آیا می دانید که نقطه تشابه خط چشم و ریمل چیست؟ هر دو این محصولات همراه با پرایمر به خوبی می توانند کار کنند. حالا سوال پیش می آید که پرایمر ریمل چیست و چه کاربرد هایی در زندگی امروزه ما دارد. برای دست یافتن به پاسخ سوال پرایمر ریمل چیست، در ادامه با ما و این مطلب همراه باشید. در این مقاله قصد داریم تا به کاربرد پرایمر ریمل و انواع آن بپردازیم.

پرایمر ریمل چیست
پرایمر ریمل چیست

پرایمر ریمل چیست ؟

در پاسخ به سوال پرایمر ریمل چیست، باید بگوییم که این محصول به دسته ای خاص از ریمل ها گفته می شود که قبل از افزودن ریمل به صورت، استفاده می شوند و به عنوان یک کت بر روی مژه های شما قرار می گیرند. هدف تولید و کاربرد پرایمر ریمل، جدا کردن مژه ها و بوجود آوردن یک سطح صاف و مناسب برای استفاده از ریمل می باشد. پرایمر های ریمل می توانند با پر کرده حفره ها و جا های خالی، یک سطح صاف و یکنواخت را برای صورت شما ایجاد کرده و هنگامی که شما از ریمل های معمولی و اصلی استفاده می کنید، یک سطح خوب، صاف و متناسب بر روی صورت شما بوجود می آید.

مواد اولیه پرایمر ریمل چیست
مواد اولیه پرایمر ریمل چیست

مواد اولیه پرایمر ریمل چیست ؟

معمولا از این محصولات به عنوان دارو استفاده نمی شود اما، پرایمر ریمل از مواد اولیه خوب و مناسبی ساخته شده که هیچ گونه آسیبی به صورت، مژه ها یا چشم های شما وارد نمی کنند و به اصطلاح دوست دار سلامت هستند. از جمله این مواد می توان به ویتامین ای اشاره کرد.

حتما شما هم از خود می پرسید که مواد اولیه پرایمر ریمل چیست ؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که مواد اولیه ای که درون این محصولات وجود دارد بسته به عوامل زیادی می تواند متغیر باشد. به عنوان مثال، یکی از مهم ترین مواد اولیه آب است. البته، یکی از عواملی که بر روی مواد اولیه تاثیر بسیار زیادی دارد، فرمول ساخت می باشد. از جمله مواد اولیه ای که در همه ریمل ها یافت می شود می توان به آب، بیس واکس، کوپرنیسیم واکس، پی وی پی، استیریک اسید،پتاسیم سوربیت و … اشاره کرد.

چگونه مژه زیبایی داشته باشم
چگونه مژه زیبایی داشته باشم

ویژگی ها و مزایای پرایمر ریمل چیست ؟

تاکنون افراد بسیار زیادی از ما پرسیده اند که مزیت استفاده از پرایمر ریمل چیست و ما چرا باید از آن استفاده کنیم؟ این محصول مدل ها و انواع بسیار زیادی دارد اما یکی از مهم ترین و اصلی ترین کاربرد های آن، در لیست زیر موجود می باشد.

خرید بهترین پرایمرهای ریمل با قیمت مناسب

  • جدا سازی دقیق و منظم مژه های شما
  • مژه های شما را بزرگتر و حجیم تر جلوه می دهد
  • با استفاده از فرمول خاص و منحصر به فرد خود می تواند مژه ها را مرطوب کرده، قدرتمند تر کند و میزان رشد آنها را هم بیشتر کند.
  • پرایمر ریمل می تواند طول مژه های شما را تا حد نسبتا قابل توجهی افزایش داده و زیبایی آنها را قبل از استفاده از ریمل های معمولی چندین برابر کند.
  • اگر شما هم از مشکلات مختلف از جمله ریزش مژه رنج می برید، این محصول می تواند به راحتی همه مشکلات شما را از بین ببرد.
آموزش آرایش مزه
آموزش آرایش مزه

درصد موفقیت پرایمر ریمل و کاربرد پرایمر ریمل چیست ؟

به طور کلی می توان گفت که پرایمر ریمل واقعا کار کرده و می تواند مزایای بسیار زیادی برای صورت شما داشته باشد. اما، پاسخ دقیق به سوال درصد موفقیت پرایمر ریمل چیست به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد.

به عنوان مثال، افرادی که مژه های معمولی و کوتاه دارند، هنگامی که از مدل های مختلف ریمل به خصوص پرایمر ریمل استفاده می کنند، تغییرات بسیار زیاد و ویژه ای بر روی صورت آنها بوجود می آید. به طور کلی می توان گفت که با استفاده از این محصول شما ساختار کلی و اصلی صورتتان را تحت تاثیر قرار داده و آن را تغییر می دهید. این کاربرد پرایمر ریمل هنگامی تشدید می شود که رنگ مژه های شما باز و روشن بوده و اندازه آنها هم از حالت معمولی جامعه کوچک تر می باشد. هنگامی که شما در این وضعیت از پرایمر ریمل استفاده کنید، می تواند اندازه و حجم مژه هایتان را چندین برابر کنید.

بهترین پرایمر ریمل
بهترین پرایمر ریمل

بهترین راه موجود برای استفاده از پرایمر ریمل چیست ؟

حتما شما هم پس از خرید برایتان سوال پیش آمده که راه های استفاده از پرایمر ریمل چیست و چگونه می توان از این محصولات استفاده کرد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که به طور کلی، راه های بسیار زیادی برای استفاده از پرایمر ریمل وجود دارد اما، راه اصلی آن که می تواند تاثیرات بسیار زیادی داشته باشد شامل ۷ مرحله بوده که در ادامه به این مراحل می پردازیم.

 در ابتدا شما باید به صورت ذهنی خود را آماده کنید تا مژه های شما بیشترین تاثیر ممکن را از پرایمر ریمل بگیرند. برخی از افراد دوست دارند که مژه هایشان خشک بماند و برخی دیگر دوست دارند که در هنگامی که نور با مژه ها برخورد می کند، آنها روشن شوند.

مرحله اول: اولین مرحله استفاده از پرایمر ریمل چیست ؟

آماده سازی و فر کردن مژه ها، اولین مرحله موجود در لیست ما بوده و یکی از مهم ترین کاربرد ها را هم دارد. شما حتما باید مژه هایتان را قبل از استفاده از پرایمر فر کنید تا هیچ مشکلی بوجود نیاید. چرا که در صورت فر شدن مژه ها، یک سری مواد بر روی آنها قرار می گیرد که هم فرم بهتری به آنها داده و هم زیبایی آنها را چندین برابر می کند.

 به آرامی چندین بار مژه های بالایی خود را بمالید و آنها را به صورت کامل فر و خم کنید. این کار باید برای چندین ثانیه به صورت متوالی انجام شود. تحت هیچ شرایطی مژه های خود را نکشید چرا که می توانید به آنها آسیب بزنید. در صورت کشیده شدن مژه ها، آسیب های جدی دیده و امکان ریزش بیشتر می شود.

مقاله پیشنهادی: ساخت ژل ابرو در خانه را بیاموزیم

مرحله دوم: استفاده از برس

در مرحله دوم استفاده از این محصولات، شما باید به صورت کامل همه سطوح برس را با ماده موجود در پرایمر ریمل بپوشانید و آن را کاملا آغشته به این مواد بکنید. کاربرد پرایمر ریمل در این مرحله مشخص می شود. پرایمر ریمل همچون ریمل های معمولی کار کرده و می تواند سطح چشم شما را به صورت کامل بپوشاند و به همین علت، شما باید به صورت کامل برس یا دسته موجود درون محصول را به پرایمر ریمل آغشته کنید و یک لایه کت مانند بر روی مژه های خود بکشید.

 مطمئن شوید که طوری از پرایمر ریمل استفاده می کنید که همه اطراف ریمل مورد پوشش قرار بگیرند. هنگامی که این اتفاق صورت می گیرد، ریمل اصلی که استفاده می کنید کل سطح مژه ها را پوشانده و حجم را چند برابر می کند.

مرحله سوم: صبر

در این مرحله، صبر و تحمل مهم ترین قسمت می باشد. چرا که شما باید به مدت ۳۰ ثانیه صبر کنید تا پرایمر ریمل شما به صورت کامل خشک شود. حتما شما هم از خود می پرسید که علت وجود این مرحله برای پرایمر ریمل چیست ؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این مهم ترین قسمت بوده چرا که قبل از استفاده از ریمل های معمولی، مژه های شما باید به طور کامل خشک بوده و هیچگونه رطوبتی نداشته باشند. حداقل ۳۰ ثانیه زمان می تواند انواع مختلف پرایمر ریمل را خشک کرده و برای کار شما آماده کند. در این مدت شما می توانید کار های مختلفی از جمله خوردن یک  میان وعده را انجام دهید.

مرحله چهارم: استفاده از ریمل معمولی

افراد مختلف، دوست دارند که مدل های مختلف ریمل را با روش های مختلفی بر روی صورتشون استفاده کنند. اما، قبل از انجام مرحله نهایی، یک کت و یک لایه کوچک از ریمل را بر روی صورت خود بکشید و ببینید که چگونه به نظر می رسد. توصیه ما به شما این است که هیچوقت به استفاده از یک لایه راضی نشوید و برای اطمینان یک الی دو لایه دیگر هم بر روی لایه اولیه و پرایمر ریمل بکشید.

پرایمر ریمل می تواند علاوه بر حجم دادن، میزان چسبندگی را هم بیشتر کند و همین امر می تواند نیاز شما را برطرف کند. پس، اگر شما هم در حالت معمولی از لایه های زیادی از ریمل بر روی مژه های خود استفاده می کنید، در این یک الی دو حالت می تواند کار شما را راه بیاندازد. فقط برای تست یک لایه معمولی بکشید و اگر خوب بود، بیشتر هم می توانید استفاده کنید.

مرحله پنجم: علت استفاده از لایه دوم پرایمر ریمل چیست ؟

افراد بسیار زیادی از ما پرسیده اند که دلیل و علت استفاده از لایه دوم در هنگام استفاده از پرایمر ریمل چیست ؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که معمولا یک لایه کافی است. اما، اگر شما هم دوست دارید که اثرات بهتر و قوی تری داشته باشید و چشمانتان زیبا تر باشند، می توانید از دو لایه استفاده کنید. مخصوصا اگر قرار است که در شب به مهمانی و یا یک قرار مهم بروید، این کار می تواند تاثیرات شما بر روی جمع را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد. با استفاده از لایه دوم شما می توانید هم زیبایی خود را چندین برابر کنید و هم ضخامت مژه هایتان را تا حد بسیار زیاد و قابل توجهی افزایش دهید.

مرحله ششم: علت وجود ترس از استفاده از پرایمر ریمل چیست ؟

افراد زیادی هستند که از استفاده از این محصول می ترسند و دوست ندارند که از پرایمر ریمل بر روی مژه های پایینی خود استفاده کنند. به همین علت، سوال پیش می آیند که علت ترس این افراد چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که برخی از محققان مردم را بیهوده ترسانده اند و همین توانسته مشکلات زیادی بوجود آورد. اگر شما هم از پرایمر ریمل بر روی مژه های پایینی خود استفاده کنید، می توانید تاثیراتش را در زمان کم مشاهده کنید.

شما باید ترس را کنار گذاشته و هرجور که دلتان می خواهد برای زیبایی و صورت خود تصمیم بگیرید. هیچ ایرادی در استفاده از پرایمر ریمل بر روی مژه های بالایی و پایینی شما وجود ندارد و شما می توانید هر مدل که دوست دارید از این محصولات استفاده نمایید.

مرحله هفتم: علت استفاده از محصولات دو به یک پرایمر ریمل چیست ؟

امروزه مدل های بسیار زیادی از ریمل و پرایمر ریمل در بازار وجود دارد و هر کدام از این محصولات یک ساختار خاص و ویژه و یک مدل خاص را دارند. برای اینکه کار سریع تر و بهتر انجام شود، شما می توانید از محصولات دو به یک استفاده کنید. یعنی دو محصول متفاوت فقط یک در باکس و بسته. این کار می تواند تعداد محصولات موجود در کیف آرایش شما را تا حد بسیار زیاد و قابل توجهی کاهش داده و اکثر مشکلات مربوط به این مورد را از بین ببرد.

استفاده از ریمل های دو به یک سود بسیار زیادی برای شما دارد چرا که هم قیمت این محصولات مقرون به صرفه تر است و هم شما می توانید از مدل های مختلف آن، هر زمان که دوست دارید استفاده کنید و وقت کمتری را پای میز آرایش خود صرف کنید.

چرا باید از پرایمر ریمل استفاده کرد
چرا باید از پرایمر ریمل استفاده کرد

کاربرد پرایمر ریمل چیست ؟

حتما شما هم از خود می پرسید که کاربرد پرایمر ریمل چیست و چرا ما باید از این محصولات استفاده کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که امروزه مدل های بسیار زیادی از پرایمر ریمل در بازار وجود دارد و هر کدام از این مدل ها هم کاربرد خاصی دارند. به عنوان مثال، کاربرد پرایمر ریمل پنج ستاره با کاربرد پرایمر ریمل هایی که کیفیت ساخت فرمول کمتری دارند یکسان نبوده و تفاوت هایی میان این دو محصول وجود دارد. در ادامه شما می توانید انواع پرایمر ریمل و کاربرد های آنها را مشاهده کنید.

داشتن مژه زیبا
داشتن مژه زیبا

مدل پنج ستاره پرایمر ریمل چیست ؟

مقاله پیشنهادی: ویتامین های جوان ساز پوست کدام ها هستند؟

یکی از اصلی ترین سوالاتی که برای کاربران به وجود می آید این است که مدل پنج ستاره ریمل چیست و چه تفاوتی با سایر مدل ها دارد؟ این محصولات از فرمولاسیون بسیار خوب و قوی ساخته شده و قیمتی بالاتر از سایر مدل های ریمل هم دارد. جالب است بدانید که این مدل از ریمل توسط برخی از برند های خاص تولید شده که شرکت Lancôme یکی از معروف ترین برند هایی است که در زمینه تامین، تولید و فروش این محصولات فعالیت میکند.

آرایش چشم
آرایش چشم

کاربرد پرایمر ریمل حجم دهنده چیست؟

همینطور که از اسم این محصول پیداست، کار اصلی آن حجم دادن که مژه های بالای و پایین شما می باشد. محصولات بسیار زیادی در این دسته قرار می گیرند و تقریبا همه تولید کنندگان از این مدل محصولات تولید کرده و به فروش می رسانند. چرا که محبوبیت و کاربرد پرایمر ریمل حجم دهنده چندین برابر سایر محصولات می باشد. شما می توانید آنها را تقریبا در همه فروشگاه هایی که در شهر ها و محله ها فعالیت می کنند پیدا کنید.

کاربرد پرایمر ریمل همه کاره چیست؟

پرایمر ریمل های همه کاره، همه ویژگی هایی که در قسمت های بالاتر گفته شد را دارد. این محصول هم می تواند به مژه های شما حجم بسیار زیاد و قابل توجهی اهدا کند و هم می تواند زیبایی صورت شما را چندین برابر نماید. جالب است بدانید که ریمل های همه کاره برس های مخصوص به خود را دارند که اکثر کار های اصلی را همان برس انجام می دهد. اگر به دنبال ایجاد کردن تغییرات مهم و اساسی بر روی صورت خود هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از این محصولات می باشد.

چگونه چشم خود را زیباتر کنیم
چگونه چشم خود را زیباتر کنیم

انواع مختلف پرایمر ریمل چیست ؟

حتما شما هم از خود می پرسید که انواع پرایمر ریمل چیست و این محصولات چند مدل دارند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که امروزه مدل های بسیار زیاد و متنوعی از پرایمر ریمل در بازار وجود دارد و هر کدام از این مدل ها هم یک ویژگی خاص و منحصر به فرد دارد.

خرید بهترین ریمل های مژه با قیمت های بسیار مناسب

پرایمر اولیه، یک نسخه خاص و ویژه از پرایمر ریمل بوده که مثل یک مرطوب کننده می تواند عمل کند. این محصول همچنین می تواند مثل سالیسیلیک اسید به پوست جذب شده و وضعیت کلی و درونی پوست شما را تا حد بسیار زیادی بهبود ببخشد. جالب است بدانید که مدل های مختلف این محصول قابلیت و قدرت چرب کردن پوست و نرم و روان کردن آن را دارند. معمولا این محصولات شامل ریمل ها نمی شوند اما، برخی از مدل های پرایمر ریمل این قابلیت را نیز دارا هستند.

مواد اولیه موجود درون مدل اولیه پرایمر ریمل چیست ؟

در پاسخ به سوال مواد اولیه موجود درون پرایمر ریمل چیست ؟ باید بگوییم که این محصول بسته به شرکت سازنده و تولید کننده اش، می تواند مواد اولیه مختلفی داشته باشد که هر کدام از این مواد برای یک موقعیت خوب و مناسب ساخته شده و یک کار خاص را برای پوستتان انجام می دهند. به عنوان مثال، برخی از نسخه های این محصول حاوی مقادیر بسیار زیاد آنتی اکسیدان مثل ویتامین های ای سی و E  هستند.

 البته، در هنگام خرید شما باید به مواد اولیه توجه خاصی نشان دهید تا مطمئن شوید که محصولات موجود درون محصول حساسیت زا نبوده و هیچ مشکلی برای شما و پوستتان بوجود نمی آورند. اگر از خود می پرسید که بهترین ساختار مدل اولیه پرایمر ریمل چیست، باید بگوییم که محصولاتی که حاوی مقادیر بسیار زیادی چای سبز هستند می توانند خاصیت زیادی داشته باشند.

مدل بدون رنگ پرایمر ریمل چیست ؟

امروزه مدل های بسیار زیادی از این محصول بوجود آمده است. به علت تنوع زیاد محصولات، شما می توانید هر مدل از این محصول را که دوست دارید در بازار خریداری کنید. اما امروزه یک مدل جدید به بازار عرضه شده که به پرایمر ریمل های بدون رنگ مشهور است. حال این سوال پیش می آید که این نسخه از پرایمر ریمل چیست و چه تفاوتی با مدل های معمولی دارد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این محصولات هیچ کاربردی در رنگ کردن و پر رنگ تر کردن مژه های شما ندارند. تنها کاری که در صورت شما انجام می دهند، بلند تر کردن و زیبا تر کرده مژه ها می باشد. البته، برخی از مدل های آن قابلیت حجم دهی هم داشته و می توانند مژه های شما را پر پشت تر نشان دهند.

مقاله پیشنهادی: چگونه مداد چشم بکشیم تا چشمانی زیبا داشته باشیم؟

کاربرد مدل بدون رنگ پرایمر ریمل چیست ؟

این محصولات با اینکه رنگ خاصی ندارند و یا اینکه رنگ آنها خیلی کم می باشد اما، هیچ تفاوتی با پرایمر ریمل های معمولی ندارند! شما می توانید از آنها برای بلند تر کردن و زیبا تر کردن مژه هایتان استفاده کنید و یا اینکه قبل از ریمل های معمولی این محصول را بر روی مژه هایتان قرار دهید تا زیبایی صورتتان چند برابر شود.

 همچنین، این مدل به علت شفاف بودن، می تواند از از بین رفتن رنگ ریمل، ترک خوردن و ناپدید شدن آن جلوگیری کند. پرایمر ریمل های بدون رنگ همچون یک محافظ از ریمل ها، مژه ها و پلک ها محافظت می کنند. به همین علت شما می توانید این محصول را هم بر روی مژه پایینی و هم بر روی مژه بالایی خود استفاده کنید.

راهای زیباتر شدن چشم در آرایش
راهای زیباتر شدن چشم در آرایش

تاریخچه پرایمر ریمل چیست ؟

تاکنون برای افراد بسیار زیادی سوال پیش آمده که تاریخچه استفاده از پرایمر ریمل چیست و استفاده از این محصول به کی برمی گردد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که در ابتدا، ریمل توسط مصریان باستان اختراع شد و در مدت زمان بسیار کمی، توسط تمدن های باستانی سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفت. اما مدل های اولیه این محصول یک سری مشکلات داشت و یکی از همین مشکلات، پاک شدن آسان و آسیب های زیاد به چشم بود. از همین رو، دانشمندان با استفاده از طراحی های خاص، توانستند یک محصول خاص را بوجود بیاورند که همه این مشکلات را از بین می برد.

آرایش صورت
آرایش صورت

علت محبوبیت زیاد مدل های اولیه پرایمر ریمل چیست ؟

برای اولین بار فردی با نام هیرام بردان که هم نام با یک بازیگر آمریکایی بود، در شهر نیویورک آمریکا در سال ۱۸۶۶ میلادی اولین مدل ها و نسخه های پرایمر ریمل را ساخت. مردم در آن زمان به آرایش خیلی اهمیت می دادند و از بردان پرسیدند که پرایمر ریمل چیست ؟ پس از مدت زمان بسیار کوتاهی، این محصول در سراسر آمریکا به خصوص در ایالت های کالیفرنیا و نیویورک محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرد و پس از مدت زمان کوتاهی، این محصول به سایر نقاط جهان هم ارسال شد.

منابع

lashfood.com
byrdie.com
makeup.com

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

9 − یک =