مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

دستمال مرطوب چند منظوره بسته 50 عددی دافی

به صرفه بودن برای دستمال های چند بار مصرف

رسیدگی به محیط و ضدعفونی کردن آن در مدت زمان کوتاه

قابلیت استفاده برای گاز، سینک، مبلمان و کابینت

حاوی میکرو اسکراب لایه بردار آلودگی‌ و اثر ضد عفونی کنندگی

از بین برنده 99% آلودگی و ویروس موجود در سطوح

50 عددی

ادامه مطلبShow less
41,400 تومان
نام تجاری:
ناموجود
موجود شد خبرم کن !
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
توضیحات

دستمال مرطوب چند منظوره بسته 50 عددی دافی

یکی از مهمترین ضرورت های زندگی حفظ نظافت و پاکیزگی میباشد امروزه با وجود انواع مواد آرایشی و بهداشتی زندگی انسان بسیار آسان و راحت شده است این محصولات آرایشی که هر کدام کاربرد متفاوتی هم دارد بیشترین تاثیر را در زندگی سالم انسان به خود اختصاص داده است. دستمال های مرطوب چند منظوره دافی یکی از انواع این محصولات بهداشتی و پر کاربرد می باشد که امروزه ارزش و اهمیت بالایی در میان مردم به خود اختصاص داده است. دستمال های مرطوب که در انواع مختلفی تولید شده با توجه به نیاز ما کاربرد متفاوتی هم دارد این حوله های مرطوب شده به دلیل استفاده از بهترین الیاف و بافت دارای بهترین کیفیت میباشد از این رو می توان با اطمینان کامل از این محصول استفاده نمود.

مفیدترین اثرات دستمال مرطوب دافی

دستمال های دافی که در شکل های متفاوتی قرار دارد بیشترین تاثیرات را در زندگی روزمره انسان داشته و به عنوان یک پاک کننده قوی تاثیرات مثبتی دارد. این محصول دلیل رطوبت فوق العاده ای که دارد می تواند تمامی آلودگی ها و کثیفی ها را به راحتی به خود جلب کرده و انواع سطوح مختلف را از هر نوع کثیفی و آلودگی به طور فوق العاده ای پاک کند. این نوع دستمال همانطور که از اسمش پیداست برای مصارف مختلف استفاده می شود و با مصرف آن می توان هم گرد و غبار را از روی سطوح و وسایل پاک نمود و هم می توان سخت ترین لکه ها را با این محصول برطرف نمود بنابراین شما با خرید یک دستمال مرطوب چند منظوره می توانید یک محصول با کارایی و کاربرد زیادی دریافت کنید.

مواد اصلی دستمال دافی

یکی از مهمترین مواد استفاده شده برای تهیه این محصول انواع الیاف های با کیفیت می باشد باعث شده هنگام استفاده هیچ گونه حساسیتی برای پوست دست ایجاد نکند این محصولات در بسته های ۵۰ عددی قرار داشته که با خرید یک بسته آن ۵۰ عدد دستمال باکیفیت مرطوب را دریافت می کنید. استفاده از الیاف های با کیفیت و بدون بافت باعث شده قابلیت جذب آن افزایش یافته و در پاک کردن و همچنین حفظ رطوبت بیشترین تاثیر را داشته باشد. شما با خرید این محصول می توانید یک نوع دستمال چند کاره مرطوب خریداری نمایید که علاوه بر پاکسازی لطافت دست های شما را حفظ کند، بسیار شنیده و دیده اید که خانم ها به دلیل علاقه شدیدی که به تمیز و گردگیری خانه دارند اما از ترس آسیب رسیدن به دست ها کمتر از مواد شوینده استفاده می کنند به همین دلیل آنطور که باید و شاید نمی توانند محیط را ضدعفونی کنند که با انتخاب این دستمال های مرطوب کننده می توانید با یک تیر چند نشان بزنید.

روش استفاده:

دستمال مرطوب را می توانید بسته به نیاز خود در طول روز به دفعات استفاده کنید و به راحتی مواد مضر و آلودگی ها را از بین ببرید و در آن واحد محیط خود را ضدعفونی کنید. یک محصول بسیار قوی که به راحتی با یکبار کشیدن دستمال بر روی گاز، سینک، مبلمان، کابینت و هر جای دیگر می توانید شاهد تمیز شدن آن باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

نام به انگلیسی
Multifunctional wipes 50 dafi package
کشور مبدا برند
ایران
تعداد در بسته
50 عدد
مناسب برای
تمام محیط
برند
دافی (Dafi)
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • امتیاز:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام