مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

ژل بهداشتی بانوان مدل FEMINTIME تیوپی نئودرم

از بین برنده کدری و تیرگی واژن

مناسب برای مصرف روزانه

مرطوب کننده ناحیه خارجی دستگاه تناسلی بانوان

مناسب استفاده قبل و بعد از شنا

رفع سوزش، خارش و قرمزی

پاک کننده ترشحات و آلودگی ها

درمان و پیشگیری از بوی بد و ناخوشایند

تنظیم PH غیر قلیایی

حجم 150 میل

ادامه مطلبShow less
51,900 تومان
نام تجاری:
ناموجود
موجود شد خبرم کن !
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
توضیحات

ژل بهداشتی بانوان مدل FEMINTIME تیوپی نئودرم

فقط یک خانم می داند عفونت های زنانه چه درد و سوزش عذاب آوری دارد و در صورت درمان نکردن ممکن است چه پیامدهای جبران ناپذیری به همراه داشته باشد! برای رهایی از بیماری های زنانه درد آور مثل احساس خارش، سوزش، قرمزی و عفونت در واژن باید از یک محصول موثر و قوی استفاده کرد، ژل بهداشتی بانوان نئودرم بهترین شست و شو دهنده و راه حل برای این مشکل است. این ژل علاوه بر درمان عفونت و آنتی باکتریال بودن پوست را نرم و موضع را خوشبو می کند و از عفونت ها نیز جلوگیری می کند و این یکی از حسن های بزرگ این ژل شستشو است. اگر مدت طولانی است که از عفونت و موارد مشابه رنج میبرید کافیست یکبار این ژل را تست کنید تا از کیفیت و تاثیرگذاری عالی آن در مدت زمان کوتاه مطمئن شوید.

ضدعفونی ناحیه تناسلی با ژل بهداشتی نئودرم

همانطور که می دانید ترشحات بد بوی واژن اگر کاملا تمیز نشوند، سبب ایجاد سوزش شدید و بیماری های خطرناکی می شوند. این ژل خاصیت ضدعفونی کنندگی بسیار بالایی داشته و باکتری های بیماری زا ناحیه تناسلی را از بین می برد. با توجه به عصاره بابونه که در ترکیبات خود دارد، تاثیر بسیار خوبی در سلامت واژن دارد. زیرا این گیاه بهترین از بین برنده عفونت و زخم است. مهمتر از همه PH آن قلیایی نیست و از مواد مضر صابونی و پارابن در ترکیبات آن استفاده نشده. به همین دلیل می توانید با خیال راحت از ژل بهداشتی نئودرم استفاده کنید. 

تاثیرات شگفت انگیز ژل بهداشتی بانوان نئودرم

این ژل رطوبت قسمت بیرونی ناحیه تناسلی را به خوبی تنظیم می کند. به همین دلیل عوارض و نشانه های ایجاد شده به خاطر خشکی پوست را از بین می برد. می توانید با استفاده از این محصول ناحیه تناسلی خود را سفید و درخشان کنید. کدری و تیرگی پوست این قسمت بیشتر بانوان را آزرده خاطر می کند. این ژل بدون ایجاد التهاب و حساسیت این ناحیه را روشن می کند. همچنین با افزایش میزان کلاژن پوست، از پیری و افتادگی واژن جلوگیری کرده و آن را ترمیم می کند. 

ژل بهداشتی بانوان نئودرم، برای همه وقت، همه کس و همه جا

بسیاری از این دست محصولات فقط برای بانوان متاهل فرموله می شوند. اما از این ژل هم دختر خانم های مجرد و هم خانم های متاهل می توانند استفاده کنند. می توانید قبل از رابطه زناشویی و بعد از آن از این ژل بهره گرفته و از ایجاد حساسیت در این ناحیه جلوگیری کنید. جالب تر این که چون فرمولاسیون مضر و پیچیده شیمیایی ندارد می توانید برای پاکسازی هر روزه واژن از آن استفاده کنید. جالب است بدانید برای محافظت از خود می توانید قبل از رفتن به استخر و شنا کردن و بعد از بیرون آمدن از آب نیز از این ژل بهره بگیرید. شاید باورنکردنی به نظر برسد ولی می توانید از این محصول در حین عادت ماهانه نیز استفاده کنید.

روش استفاده:

روزی یک مرتبه باید از این ژل استفاده شود، موضع را مرطوب کنید و با مقداری از ژل محل را شستشو دهید و در نهایت آبکشی کشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

نام به انگلیسی
Anti-wrinkle cream OPTIMAL AGE-STOP neuderm
حجم
150
مناسب برای
بانوان و دوشیزگان
بر اساس مواد تشکیل دهنده / عصاره
بابونه
برند
نئودرم (neuderm)
بر اساس نوع پوست
انواع پوست
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • امتیاز:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام