در دهه ۹۰ با ورود انواع مداد ابروی خوب و چند منظوره به بازار توجه ها به این سمت کشیده شد، از آن برای ترسیم خط سیاه نازک و یا رنگی برای ابروها استفاده می شود. بیشتر افرادی که در آن زمان بزرگ شده اند می توانند با این محصول شگفت آور به راحتی ارتباط برقرار کنند؛ اما تعدادی همچنان به مداد ابروی مناسب هستند.

ابروهای نازک و کم پشت یکی از اصلی ترین دغدغه های خانم ها می باشد که برای این نقص دست به هزینه های گزافی زده اند که نه تنها برای آنها سودی نداشته است بلکه از انجام این کار پشیمان شده اند، شما می توانید با استفاده از یک مداد ابروی مناسب به تمام هزینه ها نه بگویید و زیبایی خود را در کمترین زمان ممکن تمدید کنید.

مداد ابرویی خوب
مداد ابرویی خوب

چه مداد ابروی خوب است؟

بدون شک مداد ابروی مناسب من در هر ست آرایش اصلی وجود دارد و به راحتی می توان آن را متناسب با رنگ پوست انتخاب کرد. با تنها چند تست ساده بر روی مچ دست، می توان یک مداد ابروی خوب با رنگ های تیره و روشن به صورت نوک ضخیم و کاملا تعریف شده انتخاب و استفاده کرد که هر کدام از آنها دارای مزایای منحصر به فردی هستند.

مداد ابرو مناسب من باید جلوه طبیعی تری به نسبت ژل ها و دیگر محصولات مشابه ابرو داشته باشد و با استفاده راحت تر از آنها، احیای ابرو را به بهترین شکل ممکن انجام دهد و زیبایی ابرو را دو چندان کند، آیا به این سوال پاسخ داده اید که چه مداد ابرویی مناسب من است؟ یا این که چه مداد ابروی خوب است؟

هیچ چیز نمی تواند جایگزین خوبی برای یک مداد ابرو مناسب من یا یک مداد ابروی هاشوری با کیفیت شود، نکته اصلی ابروهای زیبا و جذاب، انتخاب مداد ابروی خوب است، علل بسیاری وجود دارد که افراد به استفاده از مداد ابروی هاشوری و غیره روی آورده اند.

مداد ابروی هاشوری
مداد ابروی هاشوری

دلایل پزشکی از بین رفتن ابروها

نازک شدن ابروها می تواند برای زنان بالغ مشکل ساز باشد، موارد بسیاری وجود دارد که افراد به استفاده از یک مداد ابروی هاشوری روی می آورند و یکی از عمده عللی که افراد زیادی را درگیر خود کرده است، از جمله چربی بیش از حد پوست یا اپیلاسیون می باشد که در گذشته اتفاق افتاده است.

همچنین برخی از مشکلات پزشکی وجود دارد که می تواند باعث ریزش ابروها یا پراکنده شدن ابروها شوند، برخی از این موارد عبارتند از:

  • شیمی درمانی
  • یائسگی
  • درماتیت
  • کبد
  • آلوپسی
مداد ابروی هاشوری مناسب من
مداد ابروی هاشوری مناسب من

بهترین نکات و ترفندها برای مداد ابرو

مداد ابروی مناسب ابزار زیبایی برای تقویت رنگ طبیعی ابرو و ایجاد ابروهای مناسب است! این امکان را به شما می دهد تا با تعیین طرح کلی، ابروهای خود را شکل داده و موهای اضافی که در آن ندارید را بکشید. با استفاده از یک مداد ابروی مناسب شما می توانید موهای اضافی را روی پوست بین موهای ابرو بکشید تا ابروهای شما پر و جسورانه به نظر برسند!

نحوه یافتن مداد ابرو مناسب

در ابتدا بسیاری این سوال را دارند که چگونه رنگ مداد ابروی مناسب خود را انتخاب کنیم؟

اگر رنگی را انتخاب کنید که خیلی تیره باشد، ظاهر شما به سرعت تغییر می کند و بسیاری از توجه ها به سمت شما کشیده می شود زیرا ظاهر شما حالت طبیعی خود را از دست داده است. البته از طرفی باید مراقب باشید رنگ مداد ابرو را خیلی سبک انتخاب نکنید زیرا شما را بی روح خواهد کرد.

اگر ابروهای کاملا تیره دارید، یک رنگ سبک به سختی می تواند در ظاهر شما تفاوت ایجاد کند، به عنوان یک قاعده بسیار ساده، سعی کنید مداد ابرو خود را نزدیک به رنگ ابرو طبیعی خود انتخاب کنید.

نکته برای انتخاب یک مداد ابروی مناسب، مداد ابرو را بگیرید و روی قسمت داخلی ساعد بکشید تا ببینید که چگونه رنگ روی پوست شما ظاهر می شود.

مداد ابرو با کیفیت بالا

حین استفاده از انواع مداد ابرو متوجه کیفیت و تفاوت های بین این محصول خواهید شد. مدادهای ابرو با کیفیت بالا دارای رنگدانه های بیشتری به نسبت یک مداد ابروی ساده هستند و بیشتر آنها ضد آب می باشند، در فروشگاه، شما هیچ نشانه ای از کیفیت را نمی بینید مگر این که مداد ابروی مناسب خود را تست کنید.

آیا یک مداد ابرو خوب باید گران باشد؟

خیر. گرانتر بودن برخی از مدادهای ابرو لزوما به معنای کیفیت بهتر نیست. مدادهای ابرو توسط ماری ژوزه و Co مدت هاست که در سراسر جهان توسط هنرمندان آرایش استفاده می شود. هنگام تهیه مداد ابرو با کیفیت بالا، اطمینان حاصل کنید که مداد مورد نظر معیارهای زیر را رعایت کرده است:

  • رنگدانه رنگ بالا
  • رنگ های عالی در بلوند، قهوه ای و مشکی نرم
  • اجازه استفاده دقیق و خطوط ریز
  • ضد آب و ضد لک
  • کیفیت بسیار مناسب برای قیمت مناسب

نکته: برای دستیابی به آن خطوط ریز اضافی، قبل از استفاده حتما مداد ابروی مناسب خود را تیز کنید. توصیه می کنیم قبل از تیز کردن، مداد ابرو خود را درون فریزر بگذارید. این باعث می شود که بتوانید مداد خود را بهتر تیز کنید و یک نتیجه بهتر از مداد ابروی مورد نظر خود بدست آورید.

مداد ابروی مناسب من
مداد ابروی مناسب من

مقاله پیشنهادی: مداد ابرو چیست و کاربرد مداد ابرو در آرایش کدام است؟

نحوه استفاده از مداد ابرو

حتی اگر یک مبتدی مطلق باشید که قبلا از مداد ابرو استفاده نکرده اید، می توانید در کمتر از ۱۰ دقیقه به ابروهای خود شکل خاصی بدهید! به سادگی راهنمای گام به گام ما را دنبال کنید و مداد ابرو را در کارهای روزمره آرایشی خود قرار می دهید، آنچه شما نیاز دارید:

  1. نور خوب
  2. آینه
  3. مداد ابرو
  4. برس ابرو که برخی از مداد ابروها از این قابلیت برخوردار هستند.
  5. ژل ابرو (توصیه می شود)
  6. هایلایت کانسیلر (توصیه می شود)
کدام مداد ابروی مناسب است
کدام مداد ابروی مناسب است

رنگ مداد مناسب ابرو را انتخاب کنید

توصیه می کنیم از روش تست گفته شده استفاده کنید تا به راحتی بتوانید رنگ مداد ابروی مناسب خود را انتخاب کنید.

شکل ابرو مناسب خود را پیدا کنید

روش های مختلفی برای یافتن شکل ابرو مناسب شما وجود دارد، و این نیاز به آموزش های مفصل تری دارد که در این مقاله گنجانده نمی شود، در زیر به اصلی ترین نکات اشاره ای کوچک کرده ایم:

از کجا باید ابروهای شما شروع شود؟

مداد ابرو را به صورت راست در مقابل بینی خود نگه دارید. نگاه کنید که مداد با خط ابرو مطابقت دارد. لبه مداد که به بینی شما نزدیکتر، خطی است که باید مداد را در آن نقطه قرار و شروع کرد.

طاق عالی

برای پیدا کردن نقطه قوس ایده آل ابروی خود، مداد ابرو را در کنار طرف بینی خود به سمت لبه بیرونی عنبیه خود نگه دارید. با این روش به راحتی می توانید طاق ابروی خود را به صورت دقیق مشخص کنید.

انتهاب ابروها

مداد ابرو را در کنار طرف بینی خود به سمت گوشه بیرونی چشم خود نگه دارید. محلی را که مداد با خط ابرو مطابقت دارد پیدا کنید، دم ابروی شما باید اینجا باشد. با مداد نزدیکترین قسمت به چشم خود را علامت بزنید. اگر ابروهای شما فراتر از این نقطه است، از موچین برای از بین بردن موهای زائد استفاده کنید.

خرید انواع مداد ابرو با قیمت مناسب

یافتن خطوط ابرو
یافتن خطوط ابرو

خطوط ابرو را بکشید

با استفاده از مداد ابروی مناسب خطوط ابرو را به شکل دلخواه خود بکشید. با استفاده از این روش می توانید از پراکندگی ابرو جلوگیری کنید و یک حالت خاص را به ابروی خود اعمال کنید.

توجه : این مرحله برای افرادی کاربردی است که شکل طبیعی ابرو با شکل دلخواه شما متفاوت باشد یا اینکه ابروهای بسیار کم پشت و در عین حال پراکنده ای دارید.

از مداد ابرو برای جلب موهای اضافی استفاده کنید

از مداد ابرو برای کشیدن موهای اضافی و بین موهای ابرو استفاده کنید. فشار بیشتری به مداد بزنید تا به رنگ تیره تری برسید. همچنین می توانید موارد استفاده شده را تکرار کنید و خطوط کشیده شده را تمدید کنید.

ژل ابرو

برای اینکه مداد ابرو در زمان طولانی تر بر روی ابروی شما بماند می توانید از ژل ابرو استفاده کنید، هنرمندان آرایش از ترفند ویژه ژل ابرو استفاده می کنند. به سادگی مقداری ژل ابرو را بر روی ابروهای خود استفاده می کنند و در تمام روز ابرو را به یک حالت نگه می دارند!

هایلایت یا کانسیلر

به عنوان مرحله پایانی، ما توصیه می کنیم از یک محصول جهت برجسته کردن به صورت کاملا طبیعی و در عین حال مخفی کننده ابرو استفاده کنید. قسمت پنهان مداد این امکان را به شما می دهد تا به سرعت هر گونه لکه های اطراف ابرو خود را بپوشانید.

فروش ویژه کانسیلر با تخفیف

اگر هنوز ۱۰۰٪ از نتیجه راضی نیستید، فورا تسلیم نشوید، استفاده از مداد ابرو اصول خاص خود را می طلبد و نیاز به تمرین بیشتری دارد.

مداد ابرو
مداد ابرو

مقاله پیشنهادی: کشیدن مداد ابرو با آموزش تصویری به زبان ساده

مداد ابرو مناسب چیست؟

مدادهای ابرو محصولاتی هستند که رنگ را روی ابروها اعمال می کنند. از آنها برای پر کردن و تعریف ابروها استفاده می شود. مداد ابروی مناسب حاوی مواد مخصوصی هستند که رنگ را در جایی که لازم باشد به روشی دقیق و کنترل شده اعمال می کنند.

این محصولات بطور خاص تدوین شده اند تا اطمینان حاصل شود که میکروارگانیسم های بالقوه مضر قادر به رشد و تکثیر نیستند، و در اصل انتخاب مداد ابرو مناسب با مواد موثر و ایمن برای این منظور برقرار می شود، علاوه بر این، مدادهای ابرو به دلیل پتانسیل موجود برای ایجاد سوزش پوستی یا ایجاد واکنش های آلرژیک ارزیابی می شوند تا در نهایت به یک مداد ابرو مناسب و ایده آل تبدیل شوند.

مداد ابروی هاشوری یکی از بهترین مدادها می باشد که با انواع پوست سازگار است و حساسیت ایجاد نمی کند و از طرفی از کیفیت قابل توجهی برخوردار است که به دلیل تنوع بسیاری که دارد با انواع پوست و رنگ مو همخوانی دارد.

هر هنرمند آرایش به شما خواهد گفت، یک ابرو پر با مداد ابروی مناسب یک قدم اساسی در هر نوع آرایش، از طبیعی ترین تا نمایشی ترین است. مطمئنا هیچ کمبودی برای انتخاب محصولات ابروی خود ندارید. بازار پر از مداد ابروی هاشوری، ژل، پودر و … شده است.

اما واقعا، از بین همه گزینه های موجود در بازار، مداد ابرو مناسب شما فروتنانه ترین محصول می باشد. یک مداد ابروی مناسب برای مبتدیان و برای پر کردن مناطق پراکنده ایده آل ترین است.

رنگ مداد ابرو
رنگ مداد ابرو

چه مداد ابرویی مناسب من است؟

پر کردن ابروهای شما مهمترین قسمت از کل کارهای آرایش شما است (البته بعد از استفاده از ریمل مژه و ابرو). در همین حال، یک مداد ابروی نامناسب با یک فرمول ساده می تواند شما را غیرطبیعی نشان دهد مانند این که ابروهای خود را با یک مداد رنگی کشیده باشید و این چیزی نیست که شما به دنبال آن باشید.

اگر قصد دارید دست به هزینه های گزافی بزنید دست نگه دارید و پول خود را هدر ندهید چرا که با یک انتخاب درست شما می توانید بهترین مداد ابروی خوب را برای خود تهیه و استفاده کنید، اگر هنوز این سوال که مداد ابروی مناسب من کدام است را با خود مرور می کنید به خواندن ادامه دهید.

مداد ابروی موی رنگی کدام است
مداد ابروی موی رنگی کدام است

مداد ابروی مناسب برای انواع موی رنگی کدام است؟

آیا می دانید رنگ ابروهای شما به رنگ طبیعی موهای شما بسیار نزدیک است؟ به همین دلیل وقتی که از یک رنگ یا مداد ابرو استفاده می کنید که کمی تیره تر یا روشن تر از رنگ واقعی موهای شما است، ابروهای شما به نظر غیر طبیعی می رسند. بسیار ساده است اما این یک قانون بزرگ برای دستیابی به بهترین ابرو می باشد تا آنها به طور طبیعی به نظر برسند و با رنگ طبیعی موهای خود مخلوط شوند و با تن پوست شما پیش بروند. این سوال که کدام مداد ابرو مناسب من است تنها در ذهن شما نقش نبسته است و بسیاری حین انتخاب مداد ابرو این سوال را با خود مرور می کنند چرا که در زیبایی آنها نقش ایفا می کند و می تواند ابروهای آنها را به شکل چشمگیری زیباتر کند، در درجه اول باید رنگ پوست و مو را در نظر داشته باشید که در ادامه بیشتر به این موضوع پرداخته ایم.

اگر به طور طبیعی موهای تیره یا سیاه دارید

ممکن است تصور کنید که یک مداد ابرو سیاه موهای تیره شما را تکمیل می کند اما یک مداد با رنگ سیاه ممکن است کمی غیر طبیعی به نظر برسد و ظاهر خوشایندی نداشته باشد.

در عوض، به جای رنگ مداد ابرو مشکی به دنبال یک مداد ابروی هاشوری قهوه ای تیره باشید که در پر کردن ابروها به صورت طبیعی عمل کند. اما اگر رنگ پوست شما نسبتا روشن است، حتما ابتدا از مداد ابرو قهوه ای تیره و سپس برای پر کردن آنها با یک رنگ سیاه بسیار ظریف ابروی خود را تکمیل کنید.

 اگر موهای طبیعی قهوه ای دارید

اگر لک های قهوه ای دارید، به دنبال مداد ابرو قهوه ای متوسط ​​باشید که تعادل در این بین رعایت شود. همچنین به خاطر داشته باشید که مداد ابرو شما باید کمی از رنگ ابرو شما روشن تر باشد زیرا روغن های موجود در پوست شما رنگدانه ها را اکسیده می کنند و آن را تیره تر جلوه می دهند.

اگر رنگ مو بلوند دارید

معمولا، مداد ابرو با رنگ های روشن بر روی پوست های سبزه کم رنگ به نظر می رسد و برای ابروها تاثیر آنچنانی ندارد. بنابراین اگر به طور معمول تن پوستی سبزه یا تیره دارید، سعی کنید به یک مداد ابروی خوب قهوه ای کاملا تیره اکتفا کنید، نه خیلی سبک و نه خیلی غلیظ باشد.

مداد ابروی موی شرابی
مداد ابروی موی شرابی

اگر موی شرابی یا رنگ موهای تند را مخلوط کرده اید

در این حالت، شما نمی توانید ابروهای خود را با موهای خود تطبیق دهید. در اصل باید به یک مداد ابرو قهوه ای کمرنگ تکیه کنید در صورتی که موهای شما با رنگ های تندی ترکیب شده است بهتر است که یک مداد ابروی خوب با رنگ قهوه ای تیره پیش بروید که روی چهره شما به صورت طبیعی جلوه می کند و ویژگی های منحصر به فرد خود را تقویت می کند.

رنگ ابرو مناسب موهای قهوه ای

ممکن است فکر کنید که هنگام انتخاب مداد ابروی مناسب، پوست های سبزه راحت تر می توانند اقدام کنند در حالی که چنین نیست. با توجه به رنگ قهوه ای مداد ابروی مناسب در اصل مدادی است که یک یا دو درجه از موهای قهوه ای روشن تر باشد.

مداد ابروی موی قرمز
مداد ابروی موی قرمز

مداد ابرو مناسب موهای قرمز

حتما به خوبی می دانید که انتخاب مداد ابرو مناسب موهای قرمز کمی دشوار است. در واقع افراد بسیار کمی ابروهای قرمز دارند!

اگر سبکی موهای خود با رنگ قرمز را دوست دارید و برای انتخاب مداد ابروی مناسب مردد مانده اید باید بگوییم موهای قرمز بلوند توت فرنگی، بلوند طلایی و یا رنگ هایی در این حیطه باید از مداد ابروی با رنگ گرم استفاده کرد. بهتر است این افراد مداد ابروی هاشوری تیره را انتخاب کنند.

رنگ ابرو مناسب موهای سیاه

داشتن موهای سیاه به معنای الزامی بودن ابرو سیاه نمی باشد. اگر بیش از حد چهره شما تاریک شود ظاهر نهایی رضایت بخش نخواهد بود.

در عوض، به جای آن، از یک مداد ابروی مناسب با رنگ قهوه ای یا رنگ های خنک متوسط ​​استفاده کنید. اگر دوست دارید که در نهایت در مداد ابروی شما یک تناژ تیره وجود داشته باشد، می توانید از قهوه ای تیره استفاده کنید.

نوک تیز مداد ابرو
نوک تیز مداد ابرو

چگونه مداد ابروی مناسب را در بازار پیدا کنیم؟

محافظت از خود در برابر مواد مضر در مراقبت از پوست یک فرایند آگاهانه است که به زمان نیاز دارد. هنگامی که آماده جایگزین کردن مداد چشم قدیمی خود با یک مداد ابروی مناسب طبیعی یا ارگانیک هستید، با رعایت این نکات شما به راحتی می توانید در بازار مداد ابروی مناسب خود را پیدا کنید.

یک مداد ابروی مناسب باید قابلیت استفاده بر روی پوست های حساس را داشته باشد، بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی در بازار موجود است که مدعی هستند در جایگاه خود بهترین هستند. افراد به جهت زیبایی خود از مداد ابروی مناسب استفاده می کنند زیرا کار کردن با آنها بسیار راحت است در صورتی که این مداد حساسیت هایی را بر روی پوست ایجاد کند می تواند سلامت و زیبایی فرد را به خطر بیندازد.

از برترین ویژگی های یک مداد ابروی مناسب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضد آب
  • ماندگاری بالا
  • مقرون به صرفه
  • ابروهای کاملا طبیعی
  • آسان برای استفاده

یکی دیگر از نکات مهم انتخاب مداد ابروی هاشوری و یا هر نوع مداد ابروی دیگر این است که این محصول بدون روغن معدنی، مواد نگهدارنده یا مواد تشکیل دهنده تهیه شود.

ویژگی های یک مداد ابرو
ویژگی های یک مداد ابرو

بهترین مداد ابروی مناسب برای من می تواند چه ویژگی هایی داشته باشد؟

حتما متوجه شده اید که مردم الخصوص خانم ها وسواس عجیبی بر روی ابروهایشان دارند و این کاملا طبیعی است چرا که ابرو حالت چهره را مشخص می کند و یک مداد ابروی مناسب می تواند در این نقش سهیم باشد، ابرو به دلیل عملکردهای زیادی که انجام می دهد یکی از برجسته ترین اعضا در چهره هر فرد است.

با استفاده از یک مداد ابروی مناسب شما می توانید تمام موارد زیر را برای خود رقم بزنید:

جوان تر به نظر برسید

ابروهای زیبا مرتب شده توسط یک مداد ابروی مناسب می تواند راز ضد پیری کمتر شناخته توسط افراد و سلبریتی های معروف باشد. هیچ چیز به اندازه یک مداد ابروی هاشوری و دیگر مدادهای ابرو نمی تواند ضامن زیبایی ابروهای شما باشد.

چشم ها را با مداد ابرو مناسب قاب کنید

شکل هر ابرو می تواند چشم ها را قاب کند و ترکیبی زیبا با هم داشته باشند، شاید تا کنون به مداد ابرو توجه ویژه ای نداشتید اما باید بدانید این ابزار ساده اما کاربردی می تواند یک ابروی زیبا را در صورت شما ایجاد کند به شرطی که نحوه صحیح کار با آن را بدانید.

نقص های جزئی

ابروها این قدرت را دارند که با اصلاح نواقص توسط یک مداد ابروی مناسب، نواقص جزئی مانند چشم های کوچک یا چشم هایی که خیلی از هم فاصله دارند، ظاهر چهره را به طور کامل تغییر دهند. شکل مناسب ابرو می تواند چهره شما را به کل تغییر دهد.

شکل چهره خود را تغییر دهید

کمی عجیب به نظر می رسد در حالی که نمی توانید شکل صورت خود را تغییر دهید، اما می توانید ابروهای خود را با یک مداد ابروی هاشوری خوب تغییر دهید که به نوبه خود ظاهر صورت شما را تغییر خواهد داد. به عنوان مثال، یک شکل ابرو صاف را با یک مداد ابروی مناسب می توان تغییر داد و چهره خود را جذاب تر کرد.

منبع

makeup.com
elle.com
nyib.edu
marie-jose.co

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

12 − یازده =