مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

ست 11 تکه مانیکور و پدیکور مدل کیف پول

  • دارای ظاهری شیک و زیبا

  • قابل حمل در کیف

  • مناسب ناخن های دست و پا

  • زیباساز ناخن و اطراف آن

  • یک ست بی نقص و کامل

ادامه مطلبShow less
114,700 تومان
گارانتـــی
ناموجود
موجود شد خبرم کن !
محصولات مشابه
333,600 تومان

شکل دهنده ناخن

یکدست کردن و صاف کردن ناخن

قابل شارژ و استفاده بدون سیم

بهره مندی از دکمه تنظیمات جلو و عقب

دارای 5 سری و چراغ LED جهت روشن کردن ناخن ها

198,800 تومان

قابل استفاده جهت نرمی و لطافت پا

پیشگیری از ایجاد عفونت‌های قارچی

مناسب پدیکور خانگی با کمترین ابزار و هزینه

قابل استفاده جهت نرمی و لطافت پا

جلوگیری از رشد باکتری

مناسب پدیکور خانگی با کمترین ابزار و هزینه

جان بخشیدن به پاهای خسته

توضیحات

توضیحات و بررسی ست 11 تکه مانیکور و پدیکور مدل کیف پول

مانیکور و پدیکور به معنی مراقبت از دست و پا و ناخن های آنها می باشد. بسیاری از افراد برای انجام مانیکور و پدیکور به سالن های آرایشی می روند که علاوه بر هزینه بر بودن نیاز به صرف وقت نیز داشته که گاهی برای همگان میسر نمی باشد. باید بدانید که مانیکور و پدیکور نیاز به استفاده از یکسری ابزار ساده دارد و آشنایی با نحوه انجام این کار. خوب بنابراین شما می توانید با تهیه یک ست مانیکور و پدیکور علاوه برصرفه جویی در وقت و هزینه های خود، دست و پاهی زیبایی داشته باشید.

ست 11 تکه مانیکور و پدیکور مدل کیف پول تمام ابزارهای لازم را درون یک باکس جای داده است که برای ناخن‌های دست و پا مناسب است. شاید برایتان اتفاق افتاده باشد ریشه‌ی ناخنتان از کناره‌های ناخن رشد کرده باشد و ضربه زدن به آن شما را آزرده خاطر کند؛ با یک ناخن‌گیر کوچک و یا قیچی می‌توان از این درد خلاص شد. این محصول با بسته‌بندی خیلی شیک و جمع و جور هم به عنوان یک هدیه‌ مناسب است و هم مورد نیاز اکثر افراد خواهد بود. پیشنهاد فروشگاه اینترنتی جامداد استفاده از ست 11 تکه مانیکور و پدیکور مدل کیف پول می باشد که در یک بسته بندی شیک چرمی عرضه می شود.

ست 11 تکه مانیکور و پدیکور مدل کیف پول

ست 11 تکه مانیکور و پدیکور مدل کیف پول شامل چه چیزی ست؟

این ابزار ها شامل دو عدد ناخن گیر کوچک و بزرگ، موچین، انبر مخصوص، تمیز کننده گوش، تمیز کننده های گوشت، تمیز کننده پوست، پوشر، تمیز کننده زیر ناخن، سوهان که درون کیف مخصوص قرار گرفته که دارای زیبایی منحصر به فردی می باشد در این ست دو عدد ناخن گیر در دو سایز مختلف ارائه شده است که شما می توانید بر اساس نیاز خود از آنها برای گرفتن و مرتب کردن ناخن های دست و پای خود استفاده کنید. در مانیکور کردن شما از شر گوشت های اضافی اطراف ناخن های خود خلاص می شوید و ناخن های مرتب تر و زیباتری خواهید داشت.

 به کمک ناخن گیر و سوهان موجود در این مجموعه می توان براحتی این آسیب ها را جبران کنیم. و با استفاده از سوهان موجود در ست ژانو سر ناخن های خود را حالت دهیم. اگر شما ناخن های بلندی دارید یا حتی کوتاه ممکن است در حین کار کردن یا غذا خوردن ذراتی به زیر ناخن های شما نفوذ کند و زیبایی دستان شما را کم کند، اما با استفاده از تمیز کننده زیر ناخن این ست می توانید زیر ناخن های خود را براحتی تمیز کنید. یکی از مزیت های مانیکور کردن ناخن ها کمک به رشد و زیباتر شدن صدف ناخن ها می باشد و در نهایت زیبایی فوق العاده ناخن ها که نقش تعیین کننده ای در زیبایی ظاهری شما دارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

قابل شستشو
بله
جنس
استیل ضد زنگ
جنس جعبه
چرم
جنس بدنه محصول
فلزی
مناسب برای
ناخن های دست و پا
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • امتیاز:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام