برند لانا که در تولید محصولات بهداشتی معروف است از جمله برندهای وارداتی است که محصولات متنوعی برای انواع مختلف پوست و مو دارد. این کمپانی همواره در تلاش است که تولیدات خود را با مواد اولیه طبیعی و کیفیت بالا به دست مصرف کننده برساند.

محصولات لانا بسیار زیاد و متنوع است و احتمالا فقط تعداد مشخصی از آنها بنا به نیاز بازار ایران وارد می شود. برند لانا با اینکه ممکن است چندان شناخته شده نباشد اما با بسیاری از برندهای معتبر در حوزه محصولات بهداشتی در حال رقابت است.

اطلاعات خیلی زیادی از این برند در ایران در دسترس نیست اما کسانی که حتی یکبار از محصولات لانا استفاده کرده اند متوجه تاثیر فوق العاده آن را روی پوست و موی خود شده اند.

در این مقاله سعی می کنیم اطلاعات بیشتری راجب به انواع محصولات لانا و ویژگی های آنها در اختیار شما قرار دهیم پس با ما همراه شوید.

برند لانا ساخت کدام کشور است؟

برند لانا در کشور تایلند تاسیس و شروع به فعالیت کرده و در این حوزه تولیدات خود را افزایش داده است. محصولات لانا علاوه بر ایران به بسیاری از کشورهای دیگه از جمله عراق و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس نیز صادر می شود.

هدف برند لانا ارتقا سلامتی پوست و مو می باشد و به همین دلیل به طور تخصصی مناسبترین محصولات را برای انواع مختلف پوست و مو تولید و برای رفع مشکلات آنها تلاش می کند.

معرفی محصولات لانا

برای معرفی محصولات لانا باید دسته بندی کنیم زیرا هر دسته محصول شامل طیف وسیعی از دیگر محصولات می شود که هر کدام برای رفع مشکل خاصی طراحی و تولید شده است.

دسته بندی محصولات برند لانا به شرح زیر است:

  • انواع شامپو: شامل شامپو لانا مخصوص موهای رنگ شده، شامپو ضد ریزش مو، شامپو بچه، شامپو رنگ مو، شامپو کراتینه لانا
  • انواع کرم لانا: کرم پودر لانا، کرم مرطوب کننده دست و صورت آلوئه ورا لانا، کرم موی کراتینه لانا، کرم آبرسان و سفید کننده لانا، کرم روشن کننده لانا، کرم مو ابریشم لانا، کرم آبرسان شترمرغ لانا، کرم آبرسان مرواید لانا
  • انواع ماسک لانا: ماسک  موسیر لانا، ماسک موی عسل لانا، ماسک مو زیتون لانا، ماسک مو تخم مرغ لانا، ماسک مو سیب و پرتقال لانا، ماسک مو ۳۰ گیاه لانا
  • انواع صابون لانا: صابون ضد لک لانا، کرم و صابون ضد لک و ضد جوش جینسینگ لانا، صابون ذغال فعال لانا، صابون حمام لانا
  • سایر محصولات: انواع رنگ مو لانا، موس لانا در رنگ های مختلف، انواع واکس مو لانا

معرفی ویژگیهای محصولات لانا

برند لانا برای هر کدام از محصولات خود ویژگی های خاصی را مد نظر قرار داده تا بتواند به رفع مشکلات پوست و مو پرداخته و سلامتی آنها را تامین و حفظ کند. در ادامه به معرفی برخی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین محصولات لانا را نام برده و مزایای استفاده از هرکدام را نیز توضیح می دهیم.

شامپو رنگ مو دوقلو A+B برند لانا
شامپو رنگ مو دوقلو A+B برند لانا

شامپو رنگ مو دوقلو A+B لانا

شامپو رنگ مو لانا برای کسانی مفید است که به رنگ طبیعی موهای خود علاقه‌مند هستند و فقط برای پوشش دادن موهای سفید خود نیاز به رنگ کردن دارند. شامپو لانا یکی از محصولات بسیار کاربردی برای هر خانم و آقایی است که به ظاهر طبیعی خود اهمیت می دهند.

شامپو رنگ موی لانا تقریبا برای هر نوع مو و پوستی مناسب است و با یکبار استفاده موی سفید را پوشانده و موجب درخشانی مو می گردد مصرف ان بسیار ساده و مقرون به صرفه است.

از ویژگیهای برجسته شامپو لانا مرطوب کنندگی و نرم کنندگی موی سر می باشد این شامپو از برند لانا در سال ۲۰۱۰ پرفروش ترین محصول بوده که مورد استقابل بسیاری از مردم دنیا قرار قرار گرفت.

خرید شامپو رنگ مو دوقلو A+B لانا

همچنین این شامپو لانا  تائیدیه وزارت بهداشت اروپا را دارد و می تواید با خیال راحت آن را خریداری و مصرف کنید

شامپو رنگ مو دوقلو برند لانا حاوی عصاره کراتین
شامپو رنگ مو دوقلو لانا حاوی عصاره کراتین

شامپو رنگ مو دوقلو لانا حاوی عصاره کراتین

تفاوت شامپو رنگ مو دوقلو با شامپو لانای قبلی در عصاره کراتین موجود در آن است که باعث نرم شدن مو می شود و از آسیب به ریشه و ساقه مو جلوگیری می کند.

علاوه بر آن شامپو رنگ مو دوقلو برند لانا موجب ضخیم شدن مو و ترمیم و احیای موهای صدمه دیده نیز می گردد بنابراین اگر دوست دارید موهایی با رنگ طبیعی داشته باشید که از زیبایی بدرخشد و همچنین سالم و ضخیم باشد شامپو لانای دوقلو با عصاره کراتین بهترین انتخاب است.

خرید شامپو رنگ مو دوقلو برند لانا حاوی عصاره کراتین

این شامپو که از پرفروش ترین محصولات لانا می باشد برای هر نوع مویی مناسب است و به طور کامل سفیدی را می پوشاند و رنگی یکدست به موها می دهد.

از دیگر ویژگی های شامپو رنگ مو دوقلو لانا غنی از ویتامین های مورد نیاز مو می باشد که بدین ترتیب سلامتی مو را حفظ می کند.

کرم پودر برند لانا مدل Skin Expertise
کرم پودر برند لانا مدل Skin Expertise

کرم پودر لانا مدل Skin Expertise

کرم پودر لانا مدل Skin Expertise دارای پوشش دهی عالی روی پوست است و با داشتن بافتی نرم شادابی و نشاط پوست را حفظ می کند.

این کرم پودر از بهترین محصولات لانا می باشد که تمامی عیب و نقص پوست از جمله انواع لک، جوش، جای جوش، اسکار، خطوط ریز و چین و چروک صورت را پوشانده و به پوست ظاهری یک رنگ و صاف و شفاف می دهد.

خرید کرم پودر لانا مدل Skin Expertise

از دیگر مزایای کرم لانا پوشش دهی آن بر روی انواع پوست است و این که رطوبت آن را فراهم کرده و در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت می کند.

چنانچه تمایل دارید که پوستی زیبا و صاف و جوان بعد از آرایش داشته باشید کرم لانا بهترین انتخاب شما خواهد بود.

کرم موی کراتین برند لانا مدل Smoothsilk
کرم موی کراتین برند لانا مدل Smoothsilk

کرم موی کراتین لانا مدل Smoothsilk

یکی دیگر از پرطرفدارترین محصولات لانا کرم موی کراتین مدل Smoothsilk می باشد که  از موثرترین کرم ها برای صافی و نرمی موها است.

کراتین به طور طبیعی در پوست، مو و ناخن انسان تولید می شود و از آنها محافظت می کند. اما عوامل مختلفی در طول روز باعث از بین رفتن کراتینه طبیعی در بدن انسان می شود.

 کرم موی کراتین لانا، موهای آسیب دیده را احیا می کند، موجب ضخیم شدن موها می شود، آنها را تقویت کرده و در نهایت موهایی لخت و براق و زیبا خواهید داشت.

خرید کرم موی کراتین برند لانا مدل Smoothsilk

از دیگر مزایای کرم لانا آبرسانی و حفظ رطوبت در پوست و موی سر خواهد بود برای داشتن موهایی لخت و زیبا و سالم استفاده از کرم موی برند لانا پیشنهاد می شود.

ماسک مو زیتون برند لانا
ماسک مو زیتون لانا

ماسک مو زیتون لانا

آیا موهای شما زبر و خشن است؟ برای درمان آن از چه مواد یا دارویی استفاده کرده اید؟ برای داشتن موهای ابریشمی  پیشنهاد ما به شما استفاده از ماسک مو زیتون لانا است.

می توانیم با قاطعیت بگوییم که ماسک موی زیتون برند لانا غذای کامل انواع مو است زیرا تمامی مواد مورد نیاز پوست و موی سر دارد که به سرعت جذب شده و موجب ترمیم موهای صدمه دیده می شود، به شدت رطوبت رسان است و آن را در ریشه موها حفظ می کند.

خرید ماسک مو زیتون لانا

به دلیل جذب سریع در پوست، پیاز مو را تقویت کرده بنابراین در رشد و ضخامت مو نیز اثر می گذارد و آن را افزایش می دهد. در میان محصولات لانا انواع ماسک موها با عصاره های مختلف بیشترین تقاضا را دارد زیرا هر آنچه موها نیاز دارد در آن فراهم است.

ماسک مو سیر برند لانا
ماسک مو سیر برند لانا

ماسک مو سیر لانا

سیر یک ماده  طبیعی اما بد بو است اما بی نهایت پرخاصیت بوده و حتی تاثیر آن برای پوست و مو نیز ثابت شده است. عقیده مدیران برند لانا بر این بوده که از مواد ارگانیک و مفید برای سلامتی پوست و مو استفاده کنند.

از این رو در بین محصولات لانا ماسک مو با عصاره سیر را مشاهده می کنید اما این ماسک واقعا بوی سیر می دهد؟ خیر در مراحل مختلف تولید بوی بد آن گرفته شده اما خاصیت سیر در این ماسک وجود دارد. کافی است آن را برای یکبار هم که شده امتحان کنید تا تاثیر فوق العاده آن را روی موها و پوست سر خود مشاهده کنید.

خرید ماسک مو سیر برند لانا

ماسک موی لانا آبرسان بوده و موهای شکننده و نازک را احیا می کند پوست و ریشه موها را تقویت می کند و به موها لطافت و نرمی ابریشم گونه می دهد.

ماسک مو عسل برند  لانا
ماسک مو عسل برند لانا

ماسک مو عسل لانا

عسل نیز از دیگر محصولات ارگانیک است که برند لانا از آن برای تهیه ماسک مو استفاده کرده. این ماسک که تمامی خواص مفید عسل برای پوست را دارا است برای هر نوع مویی مناسب و سازگار بوده و موها را لخت و براق و درخشان می کند.

خرید ماسک مو عسل لانا

از دیگر مزایای استفاده از ماسک برند لانا از بین رفتن خشکی و زبری مو و همچنین موهای فر و مجعد را تا حدی صاف و نرم می کند آبرسان بوده و ریشه موها را تقویت می کند همچنین از موها در برابر عوامل آسیب زا محافظت کرده و در نهایت شما موهایی زیبا و ضخیم و سالم خواهید داشت.

ماسک موی تخم مرغ برند لانا
ماسک موی تخم مرغ لانا

ماسک موی تخم مرغ لانا

برند لانا از معدود کمپانی های تولید لوازم بهداشتی است که از تخم مرغ برای تهیه ماسک مو استفاده می کند گرچه تخم مرغ نیز همانند سیر بویی مشمئز کننده دارد اما خواص آن تاثیر زیادی در پوست و موی سر دارد.

ماسک مو تخم مرغ از سری محصولات لانا است که موجب خوش حالتی موها می شود و آن را از عوامل آسیب زا دور نگه می دارد. ماسک موی برند لانا نیز آبرسان بوده و تاثیر مثبتی بر روی پوست و ریشه موها دارد.

خرید ماسک موی تخم مرغ لانا

این ماسک زبری و خشکی موها را از بین می برد و در نهایت موها را نرم و خوش حالت می کند.

ماسک سیب و پرتقال برند لانا
ماسک سیب و پرتقال لانا

ماسک سیب و پرتقال لانا

در بین تمامی گیاهان و میوه ها، از عصاره سیب و پرتقال نیز در محصولات لانا استفاده شده است ترکیب بوی مطبوع این دو میوه به علاوه خواص زیاد آنها برای پوست و مو باعث گردیده که برند لانا از این دو میوه را برای تهیه ماسک مو مورد استفاده قرار دهد.

از مزایای  ماسک پرتقال و سیب برند لانا می توان به مناسب بودن آن برای هر نوع مو و پوستی اشاره کرد حتی پوست های حساس همچنین با رطوبت رسانی کامل، زبری و خشکی موها را از بین برده و آن را حفظ می کند.

خرید ماسک سیب و پرتقال لانا

همچنین ریشه و پوست را تقویت می کند و از وز شدن موها جلوگیری می کند و پس از گذشت مدتی از مصرف آن موها براق و صاف و زیبا می شود.

واکس مو برند لانا مدل Strong
واکس مو لانا مدل Strong

واکس مو لانا مدل Strong

واکس مو از سری محصولات لانا است و مناسب تمامی موها بوده و طرز استفاده از آن بسیار ساده می باشد. واکس مو برای حالت دادن موها استفاده می شود مزایای واکس مو برند لانا علاوه بر کاربرد راحت آن، به دلیل دارا بودن ویتامین های ضروری موها را بطور کامل تغذیه می کند.

مزایای دیگر واکس برند لانا شامل، قدرت چسبندگی زیاد برای حالت دادن مو و این باعث می شود که موها تا ساعت های طولانی خوش حالت بماند بدون اینکه تغییری کند همچنین روی موها حالت کپک زدگی پیدا نمی کند و سفید نمی شود.

خرید واکس مو لانا مدل Strong

ماسک موی Strong مناسب برای مصرف شخصی و سالنی می باشد و دوام طولانی مدت بر روی موها دارد بدون اینکه آن را تیره یا کدر کند و یا اینکه آسیب وارد کند.

واکس مو برند لانا مدل Ultra Shining
واکس مو لانا مدل Ultra Shining

واکس مو لانا مدل Ultra Shining

اگر از آن دسته افرادی هستید که موهای مجعد یا زیادی وزی دارید و برای حالت دادن آن دچار دردسر می شوید واکس مو برند لانا مدل Ultra Shining بهترین گزینه برای شما است زیرا از مواد بسیار با کیفیتی درست شده که در ابتدا موهای شما را صاف و بعد به هر حالتی که بخواهید نگه می دارد.

واکس مو Ultra Shining یکی از ماندگارترین محصولات لانا است که ساعت ها روی مو باقی می ماند بدون اینکه فرم مو بهم بریزد و یا روی سطح مو سفیدک بزند. علاوه بر آن ویتامینه بودن آن باعث تقویت و تغذیه موها نیز می شود.

خرید واکس مو برند لانا مدل Ultra Shining

واکس موی برند لانا به راحتی با آب شسته می شود  اثری از آن روی مو باقی نمی ماند علاوه بر آن در مدت طولانی استفاده از آن به مو ها آسیب نمی زند.

