مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

ماسک کلاژن دور چشم جلبک ارفلند

ماسک کلاژن جلبک دریایی دور چشم ارفلند

دارای ترکیبات آنتی‌اکسیدانی

نرم و لطیف کننده پوست دور چشم

کاهش‌دهنده چین و چروک دور چشم

دارای قابلیت رفع تیرگی و سیاهی زیر چشم

عرضه شده در وزن 200 گرمی

ادامه مطلبShow less
288,800 تومان
نام تجاری:
کمتر از 3 عدد موجودی مونده
محصولات مشابه
75,000 تومان

کرم دور چشم Images

دارای خاصیت رفع تیرگی دور چشم

دارای قابلیت جوانسازی پوست دور چشم

دارای قابلیت افزایش گردش خون در پوست

ضد لک و چین و چروک

288,800 تومان

ماسک دور چشم کلاژن خاک رس صورتی Erfland

دارای مواد معدنی مهم جهت تغذیه پوست

دارای ترکیبات آنتی اکسیدانی

کاهش دهنده چین‌وچروک دور چشم

دارای خاصیت جوان‌سازی و ضد پیری پوست

روشن‌کننده و آب‌رسان پوست

عرضه شده در وزن 200 گرم

84,200 تومان
  • رفع کبودی و سیاهی دور چشم

  • رفع چین و چروکهای دور چشم

  • ترمیم پوست و درخشندگی

  • آبرسانی پوست دور چشم

  • حاوی ویتامین A ، E و B3

  • مناسب پوستهای حساس دور چشم

  • حجم : 80 میلی لیتر

28,100 تومان

در کاهش چین و چروک و افزایش استحکام پوست اطراف چشم موثر است. ترکیب دریایی ارزشمند: باعث کاهش حلقه های تیره دور چشم و افزایش استحکام پوست می شود. ویتامین A: در بهبود روند بازسازی سلولها و جلوگیری از نازک شدن پوست تاثیر بسزایی دارد. ویتامین E: اثرات آنتی

توضیحات

زیبایی چهره به زیبایی و جذابیت چشم وابستگی زیادی دارد. گاهی که فراموش می‌کنیم تا به پوست و سلامتی آن رسیدگی کنیم، اثرات منفی آن خیلی زود قابل مشاهده است. به همین دلیل بهتر است در برنامه روزانه مراقبتی خود، لحظه‌هایی را به استفاده از محصولات ویژه دور چشم اختصاص دهیم. در اطراف ما بسیاری از گیاهان و منابع طبیعی وجود دارد که شاید اطلاع زیادی در مورد فواید آن‌ها راجع به تقویت و تغذیه پوست نداریم. یکی از انواع محصولات مراقبت از دور چشم، ماسک است که در تولیدات بسیاری از شرکت‌های مهم و معتبر وجود دارد. ماسک دور چشم جلبک ارفلند، یکی از آن‌هاست که به معرفی خواص آن می‌پردازیم.

ویژگی های ماسک کلاژن دور چشم جلبک ارفلند

در ابتدا ممکن است با دیدن اسم جلبک، حس بدی پیدا کنید. اما اگر از تأثیرات شگفت‌انگیز این ماده طبیعی و دریایی روی پوست، اطلاع داشته باشید، همه آن حس‌های منفی را فراموش می‌کنید.

همان‌طور که از اسم این ماسک دور چشم مشخص است، از جلبک دریایی در ترکیبات آن استفاده شده است. همه ویتامین‌ها و مواد معدنی که پوست برای تقویت و تغذیه به آن نیاز دارد، در جلبک یافت می‌شود.

خاصیت مهم دیگر ماسک جلبک دور چشم Erfland، نقش آنتی‌اکسیدانی و آب‌رسانی قوی است که بعد از استفاده از آن، پوست شما خیلی نرم، براق و درخشنده می‌شود. حتی اگر اثری از جوش یا آکنه روی پوست باشد، از بین می‌رود.

علاوه بر این، وجود نیاسین در جلبک، باعث می‌شود تا رنگ‌دانه‌هایی که در یک نقطه از پوست جمع شده‌اند و تشکیل تیرگی، سیاهی یا لک داده‌اند پخش شود. در نتیجه به این می‌رسیم که ماسک کلاژن دور چشم جلبک، کار بازسازی و ترمیم سلول‌های مرده پوست و از بین بردن سیاهی زیر چشم را به‌خوبی انجام می‌دهد.

علاوه بر تمام خاصیت‌های مفید و کاربردی که بیان شد، افزایش کلاژن در پوست هم با استفاده از ماسک جلبک دریایی erfland ، موجب کاهش چین چروک، پاک‌سازی و احیای پوست می‌شود.

روش استفاده

مصرف ماسک کلاژن دور چشم جلبک ارفلند را بعد از پاک‌سازی پوست صورت انجام دهید. به این صورت که مقداری از این ماسک بسیار مفید را با آب مقطر ترکیب کنید تا حالت یکنواختی حاصل شود. به مدت 15 تا 20 دقیقه اجازه دهید تا روی پوست بماند. بعد از گذشت این زمان، تمام ماسک را به‌صورت کامل از روی پوست پاک‌کنید و شاهد اثر فوق‌العاده آن باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • امتیاز:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام