مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

محلول ضد عفونی کننده دست دافی

پیشگیری از بروز عفونت و ویروس و باکتری ها

مرطوب کننده و لطافت بخش دست

بافت سبک و جذب بسیار بالا

جایگزین عالی برای شستشوی دست با صابون

قابل حمل داخل کیف

بدون نیاز به آبکشی

75 میل

ادامه مطلبShow less
0 تومان
نام تجاری:
ناموجود
موجود شد خبرم کن !
محصولات مشابه
7,900 تومان

فرمولاسیون کاملا گیاهی مناسب انواع پوست حتی حساس ترین آنها

از بین برنده قوی آلودگی های سطحی پوست

مرطوب کننده و لطافت بخش

کمک به بازسازی و ترمیم سلول های آسیب دیده

فاقد پارابن، صابون و الکل

سرشار از ویتامین های مغذی

12 عددی

توضیحات

محلول ضد عفونی کننده دست دافی

امروزه با وجود بیماری های مختلف و انواع ویروس شستشوی مکرر دست ها به وسیله مواد ضدعفونی کننده یکی از بهترین راه ها برای مقابله با این بیماری ها می باشد. امروزه محصولات بهداشتی بسیار زیادی قرار دارد که یکی از نمونه های آن محلول ضدعفونی کننده دست دافی می باشد این محصول بهترین نوع ضدعفونی کننده محسوب می شود و با با حجم ۷۵ لیتر می توانید در دراز مدت از آن استفاده کنید و از شر شوینده های شیمیایی و شستن ثانیه ثانیه دست ها خلاص شوید زیرا این محلول نیازی به آبکشی ندارد و بعد از استفاده سریعا جذب پوست می شود و شروع به از بین بردن میکروب ها می کند.

عوامل تاثیر گذار بر کیفیت محلول ضدعفونی

محلول های ضدعفونی که برای شستشوی دست استفاده می شود در کیفیت ها و مرغوبیت های مختلفی قرار دارد عوامل بسیار زیادی وجود دارد که کیفیت و مرغوبیت این محصولات را مشخص می کند یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر روی کیفیت محلول ضدعفونی کننده نوع بسته بندی آن می باشد. این محصولات به گونه ای بسته بندی شده که هم نشان سلامت و استاندارد را بر روی بسته بندی داشته و هم هم کیفیت و مرغوبیت آن را تضمین می کند. این محصول با بهترین نوع بسته بندی دارای عالی ترین کیفیت می باشد.

مزیت بی نظیر محلول ضدعفونی کننده

محلول های ضدعفونی کننده دست مزیت ها و ویژگی های منحصر به فردی داشته که یکی از علت های پرطرفدار بودن این محصولات محسوب می شود. این محصول با خاصیت ضدعفونی کنندگی فوق العاده ای که دارد در برابر انواع ویروس و باکتری مقاوم بوده و هرگونه آلودگی و عفونت را از روی پوست به راحتی نابود می کند. این محصولات تنها خاصیت ضدعفونی کنندگی داشته بلکه استفاده از آن باعث نرمی و لطافت پوست هم می شود بنابراین با خرید یک ضدعفونی کننده درست می توان هم یک آبرسان دریافت کرد و هم یک ضد عفونی مرغوب خریداری نمود.

مواد اولیه در تولید محلول دست

این محصول از چه موادی تشکیل شده که بهترین خاصیت آن ضد عفونی کنندگی می باشد؟ اولین و بهترین مواد اولیه در تولید این محلول پرکاربرد الکل می باشد این محلول با استفاده از الکل و مقادیر کمی از آب با هم کاملا ترکیب شده و یک ماده ضدعفونی کننده قوی را تشکیل می دهد. بیشتر تولیدکنندگان برای اینکه محلول باعث خشکی پوست نشود از انواع مواد نرم کننده استفاده می کنند. بیش از ۶۰ تا ۹۵ درصد این محصولات را الکل تشکیل داده که با مقادیر کمی از روان کننده ها و نرم کننده های مختلف ترکیب شده است. گلیسیرین که یک ماده نرم کننده و روان کننده محسوب می شود در تولید این محصولات دخالت داشت و با استفاده از ترکیبات ضدعفونی کنندگی و همچنین ضد میکروبی این محصولات با مواد معطر تهیه و تولید شده است.

روش استفاده:

تعداد دفعات استفاده از این محلول در طول روز محدودیتی ندارد و بعد از برخورد دست ها با هر محیط آلوده و یا احساس آلودگی دست ها می توانید از این محلول استفاده کنید و سلامت و تمیزی دست های خود را تضمین کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

نام به انگلیسی
Dafi hand sanitizer
حجم
75 میل
مناسب برای
شستشوی دست ها
برند
دافی (Dafi)
بر اساس نوع پوست
انواع پوست
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • امتیاز:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام