مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

ماسک کلاژن دور چشم خاک رس صورتی ارفلند

ماسک دور چشم کلاژن خاک رس صورتی Erfland

دارای مواد معدنی مهم جهت تغذیه پوست

دارای ترکیبات آنتی اکسیدانی

کاهش دهنده چین‌وچروک دور چشم

دارای خاصیت جوان‌سازی و ضد پیری پوست

روشن‌کننده و آب‌رسان پوست

عرضه شده در وزن 200 گرم

ادامه مطلبShow less
288,800 تومان
نام تجاری:
موجود در انبار
محصولات مشابه
75,000 تومان

کرم دور چشم Images

دارای خاصیت رفع تیرگی دور چشم

دارای قابلیت جوانسازی پوست دور چشم

دارای قابلیت افزایش گردش خون در پوست

ضد لک و چین و چروک

84,200 تومان
  • رفع کبودی و سیاهی دور چشم

  • رفع چین و چروکهای دور چشم

  • ترمیم پوست و درخشندگی

  • آبرسانی پوست دور چشم

  • حاوی ویتامین A ، E و B3

  • مناسب پوستهای حساس دور چشم

  • حجم : 80 میلی لیتر

28,100 تومان

در کاهش چین و چروک و افزایش استحکام پوست اطراف چشم موثر است. ترکیب دریایی ارزشمند: باعث کاهش حلقه های تیره دور چشم و افزایش استحکام پوست می شود. ویتامین A: در بهبود روند بازسازی سلولها و جلوگیری از نازک شدن پوست تاثیر بسزایی دارد. ویتامین E: اثرات آنتی

توضیحات

مراقبت از پوست و توجه به حفظ طراوت و شادابی آن، برای همه افراد مهم است. در این بین رسیدگی به دور چشم به دلیل حساسیت بیشتر آن، اهمیت ویژه‌ای دارد. بسیاری از محصولات از سوی تولیدکنندگان مختلف، جهت مراقبت از دور چشم و حفظ سلامتی آن، عرضه می‌شود. ماسک دور چشم خاک رس صورتی، یکی از این محصولات مفید و از تولیدات برند Erflandاست. شاید با شنیدن نام خاک رس، از رابطه آن با مراقبت پوست تعجب کنید. اما لازم است در مورد ویژگی‌های خوب آن در ماسک ارفلند اطلاعات بیشتری داشته باشید و به فواید خاک رس صورتی پی ببرید.

ویژگی های ماسک کلاژن دور چشم خاک رس صورتی ارفلند

معمولاً در ساخت بیشتر محصولات مراقبتی و بهداشتی از ترکیبات گیاهی و طبیعی استفاده می‌شود. خاک رس صورتی هم در همین دسته قرار دارد. در واقع برای کسانی که پوست ملتهب و حساسی دارند، به‌عنوان یک ماسک طبیعی، کاربرد زیادی دارد. ماسک خاک رس دور چشم دارای مواد معدنی و مغذی مناسب و مفید برای پوست است که  می‌توانید از آن، به‌عنوان یک جوان ساز طبیعی پوست، لایه‌بردار و ضدالتهاب هم استفاده کنید.

یک ویژگی مهم و مفید دیگر ماسک دور چشم ارفلند خاک رس صورتی، این است که خاصیت کلاژن سازی و بهبود وضعیت پوست را دارد. طوری که بعد از استفاده از این ماسک،شاهد درخشندگی، روشن‌تر و شاداب‌تر شدن پوست خود خواهید شد.

ترکیباتی که در تولید ماسک کلاژن دور چشم erfland خاک رس صورتی استفاده شده است، دارای خاصیت آنتی اکسیدانی هستند. از این رو برای کاهش چین‌وچروک، پاک‌سازی پوست، از بین بردن پف و تیرگی زیر چشم، و حفظ حالت طبیعی پوست مفید است.

 روش استفاده

بعد از اینکه پوست صورت خود را از هر آلودگی پاک‌سازی کردید، مقدار مناسبی از ماسک دور چشم خاک رس صورتی ارفلند را با آب مقطر مخلوط کنید. محصول یکنواختی که از این ترکیب حاصل می‌شود را به مدت 15 تا 20 دقیقه روی پوست قرار دهید و بعد از آن کامل از روی پوست بردارید. در نهایت بعد از چند بار استفاده، شاهد اثربخشی فوق‌العاده آن باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • امتیاز:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام