مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

ژل تقویت مژه الیبولا

سرم تقویت مژه الیبولا

حاوی ویتامین و پروتئین

دارای خاصیت افزایش طول و حجم مژه‌ها

بدون رنگ و بو

قابل‌استفاده در شب

ادامه مطلبShow less
114,300 تومان
موجود در انبار
محصولات مشابه
126,700 تومان

بلند کردن و ضخیم کردن مژه
پر رنگ تر کردن و تیره شدن مژه ها
تقویت کردن ریشه مژه و ابرو
پر تر جلوه دادن تارهای مژه
تاثیر گذاری یک ماه
فرمولاسیون متفاوت

توضیحات

چشم‌ها، نقش بسیار مهمی در زیبایی و جذابیت چهره دارد. از همین رو، حالت و تراکم مژه‌ها هم در زیباتر دیده شدن چشم‌ها اثر دارد. ازآنجایی‌که همه ما طالب زیبایی و زیباتر شدن هستیم، این روزها استفاده از شیوه‌های مختلف و مصنوعی کاشت مژه، اکستنشن مژه و روش‌های دیگری مشابه این‌ها در بین خانم‌ها، به‌شدت فراگیر شده است.

اما بهتر است استفاده از این روش‌های تقلبی و مصنوعی را کنار بگذاریم و با کمک یک محصول آرایشی و تقویتی مژه، به‌صورت طبیعی و درست اقدام به زیباتر شدن مژه‌ها کنیم.

ژل تقویت مژه الیبولا یکی از محصولات آرایشی بسیار مفید جهت افزایش حجم و رشد مژه‌ها و ابرو است که استفاده از آن پیشنهاد می‌شود.

ویژگی‌های ژل تقویت مژه الیبولا

سرم مژه دابل لش الیبولا، کمک می‌کند تا بدون آرایش و به‌صورت طبیعی دارای مژه‌های متراکم‌تر و بلندتری باشید. عصاره‌ای قوی از ویتامین‌ها و پروتئین در ترکیبات ژل تقویت مژه olibolla، وجود دارد که به‌عنوان یک تقویت‌کننده طبیعی برای رشد و افزایش ضخامت و مقاومت مژه‌ها عمل می‌کنند. هنگام استفاده از سرم تقویت مژه، متوجه هیچ رنگ و بوی خاصی نمی‌شوید. به‌مرورزمان که از ژل دابل لش جهت محافظت و تقویت ریشه تا نوک مژه بهره می‌برید، شاهد پرحجم شدن، بلندترشدن و همین‌طور حالت ابریشمی مژه‌هایتان می‌شوید.

به همراه ژل تقویت مژه دابل لش الیبولا یک برس هم وجود دارد.

روش استفاده

استفاده از سرم تقویت مژه بهتر است در شب و قبل از خواب باشد. بنابراین قبل از رفتن به رختخواب، هر نوع آرایشی را از چشم و مژه پاک کنید، بعدازآن برس را کمی به ژل الیبولا آغشته نمایید و روی مژه‌های تمیز از سمت ریشه تا نوک یا حتی روی ابروها بکشید. تا زمان دریافت نتیجه مطلوب، بهتر است استفاده از ژل تقویت مژه الیبولا را به‌صورت منظم تکرار کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • امتیاز:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام