.

۳ رنگ  کروم که برای جلوه دادن به آرایش و در واقع تکمیل کننده سایه چشم است وجود دارد.

سایت جامداد افتخار دارد به عنوان نماینده محصولات هدی بیوتی در ایران این پالت سایه چشم را در اختیار علاقه مندان به برند هدی بیوتی قرار دهد برای خرید همین حالا اقدام کنید:

خرید پالت سایه چشم هدی بیوتی مدل DESERT DUSK

انواع رژلب هدی بیوتی

رژلب نیز از دیگر محصولات حرفه ای برند هدی بیوتی است و دارای مدل های متنوع و رنگبندی های فوق العاده است که برای هر فرم لب و رنگ پوستی مناسب است. معمولا نمایندگی محصولات هدی بیوتی رژلب ها را در پک های بسیار زیبا با قیمت مناسب در اختیار علاقه مندان قرار می دهد در ادامه دو نمونه از انواع رژلب هدی بیوتی را معرفی خواهیم کرد:

پک رژلب جامد گلیتر دار مدل H98104-2
پک رژلب جامد گلیتر دار هدی بیوتی مدل H98104-2

پک رژلب جامد گلیتر دار هدی بیوتی مدل H98104-2

 پک رژلب جامد گلیتر دار مدل H98104-2 شامل ۱۲ رنگ حیرت انگیز و ترکیبی از رنگ های گرم و سرد است. این رژ لب با فرمول سفارشی ساخته شده و رنگدانه های موجود به صورت فشرده در آن قرار دارد.

رنگ های پک رژلب جامد گلیتر دار مدل H98104-2 را می توان با انواع سایه های چشم برند هدی بیوتی هماهنگ کرده و استفاده کنید. مزیت دیگر آن عاری بودن از هر گونه سرب است که از مهمترین و برجسته ترین ویژگی های این پکیج است.

رنگ های آن مات است و لب ها را برجسته و نرم می کند و پوشش دهی و ماندگاری بی نظیری دارد به طوری که هر زنی را عاشق خود می کند.

خرید رژلب جامد گلیتر بسیار آسان شده زیرا نمایندگی محصولات هدی بیوتی آن را با قیمت مناسب در اختیار علاقه مندان قرار داده است:

خرید پک رژلب جامد گلیتر دار هدی بیوتی مدل H98104-2

پک رژلب مایع مدل شاین
پک رژلب مایع هدی بیوتی مدل شاین

پک رژلب مایع هدی بیوتی مدل شاین

اگر علاقمند به داشتن لبی برجسته زیبا و براق هستید پک رژلب مایع مدل شاین را از دست ندهید این مجموعه شامل ۱۲ رنگ رژلب است و ترکیبی از رنگ های سرد و گرم است که اکثرا ملایم و شاین است.

پک رژلب مایع برند هدی بیوتی عاری از سرب و همچنین ضد آلرژی می باشد و ماندگاری بسیار بالایی دارد. پوشش دهی قوی آن باعث پر کردن تمام منافذ لب شده و آن را برجسته تر و زیباتر جلوه می دهد.

حتی می توانید از آن به عنوان کاور بر روی رژلب مات خود بزنید تا لب شما رنگی منحصر به فرد بگیرد و متفاوت تر از همیشه شوید. اگر دوست دارید که لب های خود به طرز خیره کننده ای زیبا کنید می توانید این پک رژ لب مایع شاین را از نمایندگی محصولات هدی بیوتی تهیه کنید.

خرید پک رژلب مایع هدی بیوتی مدل شاین

خط چشم و ابرو هدی بیوتی
خط چشم و ابرو هدی بیوتی

خط چشم و ابرو هدی بیوتی

اقدام جالب برند هدی بیوتی طراحی و تولید محصولی است که دو کاربرد دارد هم وسیله خط چشم و هم برای ابرو می توان از آن استفاده کرد. این محصول که در دو رنگ مشکی و قهوه ای موجود است دارای بافت ژله ای است که به راحتی هم در پشت چشم و هم داخل ابرو کشیده می شود.

از این ژل می توان به وسیله براشی که دو سر دارد استفاده کرد که یک سر آن مختص به خط  چشم کشیدن و سر دیگر آن برای پر کردن ابرو کاربرد دارد. ماندگاری این ژل بسیار زیاد است و اگر به خوبی از آن ستفاده شود چشم ها و ابروها را زیباتر و خاص تر از همیشه جلوه می دهد.

دور کاره بودن این ژل مزیت بزرگی محسوب می شود زیرا با یک تیر دو نشان می زنید و از پرداختن دو هزینه خودداری می کنید. برای خرید این ژل دوکاره جادویی از نمایندگی محصولات هدی بیوتی از طریق لینک زیر عمل کنید:

خرید خط چشم و ابرو هدی بیوتی

ریمل ابرو هدی بیوتی مدل MAX FENFEN
ریمل ابرو هدی بیوتی مدل MAX FENFEN

ریمل ابرو هدی بیوتی مدل MAX FENFEN

ابرو عضو تاثیر گذار در زیبایی چهره است و در صورت ریخته شدن و یا کم پشت بودن می توان با استفاده از محصولاتی نظیر ریمل ابرو زیبایی را به چهره برگرداند.

با ریمل ساخته شده توسط برند هدی بیوتی می توانید ظاهری طبیعی به ابروان خود بدهید و آن را زیباتر از همیشه نشان دهید رنگ این محصول قهوه ای است و ابروها را یک دست و پرپشت می کند.

برای خرید ریمل ابرو از نمایندگی محصولات هدی بیوتی وارد شوید:

خرید ریمل ابرو هدی بیوتی مدل MAX FENFEN

پالت رژگونه مدل BLUSH 4 COLOR
پالت رژگونه هدی بیوتی مدل BLUSH 4 COLOR

پالت رژگونه هدی بیوتی مدل BLUSH 4 COLOR

پالت رژگونه هدی بیوتی متشکل از ۴ رنگ پودری و فشرده  طبیعی و زیبا است که گونه ها را برجسته شاداب و زیبا می کند این رژ گونه ماندگاری طولانی روی صورت دارد و به راحتی در چربی پوست جذب می شود.

 برند هدی بیوتی در فرمالیسیون آن از روغن بادام استفاده کرده که برای پوست مفید است چهار رنگ پودر را می توان برای بسیاری از سبک های میکاپ هماهنگ و استفاده کرد.

چنانچه قصد خرید پالت رژگونه را دارید می توانید از نمایندگی محصولات هدی بیوتی آن را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید.

خرید پالت رژگونه هدی بیوتی مدل BLUSH 4 COLOR

پک مداد لب مات
پک مداد لب مات

پک مداد لب مات هدی بیوتی

پک مداد لب مات برند هدی بیوتی دارای رنگ های جذاب و متناسب با رژلب های این برند می باشد که به راحتی می توانید در کنار استفاده کنید. پک مداد لب مات دارای دوازده رنگ متفاوت است و مغزی نرم و روان دارد و استفاده از آن بسیار راحت می باشد.

پک مداد لب مات بدون اینکه پوست واکنش خاصی ببیند لب ها را برجسته و خوش فرم نشان می دهد و می توان آن ها را با هر نوع رژلبی استفاده کرد.

خرید پک مداد لب مات

منابع

hindustantimes.com
sephora.com
boots.com
amazon.in

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

16 + 15 =