مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

کرم بی حسی j-cain کره ای

کرم بی‌ حسی J-Cain

دارای لیدوکائین

دارای خاصیت بی حسی موضعی برای پوست

قابل استفاده برای لیزر موهای زائد، برداشتن خال و ...

محصول کره جنوبی

ادامه مطلبShow less
2,945,300 تومان
موجود در انبار
محصولات مشابه
190,600 تومان
  • بی حس کننده موضعی پوست و جلوگیری از انتقال درد

  • حاوی ویتامین E، لیدوکایین 5%، پریلوکایین 5% 

  • قابل استفاده در کلینیک پوست، لیزر و سالنهای زیبایی

  • تاثیر بسیار سریع و فوق العاده

  • دارای عصاره گیاه اسطوخودوس

  • محصول کشور هندوستان

توضیحات

این روزها بازار انواع عمل‌های زیبایی داغ شده است. از لیزر موهای زائد تا انواع خال‌کوبی ها، تاتوها و بسیاری از موارد دیگر که هر کدام از آن‌ها با درد همراه هستند. میل به زیباتر شدن باعث می‌شود تا خیلی از افراد با پذیرش دردناک بودن این عمل‌ها، حاضر به انجام آن باشند. از آنجایی که برای تقویت و مراقبت از پوست، انواع محصولات و لوازم آرایشی و بهداشتی مناسب تولید و عرضه می‌شود، برای کاهش درد هنگام عمل‌های مختلف زیبایی که از آن‌ها نام برده شد، محصولات متنوعی روانه بازار شده است. یکی از این موارد کرم بی حسی J-Cain است.

ویژگی ‌های کرم بی حسی j-cain

همان‌طور که از نام این کرم بر می‌آید، برای بی حس کردن و کاهش درد مورد استفاده قرار می‌گیرد. کرم j-cain، محصول کشور کره جنوبی است و در وزن 500 گرمی در اختیار مصرف کننده قرار می‌گیرد.

لیدوکائین را همه با کاربرد بی حسی آن می‌شناسند. استفاده از این ماده مؤثر در کرم کره‌ای j-cain باعث می‌شود که بعد از قرار گرفتن روی پوست، در کوتاه‌ترین زمان، آن را بی حس کند. از آنجایی که این کرم، در قالب 500 گرمی عرضه شده است، برای بسیاری از سالن‌های زیبایی و کلینیک‌های زیبایی قابل استفاده است.  کرم بی حسی j-cain را می‌توان برای بی حس کردن موضعی پوست در هنگام لیزر موهای زائد، برداشتن خال‌های گوشتی و انواع زگیل ها، تاتو و سایر موارد مشابه دیگر که انجام آن‌ها با درد همراه است، استفاده کرد.

روش استفاده

برای دریافت نتیجه بهتر عمل زیبایی که انجام می‌دهید، بهتر است ابتدا پوست را تمیز کنید. این کار را با یک پنبه آغشته به الکل انجام دهید تا پوست از وجود سلول‌های مرده، پاک‌سازی شود. در مرحله بعد مقداری از کرم بی حسی j-cain را روی ناحیه ای از پوست که قرار است کار انجام شود، با ضخامت 2 تا 3 میلی‌متر قرار دهید. با یک پلاستیک آن را بپوشید و حدود یک ساعت صبر کنید تا اثر کند. بعد از گذشت این زمان، با پاک کردن کرم بی حسی، می‌توانید کارتان را شروع کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • امتیاز:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود / ثبت نام