مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

ترالی دستگاه هایفو سه کشو

مخصوص قرار دادن دستگاه هایفو اولترا
جنس بدنه: پلاستیک فشرده و صنعتی
دارای جای مخصوص قرار دادن هندپیس دستگاه
دارای 3 کشو

ادامه مطلبShow less
12,006,200 تومان
ناموجود
موجود شد خبرم کن !
محصولات مشابه
1,801,000 تومان
  • مناسب عکاسی حرفه ای و سالن داران

  • ارتفاع قابل تنظیم

  • دارای طیف نوری متنوع

  • کنترل میزان نور و روشنایی

  • دارای ریموت کنترل متصل به دستگاه

  • مناسب فیلم برداری و عکاسی برای شبکه های اجتماعی

309,600 تومان
  • دستگاهی ساده و در عین حال قدرتمند برای میکرونیدلنیگ 

  • تحریک کلاژن سازی پوست 

  • بازسازی و جوانسازی پوست 

  • لیفت کامل پوست 

  • دارای 140 سوزن تیتانیومی مخروطی شکل 

  • سوزن های قابل تنظیم از 0 تا 3 میلی متر

توضیحات

ترالی دستگاه هایفو

یکی از عمل های زیبایی که این روزها خیلی محبوب شده، هایفوتراپی است. اگر کلینیک زیبایی دارید و انواع و اقسام عمل های زیبایی را انجام می دهید، ترالی دستگاه هایفو یکی از اولین گزینه هایی است که به آن نیاز دارید. بدون این وسیله کار کردن با دستگاه مخصوص هایفو تراپی برای شما سخت و غیرممکن می شود.

چرا ترالی دستگاه هایفو؟

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چرا وقتی وارد بعضی از کلینیک های زیبایی می شویم، خیلی سریع جذب آن می شویم؟ چرا برخی از سالن ها که حتی متخصص پوست هم ندارند، به نظر حرفه ای می آیند؟ داشتن تجهیزات کامل و به روز می تواند شما را از رقبای خود متمایز کند. ترالی دستگاه هایفو ظاهر بسیار شیکی داشته و نظر بیماران را در نگاه اول جذب می کند. چند منظوره بودن آن نیز یکی دیگر از ویژگی های عالی این وسیله به حساب می آید. می توانید به راحتی دستگاه هایفو تراپی را روی این وسیله قرار داده و خیلی راحت از آن استفاده کنید. این ترالی در زیر پایه های خود چهار چرخ متحرک دارد که حرکت دادن آن را بسیار آسان می کنند. بسیاری از متخصصان پوست و زیبایی چون سالن اجاره ای دارند، از خرید بسیاری از وسایل کاربردی اجتناب می کنند. حمل و نقل اشیا سنگین به نظر این افراد سخت و زمان بر می آید. ترالی دستگاه هایفو با داشتن این چرخ ها کار شما را هنگام اثاث کشی راحت کرده است!

3 کشوی کاربردی دستگاه هایفو

3 کشوی کاربردی روی این ترالی طراحی شده که می توانید برای قرار دادن وسایل مورد نیاز این عمل زیبایی از آن ها استفاده کنید. به عنوان مثال ژل های مخصوص هایفوتراپی را درون آن ها چیده تا در هنگام کار با نظم بیشتری پیش بروید. بسیاری از اوقات به دلیل این که متخصص زیبایی هنگام کار با دستگاه دنبال وسایل مورد نیاز می گردد و جای آن ها را فراموش می کند، اعتماد بیمار به او از دست می رود. این کار به بیمار این احساس را می دهد که یک متخصص زیبایی باید بتواند بدون دستپاچگی و استرس به کار خود ادامه دهد. این روزها لیفت کردن صورت و کشیدن پوست یکی از پرطرفدارترین کارهایی است که مردم برای بالابردن زیبایی خود انجام می دهند. به همین دلیل داشتن دستگاه هایفو و ترالی دستگاه هایفو که آن را تکمیل کند در یک کلینیک زیبایی از واجب ترین واجبات است!

کیفیت فوق العاده بالا ترالی دستگاه هایفو

اولین موردی که هنگام خرید این گونه وسایل باید به آن دقت کنید، جنس وسیله و کیفیت ساخت آن است. این دستگاه از بهترین پلاسیک موجود در بازار ساخته شده و کاملا در برابر ضربه مقاوم است. به همین دلیل می توانید با خیال راحت آن را از هر نقطه به نقطه دیگر جا به جا کنید. بدون این که نگران آسیب دیدن آن باشید. جالب است بدانید از این ترالی برای انواع مختلف دستگاه های هایفوتراپی استفاده کنید. بنابراین بدون معطلی به سراغ خرید این ترالی چندمنظوره بروید و فرصت را از دست ندهید!

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
چین
جنس
پلاستیک فشرده و صنعتی
برند
Beauty
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • امتیاز:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام