خرید ریمل اصل، فعالیتی مهم است که باید به نحو احسنت انجام شود. چرا که امروزه فروشندگان زیادی در زمینه تامین و فروش انواع ریمل فعالیت می کنند و محصولاتش را به فروش می رساند. اگر شما هم قصد خرید ریمل اصل را دارید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

خرید ریمل اصل
خرید ریمل اصل

ریمل چیست؟

تاکنون افراد بسیار زیادی، سوالاتی همچون “ریمل چیست؟”، “خرید ریمل اصل چگونه است؟” و “آیا ریمل وضو را باطل می کند؟” را از ما پرسیده اند. ریمل، به محصولی قدیمی و باستانی گفته می شود که برای آرایش زنان مورد استفاده قرار می گیرد. ریمل محصولی محبوب در میان مردم سراسر جهان به خصوص کشور های آسیایی همچون کره بوده که برای زیبا تر کردن مژه ها و بلند تر کردن آن به کار می رود.

 مدل های مختلفی از ریمل در دنیا وجود دارد که هر کدام از این مدل ها یک کاربرد مخصوص به خود را دارد. برخی از آنها مژه های شما را بلند تر کرده و مدل های دیگری هم وجود دارد که می تواند به ضخامت مژه های شما بیفزاید. اگر شما جزو کسانی هستید که به سلامتی خود اهمیت بسیار زیادی می دهند، حتما خرید ریمل اصل را در لیست کار های خود قرار دهید. چرا که خرید محصولات اصل، می تواند ضامن سلامتی شما باشد.

آیا خرید ریمل اصل ممکن است
آیا خرید ریمل اصل ممکن است

خرید ریمل اصل در چه ساختار هایی ممکن است؟

ریمل های اصل، در سه ساختار اصلی یعنی پودر، کرم و مایع به بازار عرضه می شود. هر کدام از این مدل ها کاربرد ها و ویژگی های خاص خود را دارند. به عنوان مثال، مدل های پودری معمولا ضد آب بوده و با برخورد آب و اشک ساختار خود را از دست نمی دهند. اما، در مدل های کرم و مرطوب مقدار بسیار زیادی آب به کار می رود و این امر می تواند باعث بوجود آمدن مشکلاتی شود.

 به عنوان مثال، برخی از مراجع تقلید معتقدند که پاسخ به سوال آیا ریمل وضو را باطل می کند برای مدل های پودری بله است. اما مدل های دیگر هیچ عیب و ایرادی ندارند. البته هم اکنون پرسش آیا ریمل وضو را باطل می کند یک سری شبهه ها دارد که در ادامه به آنها رسیدگی می کنیم.

آیا ریمل وضو را باطل می کند
آیا ریمل وضو را باطل می کند

ریمل اصل از چه مواد اولیه ای ساخته شده است؟

خرید ریمل اصل، فعالیتی مهم است و قبل از انجام آن، شما باید از لیست مواد تشکیل دهنده ریمل اصل مطلع شوید. به طور معمول، ریمل ها ترکیبی از واکس و روغن های مختلفی هستند که می توانند رنگ، رنگدانه و ساختار های متفاوتی را بوجود آورند. البته، ترکیب های مختلف این محصول، می تواند کیفیت های مختلفی از ریمل اصل را هم تولید کند. مهم ترین اصل، فرمول سازنده است. برخی از فرمول های موجود در ریمل،حاوی مواد شیمیایی هم هستند که برای جلوگیری از جدا شدن و آسیب دیدن به محصول نهایی اضافه می شوند. در هنگام خرید ریمل اصل، اگر شما جعبه آن را نگاه کنید، می توانید تمامی مواد تشکیل دهنده آن را مشاهده کنید.

اکسید آهن در ریمل اصل

تقریبا همه ریمل های از ماده ای شیمیای و خاص به نام اکسید آهن استفاده می کنند. در گذشته گمان می رفت که اکسید آهن به شدت سمی است اما، امروزه دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که اکسید آهنی که در ریمل وجود دارد، سمی نبوده و نمی تواند هیچگونه آسیبی به شما و بدنتان وارد نماید. البته، گاهی اوقات این ماده برای قدرت بالا تر، همراه با دی اکسید تیتانیوم ترکیب می شود که این ترکیب شدن می تواند پیامد ها و آثار مختلفی را به همراه داشته باشد.

روغن و واکس در ریمل

در هنگام خرید ریمل اصل، اگر شما هم به بدنه اصلی آن توجه بسیار زیادی داشته باشید، می توانید موادی همچون روغن و واکس را درون محتویات آن محصول مشاهده کنید. روغن هایی که درون ریمل مورد استفاده قرار می گیرد حاوی مواد اصل و طبیعی همچون روغن اکالیپتوس، روغن کنجد و لانولین می باشد. واکس هایی همچون بی واکس در اکثر مدل های ریمل مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد اصلی آن، افزایش میزان کشسانی، غلظت و مقاومت این محصول در برابر آسیب دیدگی های مختلف می باشد.

خرید انواع ریمل اصل بدون واسطه

نکات خرید ریمل اصل
نکات خرید ریمل اصل

نکات مختلفی که قبل از خرید ریمل اصل باید آنها را رعایت کنید

برای خرید ریمل اصل، شما باید مدل مناسب با خود را انتخاب کنید. در ابتدا، شما باید فرمول مناسب خود را انتخاب کنید. برخی از افراد دوست دارند که مژه هایشان رو به پایین قرار بگیرد. به همین علت، آنها از فرمول های سبک و معمولی استفاده می کنند. اما، اگر شما به اثرات قوی و تغییرات زیاد علاقه دارید، بهتر است که از فرمول های شخصی سازی شده استفاده کنید. اگر مژه های شما بلند و ضخیم هستند، باید از ریمل های فر کننده استفاده کنید چرا که این مدل از ریمل دارای مقادیر زیاد واکس و رزین بوده که می تواند ریمل های شما را به راحتی بلند کند.

اگر مژه های شما کوتاه هستند، از فرمول های بلند کننده استفاده کنید. این محصولات حاوی مقادیر زیاد فیبر نایلون هستند که می تواند طول مژه ها را زیاد کند.

قبل از خرید ریمل اصل، برس رو بررسی کنید

امتحان و بررسی برس، مهم ترین مرحله قبل از خرید ریمل اصل می باشد. برس ها مدل های مختلفی دارند. اگر ریمل مورد نظر شما برس بزرگ بود و تعداد دندانه های زیادی داشت، مژه های شما یک دست شده و به سمت بالا هدایت می شوند. اما اگر اندازه برس کوچک تر بود تکه های پلاستیکی داشت، مژه های شما از هم جدا شده و فاصله پیدا می کنند.

تا حد امکان از خرید ریمل اصل ضد آب دوری کنید

ریمل های ضد آب، یک سری معایب و یک سری ویژگی ها دارند. شما می توانید از آنها برای مدت زمان بسیار طولانی بدون هیچگونه آسیبی استفاده کنید اما، بهتر است از آنها استفاده نکنید. چرا که پاک کردن و از بین بردن آنها کاری بسیار سخت و دشوار است. برای مراسم رسمی، شما می توانید از فرمول های ضد آب استفاده کنید اما، باید مدل های اصل و اورجینال آن را تهیه نمایید.

مقاله پیشنهادی: پوست چرب چیست و چگونه از چرب شدن پوست جلوگیری کنیم

خرید مدل های مختلف ریمل
خرید مدل های مختلف ریمل

خرید ریمل های اصل در مدل های مختلف

خرید ریمل اصل به صورت فیبر

ریمل های اصل فیبری، یکی از مدل های ریمل دو سیستمه بوده که کاربرد های زیادی همچون افزایش طول مژه را بر عهده دارند. آنها نوعی کرم هستند که می توانند رنگ پس زمینه مژه های شما را مشکی کنند. آنها گزینه مناسبی برای استفاده های روزمره می باشند اما، هنگامی که می خواهید آنها را پاک کنید، تکه تکه شده و ممکن است که به درون چشم شما نقود کنند پس، باید مواظب این مورد باشید و در هنگام پاک کردن ریمل های فیبری، چشم خود را ببندید. خرید ریمل فیبری فعالیتی است که از همه فروشگاه ها ممکن می باشد.

خرید ریمل اصل در فرم تیوب

این مدل از محصول برای افرادی که مژه کوتاه، لاغر و جدا دارند مناسب است. ریمل های تیوبی، همچون ریمل های فیبری، ساختاری مکعب مانند در دور هر مژه شما تشکیل می دهند. این امر باعث ضخیم تر شدن و بلند تر شدن مژه شما شده وو زیبایی چشمان شما را افزایش می دهد. البته بر خلاف دیگر مدل های ریمل، این محصول تکه تکه نمی شود و به چشم شما نقود نمی کند. پس، شما نباید نگرانی خاصی داشته باشید. خرید ریمل اصل تیوبی از هر فروشگاهی ممکن نیست و شما باید به دنبال مراکز خاص باشید.

خرید ریمل اصل با کاربرد فر کنندگی

خرید ریمل های اصل فر کننده، یکی از محبوب ترین کار ها در زنان کره ای است. این مدل از ریمل برای مژه های ضخیم و بلند مناسب می باشد. اگر مژه های شما هم ضخیم بوده و شما به راحتی نمی توانید مدل های دلخواه خود را به آنها بدهید، استفاده از این ریمل ها بهترین گزینه برای شما می باشد. ریمل های فر کننده با فرمول های ساختاری خاص، می توانند مژه های ضخیم و قدرت مند را به راحتی فر کرده و رو به بالا خم کنند. آنها با فرمول قدرتمند خود می توانند هر مدلی که دوست دارید را به مژه هایتان اهدا کنند.

برای استفاده شما می توانید مقداری از این ریمل را بر روی برس قرار دهید و تا آنجا که دوست دارید طول مژه های خود را افزایش دهید. خرید ریمل های فر کننده از همه داروخانه ها ممکن است.

خرید ریمل اصل ضد آب

اگر شما هم به طور مداوم چشم هایتان را می مالید و یا اینکه بر اثر مشکلات مختلف، اشک زیادی از چشمان شما جاری می شود، حتما باید خرید ریمل اصل ضد آب را در لیست فعالیت های خود قرار دهید. این ریمل های قوی می توانند اثرات اشک و مالیدن را از بین ببرند. فرمول ضد آبی که این محصولات دارند می تواند به راحتی یک لایه محافظتی در برابر مشکلات مختلف ایجاد کند.

خرید ریمل اصل ضد آب

اکثر متخصصین در این زمینه پیشنهاد می کنند که قبل از استفاده از این محصول، یک لایه ریمل معملی را بر روی چشمان خود بمالید و سپس از ریمل های ضد آب استفاده کنید. خرید ریمل های ضد آب از همه فروشگاه ها و داروخانه های سراسر کشور ممکن است.

خرید ریمل های اصل معمولی

خرید ریمل اصل معمولی، رایج ترین مدل خرید در میان بانوان ایرانی است. ریمل های معمولی می توانند ضخامت مژه را افزایش داده و ظاهر زیبایی هم به آن اهدا کنند. هنگامی که مقدار استفاده شما بیشتر شود، قدرت ریمل هم بیشتر می شود. خرید ریمل اصل معمولی هم از همه فروشگاه ها ممکن است.

تاریخچه ریمل
تاریخچه ریمل

تاریخچه استفاده از ریمل ها در زمان های مختلف

ریمل از زمان های خیلی دور مورد استفاده زنان و مردان بوده است. برخلاف امروز که اکثرا بانوان از این محصول استفاده می کنند، اولین استفاده از ریمل برای مردان بوده است. در مصر باستان، هم مردان و هم زنان برای دور کردن ارواح شیطانی و موجودات پلید از خود از ریمل استفاده می کردند. اما، مدل های اولیه و باستانی این محصول تفاوت های بسیار زیادی با مدل های امروزی داشت. محصولی که ما آن را با نام سرمه می شناسیم، اولین مدل ریمل بود که توسط مردم باستان مورد استفاده قرار می گرفت.

مواد تشکیل دهنده اولین مدل های ریمل

هنگامی که برای اولین بار ریمل های مدرن ساخته شدند، مواد اولیه ای خاص درون آنها به کار می رفت که می توانست مشکل های بسیار زیادی را برای شما و سلامتی تان بوجود آورد. این مواد به شدت سمی و خطرناک بودند و به چندین زن آسیب های عصبی و جسمی زیادی وارد کردند. از جمله این مواد می توان به شیره های گیاهی، مواد کوهلی، آنالین و رنگ موی غیر استاندارد اشاره کرد. پس از گذشت چندین سال و آسیب دیدن چندین زن مختلف، شیمی دانان به فکر بهبود فرمولاسیون این محصول افتادند.

ریمل برای اولین بار با استفاده از ژله و کوال ساخته شد. محصول اولیه یه قدری کثیف و غیر قابل استفاده بود که برای مالیدن آن به چشم، زنان باید در ابتدا کمی برس کیک را به صابون آغشته می کردند سپس از این محصول استفاده می کردند. اما، باز هم مشکلاتی را بوجود می آورد.

ریمل های جدید

محصولی که ما هم اکنون آن را با عنوان ریمل می شناسیم، در اوایل قرن ۱۹ برای اولین بار ساخته شد. یک شیمی دان معروف با نام ریمل، با استفاده از یک نوع ژله با نام ژله نفت که تازه ساخته شده بود، یک ماده آزایشی تولید کرد. در ابتدا او نام خودش را بر روی محصول تولید شده گذاشت. پس از گذشت چندین سال و افزایش میزان مصرف ریمل در میان بانوان اروپایی، تاجرانی که در آن سرزمین فعالیت می کردند، تصمیم گرفتند که ریمل را به سایر نقاط دنیا هم صادر کنند و این گونه، ریمل به کشور ما هم وارد شد.

ورود ریمل به ایران
ورود ریمل به ایران

ریمل در ایران

از همان ابتدا، در میان مراجع در مورد اینکه آیا ریمل وضو را باطل می کند بحث هایی صورت گرفت و هر مرجع نظر خودش را ارائه می کرد. اما، پاسخ اکثر مراجع به سوال آیا ریمل وضو را باطل می کند، بله بود. به همین علت، اکثر افراد در ابتدا ترجیح دادند که از سرمه های معمولی استفاده نمایند. این تفاوت ها از همان زمان قدیم تا امروز ادامه داشته است اما، هم اکنون پاسخ اکثر متخصصان علوم دینی به سوال آیا ریمل وضو را باطل می کند، مثبت است. امروزه میزان استفاده از لوازم آرایشی همچون ریمل در کشور ما تا حد بسیار زیاد و قابل توجهی افزایش یافته است. به طوری که تقریبا همه بانوان از این محصول استفاده می نمایند.

عکاسی و ریمل
عکاسی و ریمل

مقاله پیشنهادی: مداد ابروی مناسب من چیست؟ چه مداد ابرویی خوب است؟

اختراع عکاسی و بالا رفتن میزان خرید ریمل اصل

اختراع دوربین های عکاسی، یکی از مهم ترین رویداد های بشریت بوده که زندگی همه ها انسان ها را تا حد بسیار زیادی تحت تاثیر خود قرار داده است. هنگامی که برای اولین بار دوربین های عکاسی و فیلم برداری ساخته شدند، میزان خرید ریمل اصل تا حد بسیار زیادی بالا رفت. چرا که زنان دوست داشتند در هنگام عکاسی یا فیلم برداری با دوربین، ظاهری خوب و آراسته داشته باشند.

دوربین های عکاسی و فیلم برداری، وظیفه مهم هدایت بانوان به سمت استفاده از ریمل را بر عهده گرفت. بازیگران زن معروف آن زمان که از جمله آن ها می توان به پولا نگری اشاره کرد، تاثیرات بسیار زیادی در افزایش میزان فروش ریمل داشتند. آنها در تمامی فیلم های خود از ریمل استفاده کردند و باعث شدند تا افراد به خرید این محصول روی بیاورند.

خرید ریمل اصل و استفاده از آن در زندگی امروزه ما

البته امروزه دیگر ریمل برای دور کردن و از بین بردن ارواح شیطانی مورد استفاده قرار نمی گیرد اما، هنوز کاربرد های اولیه خود همچون زیبا کردن صورت را دارد. البته، اگر شما از مدل های اصل استفاده نکنید و مدل های تقلبی را خریداری کنید، ممکن است که آسیب های بسیار زیادی به خود و صورتتان وارد نمایید. پس پیشنهاد ما به شما این است که حتما از محصولات با کیفیت عالی استفاده کنید.

ریمل یعنی چه
ریمل یعنی چه

کلمه ریمل به چه معناست؟

هر کشور، یک تاریخچه و یک زبان مخصوص به خود را دارد. همانطور که در قسمت های قبل تر گفته شد، اولین تولید کنندگان ریمل مصریان باستان بودند که این محصول را کوهل یا سرمه نامیدند. اولین نسخه های ریمل امروزه در کشور های انگلیسی زبان ساخته شد. از همین رو، آنان کلمه ریمل را اینگونه معنا می کنند: “یک ابزار آرایش که برای سیاه کردن، بلند کردن، رنگ کردن و حجیم کردن مژه های یک زن به کار می رود”.

اما، جالب است بدانید که دانشنامه آکسفورد اطلاعات دقیق تری در مورد این محصول ارائه کرده و کلمه ابرو را هم در کنار مژه آورده است. هر کشور و ملتی، این کلمه را یک نوع خاص تلفظ و ترجمه می کنند اما، ترجمه اکثر این کشور ها برگرفته از کشور سازنده آن می باشد. به عنوان مثال، کشور اسپانیان هم از کلمه ماسکر به معنای پوشاننده چشم برای ریمل استفاده می کند.

آیا ریمل خوب است
آیا ریمل خوب است

تاریخچه انواع ریمل

همانطور که گفته شد، ریمل از تاریخ های باستانی مورد استفاده قرار می گرفته است، اما، جالب است بدانید که در دوران ویکتوریا، استفاده و خرید ریمل اصل به کمترین میزان خود رسید. چرا که مردم آشنایی زیادی با مواد اولیه نداشتند و گاهی اوقات محصولات تقلبی را تهیه می کردند. در دوران ویکتوریا، شرایط اجتماعی به گونه ای قرار گرفت که مردم دوست داشتند از لوازم آرایشی برای زیبا تر شدن استفاده کنند. بانوان مقدار بسیار زیادی از وقت روزانه خود را در مقابل آینه برای آرایش خود صرف می کردند.

تلاش های بسیار زیادی برای ساخت و طراحی مژه های ضخیم، بلند و زیبا انجام شد. در آن زمان، زنانی که وضع مالی مناسبی نداشتند، معمولا این محصولات را خودشان تولید کرده و استفده می کردند. آنها خاکستر و نوعی خاص از آبمیوه را ترکیب کرده و با استفاده از آن ریمل درست می کدند.

از کجا ریمل بخرم
از کجا ریمل بخرم

راه های خرید ریمل اصل

همانطور که گفته شد، خرید ریمل اصل امروزه یک فعالی مهم بوده که می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی شما و سلامتی تان بگذارد. چرا که هم اکنون فروشندگان بسیار زیادی در زمینه تامین و فروش این محصولات فعالیت کرده و محصولاتشان را عرضه می کنند.

اگر شما هم قصد خرید ریمل اصل را دارید اما راه مناسبی برای انجام این کار ندارید، لیست زیر می تواند به شما کمک کند تا بهترین مدل های این محصول را تهیه نمایید.

  • استفاده از نمایندگی معتبر شرکت ها برای خرید ریمل اصل
  • استفاده از فروشگاه های اینترنتی و آنلاین برای خرید ریمل اصل
  • جستجوی تمامی شهر و محله برای یافتن یک فروشنده خوب و معتبر

البته، پیشنهاد ما به شما استفاده از نمایندگی های معتبر برای خرید ریمل اصل می باشد.

آیا ریمل وضو را باطل می کند؟

همانطور که در قسمت های قبل تر گفته شد، هنوز به طور حتم مشخص نیست که آیا ریمل وضو را باطل می کند یا خیر. در قیمت زیر، پاسخ برخی مراجع نسبت به این سوال را به شما ارائه می کنیم.

پاسخ رهبری به سوال آیا ریمل وضو را باطل می کند: اگر جرم داشته باشد و مانع رسیدن آب به مژه یا پوست شود، می تواند مشکل ساز باشد.

پاسخ آیت الله مکارم به سوال آیا ریمل وضو را باطل می کند: اگر جرم خاصی داشته باشد باید از بین برود اما اگر در چشم قرار گرفته باشد موردی ندارد.

پاسخ آیت الله سیستانی به سوال آیا ریمل وضو را باطل می کند: باید آب به همه قسمت های بدن از جمله مژه برخورد کند و اگر ریمل جرمی داشته باشد، باید برطرف شود.

پاسخ دیگر عالمان دینی به سوال آیا ریمل وضو را باطل می کند، مشابه سه پاسخ بالا می باشد و تمامی آنها معتقدند که ریمل می تواند وضو را باطل کند.

مراقبت در هنگام خرید ریمل اصل

در هنگام خرید ریمل اصل، شما باید نکاتی مهم را مد نظر خود قرار دهید که می تواند تاثیراتی بر روی سلامتی شما داشته باشد. برخی از مدل های ریمل که با شما با نام اصل آنها را تهیه می کنید، می توانند حاوی مواد سمی بوده و به بینایی شما آسیب وارد نمایند. این ریمل ها حاوی کاجال و توزالی بوده و به همین علت، استفاده از آنها به شما پیشنهاد نمی شود. در برخی از کشور های بزرگ دنیا استفاده از موادی که سوما و رنگ غیر قانونی دارند جرم محسوب می شود پس، شما باید به این نکته هم توجه داشته باشید.

منبع

glamour.com
en.wikipedia.org
byrdie.com

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

هجده − نه =