مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

کرم ضد چروک OPTIMAL AGE-STOP نئودرم

دارای اثر لیفت کننده و رفع تیرگی و لک

افزایش کلاژن سازی

جذب سریع بدون حس چربی

حاوی هیالورونیک اسید، سین کول، رسوراتروکس

مناسب صورت و گردن

دارای آنتی اکسیدان های بسیار قوی

کاهش روند پیری و درمان چروک ها

حجم 50 میل

ادامه مطلبShow less
101,700 تومان
نام تجاری:
ناموجود
موجود شد خبرم کن !
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
توضیحات

کرم ضد چروک OPTIMAL AGE-STOP نئودرم

علائم پیری مثل چین و چروک وقتی روی پوست به وجود می آیند، احساس پیری و افسردگی می کنیم. اما با استفاده از کرم ضد چروک نئودرم می توانید پوستی جوان و شاداب داشته باشید و اعتماد به نفس خود را تقویت کنید.

پوستی جوان و شاداب، با کرم ضد چروک نئودرم

در بسیاری از مواقع افرادی را می بینیم که در سن خیلی کم به علت های مختلف مثل استرس، بی خوابی و مشکلات روحی دچار پیری زودرس می شوند. اولین نشانه ها هم روی صورت با چین و چروک پیدا می شود. اما این کرم از ایجاد پیری زودرس پوست ‌کاملا جلوگیری می کند. مواد مغذی و مورد نیاز را داشته و به همین علت به خوبی سلول های پوست شما را تغذیه می کند‌. با توجه به افزایش میزان کلاژن پوست سبب از بین رفتن چین و چروک و کاهش عمق خطوط ریز ایجاد شده روی صورت می شود‌‌. مهمتر از همه از بروز خطوط جدید در پیشانی، اطراف لب ها و چشم ها جلوگیری کرده و از این طریق پوست را جوان و با طراوت نگه می دارد.

جادوی زیبایی پوست، با کرم ضد چروک نئودرم

با استفاده از کرم نئودرم نیازی به عمل جراحی و کشیدن پوست ندارید. زیرا پوست را به خوبی لیفت کرده و از افتادگی و شل شدن نجات می دهد. جالب است بدانید با توجه به ویتامین های زیادی که در ترکیبات این محصول به کار رفته پوست شما کاملا از پژمردگی در می آید. با توجه به خاصیت آنتی اکسیدانی فوق العاده بالایی که دارد دشمن سرسخت رادیکال های آزاد خواهد بود. عملکرد کرم ضد چروک نئودرم به گونه ای است که به صورت کاملا طبیعی و مانند عملکرد خود سلول های پوست، صورت و گردن را جوان و بازسازی می کند. با بالا بردن میزان الاستین در لایه های پوست خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست را به آن برمی گرداند.

خصوصیات بی نظیر کرم ضد چروک نئودرم

با خرید این کرم تنها یک محصول جوان کننده نخواهید داشت. بلکه یک مرطوب کننده بسیار موثر به دست می آورید که پوست را به خوبی آبرسانی می ‌کند‌. به همین دلیل از بروز خشکی و پوسته پوسته شدن پوست جلوگیری می کند. همچنین این کرم خاصیت روشن کنندگی بالایی نیز دارد. با استفاده از آن از شر تیرگی، کدری و لک روی پوست خلاص خواهید شد. در ترکیبات این محصول از ماده موثر هیالورونیک اسید استفاده شده که خود به تنهایی معجزه شادابی و لطافت پوست به حساب می آید. در عین حال هیچ گونه پارابن و مواد چربی در آن به کار نرفته که در حین استفاده احساس سنگینی و چسبندگی روی صورت و گردن داشته باشید.

روش استفاده:

قبل از هر چیز آن را تست کنید و مقداری از کرم را روی بازو بزنید و این تست را 2 یا 3 شب ادامه دهید و در صورت نداشتن حساسیت با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید. ابتدا صورت خود را با شوینده مناسب بشویید و سپس مقداری از کرم را روی صورت بزنید و به آرامی ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست شود و سعی کنید 2 مرتبه در روز از آن استفاده کنید، به این نکته توجه داشته باشید این کرم نباید با زخم تماس داشته باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

نام به انگلیسی
Anti-wrinkle cream OPTIMAL AGE-STOP neuderm
حجم
50 میل
مناسب برای
صورت گردن (سنین 20 به بالا)
بر اساس مواد تشکیل دهنده / عصاره
درخت انگور
برند
نئودرم (neuderm)
بر اساس نوع پوست
انواع پوست
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • امتیاز:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام