ضد آفتاب مناسب برای پوست شما چیست؟ امروزه با وجود برندهای مختلف در بازار سخت بتوان ضد آفتاب مناسب برای پوست را انتخاب کرد. ضد آفتاب از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت میکند و مانع از آسیب دیدگی پوست می شود. امروزه انواع مختلفی ضد آفتاب در بازار موجود است که علاوه بر داشتن خاصیت ضد آفتاب بودن از موارد چون مرطوب کنندگی و پوشش دهندگی نیز برخوردار هستند.

علاوه بر بزرگسالان کودکان نیز نیازمند استفاده از ضد آفتاب هستند و باید با توجه به سن آنها از محصولات طبیعی و دارای گواهی های پزشکی معتبر استفاده کنید. باید توجه داشته باشیم ضد آفتاب های پس از استفاده دارای طول عمری بر روی پوست هستند و باید در طول روز اقدام به تجدید آنها کنیم.

چگونه ضد آفتاب مناسب برای پوست را انتخاب کنیم؟

برای خرید ضد آفتاب مناسب برای پوست باید به نکاتی مهم توجه داشته باشیم تا بتوانیم بهترین استفاده را از آن ببریم و پوستمان دچار آسیب دیدگی نشود اما این موارد چه هستند؟ در زیر به این موارد اشاره کرده ایم:

از کیفیت صرف نظر نکنید

ضد آفتاب مناسب پوست باید دارای طیف گسترده باشد تا از پوست در برابر اشعه های UVA (پیری) و UVB (سوزش)

مراقبت کند اما بعضی از ضد آفتاب های فقط از UVB خورشید پوست را محافظت می کنند. در زمان خرید به دنبال ضد آفتاب هایی با SPF بالاتر از ۳۰ باشید تا از پوست بهتر محافظت شود.

نوع پوست خود را بشناسید

یکی دیگر از مهمترین نکاتی که باید در مورد ضد آفتاب مناسب برای پوست به آن دقت کنیم نوع پوست خودمان است. اگر پوست خشکی داریم باید از ضد آفتاب آبرسان استفاده کنیم. اگر پوست چرب یا حساس دارید بهترین انتخاب برای شما می تواند ضد آفتاب های فاقد چربی و عطر باشد تا از حساسیت و جوش زدن پوست جلوگیری شود.

در نظر گرفتن رنگ پوست

اگر پوست شما رو به تیرگی دارد کرم های ضد آفتاب شیمیایی به دلیل جذب باعث میشود پوست شما تیره شود اما ضد آفتاب های معدنی که بر روی پوست قرار می گیرند می توانند پوست را کمی روشنتر کنند. بنابراین مهم است که ضد آفتاب مناسب برای پوست خود را متناسب با رنگ پوست خود انتخاب کنید.

آخرین لایه

ضد آفتاب باید آخرین لایه ای باشد که رو روی پوست باقی می ماند تا رطوبت پوست حفظ شود و اشعه های مضر خورشید نتوانند به پوست آسیبی برسانند از این رو سعی کنید ابتدا صورت خود را تمیز کنید و سپس اقدام به استفاده از سایر اقلام آرایشی کنید.

معرفی محصولات ضد آفتاب

در بازار کرم های ضد آفتاب مختلفی وجود دارد و این تنوع شاید باعث شود نتوانید در انتخاب یک ضد آفتاب مناسب برای پوست خود اطمینان حاصل کنید. در ادامه به معرفی پرفروش ترین و بهترین محصولات ضد آفتاب فروشگاه جامداد پرداخته ایم تا شما با بررسی آنها محصول مناسب خود را انتخاب کنید.

کرم ضد آفتاب مناسب برای پوست چرب
کرم ضد آفتاب مناسب برای پوست چرب

کرم ضد آفتاب اوریاژ مدل Hyseac

کرم ضد آفتاب اوریاژ مدل HYSEAC فاقد چربی با SPF+50 یک کرم ضد آفتاب مناسب برای پوست چرب و نرمال است زیرا دارای ساختاری غیر چرب و سبک است و روی پوست صورت شما پس از استفاده احساس سنگینی نخواهید کرد.

از دیگر ویژگی های این کرم ضد آفتاب مناسب برای پوست چرب می توان به خواص ضد التهاب و ضد جوش، براق نکردن پوست و کاهش ترشح چربی های پوست اشاره کرد. این ویژگی ها باعث شده است تا در زمان استفاده از فصل های گرم و زمانی که شما شروع به عرق کردن میکنید سطح پوستتان چرب نشده و احساس سبکی در پوست خود داشته باشید.

این محصول به صورت تیوپ ۵۰ گرمی و با SPF50 عرضه می شود و در آن هیچگونه عصاره ای وجود ندارد تا کسانی که دارای پوست حساس هستند نیز بتوانند از این ضد آفتاب استفاده کنند.

خرید کرم ضد آفتاب اوریاژ مدل Hyseac

کرم ضد آفتاب مناسب برای پوست خشک
کرم ضد آفتاب مناسب برای پوست خشک

کرم ضد آفتاب اوریفلیم SPF50 مدل SUN ZONE

کرم ضد آفتاب اوریفلیم SPF50 مدل SUN ZONE یک کرم ضد آفتاب مناسب برای پوست های حساس است که باعث ایجاد التهاب در پوست نمی شود. این کرم ضد آفتاب دارای SPF50 می باشد و از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند. به دلیل خواصیت ضد آب بودن این ضد آفتاب می توانید از آن در زمان هایی که پوست شما دارای تعریق بسیار بالایی است از آن استفاده کنید.

به دلیل وجود عصاره آفتابگردان پوست شما نرم و لطیف خواهد شد. این محصول کاملا بی رنگ بوده و باعث ایجاد هیچ گونه حساسیت و التهاب برای پوست نمی شود و از این رو آقایان و خانم هایی که به دنبال یک کرم ضد آفتاب مناسب برای پوست حساس هستند می توانند از کرم ضد آفتاب اوریفلیم مدل SUN ZONE استفاده کنند. همچنین این محصول در بسته بندی تیوپی با وزن ۵۰ گرم عرضه شده است که برای استفاده روزانه نیز مناسب است.

خرید کرم ضد آفتاب اوریفلیم SPF50 مدل SUN ZONE

کرم ضد آفتاب مناسب برای پوست حساس
کرم ضد آفتاب مناسب برای پوست حساس

ضد آفتاب دوسه DOUCCE SPF50

ضد آفتاب دوسه DOUCCE SPF50 کرم ضد آفتاب مناسب برای پوست معمولی و نسبتا چرب می باشد و از پوست در برابر اشعه های uva و uvb خورشید محافظت خواهد کرد. برند دوسه سابقه بسیار زیادی در تولید محصولات آرایشی بهداشتی دارد از این رو به خوبی نیازهای مردم را می شناسد و محصولات با کیفیتی را تولید و عرضه می کند.

کرم ضد آفتاب مناسب برای پوست معمولی و نسبتا چرب برند دوسه دارای SPF50 است و در ۲ رنگ بژ روشن و بژ طبیعی به بازار عرضه شده است. بسته بندی تیوپی این محصول حاوی ۵۰ گرم ضد آفتاب است و می توانید روزانه از آن برای محافظت از پوست استفاده کنید.

خرید ضد آفتاب دوسه DOUCCE SPF50

کرم ضد آفتاب ضد آب مناسب برای پوست
کرم ضد آفتاب ضد آب مناسب برای پوست

ضدآفتاب جیبلی با SPF 50

ضد آفتاب جیبلی با SPF 50 کرم ضد آفتاب مناسب برای پوست های مختلف است که به صورت کرم پودر عرضه شده است. اگر بر روی پوست خود دارای لک یا نواقص دیگری هستید و می خواهید این نواحی را بپوشانید بهترین راهکار برای شما می تواند همین محصول باشد.

شما می توانید با انتخاب میزان مناسب از ضدآفتاب جیبلی تمامی لک های صورت خود را پوشش دهید تا صورتی یک دست داشته باشید. همچنین این ضد آفتاب پوششی دوام بیشتری نسبت به سایر ضد آفتاب ها دارد و به شما این امکان را می دهد تا در بازه های طولانی تری اقدام به تجدید ضد آفتاب کنید. ضد آفتاب جیبلی با SPF 50 به صورت تیوپی بسته بندی و عرضه شده است تا به آسانی بتوانید آن را حمل کنید.

خرید ضدآفتاب جیبلی با SPF 50

کرم ضد آفتاب پوششی مناسب برای پوست
کرم ضد آفتاب پوششی مناسب برای پوست

ضد آفتاب اوریاژ SPF90

ضد آفتاب اوریاژ SPF90 یک کرم ضد آفتاب مناسب برای پوست های حساس است و در آن هیچ عصاره ای وجود ندارد و به همین دلیل برای پوست ایجاد حساسیت نمی کند. کسانی که بیماری ویتیلیگو دارند یا پس از عمل جراحی پلاستیک نباید در معرض نور قرار بگیرند می توانند از این ضد آفتاب قدرتمند استفاده کنند.

بیشتر استفاده از کرم ضد آفتاب در فصول گرم سال است که تعرق نیز زیاد است. ضد آفتاب اوریاژ SPF90 دارای خاصیت ضد آبی است که علاوه بر دارا بودن خواص یک کرم ضد آفتاب مناسب برای پوست حساس می تواند احساس خوشایندی را در زمان استفاده به شما بدهد.

خرید ضد آفتاب اوریاژ SPF90

کرم ضد آفتاب مناسب برای پوست معمولی
کرم ضد آفتاب مناسب برای پوست معمولی

کرم ضد آفتاب و ترمیم کننده پوست بایودرما مدل سیکابیو با SPF 50

کرم ضد آفتاب و ترمیم کننده پوست بایودرما یک کرم ضد آفتاب مناسب برای پوست حساس است که از خاصیت ترمیم کنندگی پوست نیز در خود بهره می برد. این کرم ضد آفتاب به دلیل خاصیت ضد حساسیتی که دارد برای کسانی که پوستشان به لوازم آرایشی حساسیت دارد بسیار مناسب است و می توانند از آن برای زیرسازی آرایش استفاده کنند.

این کرم ضد آفتاب محصولی مرطوب کننده و آبرسان است و پوست شما را در برابر خشکی محافظت می کند. این محصول به صورت تیوپی و با حجم ۳۰ میلی لیتر عرضه می شود.

خرید کرم ضد آفتاب و ترمیم کننده پوست بایودرما مدل سیکابیو با SPF 50

کرم ضد آفتاب دارای SPF
کرم ضد آفتاب دارای SPF

ضد آفتاب لیدی اسکار عصاره شتر مرغ با SPF 60 حجم ۵۰ گرم

ضد آفتاب لیدی اسکار عصاره شتر مرغ یک کرم ضد آفتاب مناسب برای پوست خانم هایی می باشد که قصد دارند پوست برنزه داشته باشند. اکثر مدل های خارجی پوست برنزه دارند و از این رو بسیاری از خانم های ایرانی به این نوع رنگ پوست علاقه پیداکرده اند و به دنبال محصولاتی هستند تا به آنها جهت رسیدن به پوست برنزه کمک کند.

نور خورشید اگر به صورت مستقیم به پوست برخورد کند باعث آسیب به بافت آن می شود اما برای آفتاب گرفتن و برنزه شدن کافیست از ضد آفتاب لیدی اسکار عصاره شتر مرغ با SPF 60 استفاده کنید تا هم چربی پوست خود را کنترل کنید و هم با خیالی آسوده آفتاب بگیرید و به رنگ پوست دلخواه خود برسید.

خرید ضد آفتاب لیدی اسکار عصاره شتر مرغ با SPF 60 حجم ۵۰ گرم

بهترین SPF چند باید باشد
بهترین SPF چند باید باشد

ضد آفتاب فاقد چربی فتودرم اسپات بیودرما BIODERMA SPF 50

ضد آفتاب فاقد چربی فتودرم اسپات بیودرما کرم ضد آفتاب مناسب برای پوست هایی که بر روی آنها پیلینگ، لیزر، کشیدگی پوست و سایر درمان پزشکی را روی پوست انجام داده اند و یا پوست دارای لک است می توانند از این محصول استفاده کنند.

در این کرم ضد آفتاب عصاره شیرین بیان نیز به کار گرفته شده است که می تواند باعث کند شدن روند پیری پوست شود و همچنین از تجمع رنگدانه های در پوست جلوگیری کرده و مانع تیره شدن رنگ پوست شما می شود. ضد آفتاب فتودِرم اسپات بایودرما را می توانید برای پوست زیر چشم نیز استفاده کنید و حتی ممکن است پس از استفاده طولانی مدت از این کرم پوست کمی روشن تر شود. این محصول به صورت تیوپی و با حجم ۳۰ میلی لیتر به بازار عرضه شده است.

خرید ضد آفتاب فاقد چربی فتودرم اسپات بیودرما BIODERMA SPF 50

SPF 50
SPF 50

ضدآفتاب بی رنگ و فاقد چربی گامنو

 ضد آفتاب بی رنگ و فاقد چربی گامنو یک کرم ضد آفتاب مناسب برای پوست چرب و جوشدار است. این محصول ایرانی را آقایان و خانم ها میتوانند استفاده کنند و فرمولاسیون آن به گونه ای است که فاقد هرگونه چربی است و به دلیل این ضد آفتاب برای پوست چرب بسیار مناسب است.

ضدآفتاب بی رنگ و فاقد چربی گامنو دارای ویتامین C  و E است و خاصیت جوانسازی و مراقبت از پوست را در کنار ضد آفتاب بودن را داراست. برای استفاده، نیم ساعت قبل از خروج از خانه مقدار مناسبی از این ضد آفتاب را روی پوست خود بزنید و سپس به بیرون برود. این محصول به صورت کاسه ای و با حجم ۵۰ میلی لیتر عرضه شده است.

خرید ضدآفتاب بی رنگ و فاقد چربی گامنو

ضد آفتاب گارنیر GARINEER SPF 60
ضد آفتاب مناسب

ضد آفتاب گارنیر GARINEER SPF 60

ضد آفتاب گارنیر GARINEER SPF 60 یک کرم ضد آفتاب مناسب برای پوست های مختلف می باشد که از نفوذ اشعه UVA یا همان اشعه پیر کننده پوست و اشعه UVB یا تخریب کننده بافت پوست جلوگیری میکند.

این کرم ضد آفتاب نیز خاصیت ضد آبی دارد و از این رو در زمان تعریق خاصیت ضد آفتاب از بین نخواهد رفت. این کرم دارای ماندگاری بالایی است و به خوبی می توانید لک های صورت را با مقدار مناسبی از آن بپوشانید. این محصول به صورتی تیوپی و با حجم ۵۰ میلی لیتر عرضه شده است.

خرید ضد آفتاب گارنیر GARINEER SPF 60

SPF +50
چرا کرم ضد آفتاب باید زد

ضد آفتاب رنگی بیودرما مدل PHOTODERM AR SPF +50

ضد آفتاب رنگی بیودرما مدل SPF +50 یک کرم ضد آفتاب مناسب برای پوست های مختلط، حساس و شکننده است. این کرم با ترکیب Rosactive  باعث میشود پوست در معرض نور خورشید دچار قرمزی نشوند. جلوگیری از آسیب نور خورشید نیز با ترکیب انحصاری Cellular Bio Protection  در این کرم استفاده می شود تا پوست آسیبی نبیند.

این کرم ضد آفتاب از تک تک سلول های پوست محافظت می کند و این محافظت به صورت مستقیم انجام می دهد. از دیگر عصاره های موجود در این کرم می شود به عصاره جلبک های لامیناریا اوکرولئوکا که دارای آنتی ‌اکسیدان و خاصیت ضد التهابی است و همچنین روغن دانه سویا که یک مرطوب کننده طبیعی محسوب می شود وجود دارد تا پوست تغذیه و ترمیم شود. این کرم به صورت تیوپی و در حجم ۳۰ میلی گرم عرضه می شود.

خرید ضد آفتاب رنگی بیودرما مدل PHOTODERM AR SPF +50

SPF 95
کرم ضدآفتاب از کجا بخرم

ضد آفتاب کاتریس با SPF 95 مدل مرطوب کننده و سفید کننده حجم ۶۰ میلی لیتر

ضد آفتاب کاتریس با SPF 95 یک کرم ضد آفتاب مناسب برای پوست های مختلف می باشد و محافظ بسیار قوی پوست در مقابل اشعه های مضر خورشید یعنی  UVA  و  UVB است. این محصول آلمانی یک سفید کننده پوست نیز می باشد و باعث می شود لک و تیرگی های پوست به مرور از بین برود.

همچنین این کرم ضد آفتاب قابلیت مرطوب کنندگی و هیدراته کردن بالایی نیز در خود دارد تا سطح پوست در زمان استفاده مرطوب بماند و خشک نشود. این محصول به صورت تیوپی و با حجم ۶۰ میلی لیتر عرضه می شود.

خرید ضد آفتاب کاتریس با SPF 95 مدل مرطوب کننده و سفید کننده حجم ۶۰ میلی لیتر

کرم ضد آفتاب مناسب برای پوست جوش دار
کرم ضد آفتاب ضد جوش

کرم ضد آفتاب سان سنس رنگی EGO SUNSENSE SPF50

کرم ضد آفتاب سان سنس رنگی کرم ضد آفتاب مناسب برای پوست های چرب و جوش دار است. این ضد آفتاب در ترکیبات خود هیچگونه چربی و عطری ندارد و از این رو کسانی که پوست حساس و یا چرب دارند با خیالی آسوده می توانند از آن استفاده کنند.

یکی از مهمترین مسائلی که باید در زمان خرید کرم ضد آفتاب به آن توجه کرد خاصیت ضد آب بودن آن است تا در زمانی که عرق می کنید کرم ضد آفتاب از بین نرود و این محصول از قابلیت ضد آب بودن برخوردار است. این محصول به صورت تیوپی و با حجم ۵۰ میلی لیتر عرضه شده است.

خرید کرم ضد آفتاب سان سنس رنگی EGO SUNSENSE SPF50

تجدید زمان ضد آفتاب
تجدید زمان ضد آفتاب

ضد آفتاب رنگی اوکالان با +SPF50 مدل برشور دار

ضد آفتاب رنگی اوکالان مدل برشور دار کرم ضد آفتاب مناسب برای پوست های مختلف است و با آن می توانید لک های صورت خود را به خوبی پوشش دهید. این محصول ضد آب بوده و در زمان تعرق نیز قابل استفاده است و از پوست در برابر اشعه مضر خورشید محافظت می کند.

همچنین این کرم ضد آفتاب خاصیت ترمیم کنندگی و نرم کنندگی پوست را هم داراست و از خشک شدن پوست جلوگیری میکند. این محصول به صورت تیوپی و در حجم ۵۰ میلی لیتر عرضه شده است.

خرید ضد آفتاب رنگی اوکالان با +SPF50 مدل برشور دار

مراقبت از پوست
ضد آفتاب ضد چروک

ضد آفتاب رنگی و ضد چروک لانسون

ضد آفتاب رنگی و ضد چروک لانسون یک کرم ضد آفتاب مناسب برای پوست های چرب و مختلط می باشد. با پوشش کرم پودری این محصول نیاز استفاده همزمان از کرم پودر و ضد آفتاب رفع شده است. این کرم ضد آفتاب ضد جوش و چروک نیز می باشد و با تکنولوژی Oil in water باعث شده است تا این کرم بسیار سبک باشد.

ماندگاری بالای این کرم ضد آفتاب که حدود ۸ تا ۱۰ ساعت است بیشتر از یک کرم ضد آفتاب معمولی است و به همین دلیل با یکبار استفاده می توانید مدت زمان بیشتری خارج از خانه باشید و نیازی به تجدید مجدد کرم ضد آفتاب ندارید. این محصول به صورت تیوپی و با حجم ۴ میلی لیتر عرضه می شود.

خرید ضد آفتاب رنگی و ضد چروک لانسون

جوانسازی پوست
جوانسازی پوست

کرم ضد آفتاب کلارنس CLARINS SPF30

کرم ضد آفتاب کلارنس CLARINS SPF30 یک کرم ضد آفتاب مناسب برای پوست های روشن و حساس است که از قدرت جذب بالایی نیز برخوردار می باشد. در ترکیبات این کرم ضد آفتاب گیاهانی مانند سنا، زیتون و نخود فرنگی استفاده شده است که به این کرم خاصیت ضد پیری، آبرسانی و محافظت از سلول های پوستی را می دهد.

این کرم ضد آفتاب یک کرم پودر نیز محسوب می شود و نیاز شما به کرم پودر را نیز بر طرف میکند. فرمولاسیون این محصول ضد جوش و چروک است و به خوبی می تواند از پیری زودرس پوست جلوگیری کند. این کرم ضد آفتاب به صورت تیوپی و در حجم ۷۵ میلی لیتر عرضه شده است.

خرید کرم ضد آفتاب کلارنس CLARINS SPF30

مرطوب کردن پوست
مرطوب کردن پوست

کرم ضدآفتاب و ضد لک رنگی سانی فیک لیراک +SPF 50 حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم ضدآفتاب و ضد لک رنگی سانی فیک لیراک یک کرم ضد آفتاب مناسب برای پوست های مختلف می باشد. اگر پوست شما دچار لک های قهوه ای می شود کرم ضد آفتاب و ضد لک رنگی سانی فیک لیراک از شما در برابر این لک ها محافظت می کند.

از عصاره های موجود در این محصول می تواند به گیاه شی باتر که دارای خاصیت ضد چین و چروک و حاوی ویتامین های E و D است . تحریک تولید کلاژن در پوست نیز یکی دیگر از خواص این گیاه است. همچنین این کرم ضد آفتاب یک مرطوب کننده است و تغذیه پوست را نیز به خوبی انجام می دهد. این محصول به صورت تیوپی و با حجم ۵۰ میلی لیتر عرضه می شود.

خرید کرم ضدآفتاب و ضد لک رنگی سانی فیک لیراک +SPF 50 حجم ۵۰ میلی لیتر

اسپری ضد آفتاب
اسپری ضد آفتاب

اسپری ضد آفتاب و کرم گریم بایودرما مدل فتودرم با SPF 30

اسپری ضد آفتاب و کرم گریم بایودرما یک ضد آفتاب مناسب برای پوست خانم ها می باشد. این ضد آفتاب به صورت اسپری بوده و به آسانی قابل استفاده می باشد. ویژگی بعدی این اسپری خاصیت ضد آب بودن آن است که به شما این امکان را می دهد تا در زمانی که تعرق زیادی دارید با خیالی آسوده از این محصول استفاده کنید.

همچنین این محصول دارای کرم مخصوص گریم در خود است و ماندگاری آن بر روی پوست تا ۲ روز است و در این مدت پوست دچار حساسیت نخواهد شد. این محصول به صورت اسپری و با حجم ۵۰ میلی لیتر عرضه می شود.

خرید اسپری ضد آفتاب و کرم گریم بایودرما مدل فتودرم با SPF 30

مرابت های پوستی
مرابت های پوستی

ضد آفتاب اون با +SPF 50

ضد آفتاب اون یک کرم ضد آفتاب مناسب برای پوست حساس و کودکان است. خانم های باردار و نوزادان نیز می توانند از این محصول فوق العاده استفاده کنند و باید گفت شرکت اون محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه می کند.

این کرم ضد آفتاب فاقد پارابن است و از خاصیت ضد آبی نیز برخوردار است از این رو می توانید با خیالی آسوده آن را برای کودکان مورد استفاده قرار دهید. این محصول به صورت تیوپی و در حجم ۵۰ میلی لیتر عرضه شده است.

خرید ضد آفتاب اون با +SPF 50

کرم ضد آفتاب مخصوص کودکان
کرم ضد آفتاب مخصوص کودکان

کرم ضد آفتاب کودک مکس بیبی MAX LADY SPF50

کرم ضد آفتاب کودک مکس بیبی یک کرم ضد آفتاب مناسب برای پوست کودکان است و کاملا ارگانیک می باشد. این کرم از پوست کودکان در برابر اشعه مضر خورشید محافظت می کند و مانع از ایجاد آسیب در آنها می شود.

این محصول بدون هیچ گونه ماده شیمیایی بوده و در ترکیبات آن از روغن نارگیل ، روغن کوکوا و آنتی اکسیدان بسیار قوی (آلگاگوریا) استفاده شده است و به همین دلیل برای پوست کودکان ایجاد حساسیت نمیکند. این محصول به صورت تیوپی و با حجم ۷۰ میلی لیتر عرضه شده است.

خرید کرم ضد آفتاب کودک مکس بیبی MAX LADY SPF50

سخن پایانی

برای مراقبت از پوست در برابر اشعه مضر آفتاب استفاده از ضد آفتاب های امری ضروری است اینکه بدانیم در میان برندهای مختلف کدام ضد آفتاب مناسب برای پوست ماست کمی دشوار به نظر می رسد. در این مقاله ۲۰ ضد آفتاب پر فروش فروشگاه اینترنتی را معرفی کرده ایم تا با توجه به نیازتان محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

منابع

prevention.com

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

13 + 13 =