مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

سرم دور چشم رولی ضد چروک و روشن کننده فارم استی حجم 25 میل

رفع چین و چروک دور چشم

دران سیاهی اطراف چشم

لیف چوست دور چشم

تنظیم رنگدانه های پوستی

خانم ها و اقایان

 

ادامه مطلبShow less
333,600 تومان
ناموجود
موجود شد خبرم کن !
محصولات مشابه
75,000 تومان

کرم دور چشم Images

دارای خاصیت رفع تیرگی دور چشم

دارای قابلیت جوانسازی پوست دور چشم

دارای قابلیت افزایش گردش خون در پوست

ضد لک و چین و چروک

288,800 تومان

ماسک دور چشم کلاژن خاک رس صورتی Erfland

دارای مواد معدنی مهم جهت تغذیه پوست

دارای ترکیبات آنتی اکسیدانی

کاهش دهنده چین‌وچروک دور چشم

دارای خاصیت جوان‌سازی و ضد پیری پوست

روشن‌کننده و آب‌رسان پوست

عرضه شده در وزن 200 گرم

84,200 تومان
  • رفع کبودی و سیاهی دور چشم

  • رفع چین و چروکهای دور چشم

  • ترمیم پوست و درخشندگی

  • آبرسانی پوست دور چشم

  • حاوی ویتامین A ، E و B3

  • مناسب پوستهای حساس دور چشم

  • حجم : 80 میلی لیتر

28,100 تومان

در کاهش چین و چروک و افزایش استحکام پوست اطراف چشم موثر است. ترکیب دریایی ارزشمند: باعث کاهش حلقه های تیره دور چشم و افزایش استحکام پوست می شود. ویتامین A: در بهبود روند بازسازی سلولها و جلوگیری از نازک شدن پوست تاثیر بسزایی دارد. ویتامین E: اثرات آنتی

توضیحات

معرفی سرم رولی دور چشم فارم استی

پوست دور چشم شما سیاه شده و از این موضوع خجالت می کشید؟ از محصولات مختلفی برای روشن کردن زیر چشم استفاده کرده ولی نتیجه ای نگرفته اید؟! ما به شما سرم رولی دور چشم فارم استی را توصیه می کنیم. این محصول ساخت کشور کره جنوبی بوده و تاثیرات شگفت انگیزی دارد.

رفع چین و چروک و خطوط دور چشم

همان طور که می دانید اولین جایی که با کمی افزایش سن دچار چین و چروک و پیری می شودف دور و اطراف چشم است. این خطوط وقتی می خندیم، اخم می کنیم و یا حتی در حالت عادی خودنمایی کرده و چهره ما را پیر و خسته نشان می دهند. سرم رولی دور چشم فارم استی راه حل این مشکل بوده و تغییر شگفت آوری در صورت شما به وجود می آورد. این سرم با افزایش کلاژن سازی در بافت این قسمت از صورت، خطوط و چاله های به وجود آمده را پر کرده و برطرف می کند. کلاژن سازی سبب کشیدگی و لیفت پوست نیز می شود. با قوام آمدن و کشیده شدن پوست به طرف بالا، به تدریج افتادگی و شل شدن پوست دور چشم درمان می شود.

خواص آنتی اکسیدانی سرم رولی دور چشم فارم استی

ما در طول روز ساعات زیادی را در برابر نور خورشید سپری می کنیم. همانطور که می دانید نور خورشید در کنار تمامی مزایا و ویتامین دی مفیدی که دارد، اشعه های مضر و مخربی هم دارد که تاثیرات بسیار منفی روی پوست دارند. عمده آسیب منفی که اشعه فرابنفش خورشید برای پوست دارد، به وجود آوردن رادیکال های آزاد در سلول ها است. این مولکول ها با ایجاد استرس اکسیداتیو باعث ایجاد چین و چروک و همچنین تیرگی های روی پوست می شوند. در این میان، پوست دور چشم چون از بقیه قسمت های صورت حساس تر و آسیب پذیر تر است و به همین دلیل بیشتر درگیر این گونه نشانه ها می شود. اما با خرید و استفاده مداوم از سرم رولی دور چشم فارم استی می توانید تاثیرات مخرب رادیکال های آزاد را خنثی کنید. این محصول از مواد اولیه ای مثل نیاسین آمید و هیالورونیک اسید تشکیل شده که خواص آنتی اکسیدانی بسیار بالایی دارند. به همین دلیل با اعتماد به آن می توانید پوست خود را شاداب تر و جوان تر از همیشه کنید.

خواص جادویی سرم رولی دور چشم فارم استی

یکی دیگر از فواید بیشمار این محصول آبرسانی عمیق لایه های پوست است. مرطوب نگه داشتن پوست دور چشم باعث شادابی و طراوت آن می شود. یکی دیگر از ویژگی های جالب این سرم، تنظیم رنگدانه های پوستی و در نتیجه درمان تیرگی دور چشم است. جالب است بدانید اکثر خانم ها برای پوشاندن تیرگی و حاله دور چشم از لوازم آرایشی مختلف استفاده می کنند. این گونه لوازم آرایشی همیشه باعث تشدید تیرگی و سیاهی می شود. چرا به جای این همه هزینه برای پوشاندن این لکه ها یک بار برای همیشه با خرید یک محصول کاملا موثر و درمانی از شر تورم، پف، چین و چروک و سیاهی دور چشم خلاص نشوید؟!

روش استفاده

صبح ها و شب ها قبل از رفتن به رختخواب، روی پوست تمیز و کاملا شستشو داده شده، در اطراف چشم سرم را ریخته و ماساژ دهید تا جذب پوست شود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

کشور سازنده
کره جنوبی
مناسب برای
انواع پوست
خانم ها
برند
فارم استی
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • امتیاز:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام