تاثیرات روغن خراطین چیست؟

تاثیرات روغن خراطین امروزه زبانزد خاص و عام شده است و به دلیل خواصی که دارد توانسته است توجه بسیاری را به سمت خود بکشاند. داشتن اندامی زیبا، تاثیر فوق العاده ای در اعتماد به نفس افراد به ویژه خانم ها می گذارد. به همین دلیل بسیاری از بانوان برای داشتن زندگی زناشویی شیرین تر و بهتر، به دنبال افزایش سایز سینه ها، لب ها و باسن خود هستند که تاثیرات روغن خراطین در این امر بسیار عالیست. اما همان طور که میدانید، عمل های جراحی و بوتاکس عوارض خیلی خطرناکی را به دنبال دارند و به همین دلیل برای جلوگیری از هزینه های گزاف می توان از تاثیرات روغن خراطین بهره برد. تزریق ژل گاهی بافت بدن را تخریب و حتی برگشت پذیر نیست و این یکی از معضلات است. اما با استفاده از تاثیرات روغن خراطین می توانید به صورت کاملا طبیعی به اندام و بدن ایده آل خود برسید!

موارد مصرف روغن خراطین

به راستی موارد مصرف روغن خراطین چیست؟ امروزه استفاده از روغن های گیاهی و طبیعی برای درمان بیماری ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. همچنین برای مراقبت از پوست و مو و داشتن چهره و اندامی زیبا و جذاب نیز بسیاری از گیاهان دارویی و روغن های ارگانیک استفاده زیادی می کنند. روغن خراطین یکی از شگفت انگیز ترین روغن های طبیعی است که می توانید موارد مصرف روغن خراطین را در بسیاری از نقاط بدن شاهد باشید. اگر از حالت طبیعی لب های خود ناراضی هستید و به دنبال راه حلی برای برجسته کردن از راههای طبیعی هستید، ما به شما استفاده از این روغن را اکیدا توصیه می کنیم. یکی از موارد مصرف روغن خراطین این است که به جای پرداخت هزینه های سنگین و گران و ریسک کردن برای عمل های زیبایی و پروتز لب ها با استفاده از این محصول لب هایی دلربا به دست خواهید آورید! اما این تنها کاربرد این روغن جادویی نیست، آیا از باسن تخت و بدون فرم خود احساس خجالت می کنید؟ به علت شکل نامناسب باسن، لباس به تن شما اصطلاحا خوب نمی ایستد و می توانید با چند بار استفاده شاهد تاثیرات روغن خراطین روی این ناحیه باشید.

از معجره افزایش حجم روغن خراطین خبر دارید؟! بله، درست شنیدید! می توانید با استفاده مداوم و هر روزه از این روغن، حالت باسن خود را خوش فرم و زیبا کنید. یکی دیگر از موضوعاتی که بانوان همیشه از آن شاکی و ناراضی هستند، ساز کوچک سینه هاست. اگر سایز سینه های خانم ها به هر دلیلی متناسب با اندامشان نباشد، اعتماد به نفس آنها پایین آمده و ممکن است در برقراری رابطه زناشویی احساس خجالت داشته باشند. اگر شما هم این مشکل را دارید، می توانید با خرید روغن خراطین اصل سینه هایی خوش فرم با سایز دلخواه خود داشته باشید. اما همه فواید این روغن برای بانوان نیست! روش استفاده از روغن خراطین برای آقایان نیز اصول خاص خود را می طلبد، بسیاری از آقایان از کوچک بودن آلت تناسلی خود رنج می برند. همین موضوع سبب نارضاینی در زندگی زناشویی می شود. تا جایی که علت بسیاری از سردی ها و مشکلات زن و شوهرها ریشه در همین موضوع دارد. اما راه حل این مشکل پیش ماست! روش استفاده از روغن خراطین برای آقایان می تواند به آنها کمک کند تا به اندام ایده آل خود رسیده و سایز آلت تناسلی را افزایش دهند!

تاثیرات روغن خراطین
تاثیرات روغن خراطین

طرز استفاده روغن خراطین برای لب

داشتن لب های قلوه ای و جذاب آرزوی اکثر خانم هاست. لب های برجسته بسیار جذاب تر از لب های نازک و کوچک هستند، همچنین سبک آرایش های امروزی به سمتی رفته که لب ها را بزرگتر از آن چه هست نشان می دهند. طرز استفاده روغن خراطین برای لب بسیار ساده است و می توانید با استفاده از روغن خراطین اصل، بدون نیاز به عمل های جراحی پیچیده و تزریق ژل، و یا استفاده از رژ لب های مضر و شمیایی حجم دهنده، لب های برجسته ای داشته باشید. اما به این نکته توجه کنید که طرز استفاده از این روغن بسیار مهم است و اگر به صورت صحیح و درست از آن استفاده نکنید، نتیجه مطلوب را نخواهید گرفت.

نگران نباشید! ما بهترین طرز استفاده روغن خراطین برای لب و تاثیر گذاری هر چه بیشتر این روغن طبیعی را به شما آموزش می دهیم! اول از همه باید بدانید بدون لایه برداری و حذف سلول های مرده نمی توانید از مزایای این روغن بهره مند شوید. پس در ابتدا با استفاده از ماسک های خانگی مثل ماسک عسل و شکر و یا محصولات لایه بردار مخصوص لب ها (محصولات گیاهی و بدون ضرر) پوست لب را لایه برداری کنید. به یاد داشته باشید که ماسک عسل و شکر که حالت خمیری شکلی باید داشته باشد، باید به مدت ۵ دقیقه روی لب بماند. لب های خود را ماساژ دهید تا سلول های مرده به طور کامل از پوست جدا شوند. سپس لب های خود را با آب خنک شستشو دهید.

بعد از خشک کردن، مقداری روغن خراطین روی لب های خود ماساژ داده تا جایی که به خورد پوست برود. حال از یک بطری که آب دورن آن منجمد شده و یا یک تکه یخ برای سرد کردن لب هایتان استفاده کنید. به مدت چهار الی ۵ ساعت لب های خود را به حال خود بگذارید. در این تایم، پوست لب مواد مغذی بسیاری را از روغن خراطین جذب می کند. اگر به مدت دو الی دو ماه و نیم هر روز به صورت مداوم این کار را انجام دهید، نتیجه بسیار عالی آن را خواهید دید. همان ماه اول وقتی جلوی آینه می روید، از افزایش طبیعی سایز لب های خود شگفت زده خواهید شد!

مقاله پیشنهادی: خواص روغن گلیسیرین

روش استفاده از روغن خراطین برای بزرگ شدن سینه ها

برای این که سینه های افتاده شما برجسته و خوش فرم شود می توانید از روغن جادویی خراطین استفاده کنید، اما روش استفاده از آن اهمیت فراوانی دارد. اگر روش درست و اصولی آن را ندانید، استفاده از آن تاثیری نخواهد داشت. ابتدا محل مورد نظر را با آب و شوینده مناسب مثل ژل یا صابون خوب بشویید. سپس به خوبی با یک پارچه تمیز و یا حوله آن را خشک کنید. وقتی پوست شما کاملا خشک شد، روغن خراطین را روی سینه ها به مدت ۱۵ دقیقه ماساژ دهید، سعی کنید از نقطه بیرونی به داخل و به سوی مرکز ماساژ دهید.

اگر هر روز این کار را تکرار کنید، بعد از مدتی تاثیر باورنکردنی آن را روی بدن خود مشاهده خواهید کرد. بعد از اتمام ماساژ، مقداری یخ را در یک کیسه فریزر ریخته رو روی سینه هایتان بمالید. این کمپرس یخ عملکرد روغن را کامل می کند. به مدت پنج دقیقه هیچ لباسی به تن نکنید. بعد از پنج دقیقه می توانید لباس های خود را بپوشید. اما به یاد داشته باشید که به هیج وجه تا دو ساعت سینه ها را شستشو ندهید. روغن سبب افزایش و تقویت گردش خود در این قسمت از بدن می شود. همچنین پیری پوست مثل چین و چروک را از بین برده و اندامی جذاب و جوان به شما هدیه می دهد. اگر یک ماه به صورت مداوم و هر روز از این روغن استفاده کنید، افزایش سایز سینه ها و تفاوت چشمگیر آنها را به خوبی می بینید. خانم های باردار و بیمارانی که از بیماری پوستی پسوریازیس رنج می برند، نباید از این روغن استفاده کنند. همچنین به دخترهایی که هنوز به سن بلوغ نرسیده و یا در سن رشد هستند نیز توصیه می شود از مصرف آن خودداری کنند.

روغن خراطین برای بزرگ کردن باسن

بسیاری از افراد به علت های مختلف مثل ژنتیکی، نشستن های نامناسب، ورزش نکردن و … باسن های تخت و بد فرمی دارند. ورزش کردن می تواند تاثیر فوق العاده ای روی شکل و اندازه باسن بگذارد. اما اگر در کنار آن از روغنی منحصر به فرد که خاصیت حجم دهی بسیار بالایی دارد، استفاده کنید، بسیار زودتر و بهتر به اندام ایده آل و زیبای مورد نظر خود می رسید. اما چگونه باید از روغن خراطین استفاده کنیم تا تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد؟! باید در وهله اول صبور باشید و با صبر و حوصله هر روز به مدت دو الی سه ماه این روغن را برای افزایش حجم و خوش فرمی باسن به کار گیرید.

نکته دوم این است که قبل از استفاده از این روغن باید پوست خود را حسابی تمیز و بدون هیچ گونه آلودگی کنید. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم بعد از حمام از آن استفاده کنید. اگر منافذ پوست شما توسط سلول های مرده و  آلودگی ها بسته باشد، نمی توانید روغن را به لایه های زیرین پوست رسانده و در نتیجه هیچ اثری نخواهد داشت. بعد از حمام به مدت حدودا سه دقیقه باسن را ماساژ داده تا آماده جذب روغن شود. در این مرحله می توانید حوله داغ را روی این عضو از بدن بگذارید تا بیشترین فواید روغن را دریافت کنید. نوبت به ریختن چند قطره از روغن خراطین اصل رسیده. چند قطره از این روغن را روی پوست باسن ریخته و مجددا به خوبی ماساژ دهید. بسیار آرام و بدون فشاردادن های محکم، پوست را به مدت زمان ده دقیقه همراه با روغن به خوبی ماساژ داده، تا روغن جذب پوست شود. بعد از گذشت این زمان، یک پارچه که با آب خنک خیسش کردید را روی باسن خود بگذارید. طبع روغن خراطین گرم است، با استفاده از این کار مانع از بالا رفتن گرمای بدن می شوید. می توانید یک خوردنی با طبع سرد مثل خیار، ماست، کاهو و … پس استفاده از این محصول میل کنید.

تاثیرات روغن خراطین برای آقایان

همانطور که می دانید، آلت تناسلی کوچک مشکلات بسیاری برای آقایان به وجود می آورد. افزایش این عضو می تواند تاثیر به سزایی در کیفیت رابطه جنسی بگذارد. اگر در حین رابطه، به سرعت ارضا می شوید و نمی توانید آن طور که باید، از رابطه جنسی با همسر خود لذت ببرید، دوای درد شما نزد ماست. با استفاده از روغن خراطین می توانید مدت زمان رابطه زناشویی را افزایش داده و اصطلاحا دیر ارضا شوید. اما بسیاری از آقایان علاقه مند به این هستند که به جای یک بار، چند بار ارضا شوند، با افزایش حجم آلت تناسلی خود، می توانید این لذت را به آسانی به دست بیاورید. روش استفاده از روغن خراطین برای آقایان می تواند تمام نیازهای آنها را به مرور برطرف کند به شرط استفاده درست از این محصول می باشد.

همچنین خواص درمانی این روغن، از خمیدگی آلت شما پیشگیری می کند. اما این نکته را فراموش نکنید، که همه داروهای گیاهی و توصیه شده در طب سنتی، به سرعت نتیجه نخواهد داد. به همین دلیل عوارض خیلی کمتری نسبت به داروهای شیمیایی دارند. برای افزایش سایز آلت جنسی مردان نیز، باید به مدت دو تا سه ماه از این محصول به صورت روزانه استفاده کنید. و پس از این طی شدن این مدت زمان، افزایش سه الی پنج سانتی را خواهید دید!

تاثیرات روغن خراطین برای مردان
تاثیرات روغن خراطین

تاثیرات روغن خراطین اصل برای چاقی صورت

بسیاری از افراد به ویژه خانم ها از صورت های لاغر و بی روح خود ناراضی هستند. افرادی که به تازگی اعتیاد را کنار می گذارند، همیشه به دنبال راه حلی برای داشتن چهره ای پر و شاداب هستند. اگر به سراغ عمل جراحی، کاشت گونه و تزریق ژل باشید، علاوه بر پرداخت هزینه های سنگین هرگز به چهره ای طبیعی و زیبا نخواهید رسید. تنها وقت و هزینه خود را هدر داده و مهم تر از همه، سلامت پوست و صورتتان را به خطر می اندازید. عواقب این کارها نیز خیلی سنگین و جبران ناپذیر است. تصاویر بسیاری از افرادی که چهره های عجیب و زشتی بر اثر همین عمل ها دارند، در اینترنت پخش شده است. اما خب راه حل چیست؟ نمی توان که یک عمر با صورتی لاغر و پژمرده زندگی کرد. با داشتن چهره استخوانی هر روز جلوی آینه باید کلی غصه بخوریم.

روغن خراطین اصل برای چاقی صورت معجزه می کند. می توانید از روغن خراطین اصل برای چاقی صورت و پر کردن لپ و گونه های خود استفاده کنید. می پرسید چگونه؟! کافی است اول از همه ورغن خراطین اصل را از مراکز معتبر خریداری کنید. سپس هر روز ابتدا صورت خود را تمیز با یک شوینده با کیفیت و آب شسته، و خشک کنید. بعد با استفاده از این روغن پوست صورت را به خوبی و با روش های اصولی ماساز دهید. آنقدر این کار را انجام دهید تا رنگ پوست شما به قرمزی بزند. بعد از این مرحله، یک پارچه تمیز که با آب خیلی خنک خیس کرده اید را روی صورت خود بگذارید. اگر به مدت دو ماه این کار را هر روز تکرار کنید، می توانید نتیجه مطلوب و فوق العاده آن را مشاهده کنید.

فواید بی شمار تاثیرات روغن خراطین

درست است که اصلی ترین کاربرد روغن خراطین، افزایش حجم اندام های بدن و صورت می باشد، اما این تنها فایده این روغن جادویی نیست. این روغن خواص بی نظیری داد که بسیاری از مشکلات شما را از بین خواهد برد. با استفاده از این روغن، می توانید علائم پیری مثل خطوط ریز ایجاد شده روی صورت و چین و چروک را از بین ببرید. اگر به هر دلیلی، روی صورت خود لکه های آزاردهنده ای می بینید، می توانید آنها را با استفاده از رون خراطین از بین ببرید. پوست خود را لطیف کرده و نرمی بی نظیری را تجربه کنید. آیا از رنگ پوست خود ناراضی هستید؟ جای جوش، جای زخم و کک و مک چهره شما را کدر و تیره کرده؟

تنها ویژگی روغن خراطین اصل می تواند تمام دغدغه های شما را برطرف کند، بنابراین در انتخاب خود دقت کنید. شما با تهیه این روغن می توانید شفافیت و درخشندگی بی سابقه ای به صورت خود هدیه دهید، اما تنها خواص و تاثیرات روغن خراطین مروط به پوست ما نیست. اگر از زبری و خشکی موهای خود خسته شدید، نیازی به خرید نرم کننده های گران قیمت که با فرمولاسیون های شمیایی پیچیده ای که دارند عوارض بدی هم به دنبال دارند، ندارید. می توانید از این روغن طبیعی و ارگانیک برای نرم کردن موهای خود استفاده کنید. همچنین متوقف کردن ریزش موهای شما یکی دیگر از تاثیرات خارق العاده این روغن می باشد. تنها کافی است این محصول را روی پوست سر خود ماساژ دهید. بنابراین می توانید با خرید روغن خراطین اصل، از داشتن موهای پرپرشت و زیبا لذت ببرید.

بزرگ کردن باشن
تاثیرات روغن خراطین

ویژگی روغن خراطین اصل

اگر به دنبال ویژگی روغن خراطین اصل هستید نباید به هیچ وجه به سراغ مراکز غیر معتبر برای خرید این روغن نروید. زیرا روغن های تقلبی و فیک می توانند سبب حساسیت های پوستی شوند. دوم این که نکاتی وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها، روغن اصل را از نمونه مشابه و تقلبی آن تشخیص دهید. در این قسمت چند مورد از آنها را به شما خواهیم آموخت.

مایع بودن خراطین

یکی از بارزترین ویژگی روغن خراطین اصل این است که همیشه به صورت مایع می باشد. به هیچ وجه گول فروشندگانی که ادعا می کنند این روغن بر اثر سرما نیمه جامد شده را نخورید. تنها روغنی سالم بوده و فواید بیشماری دارد، که تحت هیچ شرایطی به حالت جامد در نیاید.

رنگ و بوی روغن خراطین

یکی دیگر از راه های تشخیص روغن خراطین اصل، رنگ آن است. بسیاری از افراد سودجو، روغن تقبی را در شیشه های تیره رنگ می ریزند. اما درون این شیشه ها روغن بی رنگ و کمرنگی وجود دارد که ناخالص است. روغن طبیعی خراطین باید تیره رنگ و قهوه ای تیره باشد. پس روغن هایی که در این گونه شیشه ها بسته بندی شده اند را نخرید.

روغن زیتون بی بو و با بو شنیده اید؟! حتما می دانید روغن زیتون بی بو هیچ گونه خاصیتی ندارد. بسیاری از خواص آن را در کارخانه ها می گیرند تا به یک محصول بدون بو تبدیل شود. اما در مورد روغن خراطین، اصلا روغن خراطینی که بوی گرم و تندی نداشته باشد، نداریم. پس اگر در سایتی و یا فروشنده ای ادعا کرد که بوی این روغن را برای راحتی مصرف گرفته ایم، کاملا دروغ می گوید.

بزرگ کردن سینه
تاثیرات روغن خراطین

اثرات استفاده از روغن خراطین اصل

این روغن به افزایش طبیعی حجم اعضای بدن معروف است. به همین دلیل برخی انسان های متقلب از مواد شمیایی مضری مثل کورتون برای ترکیب با آن استفاده می کنند. در این صورت مصرف کننده، به صورت روی اعضای بدن خود پف و تورم را احساس می کند. اما به خاطر داشته باشید ایجاد هر گونه پف و تورم نشان دهنده وجود این گونه مواد مضر در روغن است. روغن خراطین اصل به سرعت نتیجه نداده و اندام های شما را پس از استفاده مداوم دو الی سه ماهه برجسته و گوشتی می کند و نه متورم، برای این که پوست شما آسیبی نبیند، دقت کنید روغن خالص و بدون این مواد را وقتی روی پوست خود می مالید، گرما و داغی آن را حس خواهید کرد.

گاهی اوقات برای خرید یک محصول با قیمت های متفاوتی رو به رو می شویم. تهیه این روغن کار سختی است و درست کردن آن زمان طولانی می برد. به همین علت گول قیمت های خیلی ارزان را نخورید. محصولاتی که بسیار ارزان تر از روغن خراطین اصل فروخته می شوند، کاملا ناخالص و تقلبی هستند.

عوارض روغن خراطین

برای استفاده از همه داروها و روغن های گیاهی، توصیه می شود که برای اولین بار مقداری از آن را روی آرنج خود بمالید، اگر هیچ گونه آلرژی، جوش و حساسیتی ندید، می توانید از آن برای بقیه قسمت های بدن بهره بگیرید. نکته بعدی این جاست که عوارض روغن خراطین اصل، معمولا کمتر و حتی بی خطر است. اما روغن های تقلبی می توانند سبب قرمزی، خارش، تورم و جوش های آزاردهنده باشند. به یاد داشته باشید که اگر بیماری پوستی خاصی مثل پسوریازیس دارید، به هیچ عنوان نباید از این روغن استفاده کنید و یا حتما قبل از استفاده از آن با پزشک متخصص طب سنتی و یا متخصص پوست مشورت کنید. همچنین اگر روی پوست خود زخم و یا بریدگی دارید، اصل از این روغن روی آن نریزید، زیرا زخم را تشدید کرده و مانع از درمان آن می شود. اگر می خواهید از عوارض روغن خراطین دور بمانید بهتر است اصل آن را تهیه کنید، در غیر این صورت ممکن است دچار بیماری اگزما شوید و همان طور که میدانید درمان این بیماری، زمان و هزینه بر می باشد. جوش یکی دیگر از عوارض آزار دهنده روغن های بی کیفیت و ناخالص است که به عنوان روغن خراطین در بازار به فروش می رسند.

منابع

herboca.com
healthline.com
ayurvedabay.com

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

19 − 15 =