مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

شامپو بدن عصاره بادام لاويک حجم 750 میل

درمان خشکي و پوسته پوسته

از بين برنده چين و چروک

پيشگيري از سرطان پوست

روشن کننده

از بين برنده جوش

عصاره بادام

خانم ها و آقايان 

ادامه مطلبShow less
186,800 تومان
موجود در انبار
محصولات مشابه
توضیحات

شامپو بدن لاويک عصاره بادام

کمتر کسي است که از خواص جادويي بادام براي حفظ سلامت پوست خبر نداشته باشد. از سال ها پيش از خواص روغن بادام براي تقويت بافت پوست بهره مي گرفتند. شامپو بدن لاویک عصاره بادام مي تواند پوست شما را مخملي، جذاب و روشن کند.

سم زدايي پوست با شامپو بدن بادام

بادام حاوي آنتي اکسيدان هاي بسيار قوي و موثر است. آنتي اکسيدان توانايي خنثي کردن التهاب استرس اکسيداتيو در سلول هاي پوست را دارد. اين التهاب توسط راديکال هاي آزاد در سلول هاي بدن به وجود مي آيد. التهاب هايي که به مرور زمان باعث ايجاد چين و چروک، خطوط ريز و نشانه هاي پيري روي بدن و صورت مي شوند. به همين دليل استفاده موضعي از شامپو بدن لاویک عصاره بادام سبب جذب آنتي اکسيدان هاي فراوان به پوست شما شده و از بروز اين نوع علائم جلوگيري مي کند. راديکال هاي آزاد مي توانند بيماري هاي بسيار جدي تر مانند سرطان پوست نيز به وجود آورند. با خريد و استفاده از شامپو بدن لاویک عصاره بادام به آساني مي توانيد از بروز سرطان پوست پيشگيري کنيد.

ويتامين E، راز زيبايي و شادابي پوست

بسياري از خواص شگفت انگيز بادام به ويتامين E موجود در آن باز مي گردد. ويتامين E پوست را سفت و محکم مي سازد. به همين دليل از افتادگي و شل شدن آن بر اثر پيري و سبک ناسالم زندگي جلوگيري مي کند. اين نوع ويتامين مي تواند اثرات مخرب اشعه فرابنفش خورشيد روي پوست را تا حد زيادي کاهش دهد. کمک به درمان بيماري آکنه، جوش و جاي زخم و لک يکي ديگر از فوايد ويتامين E به حساب مي آيد. به همين دليل شامپو بدن لاویک عصاره بادام مي تواند جايگزين بسيار عالي براي صابون هاي معمولي شستشو دهنده بدن باشد. با خريد اين محصول، با يک تير چند نشان مي زنيد. يک شامپوي چندکاره خواهيد داشت که پوست شما را نرم و لطيف مي کند.

عصاره بادام و درمان جوش

امروزه اکثر افراد از داشتن جوش روي قسمت هاي مختلف بدن رنج مي برند. جوش هاي سرسياه و يا قرمز رنگ و ملتهب تنها مربوط به صورت نيستند. بسياري از آقايان از اين جوش هاي آزاردهنده و گاها چرکي روي کمر خود دارند. بسياري از خانم ها در قسمت قفسه سينه و يا بازو با اين مشکل دست و پنجه نرم مي کنند. اما راه حل قطعي درمان اين آسيب آزاردهنده چيست؟ استفاده از صابون هاي عطري و ساخته شده با مواد شيميايي پيچيده نه تنها کمکي به حل اين مشکل نمي کند، بلکه ممکن است با تحريک آکنه و جوش آن ها را ملتهب تر کند. اين جاست که شامپو بدن لاویک عصاره بادام به داد شما مي رسد. بادام براي درمان انواع مختلف جوش معجزه مي کند. ويتامين E و آنتي اکسيدان هاي موجود در بادام توانايي بي نظيري براي رفع سوزش، خارش، قرمزي و درد ناشي از جوش دارند. همچنين بعد از از بين بردن جوش تاثير فوق العاده اي براي محو شدن جاي به جا مانده از آن ها مي گذارد. تنها با يک بار خريد اين محصول ديگر نمي توانيد به سراغ شامپو بدن ديگري برويد.

 روش استفاده

شامپو بدن لاويک عصاره بادام را براي شتسوي پوست بدن در حمام به جاي صابون استفاده کنيد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

حجم
750 میل
مناسب برای
انواع پوست
خانم ها و آقایان
برند
لاويک
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • امتیاز:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام