مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

فوم تخصصی ضد جوش و ضد آکنه بیوآکوا

خشک کننده و از بین برنده جوش های چرکین

ترمیم کننده جای جوش و اسکارهای پوستی

لایه برداری عمیق پوست

کنترل چربی پوست

روشن کننده و پاک کننده عمیق منافذ پوست

ترمیم کننده منافذ باز پوست

حجم 100 میل

ادامه مطلبShow less
88,000 تومان
نام تجاری:
موجود در انبار
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
توضیحات

فوم تخصصی ضد جوش و ضد آکنه بیوآکوا

بسیاری از افراد درگیر بیماری پوستی آکنه و جوش هستند. این مشکل، زیبایی صورت ما را می گیرد و باعث خجالت ما می شود‌. فوم تخصصی ضد جوش و آکنه بیوآکوا، توانایی بسیار بالایی در از بین بردن این آسیب دارد. با خرید این محصول چهره خود را دگرگون کنید. به جرات می توان گفت که فوم ها نسبت به تمام شوینده ها برتری دارند و می توانند پوست را سطحی و عمقی کاملا تمیز کنند و شما را از شر جوش های سرسیاه و چرکین و سلول های مرده خلاص کنند.

درمان ریشه ای و عمیق جوش

بسیاری از محصولات مراقبت از پوست، جوش و آکنه را به صورت سطحی از بین می برند. اما این محصول با فرمولاسیون خاصی که دارد به صورت ریشه ای و عمیق جوش را ریشه کن می کند. پس از استفاده از این فوم، جوش و آکنه به اصطلاح خشک شده و کاملا از بین می رود. بعد از آن نیز، تیرگی و لکه هایی که از جوش به جا می ماند را محو می‌کند. به این ترتیب اثری از زخم‌ ها و اسکار های پوستی روی صورت شما باقی نمی ماند. تکنیکی که این فوم برای این کار دارد، لایه برداری عمیق لایه های مختلف پوست است. با لایه برداری، التهابات و باکتری هایی که ایجاد بیماری می کنند را از بین برده و پوستی سالم و نرم به شما هدیه می دهد‌.

پوستی شاداب و لطیف با فوم ضد جوش بیوآکوا

این فوم، با ترکیبات قوی و موثری که دارد، نه تنها جوش های شما را درمان می کند، بلکه درخششی باورنکردی به صورت شما می بخشد. با استفاده مداوم از آن، پوست شما روشن و شفاف شده و از لطافت آن حیرت زده خواهید شد. همانطور که می دانید بسیاری از جوش ها به علت چربی بالای پوست هستند‌. این محصول با کنترل چربی و سبوم تولید شده توسط غدد لایه های زیرین پوست، مانع ایجاد جوش های چربی می شود.

ترمیم منافذ باز پوست با استفاده از فوم بیوآکوا

منافذ باز پوست، راه مورد علاقه تمامی آلودگی ها و باکتری ها برای نفوذ به پوست هستند. باکتری ها و عوامل مختلف آلوده محیطی از این طریق به پوست آسیب رسانده و سبب بیماری های آزاردهنده ای مثل آکنه و جوش های سرسیاه می شوند. این فوم با کاهش دهانه منافذ باز پوست، آنها را ترمیم کرده و از بروز این دست مشکلات جلوگیری می کند. تا به حال محصولی با این حجم‌ از خواص و فواید دیده بودید؟ فوم بیوآکوا کاملا چند منظوره بوده و از خرید آن هرگز پشیمان نخواهید شد. تنها پس از مدتی استفاده از آن، تاثیرات شگفت انگیزش را مشاهده خواهید کرد.

روش استفاده:

قبل از هر چیز با آب ولرم پوست خود را مرطوب کنید و مقداری از فوم را کف دست بریزید و صورت، گردن و نزدیک گوش ها را به مدت 3 الی 5 دقیقه خوب بشویید و در نهایت صورت خود را آبکشی کنید. توجه داشته باشید که گردن و نزدیک گوش را نادیده نگیرید زیرا باکتری ها و آلودگی های این ناحیه می توانند موجب جوش و آکنه شوند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

نام به انگلیسی
Bioaqua specialized anti-acne and anti-acne cleanser
کشور سازنده
چین
حجم
100 میل
مناسب برای
انوع پوست
برند
بیوآکوا (Bioaqua)
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • امتیاز:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام