هیدرافیشال ۶ کاره چیست و نحوه عملکرد آن چگونه است؟

آیا تاکنون چیزی درباره پاکسازی و آب رسانی به پوست با دستگاه هیدرافیشال ۶ کاره شنیده اید؟ همان طور که می دانیم پوست صورت از جمله نواحی بسیار مهم و حساس بدن است که به دلایل مختلفی از جمله رژیم های غذایی نادرست، بیماری های داخلی، آفتاب سوختگی، تغییرات هورمونی، مراقبت های غیر قابل قبول و… در معرض آسیب دیدگی و در نهایت از دست دادن طراوت و شادابی است. بسیاری از افراد به ویژه خانم ها به دلیل داشتن چنین مشکلاتی که پوست آن ها دچار خشکی، ترک خوردگی، تیرگی و لک شده است شکایت دارند. اما امروزه پیدایش یک سری متدهای درمانی نوین در صنعت زیباسازی پوست کمک شایانی به رفع و از بین رفتن آسان این مشکلات نموده و باعث شده تا طراوت و جوانی از دست رفته پوست دوباره بازگردد. یکی از این راه های پرکاربرد درمانی که با پاکسازی و آب رسانی به پوست تمامی عارضه های موجود بر روی آن ها را از بین می برد دستگاه هیدرافیشال ۶ کاره نام دارد.

دستگاه هیدرافیشال 6 کاره
جوانسازی پوست با هیدرافیشال


همه چیز درباره دستگاه هیدرافیشال ۶ کاره

هیدرافیشال ۶ کاره یکی از مدرن ترین روش های درمانی غیرتهاجمی جوان سازی پوست است که با بهره مندی از آخرین تکنولوژی های روز دنیا، عملیات مربوط به لایه برداری، پاکسازی، آبرسانی و اکسیژن رسانی را بر روی پوست های آسیب دیده انجام داده و در نهایت جوانی و زیبایی از دست رفته آن را باز می گرداند. از اینکه صنعت پزشکی هر روزه با متدهای درمانی به روز تری در زیباسازی پوست رو به رو می شود جای هیچ شکی نیست. اما اینکه شاید همه آن ها نتوانند همانند سبک درمانی دستگاه هیدرافیشال ۶ کار ادعا کنند که به صورت کاملاً غیر تهاجمی و بدون درد و خونریزی در درمان و زیبایی پوست تأثیرگذار باشند.

اگر زیبایی و زیبا بودن برایمان حائز اهمیت است طبیعتاً باید مراقبت از پوست و اهمیت دادن به آن را در اولویت زیبایی قرار دهیم. گاهی اوقات هم برای دست یابی به پوست جذاب و مورد دلخواه خود نیاز است هزینه هایی را پرداخت کنیم. اما به خاطر اینکه روش هایی را که انتخاب می کنیم در آخر موجب ناامیدی و از بین رفتن اعتماد به نفسمان نشود نیاز است تا بهترین و مؤثرترین روش درمانی را پیش گیریم. هیدرافیشال ۶ کاره با موفقیت چشمگیر خود در عرصه پزشکی دقیقاً همان روش درمانی قابل اعتماد است که مطلوب ترین پوست صورت را در کمترین زمان ممکن برایتان به ارمغان می آورد.

خرید دستگاه پاکساز و جوان کننده پوست هیدرافیشال

نحوه عملکرد هیدرافیشال ۶ کاره چگونه است؟

در حقیقت دستگاه هیدرافیشال ۶ کاره یک فناوری چند منظوره می باشد که درمان چند مرحله ای را به صورت یک جا بر روی پوست اعمال می کند. به واقع این دستگاه با ترکیب و تلفیقی از عملیات فیشال، لایه برداری، هیدرودرم و آبرسانی عمقی، تمامی نواحی پوست را از مواد مضر محیطی تمیز کرده و سپس با انتقال تغذیه مورد نیاز آن موجبات جوان سازی و زیبایی پوست را فراهم می آورد.

نحوه عملکرد این دستگاه به گونه ای است که در قدم اول برای حذف آلودگی و ناپاکی ها از منافذ پوست، عملیات مربوط به لایه برداری را به کمک روش مکش مارپیچ انجام می دهد. انجام این کار موجب می شود تا تمامی سلول های مرده از روی سطح پوست حذف شوند. سپس با استفاده از سرم های آبرسان بخش های مورد نظر پوست را تغذیه می کند. در نهایت با تزریق آنتی اکسیدان های ضد پیری و اسید هیالورونیک و برخی سرم های درمانی دیگر زیبایی و جوانی از دست رفته پوستتان را به شما باز می گرداند.

مقاله پیشنهادی: راهنمای خرید میکرودرم سالنی و آشنایی با انواع آنها

لازم به ذکر است که انجام تمامی این مراحل در کمترین زمان ممکن و بدون خطای انسانی صورت می گیرد. مدت زمان درمان به وسیله این دستگاه تنها در یک جلسه و چیزی حدود ۴۵ الی ۶۰ دقیقه به طول می انجامد.

عملکرد هیدرافیشال 6 کاره
نحوه کار دستگاه هیدرافیشال

مزایای هیدرافیشال ۶ کاره چیست؟

درباره مزایای هیدرافیشال ۶ کاره چه می دانید؟ پس از پایان کار با این دستگاه چه نتایجی را می توان انتظار داشت؟ می توان گفت علت اصلی محبوبیت روش درمانی هیدرافیشال ۶ کاره توانایی آن در حذف و از بین بردن تمامی آلودگی ها بر روی سطح پوست و آبرسانی عمیق به آن در عرض چند دقیقه است. به واقع هیدرافیشالی که بر روی بخش های مختلف پوست انجام می شود فوق العاده ترین راه برای رسیدن شما به پوستی با طراوت و درخشان است.

از دیگر مزایایی که در قابلیت منحصر به فرد این تکنیک نهفته است درمانی ملایم و تأثیرگذار را بر روی پوست انجام می دهد. به علاوه آنکه اثرات کشیدگی بر روی پوست را نیز به طرز قابل ملاحظه ای کاهش می دهد. اگر یکی از نگرانی های شما بهم خوردن تعادل رنگ پوستتان است باید بگوییم هیدرافیشال ۶ کاره هیچ گاه چنین اثراتی را بر جای نمی گذارد. از این رو این روش درمانی بهترین گزینه برای افرادی است که دارای حساسیت هایی از قبیل: مویرگ های آسیب پذیر، زگیل، زخم های باز، پسوریازیس و سایر مشکلات پوستی هستند.

جوانسازی پوست با هزینه کم و بالاترین کیفیت

لیست کامل ویژگی های مثبت دستگاه هیدرافیشال ۶ کاره

درست همانند هر روش درمانی دیگری، تأثیرگذاری هیدرافیشال ۶ کاره در هیچ دو نفری شبیه به یکدیگر نیست. اما می توان گفت تمامی مراحل آن مطابق نیازهای شما صورت می گیرد. در یک کلام می توان این دستگاه را بهترین و با کیفیت ترین روش جوان سازی و شادابی پوست دانست که با استفاده از قدرت شفابخش آب رسانی به شما این اطمینان خاطر را می دهد که بهترین حجم دهندگی پوست را برای اولین بار تجربه کنید.

در زیربه معرفی لیستی از ویژگی های مثبت این دستگاه پرداخته شده است:

  • پاکسازی پوست، آبرسانی و تقویت آن
  • حذف کامل آلودگی ها و نشانه های پیری پوست
  • رفع چین و چروک و خط لبخند پوست
  • آرامش بخش و تسکین دهنده عالی پوست
  • لایه برداری عمیق و رفع جای جوش و آکنه
  • تزریق بدون درد سرم های درمانی به منظور تقویت و حجم دهندگی پوست
  • افزایش طراوت و جذابیت پوست

تعداد جلسات درمانی با استفاده از دستگاه هیدرافیشال ۶ کاره

بنا به نوع پوست و عارضه هایی که بر روی آن وجود دارد، تناوب و تکرار درمان با استفاده از دستگاه هیدرافیشال ۶ کاره متفاوت خواهد بود. اما در حالت کلی تمامی افراد در همان یک جلسه اول درمان، پوست درخشان و با طراوت خود را مشاهده خواهند کرد. برای کسانی که می خواهند خود را برای یک مهمانی مهم و رویداد خاص آماده کنند و به یک ظاهر شاداب و درخشان نیاز دارند استفاده از این متد را برای درخشندگی هرچه سریع تر پوستشان فراموش نکنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

یک × 2 =