مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

وکس دست شیر و عسل بیوآکوا

افزایش لطافت و نرمی دست ها

لایه بردار ملایم و در عین حال قوی

روشن کننده و ترمیم کننده پوست

از بین برنده لک و تیرگی

درمان جای زخم

تهیه شده از موم زنبور عسل و شیر

دارای رایحه عالی

حجم 170 گرم

ادامه مطلبShow less
113,400 تومان
نام تجاری:
کمتر از 3 عدد موجودی مونده
محصولات مشابه
توضیحات

وکس دست شیر و عسل بیوآکوا

یکی از بهترین محصولاتی که می توان برای نرمی و لطافت دست استفاده نمود وکس دست شیر و عسل است که توسط برند معتبر بیوآکوا تولید شده است. از این وکس می توان برای برطرف کردن تیرگی ها و لکه هایی که بر روی پوست دست وجود دارند استفاده نمود. قدرت اثربخشی این وکس آنچنان بالاست که بلافاصله پس از استفاده شاهد تغییرات شگفت انگیزی بر روی پوست دست خود خواهید بود.

اطلاعاتی در مورد وکس دست شیر و عسل

ترکیبات اصلی موجود در وکس دست شیر و عسل بیوآکوا (همانگونه که از نام آن پیداست) عسل طبیعی و شیر می باشد. وجود این دو ماده سبب شده که این وکس به عنوان یک لایه بردار قدرتمند عمل کرده و آسیب هایی که به بافت سلول های پوست دست وارد شده است را دوباره ترمیم نماید. همچنین این وکس سلول های مرده را از بین برده و آنها را با سلول های جوان و شاداب جایگزین می نماید. علاوه بر این قدرت آّبرسانی بالایی داشته و از خشکی پوست جلوگیری به عمل می آورد. بنابراین اگر پوست دست شما به خصوص در فصل های پاییز و زمستان به صورت مرتب دچار خشکی می شود می توانید از این وکس استفاده نمایید.

این وکس برای چه کسانی مناسب است؟

اگر پوست دست شما دچار خشکی و کم آبی شده است و یا بر روی آن پینه هایی به وجود آمده و پوست قسمت هایی از دست شما ضخامت بالایی پیدا کرده است می توانید با استفاده از این وکس پینه ها و ناهماهنگی های پوست دست خود را از بین برده و آن را ظریف و زیبا نمایید. همچنین اگر به هر علتی دستان شما کدر و تیره شده و یا بر روی آن لکه های قهوه ای رنگ به وجود آمده است، می توانید یک دوره کامل از وکس شیر و عسل استفاده نموده و پس از آن شاهد نتایج عالی این محصول باشید. یکی دیگر از فواید استفاده از این وکس از بین بردن چین و چروک هایی است که با گذشت زمان و بالا رفتن سن بر روی پوست دست به وجود می آید. البته کسانی که دارای پوست چرب یا معمولی هستند نیز می توانند از این وکس استفاده نمایند، زیرا در ترکیبات آن مواد مغذی وجود دارند که به خوبی دست ها را تغذیه کرده و تمامی مواد مورد نیاز پوست برای شادابی و لطافت را در اختیار آن قرار می دهد و تمامی التهاباتی که در لایه های پوست به وجود آمده اند را از بین می برد.

روش استفاده:

ابتدا مقداری از وکس را روی دست بزنید و سپس 15 الی 20 دقیقه اجازه دهید تا وکس بر روی پوست خوب بچسبد و مواد مغذی به پوست تزریق شود، حال وکس را از روی پوست بردارید و شاهد تغییر چشمگیر آن باشید. استفاده مداوم از این وکس می تواند تیرگی و لک های قدیمی و آکنه را ریشه کن کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

نام به انگلیسی
Wax hand milk and bioaqua honey
کشور سازنده
مشترک چین و کره جنوبی
حجم
170 گرم
مناسب برای
دست
برند
بیوآکوا (bioaqua)
بر اساس نوع پوست
انواع پوست
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • امتیاز:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام