مداد ابرو چیست؟ کاربرد مداد ابرو در آرایش های روزانه باید چگونه باشد؟ این دو سال شاید در ابتدا پاسخ ساده ای داشته باشند اما همانطور که میدانیم آرایش کردن صورت دارای پیچیدگی های خاص خود است ابرو نیز مانند سایر اجزای صورت می تواند با وسایل مختلفی زیبایی دوچندانی پیدا کند اما ما اول باید بدانیم بهترین مداد ابرو چیست و پس کاردبرد مداد ابرو در آرایش را مورد بررسی قرار دهیم.

کاربرد مداد ابرو چیست
کاربرد مداد ابرو چیست

مداد ابرو چیست؟

مداد ابرو چیست؟ مداد ابرو که گاهی اوقات با نام مداد چشم نیز شناخته میشود همانند یک مداد معمولی است که به جای کربن یا سرب در خود مواد آرایشی دارد گریم کننده ها و کسانی که قصد آرایش صورت خود را دارند می توانند برای بلند کردن و زیبا نشان دادن ابروی خود از مداد ابرو استفاده کنند مدادی شکل بودن باعث میشود کارکردان با آن بسیار راحت تر باشد و کاربر در زمان استفاده می تواند در جهتی که میخواهد ابروهای خود را حالت دهد.

تغییر ابرو با تراشیدن ابرو

برخی خانم ها موهای ابروی خود را می تراشند یا واکس میکنند تا بتوانند مدل های جدیدی از ابرو را بر روی صورت خود به وجود بیاورند ممکن است این افراد مدل ابروی خود را دوست نداشته باشند و بخواهند از مدل های جدید استفاده کنند قبل از اینکه ابروهای خود را بتراشید از کاربرد مداد ابرو در آرایش اطلاعات کسب کنید و جست و جو کنید برای شما بهترین مداد ابرو چیست.

تغییر ابرو بدون تراشیدن ابرو

اما اگر قصد ندارید ابرو خود را بتراشید یا به صورت کامل بتراشید می توانید از یک مداد ابرو و وسایل مربوط به آن را تهیه کرده و با کمک آنها ابروهای جدیدی را به صورت خود ببخشید شما می توانید ابروهای خود را تیره تر کنید و یا حالت و انحنای بیشتری به ابروی خود بدهید برای انجام این کار کافیست یک موچین برای گرفتن موهای اضافی، یک برس یا شانه ابرو برای حالت دادن به ابرو و یک مداد ابروی مناسب را تهیه کنید اما بهترین مداد ابرو چیست؟

بهترین مداد ابرو چیست؟

برای پاسخ به سوال بهترین مداد ابرو چیست، باید به سوالات مختلفی پاسخ دهیم و با ترکیب پاسخ این سوالات می توان گفت اکنون آماده انتخاب بهترین مداد ابرو هستیم در زیر چند نمونه از این سوالات را مطرح نموده ایم:

  • بهترین رنگ مداد ابرو چیست؟
  • تیز بودن یا گرد بودن مداد ابرو چیست و به چه کاری می آید؟
  • ترکیبات مداد ابرو چیست؟
  • مدل های مختلف مداد ابرو چیست و چگونه بهترین مورد را باید انتخاب کنم؟
  • آیا مداد ابرو باعث ریزش موی ابرو می شود؟
  • طریقه صحیح استفاده از مداد ابرو چیست؟
بهترین مداد ابرو چیست
بهترین مداد ابرو چیست

انواع مداد ابرو: بهترین مداد ابرو چیست؟

مانند سایر موارد زندگی ما مدادهای ابرو نیز دارای انواع مختلفی هستند اینکه بدانیم کدام بهترین مداد ابرو چیست باید به فاکتورهای زیادی توجه کنیم مانند تصور از حالتی که میخواهیم به ابروی خود بدهیم تا ظاهری طبیعی و چشمگیرتری داشته شد. مورد بعدی اندازه و شکل ابروی خود شماست آیا به دنبال مداد ابرویی هستید که در مدت زمان بیشتری روی صورتتان قرار گیرد یا به سرعت از بین بروند این گونه فاکتورها زیاد هستند بنابراین ما در زیر انواع مداد ابرو را برایتان شرح داده ایم تا شما تصمیم بگیرید بهترین مداد ابرو چیست و کاربرد مداد ابرو در آرایش شما چه مقدار تاثیر گذار است.

مداد ابرو ژل

ژل مداد ابرو چیست؟ مداد ژل ابرو همانند ریمیل چشم است ماده ژل برای حالت دادن ابرو مورد استفاده قرار میگیرد معمولا مداد ژل آخرین تکه از پازل آرایش شما است تا ابروهای خود را ثابت نگه دارید کسانی که دارای ابروهای پهن هستند بهتر از از این نوع مداد استفاده کنند بیشتر آرایش های ابرو با پایه ژل در سه تا شش رنگ و سایه انجام میگیرد

 ماده ژل می تواند قوس ابرو را بیشتر کند و باعث حفظ موهای زائد ابرو شود برای استفاده از مداد ژل آن را به عنوان یک برس ریمیل مورد استفاده قرار دهید و موهای ابرو را به هر سویی که میخواهید شانه کنید اگر قصد دارید سبک های جدید را امتحان کنید این نوع محصولات می تواند بسیار مفید باشند.

کاربرد مداد ابرو ساده
کاربرد مداد ابرو ساده

مداد سنتی ابرو

مورد دوم در بررسی بهترین مداد ابرو چیست مدادهای سنتی ابرو هستند که همانند یک مداد هستند و برای پر کردن ابرو از آنها استفاده می شود روش های مختلفی برای استفاده از این نوع مداد وجود دارد اما بسیاری معتقد هستند بهترین نوع مداد ابرو که می توان از آن استفاده نمود همین مداد های مومی یا واکسی هستند زیرا مواد تشکیل دهنده این نوع مداد نرم است و خطوط صاف و یکدست مانند موی ابرو را به وجود می آورند

استفاده از مداد بسیار آسان است و پس از استفاده از آن ابروهای خود را شانه کنید از حرکات سریع و کوتاه استفاده کنید و به ابروهای خود جهت دهید اگر قصد عمق دادن به ابروی خود را دارید از لایه هایی به آن اضافه کنید اما مراقب باشید، هرچه بیشتر از مداد استفاده کنید ابروهایتان تیره تر خواهد شد.

آرایش پودری

آرایش ابرو پودر بسیار شبیه به سایه چشم است و در بسته بندی های مشابه قرار می گیرد. از آن برای پر کردن و روشنتر کردن ابروها استفاده می شود پودر باعث میشود زیر موها سایه ای شکل بگیرد و دیگران توهم ابروی کامل را برای شما تصور می کنند. در انتخاب نوع رنگ و برس بسیار دقت کنید زیرا چگالی پودر باعث میشود دقیق تر آرایش کنید

ساده ترین روش برای کنترل و تمیز کردن در زمان اشتباه، آرایش پودری است بنابراین می توانید در کمترین زمان ممکن تعداد بسیاری آرایش را روی انروی خود امتحان کنید و بهترین را برای خود انتخاب کنید

مقاله پیشنهادی: ساخت ژل موی خانگی

پوماد ابرو

پوماد ابرو ماده ای روغنی و خوشبو است که برای حالت دادن ابرو از آن استفاده می شود که مانند یک ژل و ماده مایع برای نگهداری موها مورد استفاده قرار می گیرد این ماده باعث میشود حالت طبیعتی ابروها به خود بگیرند و ابروهای زیبایی را با کمک آن تجربه خواهید کرد.

برس پوماد را همانند برس ریمیل روی ابروهای خود شانه کنید و به همان مقدار استفاده نمایید این آرایش بسیار سریعتر از ژل خشک می شود بنابراین زمان کمتری صرف آرایش خواهد کرد همچنین میتوانید مواد و رنگ های دیگر نیز به آن اضافه کنید تا به رنگ دلخواه شما تغییر کند.

قلم هاشور

از یک قلم هاشور برای تعیین، نمایش و برای زمان طولانی استفاده کنید زمان پاک شدن بسیار طولانی تر است اما قوس ابرو را با دقت بسیار بالایی انجام خواهد گرفت ملده ای که قلم هاشور از آن ساخته شده است بسیار مقاوم است و به آسانی از بین نمی رود بنابراین بهتر است روغن ویتامین E را در کنار خود داشته باشید

برای آنکه ظاهری آراسته داشته باشید مداد ابرو را با حرکت های آرام و کوتاه بر روی ابروی خود بکشید با اینکار در ظاهر شما دارای ابروهای پر پشتی خواهید شد به خصوص کسانی که با نازکی موهای ابرو رو به رو هستند.

خرید قلم هاشور و تتو ابرو هدی موجی مدل FINE SKETCH با قیمت استثنایی

کاربرد مداد ابرو چیست
کاربرد مداد ابرو چیست

کاربرد مداد ابرو در آرایش

پس از آنکه متوجه شدیم مداد ابرو چیست اکنون نوبت آن است تا کاربرد مداد ابرو در آرایش را مورد بررسی قرار دهیم ابروهای کامل باعث میشود تا صورت ما مرتب به نظر برسد و هماهنگی را میان اجزای صورت شما بر قرار می کند اگر دارای ابروهای کم پشت، نازک و دارای موهای اضافه هستید ابتدا باید ببینید برای شما بهترین مداد ابرو چیست و سپس آشنایی با کاربرد مداد ابرو در آرایش است که می تواند زیبایی ابروهای شما را بازگرداند در ادامه به کاربرد مداد ابرو در آرایش پرداخته ایم تا شما خیلی راحت به آرایش ابروی خود بپردازید.

ابروی ایده آل من
ابروی ایده آل من

پیدا کردن شکل ایده آل ابرو

پیدا کردن محل شروع ابرو

مدادی را عمود و به سمت بالا در مقابل بینی خود قرار دهید تا متوجه شوید ابروهای شما از کجا شروع میشود اگر ابروها از محل قرارگیری مداد فراتر رفته باشند با کمک یک موچین موهای اضافه را میچینیم و اگر ابروها به مداد نرسیده باشند ممکن است بخواهیم آن مقدار را با کمک مداد آرایش اضافه کنیم.

پیدا کردن نقطه انتهایی ابرو

در حالت ایده آل انتهای ابرو باید انتهای ابرو با گوشه ی بینی زاویه ای ۴۵ درجه داشته باشد با کمک یک مداد، یک سمت مداد را به گوشه ی بینی و سمت دیگر مداد را به بخش انتهایی چشم نزدیک مکنید این مکانی که مداد نشان می دهد انتهای ایده آل ابروهای شما است.

نقطه قوس

انحنای ابرو بسیار مهم است و برای پیداکردن بهترین مکان برای قوس ابرو به سمت جلو نگاه کنید و در حالی که مداد را به گوشه بینی خود چسباده اید لبه بیرونی مداد را رو به روی عنبیه چشم خود بگیرید این مکان قوس ایده آل ابرو شما خواهد بود.

ابروهای یک اندازه

مداد را مستقیم و به صورت افقی در جلوی چشمان خود بگیرید و سپس به ابروهای خود توجه کنید که آیا به یک اندازه و ارتفاع هستند بلافاصله با موچین ابروهای خود را یک اندازه نکنید در ادامه با کاربرد مداد ابرو در آرایش آنها را تنظیم خواهیم کرد.

ابروی مناسب صورت من
ابروی مناسب صورت من

بهترین شکل ابرو برای صورت من

هر مدل ابرو در هر صورتی زیبا نمیشود بنابراین باید متناسب با صورت خود نوع ابروی خود را انتخاب کنیم

  • اگر صورتی گرد دارید، ابروی با زاویه تیز چشم را باز و بزرگ نشان میدهد و ابروی کشیده حالت چهره را متعادل میکند.
  • اگر صورت بیضی دارید شما نمیتوانید از بسیاری از حالات استفاده کنید اگر طول صورت شما زیاد است سعی نکنید طول ابرو را زیاد و تیره کنید.
  • اگر چهره شما به شکل قلب است شما یک چالش بزرگ پیش رو داریدقوس بیش از حد باعث میشود چهره خشنی داشته باشید سعی کنید قوس کمتری به ابروی خود بدهید و استخوان های صورت خود را دنبال کنید.
  • اگر صورتتان مربعی است ابروهای تاریک و پر میتواند مناسب باشد.
بهترین رنگ مداد ابرو چیست
بهترین رنگ مداد ابرو چیست

بهترین رنگ مداد ابرو چیست؟

برای بسیاری از مردم یک سایه بسیار خوب خواهد بود و بهترین شروع انتخاب رنگ است. ابتدا باید ببینیم برای شما بهترین مداد ابرو چیست و سپس شروع به کار کرد سایه های رنگ قهوه ای به ابروها عمق میدهند و موهای روشنتر را تحت شعاع قرار نمیدهند ابتدا برای دانستن اینکه بهترین مداد ابرو چیست باید انواع مداد را روی دست خود تست کنیم تا ببینیم کدام رنگ سایه بهتر از دیگری است اگر موی سر شما رنگ قرمز یا بلوند است رنگ های گرم مانند قرمز و نارنجی برای ابرو مناسب است برای سایر رنگ ها مو نیز بهتر است از رنگ های پس زمینه مانند خاکستری و رز صورتی استفاده کنید. برای راهنمایی پاسخ به سوال بهترین مداد ابرو چیست ۴ نکته زیر را آماده کرده ایم.

  1. موهای بلود باید از یک سایه خاکستری یا مداد شماره ۱ یا سایه ۲ شماره تیره تر از موی طبیعی خود را امتحان کنند.
  2. کسانی که دارای پوست سبزه هستند باید مدادی را انتخاب کنند که ۱ یا ۲ درجه از رنگ مویشان روشن تر است سایه های تیره را انتخاب نکنید مگر اینکه قصد داشته باشید ابروهای خشمگین یا شیطانی داشته باشید.
  3. کسانی که موهای سیاه پر کلاغی دارند نیز باید از مداد تیره دوری کنند اما این افراد از رنگ قهوه ای میتوانند استفاده نماییند
  4. کسانی که دارای موی سیاه و سفید یا جو گندمی هستند نیازی نیست از مداد خاکستری استفاده کنند د باید از رنگ قهوه ای روشن یا طوسی استفاده نماییند.

مقاله پیشنهادی: انواع مداد چشم موجود در بازار کدامند

تیز یا گرد بودن مداد ابرو چیست و به چه کاری می آید؟

شاید سوال مهم در زمان آراش این باشد که بهترین نوک برای مداد ابرو چیست؟ باید بدانیم زمانی که مداد دارای نوک تیز است درواقع این توانایی را دارد که بتواند خطوطی ریز و نازک که واضح هستند را ترسیم کند اما در طرم دیگر اگر نوک مداد گرد باشد اندازه خطوط کمی بزرگتر خواهد شد پس یک نوک گرد بزرگ میتواند پایه سازی انجام دهد و نوک تیز می تواند جزئیات بیشتری به ابروهای شما بدهد.

اشتباهاتی که در مورد ابرو مرتکب میشویم
اشتباهاتی که در مورد ابرو مرتکب میشویم

مداد ابرو کلینیک مدل بیوتی

اشتباهاتی که میتواند ابروها را خراب کند

اغلب ابروها فراموش میشوند و به آنها رسیدگی نمیکنیم برای آنکه بتوانیم ابعاد مناسبی از ابرو را روی صورت خود داشته باشیم نیاز است از وسایلی همچون موچین، شانه ابرو و مداد ابرو استفاده کنیم تا فرم دلخواه را بتوانیم به ابروها بدهیم اما در این راه ممکن است اشتباهاتی را مرتکب شویم این اشتباهات را می توان با با راه حل های ساده ای برطرف نمود حالا ابروهای شما بار مورد توجه قرار میگیرد.

قرار نیست ابروها مطابق رنگ مو باشند

بسیاری از خانم ها هستند که اشتباها ابروهای خود را هم رنگ موی خود می کنند زیرا فکر میکنند با این کار ابروهای آنها حالت طبیعی تری به خود میگیرد اینکه قصد رنگ کردن مو یا استفاده از مداد را دارید کافیست یک رنگ قهوه ای را با مقداری رنگ موی خود را مورد استفاده قرار دهید اگر دارای موی بلوندی هستید میتوانید از چند سایه تیره تر نیز استفاده کنید.

خلاص شدن از موهای زائد

زمانی که موهای ابروی شما پراکنده باشد پوست ابرو نمایان می شود و ابرو زیبا نشان داده نمی شود شما ممکن است خیلی از موارد را به همین دلیل از دست بدهید و این اصلا خوب نیست بهترین راه استفاده از یک مداد ابرو است تا شما بتوانید موهای پراکنده خود را به کمک آن با یکدیگر پیوند داده تا ابروهایی زیبا داشته باشید.

ابرو بی روح

ابروها وظیفه دارند چشم و صورت را زیباتر نشان دهند نه اینکه خود هدف توجه باشند البته که همه ابروهای خشن را دوست دارند اما نه خیلی تیره مداد ابرویی که استفاده میکنید باید کمی تیره تر از ابرو شما باشد بنابراین بیش از حد از مداد ابرو استفاده نکنید.

ابروها آخرین گزینه هستند

ابتدا آرایش سایر اجزای صورت خود را انجام دهید و پس از اتمام آنها شروع به آرایش ابروهای خود کنید زیرا اگر ابتدا ابرو ها را آرایش کنید در انتها ابروها با چهره ی دیگری هماهنگ خواهند شد

کاربرد مداد ابرو در زیاد نشان دادن ابرو
کاربرد مداد ابرو در زیاد نشان دادن ابرو

ابروهای خود را از محصولات به درد نخور خلاص کنید

شما میتوانید بر روی ابروهای خود مداد بکشید یا موهای زائد را جدا کنید اما در زمان استفاده از مواد مانند ژل، لوسیون و مرطوب کننده ها مراقب باشید زیرا بعضی از این محصولات دارای ترکیباتی هستند که باعث ریزش مو خواهند شد شما باید با ابرئهای خود همانند موی سر خود رفتار کنید و هر محصولی را استفاده نکنید.

تراز بندی ابرو در یک مرحله

ابروهای شما باید با راس برجستگی بینی تراز باشد برای این کار با استفاده از یک جسم مانند مداد که هم راستا با بینی است می توان تراز بندی ابروها را انجام داد.

کندن موهای زائد بعد از حمام

در زمان حمام فولیکول های مو تحریک شده و کمی شل می شوند بنابراین بهترین زمان برای کندن موهای زائد پس از دوش گرفتن است که موهای ابرو راحت تر بیرون می آیند.

استفاده از آینه بزرگ کننده در آرایش ابرو
استفاده از آینه بزرگ کننده در آرایش ابرو

نیازی به زوم کردن نیست

اگر در زمانی که قصد پر کردن ابرو را دارید از یک ابروی بزرگنمایی استفاده می کنید باید بگوییم این آینه ها بسیار گول زننده خواهند بود زیرا باعث میشوند شما حساس تر به ابرو های خود نگاه کنید ما به شما توصیه میکنیم از آینه های معمولی استفاده کنید و سایه زدن را با جرئت انجام دهید.

هنگامی که در شک هستید مو را بکنید

موچین ابزاری است که می شود در زمان شکل داردن به ابرو از آن استفاده کرد موچین بیشترین دقت را دارد و موی اضافی را با یک حرکت میتواند از جای خود در بیاورد آیا تا به حال موی زائد ابروی خود را کشیده اید؟ هر مو دارای جایگاهی در صورت است و زمانی که شما از نخ و اپیلاسیون استفاده می کنید در حقیقت موهای زائد خود را از بین میبرید که باعث شده است ظاهر زما تغییر کند اما باید توجه داشت استفاده از آنها باعث میشود موهای زائد بیشتر در آینده به وجود بیاید.

آغاز و پایان ابرو به یک اندازه مهم هستند

یک قانون طلایی برای اینکه اندازه دقیق ابرو را به دست آوریم وجود دارد یک مداد را به صورت عمود در راستای بینی خود قرار دهید نقطه به دست آمده را علامت بزنید این نقطه ابتدای ابروی شما است سپس مداد را در راستای ابرو به حرکت در آورده (یک سمت مداد به بینی چسبیده است) و تا گوشه ی چشم خود ببرید این نقطه انتهایی ابروی شما است اگر ابروی شما کوچک باشد چشمان شما بزرگ و اگر ابروها بلند باشند چشمان ریزتر نشان داده خواهند شد.

پیرایش ممکن است لازم نباشد

برای بسیاری از زنان پیرایش ابرو نیاز نیست و با کمک مداد ابرو میتوانند ابروهای خود را پر پشت نشان دهند اما اگر نیاز دارید کمی تیمزکاری کنید کافی است میها را به سمت بالا بکشید و سپس موهایی که با سایرین هماهنگ نیست را کوتاه کنید.

ابروها خواهر هستند نه دوقولو

ابروها دارای فرم یکسان نیستند پس سعی کنید با آنها کنار بیایید و به زندگی خود ادامه دهید اگر سعی کنید ابروهایتان را به صورت یکسان در بیاورید مطمئنن در آخر ۲ ابرو با ظاهری کاملا متفاوت خواهید داشت پس سعی کنید با تفاوت کمی که در ابروهایتان وجود دارد با آن کنار بیایید.

استفاده از قلموی نامناسب میتواند ویرانی به بار بیاورد

برای استفاده از پخش کننده های پودری نبید از هر قلمویی استفاده کرد اگر برس خیلی بزرگ یا صاف باشد ممکن است ابروهایتان کثیف شوند شما باید از قلموهای باریکتر و زاویه دار استفاده کنید تا طرح ابرو و پایه آن طبیعی به نظر برسند و اینگونه ابرو ظاهری زیبا پیدا خواهد کرد.

از خط پیشانی فاصله بگیرید

کندن بیش از حد قسمت بالایی ابرو نیز بسیار نامناسب است شما با این کار قوس طبیعی ابرو را از بین خواهید برد اگر قسمت بالایی دچار مشکلی شد حتما به یک متخصص مراجعه کنید

در آرایش ابرو زیاده روی نکنید

آرایش کردن ابرو برای زیبایی لازم است اما استفاده بیش از حد از آرایش باعث میشود تصور شود ابروهای شما رنگی است و این زیبا نیست بهترین را استفاده از خطوط ریز و ظریف است نه خطوط بزرگ پس سعی کنید خیلی سریع کارتان را انجام دهید

موچین قدیمی خود را تغییر دهید

اگر موچین شما قدیمی شده است و دیگر آن کارایی سابق را ندارد بهتر است کمی هزینه کنید و یک موچین تازه خریداری کنید زیرا ممکن است موچیم قدیمی به ابروی شما آسیب برساند.

سخن پایانی

در این مقاله سعی شد در مورد اینکه مداد ابرو چیست و کاربرد مداد ابرو در آرایش را مورد بررسی قرار دادیم برای آنکه بتوانیم بهترین مداد ابرو را تهیه کنیم نیاز بود به سوال مداد ابرو چیست پاسخ دهیم تا بهترین مداد ممکن را با شرایط خود تهیه کنیم همچنین شما میتوانید سایر مقالات مربوط به مداد ابرو را نیز در مجله اینترنتی گارنی مارکت مشاهده کنید.

منبع

wikihow.com
cosmeticsinfo.org

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

18 − هفت =