واکس مو مدل Super Hold
واکس مو مدل Super Hold

واکس مو لانا مدل Super Hold

واکس مو لانا مدل Super Hold از سری محصولات لانا می باشد که مناسب هر نوع مویی (مجعد، وز، لخت) می باشد و به علت چسبندگی زیادی که دارد تا مدت زمان طولانی بر روی مو باقی می ماند.

برند لانا برای تهیه این نوع واکس مو از مواد با کیفیت و مغذی استفاده کرده که علاوه بر محافظت از موی در سر در برابر آسیب ها، آنها تقویت و تغذیه می کند. واکس مو لانا هم برای مصارف شخصی مناسب است و هم گزینه خوبی برای استفاده در سالن های آرایشی است.

خرید واکس مو لانا مدل Super Hold

استفاده از آن بسیار راحت است و هر فردی مبتدی می تواند به راحتی خوش حالترین موها را در عرض چند دقیقه فرم بدهد.

واکس مو مدل Ultra Strong
واکس مو لانا مدل Ultra Strong

واکس مو لانا مدل Ultra Strong

واکس مو لانا مدل Ultra Strong از دیگر محصولات لانا می باشد که مناسب برای هر نوع مویی است و در زمان استفاده از آن موها سفیدک نمی زند. شستن آن بسیار آسن است و به راحتی پاک می شود.

از طرفی هنگام استفاده نیز به دلیل بافت نرمی که دارد و همچنین قدرت چسبندگی زیاد به راحتی موها را به هر فرمی که بخواهید می توانید حالت دهید.

واکس مو برند لانا به موها و ریشه آن آسیبی نمی رساند و با داشتن مواد مغذی مورد نیاز موها موجب تقویت آنها نیز می شود.

خرید واکس مو لانا مدل Ultra Strong

مدت زمان ماندگاری آن بسیار طولانی است یعنی تا زمانی که موها را نشویید همچنان موها را خوش حالت نگه می دارد.

پک کرم و صابون جینسینگ
پک کرم و صابون جینسینگ لانا

پک کرم و صابون جینسینگ لانا

چنانچه پوست شما دچار آکنه شده و از درمان های مختلف نتیجه ای نگرفتید این بار کرم و صابون جینسینگ از برند لانا را امتحان کنید. این پک شامل یک صابون ۱۲۰ گرمی و یک کرم ۳۰ گرمی می باشد که برای از بین بردن انواع جوش ها مفید است.

جینسینگ که به گیاه جوانی معروف است دارای خواص بسیاری  برای سلامتی پوست دارد، از جمله سوخت ساز پوست بدن را افزایش داده و مانع از ورود رادیکال های آزاد به پوست می شود و همچنین مانند عایقی از پوست در برابر آلودگی ها محافظت می کند.

از دیگر خواص جینسینگ تقویت عملیات کلاژن سازی پوست بنابراین موجب استحکام و جوان ماندن پوست می شود. پک کرم و صابون جینسینگ از آن دسته محصولات لانا است که استفاده از آن برای هر سن  سالی توصیه میشود.

این محصول چگونه باعث رفع جوش های صورت می شود؟

در جواب باید بگوییم که کرم و صابون جینسینگ برند لانا در ابتدا تمامی آلودگی های سطح پوست از جمله سلول های مرده را از بین می برد و همین طور روزنه های پوست که به خاطر آلودگی مسدود شده بودند باز می شوند و با نفوذ کرم به عمیق ترین قسمت پوست، به طور کامل آن را رطوبت رسانی می کند بدین ترتیب با گذشت زمان موجب از بین جوش ها می شود.

کرم و صابون جینسینگ برند لانا علاوه بر جوش ها برای از بین بردن لک های صورت نیز مفید بوده و دارای ویتامین E است که موجب روشن شدن و نرمی پوست می شود.

صابون صورت و بدن مدل Age Defying
صابون صورت و بدن مدل Age Defying

صابون صورت و بدن مدل Age Defying

یکی دیگر از محصولات لانا صابون صورت و بدن مدل Age Defying می باشد. این صابون برای کسانی که به جوان ماندن پوست خود اهمیت می دهد بسیار مناسب است، همه افراد از آن می توانند استفاده کنند.

اگر بخواهیم مواد تشکیل دهنده صابون صورت و بدن مدل Age Defying را نام ببریم، حاوی ویتامین B5 ، شیر بز، عصاره خرس برگ، گلیکولیک اسید، دی اکسید تیتانیوم است که فواید هر کدام را به اختصار توضیح می دهیم:

شیر بز: به علت داشتن چربیبرای افرادی که پوست خشک و حساسی دارند مناسب است زیرا مرطوب کننده است و موجب جدا شدن سلول های مرده از پوست می شود.

عصاره خرس: این عصاره حاوی مقدار زیادی خواص آنتی اکسیدان است بنابراین برای جلوگیری از روند پیری پوست مناسب است.

گلیکولیک اسید: برای رفع خطوط ریز، لک، آکنه و جوش های سر سیاه را با لایه برداری از بین می برد.

دی اکسید تیتانیوم: باعث روشن شدن پوست صورت و بدن می گردد.

صابون صورت و بدن مدل Age Defying به راحتی آلودگی ها را از عمیق ترین قسمت پوست پاک می کند و رطوبت و مواد مغذی لازم را جذب پوست می کند و درنهایت موجب جوانی آن می گردد.

صابون حمام
صابون حمام

صابون حمام لانا

از جمله  محصولات لانا که از استقبال خوبی برخوردار شده صابون حمام لانا  مباشد که تقریبا همه افراد با هر نوع پوستی می توانند از آن استفاده کنند اما روی پوست های خشک و حساس بهترین نتیجه را دارد.

استفاده از صابون حمام برند لانا تمامی آلودگی های سطح پوست را از بین می برد سلول های مرده پوست را جدا می کند، آبرسان قوی پوست است و در نهایت موجب روشن و نرم شدن پوست می شود و همچنین بوی خوش صابون تا مدتها روی پوست می ماند و حس و طراوت تازگی به شما می دهد.

صابون ذغال فعال
صابون ذغال فعال

صابون ذغال فعال لانا

برند لانا نیز همانند دیگر برندهای آرایشی از خواص بی نظیر ذغال فعال غافل نشده و از آن برای تولید صابون استفاده کرده است. این محصول بدون بوی ذغال تولید شده اما تمامی فواید آن را دارا می باشد.

صابون ذغال جزو پر استفاده ترین محصولات لانا می باشد و برای همه افراد در هر سنی مناسب است. از مزایای استفاده از صابون ذغال فعال لانا، لکه های ناشی از افزایش سن را محو می کند، منافذ پوست را از هر نوع آلودگی پاک می کند بدون این که آن را مسدود کند، انواع مختلف آکنه را از بین می برد و از بروز آن در آینده جلوگیری می کند، زخم های ایجاد شده روی پوست را التیام می بخشد.

صابون ذغال فعال برند لانا از ذغال فعال، روغن لیمو، دی اکسید تیتانیوم، فنواکیداتول، لاکتات سدیم، گلیسیرین، کاپریلیک، منتول، عصاره ریشه توت، روغن هسته انگور و ویتامین B3 است که حس خنکی و شادابی را برای به ازمغان می آورد.

این صابون برای افرادی که دارای پوست خشک، حساس، مستعد آکنه، چرب و مختلط هستند بسیار موثر عمل می کند. در این مقاله تلاش کردیم تا بهترین محصولات کمپانی لانا را به همراه تاثیرات آنها بر روی پوست و مو توضیح دهیم امیدوارم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد. شما میتوانید در بخش نظرات تجربیات خود را از محصولات این برند درمیان بگذارید.

منابع

shop.com.mm
kikaysikat.com
lana.ph

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

3 × 4 =