بهترین کرم شب از مواد تشکیل دهنده ای مانند اسید هیالورونیک و سرامیدها برای رطوبت تشکیل شده اند که حین خرید بهترین کرم شب باید به این ترکیبات توجه داشت. رتینول یک ماده عالی برای ضد پیری است، زیرا باعث افزایش گردش سلول، ساخت کلاژن و کاهش اندازه منافذ پوست شما می شود که می توانند همگی در بهترین کرم شب نهفته باشند.

ویتامین C برای ایجاد کلاژن و روشن کردن بسیار عالی هستند که موجب کاهش رنگدانه های اضافی می شوند. اسیدهای گلیکولیک (AHA) موجود در آن لایه بردارهای خوبی برای صاف کردن سلول های مرده و دوباره روشن شدن پوست هستند. بر این اساس، باید بهترین کرم شب علاوه بر آبرسانی و سلامت کلی پوست برای انواع پوست حساس، چرب، خشک و ترکیبی نتیجه فوق العاده ای به همراه داشته باشند. اما کرم شب چیست؟ کرم شب چی خوبه؟ تفاوت کرم مرطوب کننده و کرم شب چیست؟

کرم شب چیست؟

پاک کننده، تونر، سرم صورت، مرطوب کننده، سرم ضد پیری و هر چیزی که در برنامه روال مراقبت از پوست شما قرار دارد می تواند به شکلی مزایایی را برای پوست شما داشته باشد. حالا کرم شب چیست؟ بهترین کرم شب چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ اکثریت افراد مخصوصا ما خانم ها تمایل بیشتری به استفاده از محصولات مختلفی برای صورت داریم که به دنبال آن انتظار داریم زیبایی خود را دو چندان کنیم و از داشتن ظاهری بهتر و یا داشتن ویژگی های ضد پیری بهترین کرم شب بهره ببریم. بهترین کرم شب باید مزایای زیر را به همراه داشته باشد:

  1. به راحتی جذب پوست شود.
  2. پوست را مرطوب نگه دارد.
  3. گردش خون را افزایش دهد.
  4. تولید کلاژن را ارتقا دهد.
  5. پر از مواد مغذی و متناسب با هر نوع پوست
  6. به ظاهر و جوان شدن پوست تا حد امکان کمک کند.
بهترین کرم شب چیست
بهترین کرم شب چیست

کرم شب چی خوبه؟

حین خواب کرم های شب در از بین بردن تمام تیرگی های موجود بر روی پوست مات و پوست مرده به بهترین شکل ممکن می توانند عمل کنند. کرم های شب نسبت به مرطوب کننده های معمول ضخیم تر هستند که با وجود بافت غلیظی که دارند به راحتی وارد پوست می شوند و آن را مرطوب می کنند.

بهترین کرم شب با موادی مانند رتینول غنی شده اند که می توانند از افتادگی پوست شما جلوگیری کرده و چین و چروک را به طور چشمگیری کاهش دهند. اگر قصد خرید بهترین کرم شب را دارید حتما این سوال را قبل از خرید از خود داشته باشید که کرم شب چی خوبه؟ تفاوت نرم کننده و بهترین کرم شب چیست؟ بهتر است استفاده از کرم های شب را جدی بگیرید و هر شب از آنها استفاده کنید زیرا:

  • انعطاف پذیری پوست به دلیل افزایش کلاژن
  • گردش خون بهتر
  • کاهش افتادگی و خطوط ریز
  • تجدید سلول های پوستی

معیارهای انتخاب بهترین کرم شب چیست؟

بی دلیل نیست که بسیاری از ما سوال دارند که کرم شب چیست؟ دلیل استفاده از کرم شب چیست؟ معیارهای اصلی کرم شب چیست؟ کرم شب به طور کلی برای داشتن پوستی بهتر با رفع دغدغه های آن به افراد با پوست های گوناگون پیشنهاد می شود، انتخاب بهترین کرم شب در درجه اول به نگرانی و سن پوست شما بستگی دارد. چه به دنبال ضد پیری، خشکی و … باشید، کرم های شب در انواع مختلف دسته بندی می شوند. این عوامل باید قبل از سرمایه گذاری روی بهترین کرم شب در نظر گرفته شود:

بهترین برند کرم شب چیست
بهترین برند کرم شب چیست

سن مناسب استفاده از کرم شب

کرم های شب به طور کلی در دسته های مختلفی قرار می گیرند، که بسته به سن خود باید کرم متناسب با سن خود را انتخاب کنید. سن خاصی برای استفاده از کرم شب تعریف نشده است و میتوان در هر سنی از کرم های شب بدون هیچ محدودیتی استفاده کرد. بیشترین پیشنهادات مربوط به سن ۲۰ است که علت اصلی آن به دلیل شروع تغییرات اساسی در پوست و ظاهر افراد می باشد.

خرید فیکساتور با قیمت مناسب و کیفیت عالی

نگرانی پوست

بسیاری از افراد به دلیل وجود آکنه و یا لکه های قدیمی پوست خود را هنگام بیرون رفتن با کرم پودر و محصولات مشابه به کلی پوشش می دهند تا زیبایی خود را حفظ کنند. با استفاده مداوم از بهترین کرم شب می توان به بسیاری از نگرانی های پوستی خاتمه داد.

بهترین کرم شب موجود در بازار
بهترین کرم شب موجود در بازار

نوع پوست

کرم های شبانه به طور کلی برای پوست های گوناگون می توانند تاثیرات شگفت انگیزی را رقم بزنند به شرطی که بتوان در انتخاب نوع کرم شب و تشخیص پوست دقت بیشتری به خرج داد. بنابراین، برچسب کرم های شب را با دقت بخوانید تا بدانید آیا این کرم با نوع پوست، به ویژه برای پوست های چرب، مستعد آکنه و حساس سازگاری دارد یا خیر.

مواد تشکیل دهنده بهترین کرم شب چیست؟

اگر همچنان به جواب سوال این که کرم شب چی خوبه نرسیده اید به خواندن ادامه دهید. کرم های شبانه شامل رتینوئیدها هستند که رتینول، اسید گلیکولیک یا اسید سالیسیلیک می تواند خواص ضد پیری به همراه داشته باشد. این کرم ها می توانند درمان کننده خطوط ریز به علاوه چین و چروک، اشعه های آفتاب و در مقابل منافذ باز از خود مقاومت نشان دهند.

به همان اندازه که آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین E، ویتامین C، چای سبز به همراه نیاسینامید ملزم به کاهش رادیکال های آزاد برای سلامت عمومی پوست هستند. کرم شب که شامل روغن های اساسی مانند روغن آرگان است می تواند پوست را آبرسانی کند و نتایج عالی را برای شما به جای بگذارد، بنابراین حین خرید به ترکیبات آن توجه ویژه ای داشته باشید.

بهترین کرم شب از کجا بخرم
بهترین کرم شب از کجا بخرم

مزایای شگفت انگیز استفاده از کرم شب

به راستی مزایای بهترین کرم شب چیست؟ قبل از هر چیز باید بدانید که کرم های مربوط به رژیم پوستی در حالت کلی به دو دسته تقسیم می شوند:

  1. کرم شب
  2. کرم روز

بهترین کرم شب از نظر بافت، عملکرد و هدف متفاوت تری به نسبت کرم روز دارند. در حالی که کرم روز از پوست شما در مقابل نور خورشید محافظت می کند، کرم های شب به ترمیم آسیب های وارد شده به سلول های پوستی شما کمک شایانی می کنند و علائم پیری را کنترل و حتی آن را برطرف می کنند.

کرم های شب بهترین محصولاتی هستند که می توانند پوست شما را مرطوب کنند و سلول های از دست رفته را بازسازی کنند. آنها حاوی ترکیبات ضد پیری هستند که می توانند با علائم پیری مانند رنگدانه ها، لکه های تیره، چین و چروک و خطوط ریز مقابله کنند.

آبرسانی اضافی

اگرچه، مرطوب کننده روزانه شما ممکن است حاوی خواص ضد پیری باشد، بهترین کرم شب خوب حاوی ویتامین ها و مواد معدنی مانند ویتامین B می باشد که به جذب بهتر کرم کمک کند. دلیل این که کرم شب ۲ برابر ضخیم تر از کرم روز می باشد این است که با این مشخصه پوست را به بهترین شکل ممکن در طی شب و ساعت خواب شما آن را آبرسانی می کند و اجازه نمی دهد تا در طول خواب عوامل محیطی باعث خشک شدن پوست شما شوند.

کرم شب چی خوبه بزنم
کرم شب چی خوبه برای پوست

از آویزان شدن پوست جلوگیری می کند

همه ما در جاهای مختلفی از صورت، از افتادگی پوست رنج می بریم. بعد از ۲۰ سالگی پوست ما شروع به از دست دادن کلاژن می کند. کلاژن همان چیزی است که پوست ما را شاداب و جوان نشان می دهد. هنگامی که پوست شما شروع به از دست دادن کلاژن می کند، متوجه می شوید که در مناطق خاصی از صورت شما افتادگی هایی خود را نشان می دهند که در صورت درمان و پیگیری نکردن زیبایی شما را به خطر می اندازند. این نقطه دقیقا همان جایی است که بهترین کرم شب می تواند از آویزان شدن پوست جلوگیری کند.

درمان پوست خشک

با تغییر آب و هوا به طبع پوست ما نیز تغییر خواهد کرد، به خصوص اگر پوست خشکی دارید و از خود سوال می کنید که کرم شب چی خوبه باید به شما بگوییم که اکثریت کرم های شب آبرسان هستند و برای پوست های خشک می توانند گزینه ایده آلی باشند و دقیقا همان چیزی هستند که شما به دنبال آن هستید. استفاده هر شب از کرم به شما کمک می کند تا صبح با پوستی مرطوب از خواب بیدار شوید و اگر خشکی های خاصی رو صورت دارید به کل درمان خواهند شد.

مقاله پیشنهادی: فواید سیاه دانه برای داشتن بدن، پوست و مو سالم

درمان حلقه های تیره زیر چشم

حلقه های تیره یکی از مشکلاتی است که بسیاری از خانم ها با آن دست و پنجه نرم می کنند و ممکن است تا به امروز هزینه های زیادی را برای درمان آن کرده باشند و حتی جواب رضایت بخشی از آن نداشته باشند!

حلقه های تیره معمولا به دلیل کمبود خواب و یا خستگی و دیگر مشکلات مثل کم خونی و … ایجاد می شوند. عدم آبرسانی در پوست باعث افزایش رگ های بنفش و آبی در ناحیه زیر چشم شما می شود. برای کمک به از بین رفتن تیرگی حتما از بهترین کرم شب استفاده کنید و هر شب مقداری از کرم را زیر چشم به صورت ضربه ای بزنید، این کار باعث آبرسانی به محل و مرطوب نگه داشتن پوست تا صبح می شود که به مرور در کاهش تیرگی ها بسیار موثر است.

کرم شب چی خوبه برای پوست
کرم شب چی خوبه بزنم

پوستی صاف و یکدست

خواه یا ناخواه پوست بسیاری از ما تحت تاثیر عوامل محیطی قرار دارد و این عوامل ممکن است پیامدهای منفی بسیاری از جمله آکنه را به همراه داشته باشند که همانند تیرگی های زیر چشم بسیار آزاردهنده هستند. استفاده از بهترین کرم شب می تواند به شما کمک کند تا با تقویت و تجدید سلول، پوست را به حالت اولیه برگردانید و پوست یکدستی را تجربه کنید.

تجدید سلول های توسط کرم های شب باعث صاف و یکدستی پوست می شوند. اگر می خواهید رنگ پوستتان یکدست شود، حتما کرم شب حاوی ویتامین C را امتحان کنید. ویتامین C به شما کمک می کند تا گردش سلول را بهبود بخشد و مناطق تاریک پوست شما را روشن کند.

آرامش، نرمی و لطافت پوست

بسته به آب و هوا و محیط اطراف، پوست ما تمایل به خشک و تحریک شدن دارد! دلیل این مسئله این است که پوست ما آنچه را روی آن قرار می دهیم سریعا جذب می کند و آب و هوا یکی از اولویت های اصلی آن است. استفاده هر شب از کرم ها به پوست آرامش خاصی را هدیه می کند و از طرفی آن را برای روز بعد آماده می کند. این باعث می شود تا از داخل به بیرون بهتر به نظر برسید.

بهترین کرم شب برای جوانسازی پوست چی خوبه
بهترین کرم شب برای جوانسازی پوست چی خوبه

به مبارزه با آکنه کمک می کند

زمانی که صحبت از جوش یا آکنه به میان می آید معمولا به فکر درمان قطعی جوش و اطمینان از عدم بازگشت آن را داریم. مرطوب نگه داشتن پوست در طول شب و پیشگیری و مبارزه با آکنه رابطه مستقیمی با هم دارند. اگر لکه های آکنه یا جای زخم روی صورت داشته باشید پس از مصرف زمان مشخصی از کرم های شب شاهد آن خواهید بود که لکه و آکنه ها کمرنگ و یا حتی محو شده اند.

کرم شب گردش خون را بهبود می بخشد

بهبود گردش خون در صورت به جذب هر محصولی که روی صورت خود قرار می دهید کمک می کند. این بدان معنی است که مزایای بهترین کرم شب توسط صورت بهتر دریافت می شود و تغییرات اساسی را در زمانی کوتاه برای شما به همراه دارد. با افزایش سن، پوست ما مستعد ایجاد خطوط ریز، چین و چروک، آکنه و … ممکن است روبرو شود. کرم شب به بهبود سریع پوست توسط گردش خون کمک می کند. با کمک به بهبود سریعتر پوست، مراقبت از آن آسان تر خواهد شد.

بهترین کرم شب ضد پیری
بهترین کرم شب ضد پیری

ضد پیری

روراست باشیم که شروع مراقبت از پوست و آماده شدن برای روند اجتناب ناپذیر پیری هرگز زود نیست. بهترین کرم شب که به طور موثری برای پوست تاثیرات شگفت انگیزی دارد بدون شک در روند کاهشی پیری کمک می کند. دلیل این امر این است که کرم های شبانه حاوی دو برابر روغن های اساسی و ویتامین ها نسبت به دیگر کرم ها هستند.

روغن های اساسی مانند روغن نارگیل، روغن هسته انگور یا روغن بادام هستند که بهترین مواد برای کمک به بهبود سریعتر پوست و همچنین زخم ها و آکنه ها می باشند. بنابراین، هنگام استفاده از کرم شب گردن و بالای دستان خود را فراموش نکنید. از آنجا که پوست صورت، دست ها و گردن شما بسیار نازک است و برای سالم ماندن و چین و چروک نیاز به آبرسانی دارد باید تا به این فکر کنید که کرم شب چی خوبه؟

تولید کلاژن را تقویت می کند

هنگامی که گردش خون در صورت افزایش می یابد به دنبال آن تولید کلاژن نیز بیشتر می شود. علاوه بر این، برخی از کرم های شبانه به طور خاصی برای کمک به افزایش تولید کلاژن فرموله شده اند. برای اکثریت افراد، تولید کلاژن از اواسط بیست سالگی روند کاهشی پیدا می کند. کلاژن پروتئینی است که نقش مهمی در سلامت پوست شما دارد، به حفظ ساختار و کشش پوست کمک می کند.

هنگامی که پوست شما خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد، بیشتر در معرض خشکی، آکنه، چین و چروک و افتادگی قرار دارد. بنابراین، در کارهای روزمره مراقبت از پوست قطعا باید از کرم شب با موادی که به تحریک تولید کلاژن کمک می کنند، استفاده کرد.

کرم تغذیه کننده پوست
کرم تغذیه کننده پوست

بهترین کرم شب سرشار از مواد مغذی

خب حق داریم بدانیم که کرم شب چی خوبه؟ اکثر کرم های روز خاصیت آبرسانی دارند، اما هدف اصلی آن کمک به محافظت از پوست در برابر عناصر محیطی سخت است. از طرف دیگر، شما می توانید کرم شب را به عنوان یک منبع مغذی تصور کنید که پوست شما هنگام خواب آن را جذب می کند. کرم های شب معمولا با انواع مواد مغذی، فعال و … تولید می شوند که به جوان سازی پوست کمک می کنند.

کاهش التهاب و حساسیت با کرم شب فوق العاده

آنتی اکسیدان ها با رادیکال های آزاد مبارزه می کنند، رنگ پوست را روشن و تولید کلاژن را تحریک می کنند. پلی فنول های موجود در برخی از کرم شب ها موجب می شود تا از آسیب دیدن پوست جلوگیری شود و باعث کاهش التهاب می شود. همه این اجزای مغذی به طور ماهرانه ای در کرم شب نهفته که با استفاده شبانه به پوست تزریق می شوند.

کرم شب مناسب با هر نوع پوستی

قبل از تهیه بهترین کرم شب باید بدانید که پوست شما جزو کدام دسته قرار دارد و چه کرمی مناسب پوست شماست. بهترین کار این است که پوست خود را بشناسید. هنگامی که در مورد یک محصول تصمیم گرفتید، بهتر است قبل از استفاده روی یک تکه کوچک از پوست خود آن را تست کنید تا ببینید واکنش پوست در برابر محصول به چه شکلی است. برای این کار قبل از خواب مقدار کمی از کرم را روی قسمت کوچکی از پوست مانند بازو بزنید. صبح، بررسی کنید که آیا علائم واکنش آلرژیک مانند بثورات، قرمزی یا تحریک وجود دارد یا خیر و در صورت مشاهده هر یک از این علائم، از استفاده محصول جدا خودداری کنید.

به پوست خشک چی بزنم
به پوست خشک چی بزنم

پوست خشک

اگر پوست خشکی دارید، باید کرم شبی را انتخاب کنید که حداکثر رطوبت را به پوست شما هدیه دهد؛ کرم های حاوی گلیسیرین ایده آل هستند. کرم هایی که حاوی آووکادو، روغن بادام و کره درختان خاصی هستند برای پوست های خشک عالی هستند.

پوست چرب

اگر پوست چربی دارید به خوبی میدانید که نمی توانید برای پوستتان از هر نوع کرمی استفاده کنید زیرا ممکن است چربی پوست شما تحریک و منجر به بسته شدن منافذ باز پوست شود و مشکلات بسیاری را به همراه داشته باشد؛ بنابراین کرم شبی را انتخاب کنید که باعث ایجاد آکنه یا بثورات نشود. کرم های شب بدون روغن بهترین عملکرد را برای پوست های چرب دارند.

پوست حساس

برای کسانی که پوست حساسی دارند باید نکات مهمی را مد نظر داشت. کرم شب این دسته از افراد باید حاوی فرمول سبکی باشد. از کرم های سنگین و مبتنی بر عطر که باعث ایجاد بثورات و دیگر بیماری های پوستی می شوند، خودداری کنید. کرم شب خیار، درخت چای و آلوئه ورا برای پوست شما بهترین هستند.

پوست معمولی

برای پوست های معمولی باید به دنبال کرم شب با تولید کلاژن، پپتیدها یا ویتامین A باشید. علاوه بر این، کرم شبی با آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین A، C و بتاکاروتن که در مقابل آسیب رادیکال های آزاد مقابله کند. اگر مهمترین دغدغه شما از بین رفتن خاصیت ارتجاعی پوستتان است، کرم شب حاوی ژله رویال را انتخاب کنید که از عسل برای تسکین و از بین بردن مشکلات پوست استفاده می شود.

خرید محصولات آرایشی بهداشتی آنلاین
خرید محصولات آرایشی بهداشتی آنلاین

معیارهای مهم قبل از انتخاب بهترین کرم شب

راز کیفیت کرم شب چیست؟ بهترین کرم شب حاوی ویتامین B3، B5، ویتامین E و … است که نه تنها باعث روشن شدن لکه ها و رنگدانه ها می شود بلکه باعث روشن شدن پوست و مرطوب نگه داشتن آن نیز می شود. در انتخاب بهترین کرم شب علاوه بر مزایایی که به همراه دارد باید به موارد زیر دقت کنید.

خرید بهترین برندهای ماسک صورت با عصاره های مختلف و قیمت مناسب

ترکیبات بهترین کرم شب

همیشه قبل از خرید هر نوع کرم روشن کننده ای مانند بهترین کرم شب برای پوست، لیست مواد تشکیل دهنده را بررسی کنید. مواد طبیعی و ارگانیک مانند آلوئه ورا برای انواع پوست بی خطر هستند. که باید از افزودنی های مصنوعی و مواد شیمیایی مطمئن شوید

عوارض جانبی

اگرچه بهترین کرم شب روشن کننده پوست با مارک های تجاری موجود در بازار تایید شده و آزمایش شده اند، اما ممکن است برای برخی عوارض جانبی داشته باشد که بهتر است قبل از خرید بررسی های لازم انجام شود.

قیمت مناسب

قیمت بهترین کرم شب بستگی به ترکیبات استفاده شده در آن دارد. بهترین کرم شب با قیمت بالا اغلب به طبع دارای مواد تشکیل دهنده با کیفیت بالا است. البته این بدان معنا نیست که تمامی کرم های شب با قیمت بالا از نظر کیفیت مورد تایید باشند! از خرید کرم های ارزان قیمت خودداری کنید زیرا ممکن است حاوی مواد نامرغوبی باشند.

نکته پایانی

اگر از هر نوع کرم شب حاوی رتینول یا اسید گلیکولیک استفاده می کنید، باید حتما آن را شب قبل از خواب استفاده کنید. چرا که این اسیدها پوست شما را نسبت به نور آفتاب حساس و تحریک می کنند. رتینوئیدها با قرار گرفتن در معرض اشعه ماورا بنفش در معرض آفتاب می توانند صدمات جدی به پوست وارد کنند، بنابراین بهتر است از آنها در شب استفاده کنید.

منابع

healthline.com
marieclaire.co.uk
jeancoutu.com
puritan.com
goop.com

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

دو × چهار =