مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

بادی پرفیوم اسپری خوشبو کننده بدن طرح جغد ژینووا

رایحه خنک و پرطرفدار 

مناسب برای خانم ها و آقایان 

دارای فرمولاسیون عالی 

سرشار از مواد مغذی برای انواع پوست 

ماندگاری بالا

مرطوب و لطیف شدن پوست 

حجم 200 میل

ادامه مطلبShow less
104,100 تومان
نام تجاری:
ناموجود
موجود شد خبرم کن !
محصولات مشابه
توضیحات

بادی پرفیوم اسپری خوشبو کننده بدن طرح جغد ژینووا

بادی پرفیوم اسپری خوشبو کننده بدن طرح جغد ژینووا که رایحه دل انگیز آن از معتبر ترین و معروفترین عطرهای دنیا الهام گرفته شده، یکی از جدیدترین محصولات کمپانی ژینووا می باشد. این افشره از فرمولاسیون خاصی تولید شده که دارای عطری خاص و دلپذیر می باشد و سلیقه بسیاری از افراد، در میان بانوان و آقایان و در هر رده سنی مخصوصا جوانان و نوجوانان را در بر می گیرد. علاوه بر بوی خوش افشره، طراحی ظاهر این محصول نیز بسیار حرفه ای و منحصر به فرد است و لیبل جذاب و خلاقانه آن جذب کننده قشر جوان می باشد. افشره ژینووا در مقایسه با محصولات مشابه در بازار دارای مزایای برجسته ای می باشد که در ادامه به آنها اشاره خواهم کرد.

مزایای استفاده از بادی پرفیوم اسپری خوشبو کننده بدن طرح جغد ژینووا

خشکی پوست را از بین می برد : از مزایای خوب بادی پرفیوم اسپری خوشبو کننده بدن طرح جغد ژینووا، عدم خشکی و التهاب در پوست است. معمولا این خشکی ها و التهاب ها به دلیل وجود مواد نگهدارنده شیمیایی می باشد که به مرور رطوبت پوست را از بین برده و خشک می کند. در افشره کالکشن 8 مواد شیمیایی حذف شده همچنین وجود مواد آبرسان موجب افزایش رطوبت و لطافت بیشتر پوست می شود.

ماندگاری رایحه آن طولانی است : بیشترین دلیل استقبال جوانان و نوجوانان از بادی پرفیوم اسپری خوشبو کننده بدن طرح جغد ژینووا به دلیل ماندگاری طولانی آن است. در مقایسه با محصولات مشابه مدت زمان بیشتری باقی می ماند با وجود این که مواد نگهدارنده شیمیایی ندارد و تماما از عصاره های گیاهان استفاده شده اما چیزی در حدود 6 - 12 ساعت تاثیر گذاری دارد. استفاده از این افشره به اعتماد به نفس شما می افزاید و باعث می شود که در جمع بیشتر بدرخشید.

بعد از استفاده، حس چسبندگی ایجاد نمی کند : حس چسبندگی بعد از استفاده از خوشبو کننده های بدن یکی از مشمئز کننده ترین حس های دنیا است. اکثر این محصولات متاسفانه چسبندگی ایجاد می کنند و دلیل آن باقی ماندن ذرات مواد در سطح پوست است. اما این حس بد در مورد بادی پرفیوم اسپری خوشبو کننده بدن طرح جغد ژینووا صدق نمی کند زیرا از موادی ساخته شده که فورا در منافذ جذب می شوند و در سطح پوست باقی نمی مانند بنابراین بعد از استفاده احساس چسبندگی در پوست ایجاد نمی شود.

مانع از ایجاد علائم آلرژیکی می شود : اغلب محصولات خوشبو کننده به دلیل استفاده از مواد شیمیایی مضر، امکان دارد واکنش های آلرژیکی را در افراد تشدید کند. برخی واکنش ها در پوست و برخی دیگر در بینی و گلو ایجاد می شود و سبب بروز خارش، دانه های قرمز، عطسه و سرفه شود. اما استفاده طولانی مدت از بادی پرفیوم اسپری خوشبو کننده بدن طرح جغد ژینووا به دلیل عدم استفاده از مواد شیمیایی مضر بسیار ملایم بوده و هیچ گونه عوارض آلرژیکی در بدن ایجاد نمی کند.

طریقه استفاده:

بعد از حمام که پوست تمیز و مرطوب می باشد اسپری را نزدیک به ناحیه مورد نظر خود اسپری کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

نام به انگلیسی
Buddy perfume body deodorant spray xinova owl design
بارکد محصول
2162314974900027
حجم
200 میلی لیتر
مناسب برای
بانوان و آقایان
برند
ژینووا (xinova)
بر اساس نوع پوست
انواع پوست
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • امتیاز:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام