معرفی و نقد و بررسی انواع کوکتل از برند درماهیل

درماهیل

درماهیل نام یک برند تجاری محصولات آرایشی بهداشتی ساخت کشور کره ی جنوبی است. کوکتل درماهیل یکی از محصولات ساخته شده توسط این شرکت است که با کیفیت بسیار بالا در امر مراقبت های پوستی شامل ضد- پیری، ضد- رنگدانه سازی، ضد- ریزش مو، ضد- التهاب و دیگر مشکلات پوستی می شود اما کوکتل درماهیل چند نوع است و چه کاربردهایی دارد. کوکتل های درماهیل در قالب های گوناگونی تولید شده که هر کدام از آن ها کاربرد های مختلفی نظیر ازیابی و رویش مجدد مو و تغذیه مو ، جوان سازی و لیفت پوست ، خاصیت روشن کنندگی و  ضد لک را دارا هستند.

انواع مختلف این کوکتل ها SR ، HL ، SB ،HSR و غیره هستند که هر کدام برای منظور خاصی استفاده می شود قصد داریم برای نمونه کوکتل درماهیل HSR را مورد نقد و بحث و بررسی قرار بدهیم.

کاربردهای کوکتل درماهیل HSR

کوکتل درماهیل
کوکتل درماهیل

کوکتل درماهیل HSR DERMAHEAL یک محلول بسیار با کیفیت است که به عنوان محلولی برای مزوتراپری و بازسازی و احیای پوست شناخته می شود. این کوکتل که مخصوص مزوتراپی است حاوی هیالورونیک اسید خالص است که طبق شواهد پزشکی دارویی برای مرطوب کردن و بستن منافذ پوست عمل می کند. همان طور که می دانید مزوتراپی عملی است که برای جوانسازی نقاط مختلف بدن مانند گردن، دست، صورت به کار رفته از دیگر مزایایی این عمل از بین بردن چروک ها حذف سلولیت و حذف علامت های کشیدگی پوست است.

کوکتل HSR یک محلول موثر است که با استفاده از یک تکنیک مزوتراپی برای احیایی پوست های آسیب دیده ی صورت، گردن و دست عمل می کند. از سوی دیگر کوکتل درماهیل HSR به عنوان یک تیمار مزوتراپی قدرتمند محسوب می شود که با استفاده از پپتیدهای مقلد زیستی در جهت بهبود پوست عمل می کند.

مقاله پیشنهادی: معرفی محصولات بیواکوا چین

عملکرد کوکتل درماهیل HSR  

جوانسازی صورت و گردن با این محصول باعث می شود که چروک های ریز از پوست حذف شده و طراوت و شادابی دوباره به پوست باز گردد. نحوه ی عملکرد کوکتل درماهیل HSR به این شکل است که تکنیک مزوتراپی مورد نظر باعث تولید سلول های جدید خواهد شد. علت این عمر نیز وجود یک عامل فعال در ساختار آن است به نام استیل‌دکاپپتید- ۳ (CG-REjULINE)که باعث تولید سلول های جدید و در نتیجه شادابی و طراوت پوست می شود.

آیا با درماهیل جوانسازی امکان پذیر است

جوانسازی پوست رویای دیرینه انسان ها است. گذر زمان، وقوع حوداث و شرایط نامناسب و گاهی اوقات استفاده از مواد آرایشی نامطلوب و در کنار آن ژنتیک باعث آسیب دیدگی پوست می شوند. یکی از گزینه هایی که در جوانسازی مورد توجه خانم ها بوده است پوست دست ها و گردن است گفته می شود که سن افراد را با مشاهده پوست دست و گردن می توان مشخص کرد.

 تری پپتید کوپر موجود در کوکتل درماهیل باعث می شود که جریان خود در پوست به درست اتفاق افتاده و در نتیجه دست ها پس از تزریق مزوتراپی روند جوانسازی را طی کرده و چروک ها از بین بروند.

جوانسازی پوست با محصولات برتر جهان

سلولیت یک مشکل بسیار بزرگ برای خانم ها

برخی از حالت های طبیعی بدن بانوان مانند زایمان و کاهش وزن باعث می شود که علامت های کشیدگی پوست و سلولیت ظاهر شده و حالت ناخوشایندی را به نقاط مختلف پوست بدهد کوکتل درماهیلHSR  این قابلیت را دارد که در بهبود این پدیده های نامطلوب به افراد کمک کند.

این کوکتل حاوی الیگوپپتید- ۲۴ است که با ایجاد سلول های جدید پوستی علامت های ناخوشایند کشیدگی های پوست را کاهش می دهد.

حذف چروک ها

حذف چروک های پوست رویایی جوانسازی پوست را تحقق می بخشد. ترکیبات فرمول مزوتراپی درماهیل HSR باعث می شود که چروک های ریز حذف شده و از بروز چروک های جدید نیز تا حدی جلوگیری خواهد کرد. وجود ماده ضد پیری دکاپپتید- ۴ علاوه بر جوانسازی پوست باعث می شود که زخم ها و اسکارهای به جا مانده از آن ها بهبود و التیام پیدا کنند. آبرسانی و حفظ رطوبت پوست یک نقش اساسی در جوانسازی پوست دارد . تری پپتید- ۶ موجود در این محلول باعث جوانسازی و رطوبت پوست می شود.

ترکیبات اصلی موجود در کوکتل درماهیل HSR

ترکیبات کوکتل شامل:

  • کوپر تری پپتید-۱
  • مولتی ویتامین
  • آمینواسیدها و مواد معدنی
  • Rh پلی پپتید-۲ (TRX)
  • Rh پلی پپتید-۱ (bFGF)
  • Rh الیگوپپتید-۲ (IGF-1)
  • Rhالیگوپپتید-۱ (EGF)
  • هیالورونیک اسید (۱%)

است که باعث ترمیم و جوانسازی پوست می شود.

مشخصات محصول

کوکتل درماهیل HSR در بسته های ۱۰ تایی ۵ میلی گرمی عرضه شده این محصول ساخت کشورکره است.

خرید ماشین اصلاح سر و صورت

معرفی کوکتل درماهیل مدل SB

کوکتل درماهیل مدل SB
کوکتل درماهیل مدل SB

کوکتل درماهیل مدل SB یکی دیگر از انواع کوکتل های درماهیل است که خاصیت آن روشن کنندگی پوست، از بین بردن کک و مک و درخشان کردن پوست است. یکی از ویژگی های فوق العاده ی این کوکتل خاصیت از بین برندگی پیگمان است. این خاصیت به این دلیل ایجاد شده که محلول کوکتل درماهیل مدل SB از شش نوع ماده ی فعال تشکیل شده که حاوی ویتامیت C ، بیومتیک پپتید، آربوتین و عصاره ی گیاهان نظیر شیرین بیان است.

استفاده از این محلول در فرآیند مزوتراپی فواید بسیاری داشته باعث از بین رفتن لکه های پوستی می شود. تیروزینازدر این محصول باعث شده که ال –دوپا به فئوملانین و یوملانین تبدیل نشده و در نتیجه ملانین یا رنگدانه ی پوست کاهش یافته و پوست به فرآیند هایپرپیگمنتیشن نپرداخته و از ایجاد لکه ها بر روی پوست جلوگیری شود.

نوع استفاده و درمان کوکتل های درماهیل نسبت به افراد و کیفیت پوست آن ها متغیر است. این کوکتل ها برای درمان مزوتراپی کاربرد داشته و بسته به نیاز افراد استفاده می شود.

درباره‌ی محصولات درماهیل

این برند آرایشی بهداشتی محصول کشور کره جنوبی بوده و در سال ۲۰۰۴ عرضه شده است. نام شرکت از دو واژه تشکیل شده که معنای آن یعنی مراقبت از پوست با استفاده از ترکیبات فعال و نوآورانه است. این کمپانی در حال حاضر در ۱۲۰ کشور دنیا مشتری داشته و محصولات خود را عرضه می کند. شعار این شرکت این است که همه ی افراد سزاوار داشتن یک پوست شفاف و روشن هستند به همین دلیل سیاست اصلی درماهیل برپایه کشف و فرمولاسیون مولکول هایی قرار گرفته است قادر خواهند بود بازسازی سلولی را تحریک کنند.

منبع

dermahealpro.com
meso.pro

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

هفده − یازده =