مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

شامپو خشک اسپری صاف کننده ریبورن

حاوی آنالوگ شیمیایی سرامید 2، هیالورونیک اسید

تقویت و بهبود ساختار مو

صافی و براق شدن موها

تسهیل شانه زدن موها

حاوی اسید هیالورونیک

مناسب برای خانم ها و آقایان

ادامه مطلبShow less
1,040,600 تومان
موجود در انبار
محصولات مشابه
74,100 تومان

مقاوم در برابر رطوبت

بدون ایجاد احساس چسبندگی بر روی موها

بدون ایجاد شوره و پوسته شدگی بر روی مو

غنی شده با ویتامین B5 و کراتین هیدرولیز شده

نمای پرپشت و حجیم

خشک شدن سریع پس از استفاده

جلوه درخشان و براق برای مو

مناسب شینیون، سشوار و اتو و استفاده روزانه

رفع الکتریسیته ساکن مو

توضیحات

معرفی شامپو خشک اسپری صاف کننده ریبورن

اگر فرمولی میخواهید که به موهای صاف یا موج دار شما حالت طبیعی و خوش حالت وبراق و جذاب ابریشمی دهد به شما شامپو خشک ریبون را توصیه میکنم که برای کراتینه کردن موهای بهترین انتخاب می باشد. این شامپوی خشک یک اسپری با ویژگی تقویت، بازسازی و احیا کننده قوی برای موها می باشد که شانه زدن موها را تسهیل می بخشد. مواد شیمیایی تشکیل دهنده این اسپری منحصر به فرد به آن قابلیت نفوذ به قشر موها را می دهد که طی این فرآیند باعث قوام و استحکام مو ها می شود و آسیب هایی که طی مدت زمان طولانی توسط عوامل بیرونی به موها تحمیل شده و همچنین عوامل داخلی بدن مثل استرس باعث آن بوده را بهبود می بخشد.

مزایای استفاده از اسپری صاف کننده

این شامپوی خشک حاوی ماده ای به نام، اسید هیالورونیک می باشد که به دلیل خاصیت آبرسانی که دارد و همچنین ماده ای کلاسیک نیز می باشد برای مو مفید است. عادت های مخربی باعث آسیب دیدن بافت موها می شود. مثل، شستن بیش از حد موها با آبی که دمای بالایی نیز دارد، یا استفاده از اتو مو یا ابزار های گرم برای حالت دهی موهایی که محافظی هم نداشته اند و استحکام خود را به مرور زمان از دست داده و در برابر حرارت شکننده شده اند، کوتیکول مو زبر شده و باعث وز شدن موهای شما می شود. برای حل این مشکل و احیا موهای خود می توانید از اسپری صاف کننده مو ریبون استفاده کنید و مشکل موهای خود را به صورت تضمینی برطرف کنید و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنید.

این اسپری باعث کاهش ریزش موها به میزان قابل توجهی می شود و همچنین باعث افزایش حالت کشسانی مو می شود که نتیجه ان استحکام موها می باشد. به این صورت که بر روی تمام مو پوشش نازکی ایجاد میکند که قابل دیدن نیست و با گرمای سشوار این پوشش نامرئی برای مدتی طولانی تری ماندگاری پیدا می کند.

هر آنچه از این محصول نمیدانستید

محصول مورد نظر ما برای صاف کردن انواع مو مناسب می باشد، چه دارای موهای خشک و وز شده و چه موهای معتدلی  باشید با هر اندازه طول مو، باعث بهبود شرایط موجود موهای شما می شود. شامپو خشک ریبون باعث نرم شدن و حالت طبیعی موها می شود. همچنین باعث بهبود ساختار موها شده و شانه زدن موهای شما را تسهیل می بخشد و لذت بخش می کند و شاخه شدن انتهای موها به دلیل موخوره ای ایجاد شده را نیز بهبود می بخشد.

روش استفاده:

ابتدا موهای خود را با شامپو ریبون شسته و با حوله کاملا خشک می کنیم و در مرحله بعد شامپو خشک را روی موهای خود اسپری کرده و در مرحله آخر موهای آغشته به اسپری صاف کننده ریبون را سشوار کشیده و حالت می دهیم. اگر به ماده خاصی که در این ترکیب موجود می باشد حساسیت دارید، از استفاده آن خود داری کنید. همچنین برای کودکان زیر سه سال از این محصول استفاده نکنید و از تماس آن با چشم خودداری کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

نام به انگلیسی
Re-born smoothing spray dry shampoo
کشور سازنده
سوئد
حجم
250 میل
مناسب برای
انواع موها
بانوان و آقایان
بر اساس مواد تشکیل دهنده / عصاره
هیالورونیک اسید
برند
ریبورن (Re - Born)
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • امتیاز:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام