مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

ژل تقویت ابرو الی ژن انواع پوست

جلوگیری از ریزش ابروها

تقویت کننده فولیکول های ابرو و افزایش ضخامت موها

پر پشت شدن ابروها

مناسب برای تمامی افراد

حاوی ویتامین های مورد نیاز ابرو

ادامه مطلبShow less
146,800 تومان
نام تجاری:
ناموجود
موجود شد خبرم کن !
محصولات مشابه
126,700 تومان

بلند کردن و ضخیم کردن مژه
پر رنگ تر کردن و تیره شدن مژه ها
تقویت کردن ریشه مژه و ابرو
پر تر جلوه دادن تارهای مژه
تاثیر گذاری یک ماه
فرمولاسیون متفاوت

توضیحات

ژل تقویت ابرو الی ژن انواع پوست

ابروها تکمیل کننده زیبایی صورت هستند و هرگونه نقص و کمبود در آنها مورد توجه قرار می گیرد. عوامل مختلفی باعث ریزش ابروها می شود که در اکثر موارد موی ریخته شده مجددا رویش نخواهد داشت و در نهایت منجر به کم پشت شدن ابروها می شود. محصولات متعددی وجود دارد که می تواند در تقویت ابروها موثر باشد اما بهترین و موثرترین محصول، ژل تقویت ابرو الی ژن می باشد که با ساختاری متفاوت بدون ایجاد حساسیت و یا عارضه به تقویت ابروها کمک می کند.

برای داشتن ابروانی زیبا و ضخیم باید به خوبی از آنها مراقبت شود. از ویژگی های برجسته ژل تقویت ابرو الی ژن استفاده از عصاره های گیاهانی مانند رزماری و اسطوخودوس و همچنین کافئین است. این سه عصاره در تحریک و رویش مجدد ابروهای ریخته شده تاثیر زیادی دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

مهمترین عصاره های موثر در ژل تقویت ابرو الی ژن

عصاره رزماری

عصاره رزماری ضد التهاب است و موجب افزایش جریان خون در زیر پوست می شود. زمانی که گردش خون بیشتر شود پیاز مو نیز تغذیه و اکسیژن بیشتری دریافت می کند و نتیجه ی آن کمتر شدن ریزش ابروها خواهد بود از طرفی دیگر با کمک به تحریک سلول ها به رویش مجدد موهای ریخته شده موجب رویش آنها خواهد شد.

عصاره اسطوخودوس

عصاره اسطوخودوس نیز در رشد ابروها تاثیر زیادی دارد زیرا حاوی آنتی اکسیدان می باشد که نیاز پوست و پیاز مو را به این ماده موثر تامین می کند. کارکرد اصلی آنتی اکسیدان ها خنثی کردن اثرات زیان بار رادیکال های آزاد است. از دیگر مزایای عصاره اسطوخودوس رفع شوره در ابروها می باشد همچنین ضد میکروب و ضد باکتری بوده و در نهایت به رویش مجدد و ضخیم شدن ابروها بسیار کمک می کند.

کافئین

کافئین مستقیما بر روی فولیکول ابروها تاثیر می گذارد و موجب افزایش رشد آنها می شود. جذب این ماده علاوه بر مصرف نوشیدنی های کافئین دار، به صورت موضعی نیز امکان پذیر است. ژل تقویت ابرو الی ژن حاوی کافئین می باشد که فولیکول مو را تقویت کرده و مانع از ریزش آنها می شود.

آمینو اسیدها

موها از پروتئینی به نام کراتین تشکیل شده و برای تولید این پروتئین اسیدهای آمینه لازم است یعنی عامل تشکیل دهنده کراتین هستند. بدن ما اسیدهای آمینه را از طرق مختلف به دست می آورد اما استفاده از آنها به شکل موضعی نیز در تشکیل کراتین بسیار موثر است. یکی از مواد موجود در ژل تقویت ابرو الی ژن اسیدهای آمینه می باشد که در رشد ابروها نقش بسزایی دارد.

مزایای استفاده از ژل تقویت ابرو الی ژن

جلوگیری از ریزش ابروها

تقویت کننده فولیکول های ابرو و افزایش ضخامت موها

پر پشت شدن ابروها

مناسب برای تمامی افراد

حاوی ویتامین های مورد نیاز ابرو

نحوه استفاده از ژل تقویت ابرو الی ژن

بهترین زمان استفاده از ژل تقویت ابرو الی ژن هر شب قبل از خواب می باشد مقدار مناسبی از محصول را بر روی انگشتان خود قرار داده و سپس انگشتان خود را به آرامی برروی ابروها بکشید تا تمام ابرو توسط ژل پوشش داده شود. برای نتیجه گیری بهتر است تا 1 ماه از ژل به صورت مداوم استفاده کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

حجم
30 میل
بر اساس نوع پوست
انواع پوست
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • امتیاز:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام