مداد چشم مناسب من چیست؟ استفاده از خط چشم های مایع برای برخی نه همه، به اندازه کافی سخت است، به خصوص هنگامی که شما از یک محصول خاص استفاده می کنید کار دشوارتر می شود. اما استفاده از یک مداد چشم مناسب می تواند بسیاری از مشکلات را کنار بزند.

در ادامه به انواع مداد چشم و نکات استفاده از آن اشاره شده است که در صورت استفاده از یک مداد چشم خوب شما می توانید تمامی مراحل را به بهترین نحو ممکن انجام دهید؛ اما مداد چشم مناسب کدام است؟ حین خرید مداد چشم خوب باید چه نکاتی را در نظر داشت؟ با توجه به رنگ چشم ها کدام مداد چشم مناسب من است؟

مداد چشم مناسب من چیست
مداد چشم مناسب من چیست

مداد چشم خوب کدام است؟

مهم نیست که دوست دارید چطور خط چشم بکشید (ظریف یا ضخیم و چشمگیر)، اگر می خواهید بدانید که مداد چشم خوب کدام است بهتر است اطلاعات را در این زمینه افزایش دهید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. مداد چشم ها به دسته های مختلفی از جمله ضد آب، معمولی و … تقسیم می شوند که هر کدام به نوبه خود نیاز به توضیحات بسیاری دارد.

%۵۰  از زنان مداد چشم ترجیح می دهند که بیشتر از مداد چشم مناسب خود استفاده کنند. استفاده از آن معمولا آسانتر از خط چشم های مایع است زیرا هنگام اشتباه به راحتی پاک می شوند. همچنین اگر بخواهید سایه دودی در اطراف چشم خود ایجاد کنید می توانید این کار را با یک مداد چشم خوب روغنی انجام دهید. اما مداد چشم خوب چه ویژگی هایی دارد؟

ویژگی های مداد چشم خوب را بدانید

در دنیای آرایش، مداد چشم یک ابزار ضروری است. شما احتمالا در هر آرایش خود از مداد چشم کمک می گیرید و این کاملا طبیعی است که بخواهید چشم های خود را به شکل خاصی نمایش دهید؛ البته اگر از یک مداد چشم مناسب استفاده کنید این کار چندان سخت نخواهد بود.

از برترین ویژگی های یک مداد چشم خوب می توان به موارد زیر اشاره کرد که هر خانم به دنبال آن می باشد:

مقاله پیشنهادی: مدل موی دخترانه را چگونه در خانه درست کنیم؟

  • آسان برای استفاده
  • انعطاف پذیر
  • دارای طیف گسترده ای از رنگ
  • فرمول ضد آب که محو نمی شود.
  • طیف گسترده ای از سایه های متالیک و مات برای انتخاب وجود دارد.
  • توسط چشم پزشک آزمایش شده است.
  • برای افرادی که لنز دارند کاملا ایمن می باشد.

موارد فوق تنها چند مورد از برترین خصوصیات یک مداد چشم مناسب است که باید آنها را در نظر داشته باشید؛ فراموش نکنید که این موارد می توانند در قیمت، زیبایی چشم ها و سلامت پوست شما موثر باشند.

کدام مداد چشم مناسب من است
کدام مداد چشم مناسب من است

بهترین راهنمای خرید مداد خط چشم

تا به حال به این فکر کرده اید که چه چیزی اجداد ما را وادار به استفاده از آرایش کرده است؟ شاید به این فکر کنید که آنها یک روز از خواب بیدار شدند و فکر کردند که امروز مقداری جوهر دور چشم ها استفاده کنیم تا بلکه جذاب تر شویم!

خرید مداد انواع چشم با قیمت مناسب

تاریخ به ما نشان می دهد که از زمان های بسیار قدیم از آرایش چشم، ابرو و لب ها به شکل های گوناگونی استفاده می شده است. برجسته ترین تمدن مصری ها هستند که با مواد آرایشی درگیر شدند. مردم از آن زمان معتقد بودند که نقاشی روی صورت آنها در برابر چشم شیطان محافظت می کند و این تنها اعتقادات مربوط به آن زمان است و امروزه از آرایش تنها جهت زیباتر شدن در بین بانوان رواج دارد که یکی از ابزارهای زیبایی مداد چشم مناسب می باشد.

مداد چشم چیست؟

مداد چشم یک محصول آرایشی با رنگدانه های بسیار است که برای جلب توجه به چشم ها استفاده می شود. در اصل مداد چشم در اطراف کانتور چشم زده می شود تا چشم را بهتر نشان دهد. بسته به محل و نحوه استفاده از مداد چشم، باعث بزرگتر یا کوچکتر شدن چشم ها می شوند.

انواع مداد چشم
انواع مداد چشم

انواع مداد چشم را بشناسید

مداد چشم در واقع به اشکال مختلفی ارائه می شود که هر کدام دارای اشکال و ویژگی های خاص خود هستند. آنها از نظر نوع کاربرد و همچنین نوع جلوه ها و رنگ هایی که ارائه می دهند متفاوت هستند. در مورد خط چشم های مدادی کمی بیشتر صحبت خواهیم کرد، اما در ابتدا بیایید با انواع دیگر خط چشم از جمله خط چشم مایع، ژل و پودر توضیحات مختصری داده می شود.

هنگام انتخاب مداد چشم مناسب، گزینه های مختلفی وجود دارد، نه فقط رنگ و مات بودن آن بلکه موارد بسیاری وجود دارد که باید حین خرید مداد چشم مناسب به آن توجه داشت. نوع مداد چشمی که انتخاب می کنید، بر نحوه استفاده و نتایج نهایی تاثیر می گذارد. در اینجا همه مواردی که باید درباره انتخاب مداد چشم و انتخاب مدل مناسب مداد چشم برای خود بدانید آورده شده است:

مداد چشم مناسب مایع

این مداد مورد پسند دخترانی است که به ریز جزئیات دقت می کنند و تمیز خط چشم برای آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و سعی دارند خط چشم های خود را دنباله دار بکشند. به طور معمول استفاده از مداد چشم های نمدی که نسبت به قلم مو آسان تر است.

مداد چشم مایع دارای یک اپلیکاتور نازک و کوچک است، بدین معنا که به راحتی می توان خطوط دقیق نازک کشید، تنها یک نکته در مورد این مداد چشم های مایع وجود دارد و آن این است که در صورت استفاده مبتدیان از این محصول نیاز به تمرین بیشتری است.

بهترین مداد چشم

مداد چشم مناسب بسیاری وجود دارد که دیگر از آنها نوع ژله ای می باشد. مداد چشم ژله ای شبیه خط چشم های مایع، خطوط واضح و دقیق ارائه می دهند، با این تفاوت که فرمول آنها ضخیم تر است. این ویژگی ضخیم تر، آنها را قادر می سازد تا مبتدیان سهولت استفاده، مانند خط چشم های مدادی را داشته باشند.

یکی دیگر از تفاوت های آنها این است که برای خشک شدن کامل نیاز به زمان بیشتری دارد. بعد از خشک شدن، پخش نمی شوند و معمولا ماندگار بالایی دارند. آنها همچنین با استفاده از برس های پر کاربرد روانه بازار می شوند.

مداد چشم مبتنی بر ژل یا کرم ضخیم تر و دارای رنگ غنی تری می باشد که سبب راحتی کار مصرف کنندگان الخصوص مبتدیان می شود زیرا به دلیل فرمولاسیون خاص آنها کشیدن یک خط تیز بسیار راحت تر است و به شما امکان می دهد تا کاملا بر ظاهر خود مسلط باشید.

آرایش چشم با مداد
آرایش چشم با مداد

خصوصیات خط چشم های پودری

این نمونه دوام زیادی ندارد و به روتوش های بیشتری نیاز دارد. جالب است بدانید که از سایه چشم معمولا به عنوان خط چشم استفاده می شود. سایه چشم های پودری برخلاف خط چشم های مایع و ژل به جای خطوط ریز و شفافی که ارائه می دهند، یک اثر مات و تیره ایجاد می کنند که با استفاده از یک برس نرم و نازک اعمال می شود.

استفاده از این مداد چشم بسیار آسان است. خط چشم مدادی مبتنی بر پودر که به عنوان سرمه نیز شناخته می شود، می تواند برای ظاهری ظریف، افراد مبتدی یا حرفه ای و … عالی باشد. این محصول به دلیل خواصی که با خود به همراه دارد بسیاری طالب آن هستند و اکثرا از آن برای تقویت چشم و مژه استفاده می کنند.

علاوه بر این، برخی از مداد چشم های پودری می تواند به شکل مداد چوبی سنتی روانه بازار شده باشند، که حین استفاده افراد تسلط بیشتری دارند و با هر بار تراشیدن آن می توانند نوک آن را تیز کنند تا بهتر بتوانند خط چشم بکشند.

همه چیز درباره خط چشم مداد

خط چشم های مدادی تقریبا شبیه مدادهای معمولی ما هستند، تنها تفاوت آنها این است که مدادهای معمولی حاوی سرب به صورت چوبی هستند و این در حالی است که مداد چشم مناسب چشم در واقع چوب های مومی می باشند که در چوب قرار گرفته اند و دارای روغن لازمی هستند.

مداد چشم های امروزی مورد علاقه خانم و از آسان ترین ابزار برای کشیدن خط چشم ها هستند. حتی توسط مردان. صبر کنید، تعجب نکنید از زمانی که صنعت موسیقی افرادی مانند پیت ونتز معرفی شد، حتی مردان به دلایل متعدد از خط چشم استفاده می کنند.

مقاله پیشنهادی: شامپو مناسب مو من چیست؟

مداد چشم های مایع از فرمولاسیون های بسیار خاصی تشکیل شده اند که معمولا ماندگاری بالایی دارند. آنها به طور معمول در لوله ای با نوک نمد یا برس مویی قرار می گیرند. از آنجا که خط چشم های مایع از نظر قوام نازک هستند، در واقع استفاده از آنها برای مبتدیان کار راحتی نخواهد بود.

چرا باید از مداد چشم استفاده کنم؟
چرا باید از مداد چشم استفاده کنم؟

مداد چشم مناسب چه کسانی است؟

در اصل مداد چشم مناسب مورد علاقه کاربران آرایش و بسیاری از خانم هایی است که به این حرفه علاقه خاصی دارند. این ابزار در درجه اول به دلیل سهولت در کاربرد و تنوع مورد توجه عموم قرار گرفته است. از دیگر علل محکم انتخاب مداد چشم مناسب مقرون به صرفه بودن و تطبیق پذیری آنها از دلایل اصلی آنها می باشد.

فراموش نکنید که مداد چشم مناسب می تواند نرم یا سخت باشد. که جهت کشیدن خط چشم، مداد نرم مناسب بهترین است چرا که به راحتی و روان کشیده می شود و شما می توانید بهترین تجربه کشیدن خط چشم را داشته باشید.

عمده علل استفاده از مداد چشم مناسب

حتما تا کنون بارها این سوال را از خود پرسیده اید که چرا مداد چشم مناسب را انتخاب کرده ایم؟ اولین جوابی ساده ای که می توان به این سوال پرتکرار داد این است که مداد چشم بسیار پرکاربرد می باشد. از دیگر علل استفاده از مداد چشم مناسب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. به اندازه دیگر خط چشم ها گران نیست.
  2. حمل آن آسان است.
  3. مداد چشم مناسب افرادی است که زمان کمی را به آرایش اختصاص می دهند.
  4. آنها همچنین برای مبتدیان بسیار مناسب هستند.
  5. برای استفاده روزمره بسیار کاربردی می باشند.
  6. اصولا مداد چشم حد و مرز نمی شناسند و هر کسی می تواند از آن استفاده کند.
بهترین آرایش چشم
بهترین مداد چشم

نحوه انتخاب مداد چشم مناسب

نکته ای که در مورد مداد چشم مناسب وجود دارد این است که آنها رنگ های متنوعی را دارند. می توانید با تست این که کدام مداد چشم مناسب چشمان شماست را انتخاب و از استفاده آن لذت ببرید. روزهایی که تنها رنگ سیاه در بین مصرف کنندگان شناخته شده بود گذشته است و امروزه شاهد رنگ های مختلفی از مداد چشم هستیم که هر کدام مناسب یک فرد با ویژگی های خاص خود می باشد.

خرید انواع ریمل متناسب با سلیقه شما با قیمت مناسب

آیا تا به حال مداد چشم سفید دیده اید و از خود پرسیده اید که واقعا برای چه کاری استفاده می شوند؟ یا دیگر رنگ هایی که در بین انواع مداد چشم وجود دارد هر کدام می توانند اثرات عالی بر روی چشم ها داشته باشند.

تقویت رنگ چشم طبیعی شما

وقتی صحبت از مداد چشم مناسب و رنگ چشم ها می شود تنها ترفندی که باعث می شود رنگ این چشم گیرا تر شود این است که با استفاده از سایه های متضاد آنها را نشان دهید. برای این که مطمئن شوید دقیقا کدام رنگ ها با یکدیگر تضاد دارند، به راهنمای زیرا نگاهی بیندازید.

آرایش چشم رنگی
مداد چشم برای چشم رنگی

راهنمای استفاده بجا از مداد مکمل با رنگ چشم

قطعا دو فرد با رنگ چشم های مختلف نمی توانند از یک مداد چشم مناسب استفاده کنند و انتظار نتیجه یکسان را داشته باشند. علاوه بر حالت چشم ها، رنگ چشم در انتخاب مواد و استفاده آن بی تاثیر نخواهد بود.

چشم های قهوه ای تیره برای انتخاب مداد چشم مناسب خود می تواند از رنگ های قهوه ای تیره، آبی تیره یا سیاه استفاده کنند. با این رنگ ها افراد علاوه بر نمایان کردن رنگ چشم، فرم چشم های خود را به شکل ویژه ای نمایش می دهند.

چشم های کهربایی و قهوه ای روشن باید از مدادهایی با رنگ سبز و آبی تیره استفاده کنند. این در حالی است که چشم های آبی باید از مدادهایی با رنگ برنز انتخاب و مصرف شود.

رنگ سبز چشم ها از دسته مواردی هستند که برای جلوه دادن آنها بهتر است از سایه های بنفش به کار رفته شود تا علاوه بر رنگ زیبایی آنها دو چندان شود.

در مورد ماندگاری خط چشم مداد تصمیم بگیرید

به طور کلی، مداد چشم ها به راحتی از بین می روند اما محصولات دیگری مشابه این محصول در بازار وجود دارند که طول عمر بالایی دارند. مارک هایی وجود دارند که حتی تا ۲۴ ساعت دوام می آورند. اما از خود بپرسید آیا واقعا به خط چشم نیاز دارید که این مدت روی چشم بماند؟

بسته به شرایط خود، ممکن است به یک مداد چشم با ماندگاری طولانی مدت احتیاج نداشته باشید. ممکن است به مداد چشم مناسب که طول عمر کمتری دارد بسنده کنید.

داشتن چشمان زیبا
داشتن چشمان زیبا

آیا مداد چشمی می خواهید که ضد آب و بدون لکه باشد؟

اگر می خواهید خطوط واضح و مشخصی داشته باشید حتما سوال می کنید که مداد چشم مناسب من است. یک مداد چشم ضد آب برای خانم ها بهترین است زیرا علاوه بر این که به راحتی پاک نمی شود در دراز مدت اطراف چشم پخش نمی شود.

این دسته از مدادها مخصوص کسانی است که نمی توانند زمان زیادی را به آرایش اختصاص دهند و تمدید کردن آن برایشان دشوار است بنابراین تنها مداد چشم های مناسب این افراد مداد ضد آب می باشد.

نکاتی برای انتخاب مداد چشم خوب

هنگام انتخاب مداد چشم خوب باید فرمول را در نظر داشته باشید، زیرا گزینه های غیر آلرژیک برای استفاده کنندگان لنز تماسی و کسانی که چشم های حساس دارند، محصولات ارگانیک و همچنین مداد چشم ویژه با خاصیت طولانی کننده مژه وجود دارد که باید حین انتخاب آنها را فراموش نکنید.

مقاله پینشهادی: چه ریملی خوب است؟

رنگ مداد چشم مناسب من یکی از مواردی است که هر فرد باید آن را در نظر داشته باشد. رنگ های تیره مانند سیاه، قهوه ای یا خاکستری، برای ظاهر طبیعی و بی انتها مناسب هستند اما این کل ماجرا نیست. در حالی که سایه های روشن تر مانند آبی، سبز، نارنجی یا بنفش چشم نواز برای آن دسته از آرایشگران خبره که دوست دارند آنها را تست کنند و ظاهر جسورانه تری داشته باشند بسیار مناسب است.

نحوه استفاده از مداد چشم مداد مناسب

مداد چشم خوب می تواند به شکل دودی یا خط تیز مورد استفاده قرار گیرد و این به موضوع خط چشم برمیگردد زیرا خط چشم ها یکی از پیچیده ترین مراحل معمول آرایش چشم ها هستند و می توانند ظاهر شما را به طور چشمگیری تغییر دهند. در اینجا نحوه استفاده از مداد چشم خوب را به شما نشان می دهیم.

آموزش آرایش چشم
آموزش استفاده از مداد چشم

اطمینان حاصل کنید که پوست اطراف چشم و پلک های شما تمیز هستند

شاید بسیاری از ما به این نکته کمتر توجه کنیم اما تمیزی اطراف چشم باعث می شود که مدت زمان و ماندگاری مداد چشم در اطراف چشم های شما بیشتر باشد. اتاقی با نور مناسب را انتخاب کنید زیرا هر چقدر هم که مداد چشم خوب باشد در صورت مناسب نبودن موقعیت می تواند خط چشم شما آن چیزی نباشد که شما خواستار آن بودید.

آرایش چشم

اگر از آرایش چشم مانند ریمل یا سایه و … استفاده نمی کنید، باید بدانید کشیدن تنها مداد چشم مناسب من و شما نیست! زیرا کشیدن مداد چشم تنها زیبایی چندانی ندارد و حتما برای استفاده از آن بهتر است از سایه چشم پایه پودر مات استفاده کنید که رنگ پوست شما را یکدست کرده و یک بوم ایده آل را ایجاد کرده باشید.

گوشه خارجی

حین کشیدن مداد چشم خوب است که گوشه خارجی چشم خود را به آرامی نگه دارید، این به شما کمک می کند تا خط چشم مداد را به طور یکنواخت بکشید. نکته شایان ذکر این است که مراقب باشید تا پوست خود را بیش از حد نکشید.

کشیدن دقیق مداد

مداد را نزدیک خط مژه خود قرار داده و به آرامی از گوشه خارجی چشم خود یک خط نازک بکشید. رنگدانه ها را بیشتر از گوشه های داخلی چشم خود در قسمت خارجی چشم خود قرار دهید، زیرا در این صورت چشمان شما روشن تر می شوند و رنگ چشم ها بیشتر به چشم میخورد و خود را بهتر نشان می دهند.

ضخامت خط به دلخواه خانم ها می باشد و بسته به هر نوع چشم و سلیقه افراد از ضخامت آن می کاهند و یا به آن اضافه می کنند گرچه هرچه خط نازک تر باشد، آرایش چشم ها طبیعی تر به نظر می رسد.

برای ایجاد یک خط نازک، اطمینان حاصل کنید که مداد شما کاملا تیز است و به جای کشیدن خط چشم با نوک مداد بهتر است آن را با کنار بکشید. با این کار می توانید مداد را از صورت خود دور نگه دارید و خود را در آینه راحت تر ببینید.

نکات پایانی انتخاب مداد چشم

از آنجا که با انواع مداد چشم روبرو هستیم انتخاب برای خانم ها کمی دشوار است مخصوصا اگر جزو افرادی باشند که به تازگی قصد استفاده از مداد چشم مناسب خود را دارند. در زیر نکات مهم و پایانی را برای خرید بهترین مداد چشم بیان کرده ایم.

مداد چشم مناسب مبتدیان

خط چشم این قابلیت را دارد که برای چهره های متفاوت معجزه کند. مداد چشم مناسب می تواند رنگ طبیعی چشم را تقویت کند و حتی کل شکل افراد را تغییر دهد. استفاده از خط چشم می تواند تجارت بسیار پیچیده ای باشد، بنابراین اگر تازه کار هستید و می خواهید با استفاده از یک ابزار آسان زیبایی چشم های خود را افزایش دهید می توانید از مداد چشم های مناسب خود استفاده کنید که تقریبا کار با آن آسان و به طور معمول خطای کمتری رخ می دهد.

کاربرد آسان آنها سبب شده است تا نظر افراد زیادی به این سمت کشیده شود، مداد چشم ها مناسب مبتدیان و افرادی است که به تمدید مجدد آن در طول روز نیازی ندارند.

رنگ پوست

مداد چشم مناسب می تواند بهترین حالت را در با توجه به رنگ پوست شما ایجاد کند، بنابراین مهم است که بدانید چه چیزی با سایر ویژگی های صورت شما همخوانی دارد تا بهترین نتیجه روی چهره شما اعمال شود و از نتیجه کار راضی باشید.

اگر پوست شما از حالت متوسط ​​تا تیره است، خط چشم مشکی به درد شما میخورد و حتی به برجسته شدن چشم ها نیز کمک می کند. کمتر کسی به شما خواهد گفت که رنگ پوست در انتخاب مداد چشم های مناسب هر فرد تاثیرگذار است. با این تفاسیر انتخاب مداد چشم های مناسب کار چندان آسانی نیست این نکات را حین انتخاب فراموش نکنید.

منابع

glowsly.com
goodhousekeeping.com
stylecraze.com
parentsneed.com
ogleschool.edu

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

14 − دوازده =