مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

میسلار واتر مناسب پوست چرب و جوش دار دافی

دارای ویتامین های A و E و B5

مناسب برای پوست های بسیار چرب و مستعد جوش و آکنه

متعادل کننده چربی پوست

نیاز به آب کشی ندارد

حاوی هیالورونیک اسید

عدم ایجاد حساسیت و خشکی

پاک کننده عمیق منافذ و التیام بخش

آبرسان فوق العاده قوی

حجم 200 میل

ادامه مطلبShow less
39,900 تومان
نام تجاری:
ناموجود
موجود شد خبرم کن !
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
توضیحات

میسلار واتر مناسب پوست چرب و جوش دار دافی 

همانطور که میدانید یکی از مهمترین و بهترین رازهای زیبایی برای هر فردی داشتن پوستی سالم و تمیز می باشد از این رو امروزه محصولات بسیار مناسب و ایده آلی تولید شده که هم به عنوان پاک کننده عمل می کند و هم باعث لطافت و نرمی پوست می شود. میسلار واتر دافی که بیشتر مناسب پوست های چرب و جوش دار می باشد یکی از بهترین محصولات بهداشتی محسوب شده که به دلیل مزیت ها و ویژگی های فراوان مورد توجه بیشتر افراد قرار گرفته است. فرمولاسیون و ترکیباتی که در این محصول استفاده شده است از بهترین مواد مغذی برای پوست است که شما را حیرت زده خواهد زیرا ترکیبات دقیقا نیاز تقویتی برای پوست شماست.

مرغوبیت بی نظیر میسلار دافی

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که در هنگام خرید یک محصول فقط به مرغوبیت و کیفیت آن اهمیت می دهید تمامی مراحل تولیدی میسلار واتر دافی زیر نظر وزارت بهداشت صورت گرفته است بنابراین هم از نظر سلامت کاملا تضمین شده بوده و هم مرغوبیت و کیفیت بالای آن تضمین شده است. کیفیت بی نظیر این محصولات به گونه ای است که مصرف کننده در هنگام خرید به هیچ وجه دچار شک و یا تردید در مورد کیفیت آن می شود.

مزیت های میسلار واتر دافی

شاید وقتی که شما اسم این محصول را می شنوید اولین نکته که به ذهنتان می رسد ویژگی ها و مزیت های آن می باشد این محصول با توجه به فناوری های پیشرفته به عنوان یک پاک کننده قوی شناخته شده که هم می تواند باعث نرمی و لطافت پوست شده و هم تمامی آلودگی ها را از روی پوست برطرف می نماید. این پاک کننده ایده آل نه تنها به عنوان یک پاک کننده عمل می کند بلکه تمام ناخالصی ها و ذرات کثیفی و ناپاکی را از روی سطح پوست به راحتی پاک نموده و پوست را از هرگونه آلودگی به دور می کند. میسلار واتر دافی که مناسب پوست های چرب بوده می تواند تمام چربی های ایجاد شده بر روی پوست را برطرف نموده و در جلوگیری از ایجاد جوش و لکه نقش مفیدی داشته باشد.

مواد تشکیل دهنده میسلار دافی

شاید برای شما هم جالب باشد که این محصول ظاهری شفاف مانند آب داشته و هیچگونه ترکیبات پیچیده ای در تولید آن دخیل نبوده است. یکی از مواد تشکیل دهنده این محصول آب کاملا تمیز و شفاف می باشد که جزء ترکیبات اصلی آن محسوب می شود این محصول درجه یک بهداشتی از گلیسیرین تشکیل شده که وجود همین ماده تاثیر بسیار زیادی در لطافت و نرمی پوست دارد استفاده از مواد اولیه مرغوب در تولید این محصول باعث شده که خاصیت فوق العاده آبرسانی هم به مزیت های بی نظیر آن افزوده شود. با مصرف مرتب این محصول برای همیشه از پوست چرب و جوش دار خود خداحافظی کنید.

روش استفاده:

هر شب مقداری از میسلار را روی پد بریزید و به آرامی روی پوست خود بکشید و چند دقیقه صبر کنید، سپس آرایش را با شیر پاک کن یا دستمال مرطوب پاک کنید، زیرا این محصول نیاز به آبکشی ندارد پس خیالتان از این بابت راحت باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

نام به انگلیسی
Micellar Water is suitable for oily and acne prone skin dafi
حجم
200 میل
مناسب برای
بانوان و آقایان
بر اساس مواد تشکیل دهنده / عصاره
خیار و آلوئه ورا
برند
دافی (Dafi)
بر اساس نوع پوست
چرب و مستعد جوش و آکنه
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • امتیاز:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام