محصول مرطوب کننده پوست چیست و چرا باید از مرطوب کننده پوست استفاده کنیم؟ ممکن است فکر کنید مرطوب کردن پوست فقط باید در پوست هایی که خشک هستند صورت بگیرد اما اینگونه نیست و پوست برای سلامتی نیازمند آب و رطوبت کافی است. در بازار برند های مختلف با محصولات مختلفی وجود دارد اما باید بدانید برای یک محصول مرطوب کننده پوست هیچ استانداردی طلایی تعریف نشده است.

مرطوب کننده ها

آب به تنهایی ماده کافی برای مرطوب نگهداشتن پوست نیست و به سرعت همراه با چربی سطح پوست تبخیر خواهد شد. بنابراین پس از مدتی پوست رو به خشکی خواهد گذاشت پس استفاده از یک مرطوب کننده نیاز پوست است.

مرطوب کننده ها مواد تشکیل دهنده روغن ها هستند مانند روغن های طبیعی و گیاهی که در بازارها مشاهده می کنیم. آنها با ایجاد یک لایه بر روی پوست باعث میشوند آب و چربی پوست از دست نرود و پوست مرطوب باقی بماند. این مواد می توانند گلیسیرین باشد یا اسید هیالورونیک که به صورت طبیعی در روغن های گیاهی وجود دارند. بسیار مهم است که بدانیم از چه محصول مرطوب کننده پوست استفاده می کنید زیرا با اینکه همه آنها دارای خاصیت مرطوب کنندگی هستند اما بر روی سلامت پوست نیز می توانند تاثیر گذار باشند.

کدام برای شما بهتر است؟

محصولات متنوعی در بازار وجود دارد اما کدامیک برای شما بهتر است؟ ژل، کرم، لوسیون یا روغن؟ بیشتر لوسین ها پوست دارای مواد مرطوب کننده و نرم کننده هستند به صورت همزمان پوست را آبرسانی و مرطوب می کنند. در واقع شکل این مواد مهم نیست بلکه مهم مواد تشکیل دهنده آنها هستند. پس باید امتحان کنید کدام یک مناسب پوست شما است یا از تجربه دیگران در استفاده از محصولات مختلف کمک بگیرید تا به محصول مناسب دست پیدا کنید.

پوست خشک

اگر در تمام روزهای سال پوست شما دچار خشکی یا پوسته پوسته شدن است بهتر است بدانید این خشکی به دلیل آب و هوا نیست بلکه به دلیل تبخیر آب و چربی پوست است. روغن کانولا، روغن سویا، روغن جوجوبا و روغن نارگیل می تواند گزینه های مناسبی برای شما باشد.

مقاله پیشنهادی: بهترین محصولات آرایشی شرکت هدی بیوتی

پوست کم آب

اگر پوست کم آب است بهترین راه رساندن آب به پوست است که بهترین راه استفاده از یک سرم مرطوب کننده حاوی اسید هیالورونیک است زیرا حدود ۱۰۰۰ برابر وزن خود آب را در خود ذخیره میکند و پوست را به صورت کامل آبرسانی خواهد کرد. آلوئه ورا و عسل بهترین مواد طبیعی برای این نوع پوست هستند.

معرفی ۲۰ محصول مرطوب کننده پوست پرفروش در فروشگاه جامداد

در این مقاله سعی کرده ایم ۲۰ عدد از بهترین و پرفروشترین محصولات مرطوب کننده پوست که در فروشگاه اینترنتی جامداد به فروش رسیده اند را به شما معرفی کنید تا به راحتی محصولی که مناسب پوستتان است را پیدا کنید.

محصول مرطوب کننده پوست چرب
کرم مرطوب کننده پوست چرب

کرم مرطوب کننده دست و ناخن مکس لیدی مدل MX-2063

یک محصول مرطوب کننده پوست می باشد که به صورت کرم می باشد. این محصول باعث استحکام و تقویت پوست دست و ناخن ها می شوند و کسانی که دارای ناخن های ضعیف و شکننده هستند می توانند از این محصول استفاده کنند. به دلیل وجود روغن های شی باتر، ویتامین E و بسیاری از مواد مغذی  و معدنی در خود می تواند در بافت پوست و ناخن نفوذ کرده و باعث نرم و مرطوب شدن لایه های زیرین آن ها شود.

این محصول تحت لیسانس کشور انگلستان در امارات تولید می شود و حجم آن ۱۰۰ میلی گرم می باشد و در بسته بندی تیوپی در بازار موجود می باشد. این محصول مرطوب کننده پوست برای تمامی پوست ها مناسب می باشد.

خرید کرم مرطوب کننده دست و ناخن مکس لیدی مدل MX-2063

محصول مرطوب کننده پوست خشک
کرم مرطوب کننده پوست خشک

کرم مرطوب کننده بدن WOKALI عصاره بادام و عسل

این محصول مرطوب کننده پوست از ترکیبات طبیعی بادام و عسل در خوب بهره می برد و به همین دلیل می تواند علاوه بر اینکه یک کرم مرطوب کننده باشد، یک منبع غذایی کامل برای پوست باشد. با وجود بادام در این کرم لایه های زیرین پوست نیز به خوبی آبرسانی شده و مرطوب سازی پوست از لایه های زیرین صورت میگیرد. با استفاده از این محصول مرطوب کننده پوست شفافی خواهید داشت و چربی پوست نیز به خوبی کنترل می شود. این کرم به صورت کاسه ای و با حجم ۲۴۰ گرم توسط کشور امارات تولید می شود و انواع پوست ها می توانند از آن استفاده کنند.

خرید کرم مرطوب کننده بدن WOKALI عصاره بادام و عسل

 محصول مرطوب کننده پوست معمولی
کرم مرطوب کننده پوست معمولی

کرم مرطوب کننده دست و بدن تراچی عصاره گل رز

شما با محصول مرطوب کننده پوست با عصاره گل رز که دارای رایحه ای دلنشین و خوشبو می باشد مواجه هستید. این محصول به صورت کاسه ای و از جنس فلز است زمان جذب آن توسط پوست در ۳۰ ثانیه می باشد. درمان پوست خشک و پوسته پوسته شدن پوست با کمک این محصول ممکن است و سطح پوست به خوبی نرم و مرطوب خواهد شد. برای استفاده از این کرم کافی است مقدار مناسبی از آن را روی پوست قرار داده و سپس با ماساژ آن را بر روی سطح پوست پخش کنید.

خرید کرم مرطوب کننده دست و بدن تراچی عصاره گل رز

محصول مرطوب کننده پوست وازلین
کرم مرطوب کننده پوست وازلین

ژل وازلین پوست حجم ۸.۲ میلی لیتر مدل جیبی

محصول مرطوب کننده پوست ژل وازلین دارای فرمولاسیون ویژه ای است و مواد مغذی را همراه با هیدراته کردن پوست برای شما فراهم می کند. رایحه آن ملایم بوده و برای پوست های مختلف نیز می توانید از آن استفاده کنید. این محصول می تواند خود را به لایه های زیرین پوست برساند و هیدراته کردن پوست را از این لایه ها انجام دهد تا پوست خاصیت ارتجاعی خود را بازیابی کند. همچنین در فصل های پاییز و زمستان در مناطق آب و هوایی خشک، پوست لب ها ترک می خورد و با استفاده از این ژل وازلین میتوانید از این ترک ها جلوگیری کنید. این محصول دارای ابعاد کوچکی است و به همین دلیل می توانید آن را همراه خود همیشه داشته باشید.

خرید ژل وازلین پوست مدل جیبی

محصول مرطوب کننده پوست حساس
کرم مرطوب کننده پوست حساس

ژل آبرسان آلوورا ۹۹ درصد اورجینال

محصول مرطوب کننده پوست ژل آبرسان آلوئه ورا مخصوص کسانی که از مشکل خشکی پوست رنج می برند یا با مشکلات اگزمای پوستی مواجه هستند بسیار مناسب است. این ژل به دلیل داشتن مواد طبیعی آلوئه ورا به خوبی می تواند بافت های زیرین پوست را تقویت و شاداب کند و به همین دلیل پوست می تواند خود را بازیابی نماید. آلوئه ورا سرشار از ویتامین ای می باشد و به همین دلیل می تواند از پیری زودرس پوست جلوگیری کند و چین و چروک را از بین ببرد. این محصول با حجم ۲۶۰ میلی لیتر و در بسته بندی جذاب در بازار وجود دارد و انواع پوست ها می توانند از این محصول مرطوب کننده پوست استفاده نمایند.

خرید ژل آبرسان آلوورا ۹۹ درصد اورجینال

 محصول مرطوب کننده و ترمین کننده پوست

کرم نرم کننده، تغذیه کننده و رفع ترک پوست یوسکین آ مدل FAMILY MEDICAL CREAM

محصول مرطوب کننده پوست هایی که دچار سوختگی و اگزما هستند. این محصول ساخت کشور ژاپن می باشد و در آن از تکنولوژی پیشرفته ای استفاده شده است که می تواند تغذیه پوست را به خوبی انجام دهد و چین و چروک را نیز رفع کند.

کسانی که مشکل ترک پا دارند و یا پوست آنها دچار التهاب است می توانند از این محصول استفاده کنند. درمان خشکی پوست و نرم کردن پوست اطراف ناخن نیز از دیگر مزایای استفاده از این محصول می باشد. وجود مواد مغذی معدنی به همراه ویتامین E در این محصول آبرسانی به لایه های زیرین پوست را به خوبی انجام می دهد. این کرم نرم کننده در حجم های ۱۲۰ و ۷۰ گرمی در بازار عرضه شده است.

خرید کرم نرم کننده، تغذیه کننده و رفع ترک پوست یوسکین آ

 محصول مرطوب کننده پوست برای رفع ترک

کرم مرطوب کننده و سفید کننده دست پاستیل عصاره بادام حجم ۱۰۰ میلی لیتر

محصول مرطوب کننده پوست کرم پاستیل که در کشور امارات متحده عربی ساخته و تولید می شود. عصاره ویژه این محصول روغن بادام می باشد که مواد مغذی دیگری نیز در آن وجود دارد تا پوست به خوبی تغذیه شود و از چروک آن جلوگیری شود.

اگر به دنبال یک محصول مرطوب کننده پوست هستید که سفید کننده هم باشد پس کرم پاستیل همان گزینه مناسب شما خواهد شود. فرمولاسیون این محصول ویژه بوده و قابلیت کنترل چربی پوست را نیز دارد بنابراین پس از استفاده پوست شما خشک یا چرب نخواهد شد و همچنین باید گفت به دلیل همین فرمولاسیون ویژه است که بازسازی پوست از لایه های زیرین انجام میگیرد. این محصول با حجم ۱۰۰ میلی لیتر و به صورت تیوپی عرضه می شود.

خرید کرم مرطوب کننده و سفید کننده دست پاستیل عصاره بادام

کرم مرطوب کننده برای خشکی پوست

روغن ویتامین E سانداون نچرالز

محصول مرطوب کننده پوست روغن ویتامین E سانداون نچرالز درمان خشکی لب، موخوره و جای جوش است. ویتامین E یک آنتی اکسیدان قوی و طبیعی است که می تواند علاوه مرطوب ساختن پوست، از پوست در برابر رادیکال های آزاد نیز محافظت کند. 

اگر پوستی خشک دارید با استفاده از این روغن می توانید به راحتی این خشکی را کنترل کنید و فقط کافیست مقدار مناسبی از این روغن را در سطح پوست خود قرار دهید و سپس کمی صبر کنید تا جذب پوست شود. روغن ویتامین E می تواند برای رشد مو، مرطوب سازی پوست، درمان جای جوش و آکنه، درمان آفتاب سوختگی و … بسیار مفید باشد و از این رو می توانید با خرید آن با یک تیر چند نشان بزنید. این محصول در حجم ۷۵ میلی لیتر تولید شده است.

خرید روغن ویتامین E سانداون نچرالز

کرم مرطوب کننده با عصاره طبیعی

کرم مرطوب کننده و سفید کننده دست پاستیل عصاره گل محمدی و کلاژن حجم ۱۰۰ میلی لیتر

محصول مرطوب کننده پوست پاستیل، یک محصول سفید کننده نیز می باشد و می تواند در جوانسازی پوست شما نیز نقشی مهم را ایفا کند. این محصول ساخت امارات بوده و در آن از عصاره گل محمدی استفاده شده است. همچنین در این کرم کلاژن نیز وجود دارد که می تواند در جوانسازی پوست شما از لایه های زیرین تاثیر گذار باشد. به صورت خلاصه شما با خرید این محصول یک مرطوب کننده و سفید کننده پوست های تیره را که دارای کلاژن نیز برای جلوگیری از پیری می باشد را در اختیار خواهید داشت تا نیاز به محصولات دیگری نباشد. کرم مرطوب کننده و سفید کننده پاستیل با حجم ۱۰۰ میلی لیتر و به صورت تیوپی در بازار موجود می باشد.

خرید کرم مرطوب کننده و سفید کننده دست پاستیل عصاره گل محمدی و کلاژن

کرم مرطوب کننده دست و صورت

کرم مرطوب کننده دست و صورت مکس لیدی عصاره آرگان حجم ۱۰۰ گرم

محصول مرطوب کننده پوست مکس لیدی دارای عصاره آرگان است و به همین دلیل یک آبرسان بسیار خوب برای انواع پوست می باشد. پوسته شدن پوست اطراف ناخن و قابلیت استفاده برای انواع پوست ها از ویژگی های این محصول است.

این محصول مرطوب کننده پوست قادر است هیدراته کردن پوست را از لایه های زیرین انجام دهد و به همین دلیل است که بافت پوست پس از مدتی استفاده از این محصول بسیار صاف و بدون چروک می شود. این محصول تولید کشور تایلند می باشد و در آن از روغن آرگان اصل مراکشی استفاده شده است و به صورت تیوپی و با حجم ۱۰۰ میلی لیتر تولید می شود.

خرید کرم مرطوب کننده دست و صورت مکس لیدی عصاره آرگان

کرم آبرسان انواع پوست
کرم مرطوب کننده انواع پوست

کرم صورت مکس لیدی حاوی کلاژن، الاستین و عصاره های گیاهی حجم ۱۰۰ میلی لیتر

محصول مرطوب کننده پوست مکس لیدی که توانایی جوانسازی پوست را دارد و افراد دارای پوست حساس نیز می توانند بدون هیچگونه مشکلی از این کرم استفاده کنند. در این کرم الاستین وجود دارد که باعث می شود خاصیت لیفتینگ پوست بهبود پیدا کند.

همچنین وجود کلاژن در این کرم به جوانسازی پوست کمک می کند و سایر عصاره های گیاهی به کار گرفته شده در این کرم مرطوب کننده می توانند سلامتی را به پوست شما هدیه دهد. این محصول طبیعی برای انواع پوست حتی پوست های حساس نیز مناسب است. کرم صورت مکس لیدی در حجم ۱۰۰ میلی لیتر و به صورت تیوپی در بازار وجود دارد. بهترین زمان برای استفاده از این محصول، در زمان استراحت و خواب می باشد و با ماساژ مقدار مناسب آن بر روی پوست می توانید از مزایای آن بهره مند شوید.

خرید کرم صورت مکس لیدی حاوی کلاژن، الاستین و عصاره های گیاهی

کرم مرطوب کننده خارجی
کرم مرطوب کننده خارجی

ژل مرطوب کننده پوست صورت هاتوموگی حجم ۲۵۰ گرم

محصول مرطوب کننده پوست ژل صورت هاتوموگی ساخت کشور ژاپن یکی از قویترین مرطوب کننده های پوست می باشد و انواع پوست می تواند از آن استفاده کند. این محصول مرطوب کننده پوست یک هیدراته کننده قوی است که باعث می شود پوست نرم شده و شادابی خود را دوباره به دست بیاورد. یکی از ویژگیهای این محصول کلاژن سازی در بافت زیرین پوست است که باعث می شود خاصیت ارتجاعی پوست تقویت شده و از شلی پوست جلوگیری شود. این محصول به صورت کاسه ای و با حجم ۲۵۰ گرم در بازار وجود دارد.

خرید کرم مرطوب کننده خارجی

کرم مرطوب کننده پوست نیوآ
کرم نیوآ

کرم مرطوب کننده نیوآ مدل CREME فلزی

محصول مرطوب کننده پوست نیوا یکی از محبوبترین مرطوب کننده های پوست می باشد که طرفداران خاص خود را دارد. این محصول هیدراته کردن پوست را به خوبی انجام می دهد و به دلیل فرمولاسیون ویژه ای که دارد سریع جذب پوست می شود. محصول مرطوب کننده پوست نیوا سرشار از ویتامین های جوانساز پوست بوده و به همین دلیل باعث می شود روند پیری پوست کند شود. افراد دارای پوست حساس نیز می توانند بدون هیچ گونه نگرانی از این مرطوب کننده نیوا استفاده کنند نگران عوارض جانبی برای پوست خود نباشند. این محصول را می توانید برای پوست دست و صورت استفاده کنید. بسته بندی این محصول کاسه ای از جنس فلزی می باشد و دارای ۲ میزان حجم ۲۵۰ و ۱۵۰ میلی لیتر است.

خرید کرم مرطوب کننده نیوآ مدل CREME فلزی

مراقبت از پوست
مراقبت از پوست

کرم مرطوب کننده پوست گلیسولید

محصول مرطوب کننده پوست گلیسولید ساخت کشور آلمان سرشار از عصاره های گیاهی می باشد که باعث هیدراته شدن پوست و جلوگیری از پیری پوست می شود. این محصول یک آبرسان پوست می باشد که تغذیه پوست را نیز بر عهده دارد و به دلیل کلاژن سازی در بافت پوست باعث از بین رفتن چین و چروک پوست می شود. در زمان استفاده، این محصول یک لایه محافظ را در سطح پوست به وجود می آورد تا رطوبت پوست حفظ شده و آلودگی های محیطی نتوانند بر پوست تاثیر منفی بگذارند. این محصول به صورت کاسه ای فلزی و با حجم های ۲۵۰ و ۱۲۵ میلی لیتر در بازار عرضه شده است.

خرید کرم مرطوب کننده پوست گلیسولید

کرم مراقبت از پوست
کرم مراقبت از پوست

کرم مرطوب کننده آرکو عصاره روغن زیتون حجم ۲۰ میلی لیتر

محصول مرطوب کننده پوست آرکو در در آن از عصاره روغن زیتون به کار رفته است در کشور ترکیه ساخته شده است. این کرم مرطوب کننده یک آبرسان قوی نیز می باشد و دارای فرمولاسیون غنی می باشد.

با استفاده از این مرطوب کننده سطح پوست نرم شده و چربی سطح پوست نیز کنترل می شود. استفاده از این محصول برای انواع پوست ممکن است و افراد دارای پوست خشک و نرمال می توانند از یک کرم مرطوب کننده ضد پیری استفاده کنند. ویژگی اصلی این محصول اندازه آن می باشد که برای استفاده در مسافرت یا قرار دادن در کیف به دلیل اندازه کوچکی که دارد بسیار آسان خواهد بود. کرم مرطوب کننده آرکو در حجم ۲۰ میلی لیتر و به صورت تیوپی در بازار موجود می باشد.

خرید کرم مرطوب کننده آرکو عصاره روغن زیتون

کرم مرطوب کننده روغن زیتون
کرم مرطوب کننده روغن زیتون

کرم مرطوب کننده پوست آرکو عصاره روغن زیتون حجم ۲۵۰ میلی لیتر

محصول مرطوب کننده پوست آرکو حاوی عصاره روغن زیتون ساخت کشور ترکیه می باشد. این محصول نیز مشابه محصول تیوپی ساخت این شرکت یک آبرسان قوی برای انواع پوست می باشد. کنترل کردن چربی پوست، نرم کردن پوست و جلوگیری از پیری زودرس پوست از مزایای استفاده از این کرم مرطوب کننده می باشد. این محصول به صورت کاسه ای و با حجم ۲۵۰ میلی لیتر عرضه شده است.

خرید کرم مرطوب کننده پوست آرکو عصاره روغن زیتون

کرم ویتامین ای
کرم ویتامین ای

کرم مرطوب کننده ویتامین E مدل FRUIT OF THE EARTH حجم ۱۱۳ گرم

محصول مرطوب کننده پوست ویتامین E ساخت کشور امریکا می باشد که از یک فرمولاسیون کاملا گیاهی دارد. این محصول برای استفاده پوست صورت و دست طراحی شده است و می تواند از چین و چروک پوست جلوگیری کند.

عصاره آلوورا، ریشه گندم، الاستین و روغن نارگیل از نمونه ترکیبات این کرم مرطوب کننده هستند که برای تقویت و جلوگیری از پیری پوست بسیار مفید هستند. کلاژن موجود در این کرم به خوبی میتواند به بافت های زیرین پوست نفوذ کرده و جوانسازی پوست را از لایه های زیرین آغاز نماید. کرم مرطوب کننده پوست ویتامین E علاوه بر نرم کردن پوست یک لایه محافظ نیز در سطح پوست به وجود می آورد تا آلودگی محیط بر پوست تاثیر منفی نگذارد. این محصول به شکل کاسه ای و با حجم ۱۱۳ گرم به بازار عرضه شده است.

خرید کرم مرطوب کننده ویتامین E مدل FRUIT OF THE EARTH

تونر آبرسان
تونر آبرسان

تونر آبرسان پوست ونزن عصاره طلا ۲۴ عیار حجم ۵۰ میلی لیتر

محصول مرطوب کننده پوست ونزن ساخت کشور چین یک تونر مرطوب کننده است که به خوبی کار هیدراته کردن پوست را انجام می دهد. تقویت پوست های ضعیف شده و ترمیم سلول های آسیب دیده پوست نیز از دیگر قابلیت های این نوتر منطوب کننده می باشد. تنظیم PH پوست در کنار تعدیل کردن چربی پوست باعث میشود پوست از حالت خشکی و چرب بودن بیش از حد خارج شود و شما یک پوست سالم داشته باشید. در این محصول ذرات اتم طلا در کنار کلاژن قرار دارد که باعث می شود التهاب های پوستی نیز درمان شده و از چین و چروک پوست جلوگیری شود. این محصول به صورت بطری شیشه ای و با حجم ۵۰ میلی لیتر عرضه شده است.

خرید تونر آبرسان پوست ونزن عصاره طلا ۲۴ عیار

کرم آلوئه ورا
کرم آلوئه ورا

کرم مرطوب کننده و روشن کننده پوست بیوآکوا مدل آلوئه ورا ۹۲ درصد

محصول مرطوب کننده پوست بیوآکوا حاوی عصاره آلوئه ورا می باشد که در خود مقدار زیادی ویتامین E دارد و برای مبارزه با رادیکال های آزاد بسیار مفید است. خلوص وجود آلوئه ورا در این کرم مرطوب کننده ۹۲ درصد است که نشان از ارگانیک و طبیعی بودن این محصول دارد. قدرت نفوذ این کرم به لایه های زیرین پوست بسیار خوب و سریع است و به سرعت جذب پوست می شود. این محصول به صورت کاسه ای و با حجم ۵۰ گرم عرضه شده است.

خرید کرم مرطوب کننده و روشن کننده پوست بیوآکوا مدل آلوئه ورا ۹۲ درصد

کرم مرطوب کننده ایرانی
کرم مرطوب کننده ایرانی

کرم آبرسان و جوانساز پوست دست گامنو حجم ۵۰ میلی لیتر

محصول مرطوب کننده پوست ایرانی گامنو کاملا گیاهی و ارگانیک می باشد و انواع پوست ها می توانند از آن استفاده کنند. این کرم مرطوب کننده و آبرسان ضد چین و چروک بوده و از پیری پوست نیز جلوگیری می کند. این محصول مناسب استفاده برای پوست دست می باشد و به صورت کاسه ای و با حجم ۵۰ میلی لیتر عرضه شده است.

خرید کرم آبرسان و جوانساز پوست دست گامنو

در این مقاله سعی شده است ۲۰ محصول مرطوب کننده پوست را که جز پر فروش ترین محصولات فروشگاه اینترنتی جامداد هستند را برای شما معرفی کنیم. اگر از محصولات فوق استفاده کرده اید می توانید در بخش نظرات در مورد تجربه خود برای ما صحبت کنید.

منابع

healthline.com

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

11 − پنج =