ابروهای ما مهمترین قسمت صورت هستند، البته خانم های زیادی با کم پشتی ابروهای خود مشکل دارند و از راههای مختلفی کمک می گیرند. بسیاری از متخصصان زیبایی گفته اند که ابروها چالش برانگیزترین ویژگی برای به دست آوردن زیبایی هر چه بیشتر است، زیرا آنها تنها عضو صورت هستند افرادی که دچار کم پشتی ابرو هستند با طرز کشیدن آکوا در ابرو می توانند تاثیری شگفت بر روی چهره خود داشته باشند.

مجموعه ای از محصولات ابرو همچون آکوا و طرز کشیدن آکوا در ابرو می تواند کامل کننده ابروهای شما باشند، اما دستیابی به ظاهری متعادل و متقارن هنوز هم می تواند دشوار باشد. از قوس تا شکل و پر بودن ابرو، نگرانی های بیشماری در مورد آرایش آنها وجود دارد؛ اما نگران نباشید زیرا با دیدن طرز کشیدن آکوا در ابرو بسیاری از این مشکلات را برطرف کرده است.

طرز کشیدن آکوا در ابرو
طرز کشیدن آکوا در ابرو

بررسی اجمالی نگرانی های کم پشتی ابرو

برخی از افراد بدون اینکه واقعا توجه زیادی به ابروهای خود داشته باشند زندگی خود را پشت سر میگذارند، اکثر مردم آنها را به عنوان لاینفک ظاهر و هماهنگی کلی صورت خود می دانند. ابروها، پلک ها و مژه ها به جذابیت صورت کمک می کنند، چرا که یک قسمت اصلی از تمرکز در زیبایی صورت به شمار می آیند.

برخی از افراد ابروهای نازک را ایده آل می دانند، البته ابروهای نازک با کم پشتی ابرو کاملا متفاوت هستند و در شرایطی که ابروها بیش از حد نازک شود، بازده کمتری از جذابیت را به همراه دارند و این باعث می شود تا صورت غیر طبیعی و حتی خنده دار به نظر برسد.

صرف نظر از علت، کم پشتی ابرو می تواند منجر به پایین آمدن عزت نفس و کاهش زیبایی و کیفیت زندگی شود. در نتیجه، روش های مختلف جراحی و غیرجراحی در دسترس است که می تواند به افزایش حجم موهای ابرو یا حداقل ایجاد ظاهر ابروهای ضخیم کمک کند.

قلم ابرو چیست
قلم ابرو چیست

چگونه ابروها بر روانشناسی تاثیر می گذارند؟

ابروها به ما کمک می کنند تا با حرکات صورت، به تقویت بیان های چشمگیری همچون عشق، تعجب، عصبانیت و غیره بپردازیم و ارتباط موثرتری با اطرافیان برقرار کنیم. ابرو، نقش مهمی در بیان و تعامل تقلیدی ما بازی می کند؛ بنابراین، ترمیم موی صورت در ابروها می تواند باعث بهبود ظاهر و روانشناختی بسیاری از افراد شود.

برای کسانی که کم پشتی ابرو دارند، تکنیک های مختلفی از جمله طرز کشیدن آکوا در ابرو برای ضخیم شدن وجود دارد و می تواند زیبایی و تغییرات بسیاری به همراه داشته باشد.

طرز کشیدن آکوا در ابرو کم پشت
طرز کشیدن آکوا در ابرو کم پشت

دلایل کم پشتی ابرو

کم پشتی ابرو می تواند در یک یا هر دو ابرو ایجاد شود. گذشته از مسائلی که برخی با آن آشنا هستند، عوامل مهم دیگری همچون عدم تعادل هورمونی، عفونت، شرایط پوستی و اختلال در عملکرد سیستم ایمنی بدن می تواند از دلایل اصلی کم پشتی ابرو باشد. دلایل دیگر عبارتند از موارد زیر که تنها به چند مورد اشاره شده است:

  • کمبود تغذیه
  • استرس عاطفی مزمن
  • ضربه فیزیکی به ناحیه ابرو

در بعضی موارد، ناشی از یک اختلال روانی به نام تریکوتیلومانیا است. این باعث ریزش موهای سر، ابروها و یا بدن می شود؛ طرز کشیدن آکوا در ابرو می توانند حلال تمام مشکلات باشد.

استفاده بیش از حد از مواد شیمیایی که با ابرو تماس دارند یکی دیگر از عمده دلایل کم پشتی ابروهای می باشد. مواد شیمیایی همچنین می توانند فولیکول های مو را تخریب کرده یا برای همیشه از بین ببرند. برخی از رایج ترین این موارد عبارتند از:

  1. سفید کننده یا رنگ مو
  2. اسیدهای گلیکولیک
  3. هیدروکینون
  4. ترتینوئین
  5. شبکیه چشم
انواع شکل ابرو
انواع شکل ابرو

معرفی انواع ابرو

ابروها به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که در زیر به بارزترین آنها اشاره کرده ایم:

ابرو با ضخامت متوسط؛ از بین انواع ابرو، این یکی از زیباترین ابروها برای اکثریت چهره ها می باشد. متعادل است و با ظاهر اکثر افراد همخوانی خوبی دارد.

ابروهای نازک؛ ابروهای نازک در حال حاضر حالت خاصی ندارند و به همین دلیل در بین افراد محبوبیتی ندارد و زیبا نیستند، همچنین صورت و ابروها را به طور کامل قاب نمی گیرند. کسانی که صورت بسیار باریک و ویژگی های کوچکی دارند از این قاعده مستثنی هستند و ممکن است ابروهای نازک بهترین گزینه برای آنها باشد.

ابروهای ضخیم؛ ایده آل ترین ابرویی است که بسیاری، الخصوص افرادی که دارای ابروهای تو خالی و کم پشت هستند به دنبال آن می باشند. کسانی که از ابرو تا چشم از فضای پلکی کمی برخوردار هستند، نباید از ابروهای ضخیم پرهیز کنند، زیرا می توانند ظاهری جوان با پلک های سایه ای ایجاد کنند.

آکوا چیست
آکوا چیست

آکوا چیست؟

طرز کشیدن آکوا در ابرو بسیار مهم است اما قبل از پرداختن به طرز کشیدن آکوا در ابرو می خواهیم بگوییم که در اصل آکوا چیست؟

افرادی که دارای ابروهای کم پشتی هستند حتما با چند مورد از رنگ های مختلف سایه ابرو آکوا آشنا شده اند و به خوبی می دانند که طرز کشیدن آکوا در ابرو شیوه خاصی دارد که با کمی تمرین می توان توسط ایم محصول به ابروهای ایده آلی دست یافت.

آکوا یکی از محصولات آرایشی و بهداشتی در میان خانم ها می باشد که از محبوبیت خاصی برخوردار است و علت اصلی آن پر و طبیعی جلوه دادن ابرو در ساعات طولانی روز می باشد، این محصول در بیشتر موارد ضد آب و ضد حساسیت تولید و روانه بازار شده است که توسط برس های خاصی که به همراه دارند کار را برای خانم ها راحت کرده اند؛ افرادی که قصد شنا دارند می توانند جهت اطمینان از پاک نشدن ابروهای خود از این محصول استفاده کنند.

آموزش طرز کشیدن آکوا در ابرو

خرید انواع مداد ابرو بدون واسطه

از آکوا ابرو بیشتر بدانید

آکواAqua) ) یک محصول ابرو همه کاره است که بسیاری از افراد جهت پر رنگ تر کردن ابرو و ریش از آن استفاده می کنند که نتایج خارق العاده ای به جا می گذارد. آکوا با تمام تکنیک ها و سوزن ها کار می کند اما خیلی سریع خشک نمی شود؛ پس بعد از استفاده باید مراقبت باشید.

بیش از ۲۳ سال است که این محصول در بین مصرف کنندگان وجود دارد و امروزه با تکامل یافتن این محصول طرفداران بیشماری پیدا کرده است، یکی از عمده علل محبوبیت آن برطرف کردن دغدغه های بسیاری از خانم ها و آقایان می باشد که نمی توانند دست به هزینه های گزافی بزنند و یا هزینه کرده اند اما به نتیجه مطلوب دست نیافته اند.

Aqua بسیار غلیظ است این بدین معناست که اشباع بیشتری به نسبت سایر محصولات مشابه خود دارد، رنگ و ماندگاری بیشتری دارد.

آکوا برای ابرو کم پشت شده
آکوا برای ابرو کم پشت شده

آکوا را امتحان کنید

اگر تکنیک های مختلفی را انجام داده اید و شاهد نتیجه دلخواه نبوده اید حتما برای یکبار این محصول را امتحان کنید، این محصول دقیقا خطوط کم ابروها و ریش های شما را تکمیل می کند و ابرو و ریش ناقص شما را به صورت طبیعی پر می کند.

یکی از دلایلی که Aqua را از بدو ورود به بازار به یکی از پرفروش ترین محصولات آرایشی بهداشتی در جهان از زمان آغاز به کار تبدیل کرده این است که محصول آرایشی مورد نظر توسط هزاران هنرمند در سراسر جهان مورد تایید و آزمایش قرار گرفته است.

مقاله پیشنهادی: آموزش مداد کشیدن ابروی دخترانه

فورم صورت من چگونه است
فورم صورت من چگونه است

طرز کشیدن آکوا در ابرو با توجه به فرم صورت

بسیاری از افراد مشهور هستند بدون این که بدانید ابروهای کم پشتی دارند، با طرز کشیدن آکوا در ابرو به شکل صحیح و با توجه به فرم صورت ما شاهد ابروهای بی نقصی خواهیم بود که زیبایی آنها را دو چندان کرده است و جلوی دوربین می درخشند.

یادگیری طرز کشیدن آکوا در ابرو، روش آرایش و پیروی از هر روند مد چالش برانگیز است. ما افراد مشهوری را می بینیم که ابروهای کاملی دارند و این را مدیون طرز کشیدن آکوا در ابرو به بهترین شکل ممکن است.

پرداختن به ابروهای این افراد در صحنه مد با موچین و نخ و دیگر ابزار اصلاح ابرو کاری زمانبر و نیاز به دقت زیادی دارد، در حالی که با یاد گرفتن طرز کشیدن آکوا در ابرو می توان در زمانی کوتاه به ابروهای کم پشت و خالی شکل های متفاوتی داد.

انواع شکل صورت
انواع شکل صورت

شکل صورت

اولین قدم برای طرز کشیدن آکوا در ابرو در نظر گرفتن شکل صورت است؛ چرا که کشیدن هر ابرو با توجه به فرم صورت و اعضای آن شکل می گیرد که همخوانی خاصی بین آنها ایجاد می کند. بنابراین پیشنهاد می کنیم قبل از هر چیز برای داشتن بهترین ابروها فرم صورت را در نظر بگیرید.

ابروها در سالهای اخیر موضوع بسیار مهمی در دنیای آرایش بوده که نمی توان به راحتی از کنار آن عبور کرد و با روندهای مختلف ابروها را به صورت پر رنگ تری در چهره ها به نمایش گذاشته می شوند که هر کدام می تواند با توجه به روش به کار برده دارای مزایا و یا معایبی باشد.

از ابروهای کم پشت گرفته تا ابروهای خالی، افراد را وادار کرده تا دست به کارهای بسیاری برای رسیدن به یک ابروی ایده آل بزنند. مهم نیست که جزو کدام دسته هستید زیرا آکوا برای هر دو بهترین است.

طرز کشیدن آکوا در ابرو برای صورت های بیضی شکل

صورت های بیضی شکل زیباترین صورت هایی هستند که نظر بسیاری را به خود جلب کرده اند و با کمی آرایش تغییر اساسی را احساس خواهید کرد. به همین دلیل است که بیشتر افراد با صورت بیضی شکل به دنبال طرز کشیدن آکوا در ابروهای خود هستند.

این جادوگری از طریق زاویه های نرم و قوس های کم امکان پذیر است؛ همانطور که گفتیم این صورت ها با کمی آرایش مورد توجه بسیاری قرار می گیرند، بنابراین با کشیدن درست آکوا در ابرو می توان شاهد تغییرات بی نظیری بود.

ابرو برای صورت های گرد

برخی از افرادی که صورت گرد دارند به دنبال این هستند تا توسط راههای آرایشی صورت خود را از حالت گرد بودن خارج کنند و یک تغییر ویژه به چهره خود بدهند؛ بنابراین دنبال کردن طرز کشیدن آکوا در ابرو برای این افراد خارج از لطف نیست.

برای تبدیل کردن صورت خود از حالت گرد به بیضی، باید بتوانید قوس ابرو خود را با طرز کشیدن آکوا در ابرو انجام دهید و آن زاویه را به درستی اعمال کنید؛ قوس به ابرو توسط آکوا در صورت های گرد می تواند تا حدودی آنها را به فرم بیضی نزدیک کند.

ابرو برای صورت بلند

یک ابرو صاف باعث می شود که یک صورت بلند کوتاهتر به نظر برسد، حتما بسیاری از زنان کره ای را دیده اید که دارای ابروهای صافی هستند و صورت های متناسبی دارند. اگر از دسته افرادی هستید که صورتی بلند و تقریبا لاغری دارید می توانید برای داشتن ظاهری گردتر، باید از قوس دادن به ابروها خودداری کنید.

قوس ها باعث بلندتر شدن صورت می شوند؛ این یکی از نکات مهم در طرز کشیدن آکوا در ابرو می باشد که باید به آن توجه داشته باشید.

ابرو برای صورت مربعی

چیزی که می تواند هر صورت مربعی شکلی را از آن حالت خارج کند تنها شکل دادن به ابروها می باشد، قوس دادن به ابرو همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید!

ابروهای خمیده یا صاف برای صورت های مربعی اصلا مناسب نیستند؛ اگر شما یکی از این دو ابرو را دارید با یک زاویه نرم ابروهای خود را کمی تغییر دهید تا متوجه تغییرات هر چند کوچک در چهره خود شوید.

ابرو برای صورت قلبی

قوس های بلند ابرو در این فرم از صورت می تواند نمای کوتاه تر و بهتری را به نمایش بگذارد. توجه داشته باشید در صورتی که چهره فرد علاوه بر قلبی بودن کشیده است باید قوس کمی به ابروها داده شود.

چرا که ابروهای قوس دار روی صورت بلند باعث جلب توجه به پیشانی می شود و این چیزی نیست که هر خانم جذابی به دنبال آن باشد. پس در طرز کشیدن آکوا در ابرو دقت به خرج دهید و با در نظر گرفتن فرم چهره و کشیدن صحیح آکوا به یک نتیجه ایده آل برسید.

مقاله پیشنهادی: آموزش مداد محو ابرو به زبان ساده

ابرو برای صورت الماس

حالت دادن به ابروها در صورت های الماس شکل کمی سخت تر از مربعی می باشد؛ اما نه برای زمانی که طرز کشیدن آکوا در ابرو را یاد گرفته اید.

صورت الماسی شکل ظاهرا نادرترین فرم هستند و ممکن است خود این افراد احساس کنند که زاویه صورت آنها کمی تند است. این افراد عمدتا به خاطر گونه های استخوانی قوی و پهن معروف شده اند.

برای اینکه جلوه ای نرم و کم عرض به خود بدهید، ابروهای خود را گرد کنید. بله با کشیدن آکوا، ابروهای خود را گرد کنید، این نوع از ابرو صورت شما را از آن حالت چند ضلعی خارج می کند.

خرید انواع سایه چشم بدون واسطه با قیمت مناسب

چرا آکوا خوب است؟
چرا آکوا خوب است؟

مزایا آکوا را بدانیم

ابروهای شما یکی از اولین چیزهایی است که معمولا اطرافیان سریعا متوجه آن می شوند. طرز کشیدن آکوا در ابرو به شکل درست، می تواند صورت الخصوص چشم های شما را قاب کنند، و به توصیف روحیات شما می پردازند.

طرز کشیدن آکوا در ابرو به نوعی در تصویر کشیدن افکار شما در حالت غیر کلامی مانند تعجب، خشم، غم، شادی و گیجی کمک می کنند. به عبارت دیگر، طرز کشیدن آکوا در ابروها برای بسیاری از ما اهمیت ویژه ای دارند. مزایا طرز کشیدن آکوا در ابرو را در زیر برای شما بیان کرده ایم:

  1. اصلاح کننده ابرو با ماندگاری بالا
  2. دارای فرم ژل خامه ای و فرمول ضد آب می باشد.
  3. به پر کردن، کشیده شدن ابروها کمک می کند.
  4. ابروهایی با رنگ و شکل یکنواخت، طبیعی و بی نقص ایجاد می کند.
نکاتی قبل از استفاده از آکوا
نکاتی قبل از استفاده از آکوا

ترفندهای قبل از پر کردن ابرو توسط آکوا

نکات بسیاری وجود دارد که به طور معمول برای پر کردن ابرو گفته می شود، این نکات شاید کمی پیچیده به نظر برسند در حالی که با مشخص کردن چند ویژگی از صورت خود می توانید کار خود را راحت تر کنید؛ اصلی ترین ترفندهای مورد نیاز هر فرد را در زیر بیان کرده ایم:

  1. شکل دادن به ابروها، باید مستقیما از بالای سوراخ های بینی شروع شوند.
  2. قوس ابرو درست در امتداد یک خط مورب که از سوراخ های بینی، به مرکز عنبیه، تا ابرو کشیده شده است، باید انجام شود.
  3. ابروها باید در امتداد یک خط مورب که از سوراخ بینی، تا انتهای چشم تا ابرو کشیده شده است، ختم شوند.

اکنون، این قوانین بسیار ساده اما کاربردی و مهم منجر به شکل دادن ابروهای ایده آل می شوند که یک راهنمای عالی برای افرادی است که مطمئن نیستید از کجا شروع کنند.

آکوا ابرو
آکوا ابرو

از طرز کشیدن آکوا در ابرو چه می دانید؟

با استفاده از برس و محصول ابرو آکوا، با رنگ مناسب شما می توانید شروع به کشیدن خطوط در بین ابروهای کم پشت خود کنید؛ طرز کشیدن آکوا در ابرو بسیار مهم است و باید خطوط نازک در جایی که موها به طور طبیعی رشد می کنند کشیده شود. بهتر است قبل از هر چیز توسط یک مداد دور ابروهای خود را مشخص کنید.

آکوا را به سمتی که مو رشد می کند بکشید و به صورت طبیعی خطوطی کوتاه و نازک در بین ابروهای خود جا دهید. اگر شما جزو افرادی هستید که کم پشتی ابرو دارید به طرز کشیدن آکوا در ابرو دقت کنید و برس کشیدن ابرو را فراموش نکنید تا بتوانید به وضوح ببینید که چه قسمت هایی نیاز به آکوا دارد.

انتخاب برس مناسب ابرو

هر جا صحبت از آکوا می باشد بدون شک نیاز به یک برس مناسب دارید، برس ها می توانند به اندازه طرز کشیدن آکوا در ابرو نقش داشته باشند، بنابراین نمی توان به راحتی از آنها عبور کرد و آنها را نادیده گرفت.

در کنار بسیاری از مدادها و آکواها شاهد برس های مختلفی هستیم، برخی از آنها یک طرفه و یا دو طرفه هستند که بسته به نیاز خود می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

بهترین برس طرز کشیدن آکوا در ابرو، برس های دو طرفه هستند که کار بسیاری را راحت کرده اند و با استفاده از آن می توانند قسمت های خالی یا کم پشت ابروهای خود را با کشیدن برس مشاهده کنند.

اهمیت پر کردن صحیح ابرو

همه ما می توانیم بپذیریم که پر کردن ابرو به طور صحیح بسیار مهم است، به خصوص اگر بخواهید از آکواها استفاده کنید چرا که آنها عالی هستند، ظاهر را طبیعی تر جلوه می دهند و ابروهای خوش فرمی را برای شما ایجاد می کنند.

کافیست یک برس زاویه دار برای ایجاد یک شکل تمیز و مناسب انتخاب کنید. البته رنگ مناسب صورت و ابروهای شما می تواند در نتیجه و طرز کشیدن آکوا در ابرو موثر باشد. ابروها بیشتر از چیزی که من و شما تصور کنیم پیچیده هستند.

متاسفانه به هم ریختن ابروها کار بسیار آسانی است اما برای بدست آوردن یک شکل ایده آل و متناسب با فرم صورت باید طرز کشیدن آکوا در ابرو را بدانید، که به کمی تمرین و دانش فنی نیاز دارد.

انتخاب رنگ آکوا مناسب ابرو

وقتی به انتخاب رنگ آکوا مناسب برای ابرو می رسید، مهم این است که فقط به رنگ طبیعی مو فکر نکنید، بلکه به رنگ طبیعی ابرو و رنگ پوست دقت کنید؛ زیرا این مورد در باز شدن و یا جمع شدن چهره شما نقش دارند و می توانند حالت ابروهای شما را بهتر به نمایش بگذارند.

رنگ ابروهای شما باید به شکلی باشد که چشم های شما را درشت تر نشان دهند و تا حدودی این رنگ با موهای شما مطابقت داشته باشد. بسیاری از افراد موهای خود را رنگ می کنند با این وجود با رنگ های مختلفی روبرو هستیم و این کار را برای انتخاب رنگ آکوا مناسب کمی دشوار می کند.

در حالت کلی آکواها به رنگ مشکی، قهوه ای، بلوطی، قهوه ای متوسط، قهوه ای تیره و … تقسیم می شوند، با توجه موها و پوست تیره، نمی توان آکوا با رنگ مشکی را انتخاب کرد و باید از گزینه های دیگری کمک گرفت. در اصل با انتخاب آکوا مشکی ظاهر خوشایندی نخواهید داشت، اما رنگ های دیگری همچون قهوه ای می توانند یک انتخاب عالی برای شما باشند.

حرف پایانی

و در پایان باید بگوییم، به یاد داشته باشید که کشیدن ابروها یکی از چالش برانگیزترین روش های آرایش است و ممکن در چند نوبت اول به عنوان یک مبتدی آن را درست انجام ندهید.

خبر خوب این است که تمرین قطعا برای شمایی که دوستدار زیبایی و داشتن ابروهای طبیعی و پرپشت هستید عالی می شود، بنابراین طرز کشیدن آکوا در ابرو را کنار نگذارید و هر روز از آن به بهانه های مختلفی استفاده کنید تا کاملا به طرز کشیدن آکوا در ابرو مسلط شوید.

منبع

aedit.com
strawberrynet.com
marieclaire.co.uk
glowsly.com

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

20 + 14 =