مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

ماسک کلاژن دور چشم هیالورونیک اسید ارفلند

ماسک دور چشم هیالورونیک اسید erfland

دارای قابلیت آب‌رسانی و حفظ رطوبت پوست

کاهش دهنده چین‌وچروک دور چشم

دارای قابلیت جلوگیری از افتادگی پوست

عرضه شده در وزن 200 گرم

ادامه مطلبShow less
288,800 تومان
نام تجاری:
موجود در انبار
محصولات مشابه
75,000 تومان

کرم دور چشم Images

دارای خاصیت رفع تیرگی دور چشم

دارای قابلیت جوانسازی پوست دور چشم

دارای قابلیت افزایش گردش خون در پوست

ضد لک و چین و چروک

288,800 تومان

ماسک دور چشم کلاژن خاک رس صورتی Erfland

دارای مواد معدنی مهم جهت تغذیه پوست

دارای ترکیبات آنتی اکسیدانی

کاهش دهنده چین‌وچروک دور چشم

دارای خاصیت جوان‌سازی و ضد پیری پوست

روشن‌کننده و آب‌رسان پوست

عرضه شده در وزن 200 گرم

84,200 تومان
  • رفع کبودی و سیاهی دور چشم

  • رفع چین و چروکهای دور چشم

  • ترمیم پوست و درخشندگی

  • آبرسانی پوست دور چشم

  • حاوی ویتامین A ، E و B3

  • مناسب پوستهای حساس دور چشم

  • حجم : 80 میلی لیتر

28,100 تومان

در کاهش چین و چروک و افزایش استحکام پوست اطراف چشم موثر است. ترکیب دریایی ارزشمند: باعث کاهش حلقه های تیره دور چشم و افزایش استحکام پوست می شود. ویتامین A: در بهبود روند بازسازی سلولها و جلوگیری از نازک شدن پوست تاثیر بسزایی دارد. ویتامین E: اثرات آنتی

توضیحات

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های بدن ما که نیاز به مراقبت و توجه ویژه‌ای دارد، چشم‌هاست. پوست چشم هم به این دلیل که حساسیت بیشتری دارد و نسبت به سایر بخش‌های بدن نازک‌تر است، محصولات مراقبتی مخصوص دور چشم برای تقویت و حفظ زیبایی و سلامتی چشم تولید و عرضه می‌شوند.

در بین انواع محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبتی پوست، ماسک دور چشم هیالورونیک اسید، با هدف مراقبت از پوست دور چشم از سوی برند معتبر Erfland برای استفاده مشتریان عرضه شده است.

ویژگی های ماسک کلاژن دور چشم ارفلند هیالورونیک اسید

یکی از مواد وجود در پوست، چشم، غضروف و استخوان‌های بدن ما، هیالورونیک اسید است. این ماده طبیعی باعث جذب رطوبت، تقویت پوست، حفظ استحکام آن و همین‌طور بهبود زخم می‌شود.

در حالت کلی بدن انسان، مقداری از هیالورونیک اسید را در خود دارد، اما دلایل مختلفی در طول فعالیت‌های روزانه باعث می‌شود تا اثر مفید این ماده روی پوست کم شود. به همین خاطر استفاده از ماسک کلاژن دور چشم هیالورونیک اسید، به عنوان یک مکمل برای تأثیر عملکرد بسیار مثبت آن، توصیه می‌شود.

در ترکیب ماسک دور چشم ارفلند هیالورونیک اسید، از کلاژن هم استفاده شده است. خاصیت فوق‌العاده کلاژن در تقویت و زیباسازی پوست، بر کسی پوشیده نیست. اگر چین‌وچروک دور چشم شما زیاد شود، حس می‌کنید، زیبایی و جذابیت همیشگی چشم‌هایتان کاهش پیداکرده است. به همین خاطر جهت کاهش این نشانه‌ها، پیشنهاد استفاده از ماسک کلاژن هیالورونیک اسید دور چشم erfland، کمک می‌کند تا شادابی و طراوت پوست دور چشم، برگردد.

یکی از علت‌های زیبایی پوست، رطوبت کافی آن است. هیالورونیک اسید و کلاژن موجود در ماسک دور چشم ارفلند، موجب می‌شود تا رطوبت پوست حفظ شود و به عنوان یک آب‌رسان قوی برای آن، عمل کند.علاوه بر این کمک می‌کند تا پوست دور چشم دچار افتادگی نشود.

روش استفاده

بهتر است قبل از مصرف، پوست صورت خود را پاک‌سازی و تمیز کنید. سپس برای اینکه حالت یک نواختی از ماسک دور چشم هیالورونیک اسید کلاژن ارفلند داشته باشید، مقدار مناسبی از آن را با آب مقطر ترکیب کنید. در مرحله بعد به مدت 15 تا 20 دقیقه دور چشم خود قرار دهید و در نهایت ماسک را به صورت کامل از روی پوست صورت بردارید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • امتیاز:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام