مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

براش سیلیکونی ماسک صورت وارمی

مانع از تجمع باکتری ها

بافت نرم و سازگار با پوست

استفاده راحت و کاربردی

صرفه جویی در ماسک

قرار گیری بهداشتی ماسک بر روی پوست

مانع کثیفی هنگام استفاده از ماسک

ادامه مطلبShow less
52,000 تومان
نام تجاری:
رنگ
  • سفید
  • مشکی
  • صورتی
  • لیمویی
  • سبز آبی
ناموجود
موجود شد خبرم کن !
محصولات مشابه
23,300 تومان

استفاده راحت

سبک و کم حجم

خوش دست برای استفاده راحت‌تر

قابل شستشو

نرم و لطیف

سازگار با پوست حساس دور چشم

کاربرد بسیار راحت

بدون ریزش و کنده شدن مو

توضیحات

براش سیلیکونی ماسک صورت وارمی

امروزه بسیاری از افراد برای داشتن پوستی سالم و بدون مشکل به مصرف ماسک های صورت می پردازند که این محصولات در رفع خستگی، پاکسازی و سم زدایی عمیق پوست کمک شایانی می نماید. بیشتر افراد هنگام استفاده از ماسک آن را با دست بر روی پوست قرار می دهند و اینکار برایشان دشوار و مشکل می باشد زیرا مقداری از ذرات ماسک در زیر ناخن ها باقی می ماند و دیگر مشکلات همچون عدم قرارگیری یکنواخت ماسک بر روی پوست و تماس دست آلوده با نواحی حساس پوست را در پی خواهد داشت به همین دلیل بهترین راه حل برای حل این مشکل استفاده از براش سیلیکونی ماسک صورت وارمی می باشد. این براش بدون هیچگونه خلل و حفره می باشد و مانع از تجمع باکتری ها بر روی آن خواهد شد. پس از استفاده تنها با یک دستمال مرطوب و یا آب گرم می توانید براش را برای دفعات دیگر تمیز نمایید. براش سیلیکونی ماسک صورت وارمی هنگام استفاده و قرارگیری ماسک بر روی صورت بهترین عملکرد را به نمایش می گذارد و ماسک را کامل بر روی پوست پخش می کند. با خرید این براش می توانید در مصرف ماسک نیز صرفه جویی نمایید.

از ویژگی های اصلی این محصول می توان به بافت نرم و سازگار با پوست، استفاده راحت و کاربردی، صرفه جویی در ماسک، قرارگیری بهداشتی ماسک بر روی پوست، مانع از آشفتگی و کثیفی هنگام استفاده از ماسک، انتخابی مناسب برای انواع ماسک صورت، امکان تمیز شدن راحت به کمک دستمال مرطوب یا آب گرم، تولید در انواع رنگ ها، جلوگیری از ماندن ذرات ماسک زیر ناخن و ... اشاره نمود. این براش مناسب برای ماسک های خاک رسی، پیل آف و ماسک های خانگی می باشد و می تواند قرارگیری ماسک بر روی پوست را بسیار راحت انجام دهد.

نحوه مصرف

به کمک این براش مقدار اندکی از ماسک را به پوست صورت تمیز خود بزنید و پخش کنید تا تمامی نقاط بصورت یکنواخت دارای ماسک باشد. توجه داشته باشید که ماسک نباید در نقاطی همچون دور چشم و یا پوست لب پخش شود. پس از استفاده براش را با دستمال مرطوب و یا آب گرم و اندکی صابون شستشو دهید و آن را با حوله تمیز خشک نمایید تا برای استفاده بعدی آماده باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

نام به انگلیسی
Silicone face mask brush varmi
بر اساس استفاده
صورت
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • امتیاز:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام