جامداد مگ

معرفی دستگاه های فرکانسی پرتابل ۷ سری نور بنفش

معرفی دستگاه های فرکانسی پرتابل ۷ سری نور بنفش

دستگاه فرکانسی

دستگاه های فرکانسی پرتابل ۷ سری نور بنفش این دستگاه ها معمولا برای مراقبت های پوستی استفاده می شوند. این دستگاه برای از بین بردن نواقص پوست نظیر جای آکنه، پیشگری از آکنه مقاوم، کوچک کردن منافذ بزرگ پوست؛ جوانسازی سر و تغذیه فولیکول های مو برای رشد موها و غیره

عملکرد دستگاه های فرکانسی پرتابل ۷ سری نو بنفش

این دستگاه ها با الکترود های شیشه ای از گاز نئون و آرگون با پرتوی مادون قرمز و اشعه ی ماوراء بنفش جریان فرکانس بالایی را تولید کند. دستگاه های فرکانسی پرتابل ۷ سری نور بنفش شامل ابزار الکتروتراپی با فرکانس بالا و مدار نوسان فرکانس بالا تشکیل شده است. این دستگاه ها مجهز به دسته ی عایق الکترود و الکترود های شیشه ای هستند.

برای جریان یافتن میکرو دستگاه مجهز به یک ترانسفورماتور داخل دسته ویک سیم الکترونیکی در کنار دسته وجود دارد. زمانی که دستگاه روشن می شود مدار نوسان فرکانس در دستگاه های فرکانسی پرتابل جریان فرکانس بالایی را ایجاد می کند که باعث تخلیه الکترود شیشه ای شده که باعث تولید اشعه ی مادون قرمز یا ماوراء بنفش می شود.

زمانی که پوست جریان فرکانس بالا را لمس می کند باعث انقباض و انبساط متناوب پوست می شود. با استفاده از گاز اکسیژن الکترولیز انجام می شود این عمل در نقش ضد التهابی و ضد باکتریایی انجام می شود و در نتیجه گردش خون را بهبود بخشیده و باعث التیام پوست می شود.

پاکسازی کامل پوست با انواع دستگاهای پاک کننده پوستی

تاثیرات درمانی دستگاه های فرکانسی پرتابل به این نحو است

استفاده از دستگاه های فرکانسی پرتابل در درمان آکنه، کاهش آکنه، کاهش و تنظیم ترشح سبوم و تنظیم متابولیسم موثر است. گردش خون در لنف باعث بهبود گردش خون شده و باعث بازسازی سلول ها می شود. این عملیات اثرات گرما، لرزش و ماساژ بر روی پوست دارد.

فرکانس بالا در دستگاه های فرکانسی پرتابل به این ترتیب است

دستگاهای فرکانسی پرتابل

مراحل قبل از درمان

مقاله پیشنهادی: کاربرد دستگاه آکوافیشیال ۸ کاره کلین klin

عملکرد بیشتر دستگاه های فرکانسی پرتابل

خرید بهترین مارک لوازم آرایشی و بهداشتی

روش کار با دستگاه های فرکانسی پرتابل

هشدار و ایمنی در زمان استفاده از دستگاه های فرکانسی پرتابل

چگونگی کار با دستگاهای فرکانسی

قبل از استفاده از دستگاه های فرکانسی پرتابل بهتر است در رابطه با تاثیر و روش کار آن مطالعه کنید در صورت داشتن مشکلات پوستی و آلرژی از این کار خودداری کنید.

منابع

mychway.com

gzbeautyeq.com