مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

دستمال ضد عفونی کننده روزانه 12 عددی دافی

فرمولاسیون کاملا گیاهی مناسب انواع پوست حتی حساس ترین آنها

از بین برنده قوی آلودگی های سطحی پوست

مرطوب کننده و لطافت بخش

کمک به بازسازی و ترمیم سلول های آسیب دیده

فاقد پارابن، صابون و الکل

سرشار از ویتامین های مغذی

12 عددی

ادامه مطلبShow less
7,900 تومان
نام تجاری:
ناموجود
موجود شد خبرم کن !
محصولات مشابه
0 تومان

پیشگیری از بروز عفونت و ویروس و باکتری ها

مرطوب کننده و لطافت بخش دست

بافت سبک و جذب بسیار بالا

جایگزین عالی برای شستشوی دست با صابون

قابل حمل داخل کیف

بدون نیاز به آبکشی

75 میل

توضیحات

دستمال ضد عفونی کننده روزانه 12 عددی دافی

امروزه با شیوع بیماری های مختلف استفاده از مواد ضدعفونی کننده در زندگی انسان نقش بسیار مهمی داشته و یکی از عوامل مهم در پیشگیری از بیماری استفاده از انواع محصولات مرغوب ضد عفونی کننده برای پوست است که ایجاد حساسیت نکنند. امروزه تولیدکنندگان ایرانی انواع دستمال ضدعفونی کننده داخلی را در بسته های بسیار زیبا تولید نموده اند که هر کدام از این بسته ها دارای ۱۲ عدد دستمال با کیفیت ضد عفونی کننده می باشد.

کیفیت فوق العاده عالی دستمال های ضدعفونی کننده دافی

همانطور که میدانید دستمال های ضدعفونی کننده به دلیل استفاده از مواد مرغوب و درجه یک از نظر کیفیت بسیار مناسب بوده و مرغوبیت و کیفیت بسیار بالایی دارد این محصولات پر طرفدار و پر مصرف بیشتر زیر نظر کارشناسان وزارت بهداشت تولید شده که هم سلامت و بهداشت محصولات را تضمین کرده و هم باعث کیفیت و مرغوبیت بالای این محصولات شده است. این دستمال های پر کاربرد و پر مصرف به دلیل کیفیت عالی و استفاده فراوان از آنها هیچگونه حساسیتی روی پوست ایجاد نمی کنند و برای انواع پوست مناسب است، بنابراین با اطمینان خاطر می توان در دراز مدت از آن استفاده کنید و ضامن سلامت پوست خود باشید.

دستمال ضدعفونی کننده دافی و ویژگی های آن

یکی از دلایل محبوبیت این محصول ویژگی های منحصر به فرد و مدت زمان استفاده از آن می باشد که می توانید با استفاده از آن ساعت اثرات آن را روی پوست خود حس کنید. اگر بخواهیم این محصول را از نظر مزیت و ویژگی مورد بررسی قرار دهیم در میابیم که از بهترین مزیت های آن قدرت پاک کنندگی بالای سطوح مختلف می باشد. این محصولات با قدرت پاک کنندگی فوق العاده تمامی سطوح را به راحتی از هرگونه ویروس و آلودگی پاک کرده و هیچگونه میکروب و یا آلودگی را به جا نمی گذارد. این محصول سخت ترین آلودگی ها و کثیفی ها را به راحتی نابود کرده و استفاده آن باعث درخشان شدن سطوح مختلف می شود.

مواد اصلی دستمال ضدعفونی کننده دافی

چه موادی در تهیه و تولید دستمال ضدعفونی کننده پوست دافی دخیل می باشد؟ این محصولات با استفاده از مواد گیاهی و ارگانیک تولید شده که از مهمترین مواد آن می توان به مواد آنتی باکتریال قوی و در عین حال بی ضرر اشاره داشت که با کیفیت بالایی که دارد می توانید با یکبار استفاده از آن دست های خود را ضدعفونی کنید. همچنین این محصول سرشار از آنتی باکتریال های فوق العاده قوی است که برای برند دافی از آن در تولیدات خود استفاده کرده است. وجود مواد ضد حساسیت در ان دستمال های ضدعفونی کننده باعث شده تا فرد در هنگام خرید هیچ گونه تردیدی در انتخاب این محصولات نداشته باشد و این روزها فروش فوق العاده ای دارند.

روش استفاده:

در طول روز مخصوصا در محیط های شلوغ که آلودگی بیشتر است چند بار از آن استفاده کنید تا مطمئن شوید دست های شما آلودگی ندارند، زیرا دست ها عامل اصلی انتقال دهنده باکتری های مضر هستند که می توانند شما را بیمار کنند و حتی به پوست شما آسیب برسانند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

نام به انگلیسی
12 dafi daily disinfectant wipes
تعداد در بسته
12 عددی
مناسب برای
تمام سنین
بر اساس مواد تشکیل دهنده / عصاره
گل همیشه بهار و آلوئه ورا
برند
دافی (dafi)
بر اساس نوع پوست
انواع پوست
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • امتیاز:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام