مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

شامپو بدن عصاره آلورا لاویک حجم 750 میل

رفع خشکی پوست

روشن کننده و سفید کننده

نرم کننده

مرطوب کننده

درمان جوش

عصاره آلورا

خانم ها و آقايان

ادامه مطلبShow less
186,800 تومان
موجود در انبار
محصولات مشابه
توضیحات

معرفی شامپو بدن لاویک عصاره آلورا

یکی از گیاهانی که از گذشته تا به حال برای درمان بسیاری از آسیب های پوستی پیشنهاد می شده آلورا است. شامپو بدن لاویک عصاره آلورا پوست شما را خنک کرده و طراوت و شادابی بی نظیری به آن می بخشد.

آلورا برای درمان خشکی پوست

یکی از کارهایی که به طور مرتب برای داشتن پوستی سالم و مخملي باید انجام دهیم، آبرسانی پوست است. آبرسان های طبیعی مانند آلورا بدون هیچ گونه عوارضی پوست را مرطوب کرده و مهم تر از آن مرطوب نگه می دارد. خشکی پوست می تواند باعث ترک ترک شدن، پوسته پوسته شدن و بسیاری از آسیب های دیگر شود که اگر آن ها را جدی نگیرید پوست به طور کلی سلامت خود را از دست می دهد. دلیل این که بسیاری از افراد را می بینیم که در سنین خیلی کم پیر و پژمرده به نظر می آیند، همین بی توجهی به این نکات است.

رفع تیرگی های پوست با آلورا

بسیاری از افراد به ویژه خانم ها از تیرگی و سیاهی نقاط مختلف بدن رنج می برند. شیو کردن های پی در پی سبب تیره شدن اعضای بدن می شود. این مشکل همیشه اعتماد به نفس افراد را از بین برده و باعث خجالت آن ها می شود. شامپو بدن لاویک عصاره آلورا راه حل عالی برای رهایی از این مشکل است! این شامپو با بهره گیری از خواص سفید کنندگی و روشن کنندگی آلورا می تواند پوستی درخشان و بدون تیرگی به شما هدیه دهد. البته توجه داشته باشید که باید به طور مداوم از این شامپو بدن استفاده کنید تا آلورا به تدریج سبب غیر رنگ پوست شما شود. هیچ درمانی یک شبه و یک روزه اتفاق نمی افتد!

آلورا و درمان بیماری های پوستی

آیا می دانستید که آلورا به عنوان یک داروی گیاهی فوق العاده قوی برای درمان بسیاری از بیماری های پوستی استفاده می شود؟ یکی از بیماری های خطرناک و نگران کننده در این زمینه، اگزما است. آلورا می تواند خارش، سوزش و خشکی و التهابات ناشی از اگزما را کاهش داده و درد شخص را تسکین دهد. اما این همه ماجرا نیست! استفاده از شامپو بدن لاویک عصاره آلورا می تواند به درمان بیماری پسوریازیس نیز کمک شایانی کند. یکی دیگر از فواید شگفت انگیز آلورا درمان التهاب های پوستی از جمله جوش های قرمز، سرسفید، سرسیاه و چرکی است. آکنه و جوش همیشه باعث آزار ما می شوند. این جوش ها لک و فرورفتگی های ناراحت کننده ای روی پوست ایجاد کرده و اعتماد به نفس ما را از بین می برند. اگر به فکر کندن و از بین بردن آن ها هستید، سخت در اشتباهید. تنها راه نجات از دست این جوش های مزاحم و داشتن پوستی صاف و یکدست استفاده از یک محصول موثر لایه بردار است. آلورا یکی از بهترین لایه بردار های طبیعی برای حذف جوش و جای آن می باشد. علاوه بر این خاصیت سمزدایی بسیار بالایی دارد. به همین دلیل عفونت ها، قارچ ها و باکتری های جمع شده در بافت پوست را کاهش داده و سبب بهبود کیفیت پوست بدن شما می شود.

روش استفاده

در حمام به جای استفاده از صابون های قدیمی و گاها مضر از شامپو بدن لاویک عصاره آلورا برای شستشوی بدن خود استفاده کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

حجم
750 میل
جنس بدنه محصول
پلاستیک
مناسب برای
آقایان و خانم ها
انواع پوست
برند
لاویک
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • امتیاز:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام