مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

پد لاک پاک کن 90 عددی دافی

قدرت پاک کنندگی فوق العاده عالی

قابل حمل در کیف 

سرشار از مواد مغذی و ویتامین

مناسب برای تمام سنین 

آبرسانی عالی به ناخن ها

فاقد هر گونه مواد شیمیایی 

90 عددی

ادامه مطلبShow less
46,300 تومان
نام تجاری:
ناموجود
موجود شد خبرم کن !
محصولات مشابه
توضیحات

پد لاک پاک کن 90 عددی دافی

در دنیای مد و زیبایی امروز یکی از محصولات پرطرفدار انواع لوازم های آرایشی و بهداشتی می باشد که برای مراقبت و زیبایی پوست مورد استفاده قرار می گیرد. پدهای لاک پاک کن از جمله محصولات بهداشتی و کالاهای مربوط به زیبایی محسوب می شود که در انواع مختلف قرار داشته و کاربرد بسیار زیادی در زندگی روزمره انسان دارد. دلایل استفاده از پد متفاوت است و یکی ممکن است بخواهد رنگ لاک خود را تغییر دهد و یا دیگری به دلیل شرایط خود بخواهد کلا لاک را از روی ناخن ها پاک کند که در صورت خراشیدن ناخن به آنها آسیب خواهید زد، بنابراین بهترین و ایده آل ترین راه خلاصی از لاک ها استفاده از این پدهای کوچک و کاربردی است که کار شما را راحت کرده اند.

کیفیت فوق العاده لاک پاک کن دافی

محصولات دافی که امروزه جزء محصولات پرمصرف و با کیفیت محسوب می شود از نظر شهرت در سراسر جهان به طور کامل شناخته شده و به دلیل کیفیت فوق العاده ای که دارد ارزش و اهمیت بسیار زیادی در صنایع بهداشتی به خود اختصاص داده است. این محصولات با توجه به نحوه تولید و همچنین استفاده از مواد اولیه سالم و طبیعی از نظر کیفیت و مرغوبیت کاملا تضمین شده بوده به طوری که مصرف کننده بدون هیچ شک و تردیدی اقدام به خرید این محصولات با کیفیت می نماید.

پد دافی و مزیت های بی نظیر آن

لاک پاک کن های دافی در انواع بسته بندی های مختلف قرار دارد دارای ویژگی ها و مزیت های بسیار زیادی می باشد که در ادامه به بررسی مهمترین مزیت های آن می پردازیم. اگر بخواهیم این محصول را از نظر مزیت مورد بررسی قرار دهیم در همان ابتدا در می یابیم که این محصولات جهت پاک کردن لاک ناخن استفاده می شود و از نظر پاک کنندگی کاملاً منحصر به فرد می باشد. این محصول با قدرت پاک کنندگی فوق العاده هیچ گونه ضرر و زیانی برای ناخن ایجاد نکرده و تمامی لاک های سخت و روی ناخن را به راحتی پاک می نماید این محصول علاوه بر پاک کنندگی خاصیت براق کنندگی هم دارد.

ترکیبات پد لاک پاک کن

پدهای لاک پاک کن از چه مواد و ترکیباتی تولید شده است؟  یکی از مهمترین مواد در تهیه این محصولات ماده ای به نام پروپیلین گلیکول می باشد که با مقادیر بسیار زیادی از پروپیلن کربنات ترکیب شده و باعث تولید این محصول شده است ماده دیگر به نام ایزوپروپیل الکل در تهیه این محصول دخیل بوده که نقش بسیار زیادی در قدرت پاک کنندگی آن داشته است. در تولید این محصولات از اسانس ها  جهت معطر نمودن  محصول و همچنین ویتامین e استفاده شده و برای تقویت ناخن از مواد مختلف تقویتی در ترکیبات این محصول استفاده شده است. تمامی مواد استفاده شده در تولید این محصولات فاقد ضرر و زیان می باشد.

روش  استفاده:

زمان استفاده از این پدها به شما بستگی دارد و با توجه به نیاز خود می توانید با استفاده از یک پد به آرامی آن را روی ناخن های خود بکشید و به راحتی لاک ها را پاک کنید و شاهد آن باشید که هیچ اثری از لاک ها باقی نمی ماند، و به دلیل فرمولاسیون خاصی که دارد ناخن های شما را تقویت می کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

نام به انگلیسی
90 dafi lacquer pad
تعداد در بسته
90 عددی
مناسب برای
تمام سنین
برند
دافی (Dafi)
بر اساس نوع پوست
انواع پوست
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • امتیاز:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام