مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

ژل شستشوی صورت آنتی آکنه ایویم مناسب پوست های مستعد جوش و آکنه

عدم استفاده از موادی همچون پارابن و سیلیکون

شوینده غیر صابونی

رفع جوش ها و آکنه

عدم خشکی صورت

عدم بروز مجدد آکنه ها

کنترل ترشح سبوم در پوست

ادامه مطلبShow less
90,700 تومان
نام تجاری:
ناموجود
موجود شد خبرم کن !
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
توضیحات

 

ژل شستشوی صورت آنتی آکنه ایویم حجم 250 میل

شستشوی صورت آکنه دار همواره دغدغه بسیاری از افراد می باشد عوامل زیادی موجب بروز آکنه در صورت می شود (مانند استرس، تغییرات هورمونی، انواع بیماری ها، عدم رسیدگی به بهداشت پوست و غیره) که مهمترین آن نفوذ باکتری های سطح پوست به روزنه ها و انسداد منافذ به وسیله سبوم و آلودگی های محیطی و البته باکتری ها می باشد که در نهایت منجر به بروز آکنه می شود. برند ایویم برای راحت تر شدن درمان این معضل اقدام به تولید ژل شستشوی ضد آکنه کرده است.

ژل شستشوی آنتی آکنه ایویم  حاوی محلول بسیار غلیظ بوده و دارای بافتی سبک و نرم است و به سرعت در عمیق ترین مناطق پوست نفوذ می کند این ژل شستشو دارای محاسن زیادی برای پوست می باشد از جمله ویژگی های منحصر به فرد این محصول می توان به وجود عناصری همچون گلایکولیک اسید در فرمولاسیون آن برای از بین بردن باکتری ها و پاک کردن منافذ از هر گونه آلودگی اشاره کرد. این ماده مانند لایه بردار عمل می کند و به خوبی می تواند سلول های مرده و آلودگی ها را از پوست جدا کند و همچنین التهاب ناشی از آکنه ها را تسکین داده و به بهبود آن کمک کند.

این محصول به خوبی قادر است چربی اضافی  را پاک کرده و میزان تولید آن را کنترل کند برای افرادی که پوست چرب یا مختلط دارند این یک مزیت برجسته می باشد. علاوه بر آن گلایکولیک اسید نوعی آنتی اکسیدان قدرتمند است  و به سرعت باعث تحریک بیشتر سلول های پوست برای تولید بیشتر کلاژن می شود بدین ترتیب علاوه بر شستشوی قوی و لایه برداری به جوانسازی آن نیز کمک می کند.

با مصرف مداوم این محصول تا 2 هفته بعد از استفاده التهاب پوست از بین رفته و آکنه ها درمان شده است و حتی جای آن نیز باقی نمی ماند و در نهایت پوست شما صاف و شاداب و درخشان خواهد شد. از دیگر مزایای این محصول که آن را نسبت به سایر محصولات برجسته می کند عدم استفاده از مواد مضری همچون الکل، پارابن، سیلیکون و صابون می باشد. بنابراین هیچ گونه عوارضی برای پوست ایجاد نمی کند و به دلیل نزدیک بودن با PH پوست کاملا با پوست صورت سازگار بوده و مانع از بروز خشکی  می شود.

سایر مزایای ژل شستشوی ایویم:

مناسب برای پوست های چرب و حساس

مناسب همه افراد

عدم استفاده از موادی همچون پارابن و سیلیکون

شوینده غیر صابونی

رفع جوش ها و آکنه

عدم خشکی صورت

عدم بروز مجدد آکنه ها

کنترل ترشح سبوم در پوست

عدم خشکی پوست

حاوی گلیسیرین برای مرطوب و نرم کردن پوست

لایه برداری از پوست

حاوی آنتی اکسیدان

فاقد الکل

نحوه استفاده:

برای تاثیر دهی بهتر، از ژل شستشوی ایویم باید 2 بار در طول شبانه روز استفاده شود ابتدا دست ها و صورت را مرطوب کنید مقداری از ژل شستشو را به دست ها زده به هم بمالید و سپس به آرامی روی تمامی نقاط پوست صورت مالیده و به خوبی ماساژ دهید سپس با آب ولرم، صورت را آبکشی نمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

نام به انگلیسی
evim-face-anti-acne-face-wash-gel
حجم
250 میل
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • امتیاز:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام