مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

بادی پرفیوم اسپری خوشبو کننده بدن طرح پاندا ژینووا

رایحه گرم و شیرین

برگرفته از عطر اسکادا گرافیتی

آبرسان قوی، بدون ایجاد حساسیت و خارش

دارای پخش بوی عالی

حفظ کننده رطوبت پوست

خوشبو کننده با ماندگاری بالا

حجم 200 میل

ادامه مطلبShow less
104,100 تومان
نام تجاری:
ناموجود
موجود شد خبرم کن !
محصولات مشابه
توضیحات

بادی پرفیوم اسپری خوشبو کننده بدن طرح پاندا ژینووا

بادی پرفیوم اسپری خوشبو کننده بدن طرح پاندا ژینووا محصول جدید این برند با رایحه ای خاطر انگیز که باب میل همه افراد (خانم ها و آقایان) در هر سن و سالی می باشد و هر چه از خوبی های آن بگوییم کم گفته ایم. طراحی زیبای بطری و لیبل خلاقانه و جوان پسند اسپری، نشان دهنده اهمیت این شرکت به مشتری های خود است. استفاده از مواد درجه یک و عصاره گیاهان طبیعی، این محصول را عاری از هرگونه عوارض کرده و رایحه خوشبوی آن برگرفته از گران قیمت ترین عطرهای روز دنیا می باشد که به دلیل عرضه آن با قیمت بسیار مناسب، شرایط خوبی برای مشتری های خود فراهم کرده. نسبت به بوی خوش و قیمت مناسب آن خرید و استفاده از این افشره مزایای برجسته ای دارد که در ادامه به آن می پردازم.

مزایای استفاده از بادی پرفیوم اسپری خوشبو کننده بدن طرح پاندا ژینووا

واکنش حساسیت زا بر روی پوست ایجاد نمی کند : بادی پرفیوم اسپری خوشبو کننده بدن طرح پاندا ژینووا را باید به طور مستقیم بر پوست بزنید. بسیار سبک بوده و به سرعت در پوست جذب می شود اما رایحه آن تا ساعت ها باقی می ماند. استفاده مستمر از این محصول واکنش آلرژیک به همراه ندارد این به دلیل حذف مواد حساسیت زای شیمیایی است. علاوه بر آن به دلیل این که رایحه آن از عصاره گیاهان طبیعی تامین می شود، هنگام استشمام واکنش حساسیت زا ایجاد نمی کند و بسیار امن و سالم است.

ماندگاری رایحه آن طولانی می باشد : با وجود این که بادی پرفیوم اسپری خوشبو کننده بدن طرح پاندا ژینووا از مواد طبیعی تولید شده و مواد نگهدارنده شیمیایی ندارد اما ماندگاری طولانی تری نسبت به دیگر محصولات مشابه دارد و این بزرگترین حسن این افشره محسوب می شود. زیرا همه به دنبال اسپری با دوام زیاد هستند تا در اجتماع با اعتماد به نفس بالا ساعت ها بدرخشند ماندگاری این اسپری بین 6 - 12 ساعت است.

هنگام استفاده روی پوست چسبندگی ایجاد نمی کند : بدترین حسی که ممکن است تجربه کرده باشید احساس چسبندگی بعد از استفاده از خوشبو کننده ها است. زیرا ذرات مواد بر روی پوست باقی می ماند اما در فرمولاسیون این محصول از مواد قابل جذب استفاده شده که روی پوست باقی نمانده و احساس چسبندگی ایجاد نمی کند.

مانع از خشک و ملتهب شدن پوست می شود : به طور کلی در اکثر محصولات خوشبو کننده از مواد نگهدارنده شیمیایی برای ماندگاری بیشتر استفاده شده که برخورد مستمر آنها با پوست موجب از بین رفتن رطوبت و در نتیجه خشکی و التهاب پوست می شود. برخلاف این محصولات، بادی پرفیوم اسپری خوشبو کننده بدن طرح پاندا ژینووا دارای مواد مرطوب کننده می باشد که با جذب فوری در پوست اگر به هر دلیلی پوست خشک ملتهب باشد نیز برطرف کرده و باعث ایجاد حس تازگی و طراوت می شود.

روش استفاده:

بعد از حمام که پوست تمیز و کمی مرطوب می باشد خوشبو کننده را نزدیک پوست گرفته و اسپری نمایید. از این محصول می توانید برای معطر کردن هر قسمت از پوست بدن استفاده کنید. مراقب باشید که به چشم هایتان پاشیده نشود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

نام به انگلیسی
Body perfume body deodorant spray design panda xinova
بارکد محصول
2162314974900024
حجم
200 میلی لیتر
مناسب برای
بانوان و آقایان
رایحه
شیرین و گرم
برند
ژینووا (xinova)
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • امتیاز:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام