برند پرودرما شناخته شده ترین کمپانی در تولید انواع اقلام مراقبتی و بهداشتی پوست و مو است که احتمالا در فروشگاه های لوازم بهداشتی محصولات آن را دیده و خریداری کرده اید. گرچه به نظر می رسد که یک برند اروپایی باشد اما باید بگوییم که کمپانی آن در ایران مستقر است و محصولات این برند بر اساس اقلیم آب و هوایی و نوع پوست مردم ایران طراحی و تولید می شود.

شرکت آرا شیمی پارس در واقع خالق محصولات پرودرما می باشد که برای ارتقای کیفیت محصولات خود تحت لیسانس شرکت سیلاب فرانسه مشغول به فعالیت می باشد. هدف این شرکت تولید محصولاتی برای رفع ناراحتی های پوست و مو و محافظت بیشتر از آنها است و می توان با قاطعیت گفت که از لحاظ کیفیت با برندهای خارجی قابل رقابت است.

در این مقاله به بررسی تنوع و کیفیت محصولات پرودرما می پردازیم اما ابتدا کمی بیشتر در مورد آن بدانید.

تاریخچه تاسیس برند پرودرما

گفتیم که برند پرودرما توسط شرکت آرا شیمی پارس تولید می شود این کمپانی برای رفع نیاز جامعه به محصولات مراقبتی پوست، اقدام به تولید محصولات پرودرما  با واردات مواد اولیه با کیفیت و مرغوب از شرکت سیلاب فرانسه کرده است.

برند پرودرما متناسب با آب و هوای ایران و نوع پوست افراد جامعه اقدام به تولید اقلام مورد نیاز برای رفع مشکلات پوست و مو کرده که تا کنون توانسته است رضایت اکثر مشتریان خود را جلب نماید.

میزان تاثیر گذاری مواد مورد استفاده در محصولات پرودرما از طریق مطالعات بالینی in vivo و in vitro  به اثبات رسیده که نشان دهنده اهمیت آنها به تولید کالای بهداشتی با کیفیت بالا و موثر است.

برند پرودرما توانسته است با به روزترین دستگاه ها و همچنین مواد با کیفیت و ارگانیک به همراه تیم تحقیقاتی مجرب محصولات خود را در کنارمعتبرترین برندهای جهان در این حوزه همگام سازد.

در ادامه این مقاله محصولات برند پرودرما را معرفی و ویژگی های استفاده از آن را بیان خواهیم کرد.

معرفی محصولات پرودرما

از آنجا که محصولات پرودرما برای بهبود ناراحتی های پوستی و محافظت از سلامت پوست است به منظور کمک به افراد با تولید طیف وسیعی کرم که شامل:

  • بی بی کرم پرودرما
  • CC کرم پرودرما
  • کرم Proderma SpotVest ( ضد لک پرودرما)
  • انواع ضد آفتاب پرودرما
  • انواع کرم آبرسان پرودرما که در برگیرنده تعداد متنوعی محصول  می باشد
  • کرم ضد چروک
  • کرم ضد چروک دور چشم رنگی

انواع لوسیون:

  • لوسیون مرطوب کننده صورت و بدن
  • لوسیون بدن
  • لوسیون پاک کننده آرایش

انواع ژل

  • ژل محرک رشد مو پرودرما
  • ژل ضد جوش پرودرما

انواع ماسک پرودرما

  • ماسک روشن کننده پوست پرودرما
  • ماسک پاکسازی کننده پوست پرودرما

مقاله پیشنهادی: معرفی ۱۶ محصول پرفروش برند نیوا NIVEA

انواع پن پرودرما

  • پن روشن کننده پوست
  • پن ساینده حاوی دانه های لایه بردار
  • پن کرم دار پرودرما

کرده است تا بدین وسیله به اهداف خود که ارتقا سلامت پوستی در جامعه می باشد دست پیدا کند. در ادامه مقاله به معرفی محصولات پرطرفدار و پرفروش برند پرودرما و توضیح ویژگی ها و کارایی آنها می پردازیم.

انواع کرم پرودرما

شاید سوال خیلی از شما این باشد که تولید انواع کرم Proderma برای چیست؟ می توانید از این منظر به کرم پرودرما نگاه کنید که به عنوان دارو برای رفع مشکلات پوستی، غذا برای تامین نیازهای روزانه آن و نگهبان برای محافظت از آن در برابر عوامل آسیب زننده  به کار گرفته می شود.

انواع کرم آبرسان پرودرما

تنوع در تولید انواع کرم آبرسان پرودرما موجب شده که افراد با در نظر گرفتن نوع پوست خود و میزان بازدهی کرم، بتوانند انتخاب خوبی داشته باشند. از آنجایی که پوست دست و صورت در طول شبانه روز در معرض انواع آلاینده ها و شوینده های شیمیایی قرار دارد ممکن است رطوبت و چربی خود را از دست بدهد بنابراین ضروری است که از یک کرم مرطوب کننده یا آبرسان به طور مرتب استفاده شود.

انواع کرم آبرسان پرودرما شامل موارد زیر است:

کرم آبرسان برند پرودرما مخصوص دست و ناخن
کرم آبرسان برند پرودرما مخصوص دست و ناخن

کرم آبرسان پرودرما مخصوص دست و ناخن

کرم آبرسان پرودرما مخصوص دست و ناخن از قدرتمند ترین کرم های برند پرودرما می باشد زیرا عاری از ماده مضر پاربن است، حاوی ویتامین A و E می باشد، فاقد چربی است بنابراین به سرعت در پوست جذب می شود، پرودرما با استفاده از پروتئین کلاژن سازی در این کرم به رفع خشکی و شکنندگی ناخن و پوست دست کمک زیادی کرده همچنین سرعت رشد ناخن را بیشتر می کند.

ویژگی های برجسته کرم پرودرما آن را برای استفاده روزانه خصوصا کسانی که دارای پوست خشک و حساسی هستند مناسب کرده است.

خرید کرم آبرسان پرودرما مخصوص دست و ناخن

کرم آبرسان برند پرودرما مخصوص صورت و گردن
کرم آبرسان برند پرودرما مخصوص صورت و گردن

کرم آبرسان پرودرما مخصوص صورت و گردن

کرم آبرسان پرودرما که روزانه می توان از آن استفاده کرد، قدرت مرطوب کنندگی بسیار زیادی دارد و فاقد پارابن است. می توان با قاطعیت گفت بهترین و نافذ ترین کرم پرودرما که برای افراد دارای پوست خشک و ملتهب مناسب است. 

کرم آبرسان پرودرما مخصوص صورت و گردن حاوی هیالورنیک اسید است که برای نرمی و رطوبت پوست مفید است همچنین ویتامین C و آنتی اکسیدان که مانع از ترک خوردن پوست می شود و انعطاف پذیری آن را بیشتر می کند.

ترکیبات کرم مرطوب کننده برند پرودرما شامل هیالورونیک اسید و سدیم می باشد که باعث سبکی کرم روی پوست و جذب سریع آن می شود.

خرید کرم آبرسان پرودرما مخصوص صورت و گردن

CC کرم برند پرودرما
CC کرم برند پرودرما

CC کرم پرودرما

با انتخاب CC کرم پرودرما با یک تیر سه نشان را هدف قرار دهید و با خرید ، یک محصول چند منظوره به جای سه نوع کرم در هزینه های خود صرفه جویی کنید. سی سی کرم محصول دیگر برند پرودرما می باشد که پوست در مدت زمان بیشتری مرطوب و شاداب نگه می دارد.

کارایی CC کرم Proderma برای چیست؟

برند پروما برای رفع نیاز روزانه افراد به کرمی سبک که هم خیلی خوب پوست را کاور کند و رنگ طبیعی داشته باشد، هم آبرسان باشد و مانند عایقی در برابر نور خورشید عمل کند، CC کرم پرودرما را تولید کرده است.

CC کرم پرودرما علاوه بر موارد ذکر شده حاوی آنتی اکسیدان است و ماده مضر پارابن در ترکیبات این کرم وجود ندارد و از ایجاد حساسیت جلوگیری می کند. ترکیبات به کار رفته در این کالا شامل عصاره Ruscus می باشد که جریان خون را در مویرگ ها افزایش می دهد که نتیجه آن تغذیه و اکسیژن بیشتر پوست است.

همچنین عصاره کالاندولا که هر نوع التهاب و قرمزی پوستی ناشی از آفتاب سوختگی را تسکین می دهد. بی بی کرم از جمله محصولات پرودرما است که جنبه درمانی دارد و برای از بین رفتن علائم بیماری روزاسه که شامل التهاب، خشکی و ترک خوردگی، قرمزی و خارش پوست به کار می رود.

علاوه بر آن CC کرم پرودرما دارای خاصیت ضد آفتابی به دلیل وجود SPF 40 در ترکیبات خود است که به عنوان کرم چند منظوره با صرفه می توان خریداری کرد.

خرید CC کرم برند پرودرما

کرم ضد لک برند پرودرما
کرم ضد لک برند پرودرما

کرم ضد لک پرودرما

نوع دیگر از محصولات پرودرما کرم Proderma spotvest  نام دارد که علاوه بر از اینکه لکه ها را محو می کند موجب روشن تر شدن رنگ پوست نیز می شود.

کرم ضد لک پرودرما از جمله تولیدات فاقد پارابن است و همچنین حاوی ویتامین C میباشد که نقش اساسی در کوچک کردن و از بین بردن لکه های صورت دارد. از دیگر ترکیبات کرم Proderma spotvest  می توان به بوتیل رزورسینول اشاره کرد که موجب کم شدن سطح سنتز ملانین پوست می شود.

برند پرودرما کرم  Proderma spotvest  را برای انواع لکه هایی که در اثر بارداری، تغییرات در هورمون های بدن، لایه برداری، عوارض مصرف برخی داروها و … می باشد طراحی و تولید کرده است.

برای نتیجه گیری بهتر از کرم ضد لک پرودرما باید استفاده از آن را بین ۸-۱۲ هفته ادامه دهید تا از تغییرات پوست خود متحیر شوید.

خرید کرم ضد لک برند پرودرما

BB کرم برند پرودرما
BB کرم برند پرودرما

BB کرم پرودرما

یکی دیگر از محصولات پروما ، بی بی کرم ها هستند این محصول برای استفاده روزانه مناسب می باشد. کارایی بی بی کرم Proderma برای چیست؟  در واقع نوعی پوشش دهنده صورت است که چندین کاربرد دارد.

اولین و بارزترین کارایی BB کرم پرودرما قدرت پوشش دهندگی آن است که هر نوع لک و جوش را پنهان می کند و دارای SPF 40  می باشد بنابراین محافظ قدرتمند پوست در برابر اشعه های مضر خورشید می باشد.

مزیت دیگرBB  کرم پرودرما آبرسانی است که رطوبت پوست را حفظ می کند بنابراین از خستگی و پژمردگی پوست در طول روز جلوگیری می کند و رنگی طبیعی به پوست می دهد.

آیا بی بی کرم پرودرما خوبه؟  باید بگویم کسانی که تمایل به استفاده از کرم پودر را نداردBB  کرم پرودرما بسیار سبک است و کار کرم پودر، ضد آفتاب و مرطوب کننده را همزمان انجام می دهد. در واقع از بهترین و مقرون به صرفه ترین محصولات برند پرودرما می باشد.

کرم برند پرودرما لایه بردار
کرم برند پرودرما لایه بردار

کرم پرودرما لایه بردار

کرم پرودرما لایه بردار مناسب ترین محصول برای محو جوش ها و جای جوش، همچنین انواع لکه های صورت است. کرم لایه بردار از پرطرفدارترین محصولات پرودرما می باشد که به دلیل وجود مواد طبیعی از جمله سرکه سیب و انگور عارضه جدی برای پوست ایجاد نمی کند.

کرم پرودرما لایه بردار فاقد پارابن است و باعث جدا شدن سلول های مرده پوست می شود بدون اینکه پوست را خشک و پوسته پوسته کند، به دلیل داشتن آنتی اکسیدان کلاژن سازی پوست را تسریع می کند که باعث شفاف و سفت شدن آن می شود.

برند پرودرما با استفاده از عصاره آلوئه ورا، چای سبز و بیزابولول در فرمول ساخت این محصول باعث شده که از تحریک شدن پوست هنگام لایه برداری جلوگیری کند. همینطور گلوکونات موجود در کرم پرودرما لایه بردار به ترمیم پوست آسیب دیده کمک و منافذ باز پوست را کوچک می کند.

ماسک برند پرودرما
ماسک برند پرودرما

ماسک پرودرما

ماسک پرودرما که پوست صورت را به طور کامل از مواد زائد تمیز می کند  نیز از جمله محصولات پر مصرفی است که وجود آن در هر خانه ای لازم است با استفاده از ماسک برند پرودرما تمامی آلودگی ها از عمیق لایه پوست پاک شده و منافذ پوست را ضد عفونی می کند.

ماسک پاک کننده از جمله محصولات پرودرما است که فاقد پارابن بوده و حاوی اسید سالیسیلیک و کائولین بوده که سبوم اضافی را جذب و از مانع از رشد باکتری در سطح پوست می شود در نتیجه از بروز جوش جلوگیری می کند.

گلوکونات روی موجود در ماسک پرودرما موجب می شود پوست بافت آسیب دیده خود را ترمیم کند و تحریکات و حساسیت پوست را آرام می کند.

سایر مزایای استفاده از ماسک پاکسازی کننده برند پرودرما : روزنه های مسدود شده پوست را باز می کند، آبرسانی کرده، مانع از رشد باکتری ها می شود و از بین برنده جوش های سرسیاه و سر سفید است.

خرید ماسک برند پرودرما

ژل محرک رشد مو برند پرودرما
ژل محرک رشد مو برند پرودرما

ژل محرک رشد مو پرودرما (proderma Follivest )

از حیرت انگیزترین محصولات پرودرما (proderma Follivest )، برای رویش مجدد موها و ابروهای ریخته شده  ژل رشد مو و ابرو است.

برند پرودرما با تولید این کالا فرصتی استثنایی برای کسانی که بر اثر عوامل مختلف دچار انواع ریزش مو و ابرو شده اند به وجود آورده است. proderma Follivest حاوی ویتامین B ، کافئین، است که باعث تقویت ریشه موها می شود همچنین عصاره رزماری، گزنه و فلفل آن برای تحریک فولیکول مو و افزایش ضخامت موثر می باشد.

قابلیت منحصر به فرد ژل محرک رشد مو پرودرما، Vasodilation می باشد که موجب افزاش گردش خون در پوست و تغذیه بهتر و موثرتر آن و در نهایت تقویت و رشد فولیکول های مو می شود.

استفاده از ژل نحریک کننده رشد مو برند پرودرما بسیر آسان است و کافی است که مقداری از آن را با نوک انگشتان به محل ریزش مو بزنید.

خرید ژل محرک رشد مو برند پرودرما

انواع کرم ضد آفتاب پرودرما

برند پرودرما افتخار دارد که در لاین تولید کرم خود انواع ضد آفتاب با ویژگیهای منحصر به فرد تولید نماید. برجسته ترین مزایای کرم پرودرما عدم وجود پارابن در فرمولاسیون تولید ضد آفتاب است.

کرم ضد آفتاب برند پرودرما فاقد چربی با SPF 50
کرم ضد آفتاب برند پرودرما فاقد چربی با SPF 50

کرم ضد آفتاب از جمله محصولات پرودرما می باشد که متناسب با هر پوستی تولید می شود. تیم تحقیقاتی برند پرودرما در هنگام ساخت فرمولاسیون کرم های ضد آفتاب واکنش های هر نوع پوستی را در برابر نور خورشید در نظر گرفته و با توجه به این موارد به تولید محصولات پرودرما با کیفیت بالا می پردازند.

در ادامه به چند محصول از کرم ضد آفتاب پرودرما اشاره خواهیم کرد.

کرم ضد آفتاب پرودرما فاقد چربی با SPF 50

برند پرودرما با تولید کرم ضد آفتابی که عاری از هر نوع چربی باشد بزرگترین کمک را به افرادی که دچار مشکل چربی بیش از حد پوستی هستند کرده است زیرا متشکل از روغن های بید و جینسینگ است که پوست را نرم و لطیف می کند و به سرعت جذب می شود.

کرم ضد آفتاب بدون چربی از قوی ترین محصولات پرودرما است که مانند عایق عمل کرده و اشعه های UVB و UVA را از سطح پوست بازتاب می دهد و مانع از آسیب به آن می شود.

استفاده از کرم ضد آفتاب برند پرودرما  چربی را متعادل کرده و مانع از بروز جوش می شود، رطوبت رسانی  کرده و از رشد باکتری جلوگیری می کند، همچنین حاوی ویتامین C و E می باشد و مواد مغذی مورد نیاز پوست را فراهم و در برابر تعریق مقاوم است.

خرید کرم ضد آفتاب برند پرودرما فاقد چربی با SPF 50

کرم ضد آفتاب فاقد چربی برند پرودرما
کرم ضد آفتاب فاقد چربی برند پرودرما

کرم ضد آفتاب فاقد چربی پرودرما مخصوص آقایان

معمولا افرادی که پوستی چرب دارند به دنبال ضد آفتابی هستند که عاری از چربی باشد برند پرودرما با تولید کرم ضد آفتابی که مخصوص آقایان بوده و  دارای SPF 50 میباشد این نیاز را برآورده کرده است.

کرم ضد آفتاب بدون چربی، پرمتقاضی ترین کالا از محصولات پرودرما میباشد که از پوست در مقابل اشعه های UVB و UVA محافظت می کند، حاوی مرطوب کننده است، بسیار سبک بوده و به سرعت جذب پوست می شود.

علاوه بر محافظت پوست از نور خورشید، مانع از رسیدن هر نوع آلودگی و رادیکال های آزاد به پوست می شود. در ترکیبات فرمولاسیون این محصول از عصاره لیمو، کاندولا استفاده شده که شفافیت، نشاط، تقویت پوست را به ارمغان می آورد.

خرید کرم ضد آفتاب فاقد چربی برند پرودرما

کرم ضد آفتاب کودکان
کرم ضد آفتاب کودکان

کرم ضد آفتاب پرودرما مخصوص کودکان SPF 35

پوست کودکان نیز در مقابل اشعه های مضر آفتاب به شدت آسیب پذیر است بنابراین استفاده از ضد آفتاب معتبر و با کیفیت برای در امان ماندن از اشعه و انواع آلودگی های محیطی حائز اهمیت می باشد.

برند پرودرما در اقدامی جالب به تولید کرم ضد آفتاب مخصوص کودکان پرداخته که از پوست کودکان به خوبی محافظت می کند. کرم ضد آفتاب پرودرما مخصوص کودکان حاوی ویتامین های E و C بوده و عاری از هر گونه مواد شیمیایی جاذب است.

ضد آفتاب محصول پرودرما از مواد کاملا ارگانیک تولید شده و هیچ گونه واکنش حساسیت و یا تحریک در پوست کودک ایجاد نمی کند در برابر تعریق و آب مقاوم بوده و با داشتن عصاره آلوئه ورا التهابات پوستی را آرام  و صدمات پوستی را ترمیم می کند.

خرید کرم ضد آفتاب پرودرما مخصوص کودکان SPF 35

انواع پن پرودرما

امروزه در حوزه بهداشت و مراقبت از پوست از پن ها به عنوان محصول جدید که ظاهری شبیه به صابون دارد استفاده می شود.

انواع پن همانطور که گفتیم ظاهرا شبیه به صابون ولی از مواد متفاوتی ساخته شده است که با PH پوست کاملا سازگار است و سبوم مفید پوست را از بین نمی برد.

پن روشن کننده پوست
پن روشن کننده پوست

قدرتمند ترین محصولات پرودرما که نفوذ عمیق در پوست دارد و هر نوع آلودگی پوستی را از بین می برد، پن ها هستند. برند پرودرما توانسته با به کار گیری تکنولوژی روز دنیا و تحقیقات گسترده بر روی انواع مواد پاک کننده انواع مختلف پن ها را با کاردهای متفاوت تولید و به بازار عرضه کند.

پن روشن کننده پوست پرودرما

یکی از بهترین شوینده های غیر صابونی که برند پرودرما توانسته برای از بین بردن لکه های صورت همچنین روشن شدن رنگ پوست تولید کند. از سری محصولات پردودرما که بسیار کف می کند و هر نوع آلودگی پوستی را به طور کامل از بین می برد.

برای نتیجه گیری بهتر باید در هفته ۲- ۳ مرتبه از پن روشن کننده پوست پرودرما استفاده شود و بلافاصله بعد از خشک کردن پوست از ماسک لایه بردار استفاده شود.

استفاده مداوم از پن روشن کننده پوست برند پرودرما باعث صافی و شفافیت پوست می شود و جوانی آن را حفظ می کند.

خرید پن روشن کننده پوست

پن ساینده حاوی دانه های لایه بردار
پن ساینده حاوی دانه های لایه بردار

پن ساینده پرودرما حاوی دانه های لایه بردار

اگر به قصد لایه برداری از پوست خود را دارید و چیزی غیر از اسکراب و لایه بردارهای عادی را می خواهید پیشنهاد ما به شما پن ساینده پرودرما است که سرشار از دانه های لایه بردار می باشد.

پن ساینده از سری محصولات پرودرما که بسیار پرطرفدار بوده و به طور کامل هر نوع چربی و آلودگی و سلول های پوست را جدا کرده و از بین می برد.

برند پرودرما پن ساینده را برای درمان انواع جوش های سرسیاه و سر سفید و باز کردن منافذ مسدود شده پوست طراحی کرده و نتیجه استفاده مداوم از آن خون رسانی و در نتیجه آن رسیدن اکسیژن  بیشتر به پوست می شود.

دانه های لایه بردار موجود در پن ساینده برند پرودرما به خوبی لایه های مرده پوست را بدون ایجاد التهاب و خراش از سطح پوست جدا می کند.

خرید پن ساینده پرودرما حاوی دانه های لایه بردار

پن کرم دار
پن کرم دار

پن کرم دار پرودرما

چنانچه پوست خشک و حساسی دارید و از صابون فراری هستید بهتر است برای یکبار هم که شده پن کرم دار برند پرودرما را امتحان کنید تا از تاثیر آن بر پوست خود شگفت زده شوید.

پن کرم دار از محصولات پرودرما که قدرت مرطوب کنندگی بیشتر نسبت به پن های مشابه را دارد از آلوئه ورا و روغن بادام شیرین تهیه شده و عاری از هر گونه مواد نگه دارنده که موجب تحریک پوست می شود است.

افراد با پوست حساس معمولا پس از شستشو دچار اذیت می شوند زیرا پوستشان به علت خشکی زیاد دچار التهاب و قرمزی می شود برند پرودرما برای راحتی این افراد پن کرم دار را تولید کرده که بسیار ملایم بوده و کاملا با PH پوست سازگاری دارد بنابراین افراد می توانند با داشتن پن کرم دار پرودرما از شستشوی پوست خود لذت ببرند.

خرید پن کرم دار پرودرما

پن حاوی 10 درصد گوگرد
پن حاوی ۱۰ درصد گوگرد 

پن پرودرما حاوی ۱۰ درصد گوگرد 

 اگر پوست چرب و جوشدار دارین و شستشو تمیزی آن دشوار است  پن پرودرما بهترین گزینه برای شما می باشد زیرا از ۱۰ درصد گوگرد تشکیل شده و همچنین شامل مقدار سورفکتانت ملایم است که موجب از بین رفتن هر نوع جوش اعم از سرسیاه و سرسفید می شود.

پن پرودرما از ملایم ترین و در عین حال قدرتمند ترین محصولات پرودرما که سازگار با پوست بوده و از هیچ گونه ماده شیمایی، قلیایی و نگه دارنده که به پوست آسیب وارد می کند در آن استفاده نشده است.

از دیگر مزایای استفاده از پن برند پرودرما ، حاوی مواد آنتی باکتریال بوده که پوست را ضد عفونی و چربی پوست را متعادل می کند، منفذ باز را کوچک و جوش های صورت را از بین می برد و مانع از بروز مجدد آن می شود.

خرید پن پرودرما حاوی ۱۰ درصد

منابع

men.arachemi.com
dralizadehsanidrugstore.com
mosbatesabz.com
mootanroo.com

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

3 × 5 =